Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normaalia se on. Kiinnikkeet ja kaikki voi olla tosi kivuliasta ja sun hcg kyl kohoaa hurjasti et kyl on vuokralainen tarrannut kiinni.Mulla ollut vähän jomotusta, voih. Niin toivon että ei ala vuoto.
Normaalia se on. Kiinnikkeet ja kaikki voi olla tosi kivuliasta ja sun hcg kyl kohoaa hurjasti et kyl on vuokralainen tarrannut kiinni.
Saanko kysyä mitä oireita oli erilaisia vai oliko edes?
Mäkin yritän pistää jäitä hattuun mut ku niin onnellinen oon tosta kilpparilääkkeestä ja muista et en osaa nyt olla ja just ens kierto ku alkaa jos alkaa niin alkaa olla hoidot aluillaan reumaan... Vois pyyhkiä kuukauden pois kalenteristaOnnea kaikille plussanneille Täällä tämä kierto menee ihan hukkaan kun miehen kanssa ollaan viikko erillään oletetun oviksen aikoihin. Yritän olla olematta liian optimisti etten ajattelis liikaa että ihme tapahtuis ja ovis oliskin eri aikaan. Mitenhän sitä pystyy oottaan ens kiertoon asti
Mulla eilen kp25 tuli pyyhkiessä punertavaa ja tänään kp26 uudelleen rusehtavampaa mutta siis hyvin vähän. Dpo max11 kiinnittymisvuotoa oon kans miettiny mut sitähän ei voi vielä tietää esikoisesta ei tullu tai en ainakaan huomannu.Onko muilla kokemusta kiinnittymisvuodosta? Mulla tuli eilen ihan vähän veristä vuotoa ja tänään aamulla vähän vaaleanpunaista vuotoa, joka on nyt loppunut. Enkös jo löytänyt tällekin selityksen, että kiinnittyminen olisi tapahtunut
Mulla eilen kp25 tuli pyyhkiessä punertavaa ja tänään kp26 uudelleen rusehtavampaa mutta siis hyvin vähän. Dpo max11 kiinnittymisvuotoa oon kans miettiny mut sitähän ei voi vielä tietää esikoisesta ei tullu tai en ainakaan huomannu.
Mun mielestä plussa!Onnea plussanneille!
Onkohan tämä viivan paikka vai haamu?
4 tunnin pidätyksellä. Dpo13