Raskaaksi 2020

Tänäänkin aamulla testasin dpo9 negan ja kp 34/34 :inpain: jännityksellä odottaen alkaako tänään jo perinteisesti tiputtelemaan ja huomenna alkais vuoto :sorry: Tosin voi olla että koska o+ oli niin myöhään jotta kierto pitenee.

Muokattu viimeksi:
Muumimuki ja pingviiniemo mä itkin, kiitos. Täällä on pieni tragedia ollut ja oon vähän herkillä ja itsekin liputan nyt tätä thyroxin lääkitystä et nyt!

Oon niin iloinen muiden plussista eli en katkera. Enkä usko että menee muumimuki kesken kyl vauvaliimaa nytte kuule! <3

Ite vaan ärsyttää oma itsensä ku ei onnistu ku km tai jotaki kemiallisia ja nyt ku pääsee eteenpäin niin näen jo kun teen testin ja plussaan ja pääsen kasvattaa masua kuten me kaikki! Ihanan positiivinen fiilis tuli <3

Tämä loppukierto on kyllä ihan kamalan piinaavaa, tänään kp 23/27-30. Miksi pitää olla noin epämääränen kiertokin.. Su-ke pitäsi alkaa menkat, jos alkaa! Koitan kyllä sinnitellä ja olla tekemättä testiä ennen ensi viikon torstaita, ehkä.

Onko muilla kokemusta kiinnittymisvuodosta? Mulla tuli eilen ihan vähän veristä vuotoa ja tänään aamulla vähän vaaleanpunaista vuotoa, joka on nyt loppunut. Enkös jo löytänyt tällekin selityksen, että kiinnittyminen olisi tapahtunut:bookworm:

Muokattu viimeksi:
Normaalia se on. Kiinnikkeet ja kaikki voi olla tosi kivuliasta ja sun hcg kyl kohoaa hurjasti et kyl on vuokralainen tarrannut kiinni.

Saanko kysyä mitä oireita oli erilaisia vai oliko edes?

Kiitos! Yritän ajatella järjellä että näin se on, mut huomaan kyllä miten äkkiä tunteet tulee peliin jo aivan alkuraskaudessa.

Joo! Tässä on oireet varmaan aika tiivistetysti sitten miten ne muistan. Ai mut mähän voin lukea ne Flosta :laughing021 Tässä nyt tulee tarina oviksesta saakka:

30.5. Sekava mieli, vartsakipu, päänsärkyä, väsymystä, voidemaista, kirkasta vv.
31.5. iloinen, energinen olo, leikkisä. Vatsakipua ja ripulia, voidenmainen valkuaismainen vv.
1.6. seksiä, ei vuotoa, rauhallinen mieli, arat rinnat, selkäkipua ja turvotusta jaloissa.
2.6. rauhallinen mieli, arat rinnat, väsymystä, negatiivinen raskaustesti
3.6. Rauhallinen mieli taas, arat rinnat, väsymystä, ei vuotoa
4.6. no seksiä :biggrin ärtynyt mieli, apaattinen, väsymys ja turvotus, ei vuotoa. Erityismainintana tosi väsynyt ja arat ikenet illalla,
Raskaustesti nega.
5.6. Rauhallinen, mutta vaihteluita, ärtynyt :laughing014, väsymys ja turvotus again, ei vuotoa, Oon kirjoittanut että "kaamea väsymus ja ärtyisä olo alkaa"
6.6. Mielialanvaihteluita, arat rinnat, pahoinvointia, väsymystä, ei vuotoa, olkapää kipeä
7.6. Ärtynyt, FUCK YOU PMS, rintojen arkuus, väsymys, vatsan turvotus, ripuli, kipua välilihassa, raskaustesti nega, eka supistus/iso kipu suihkussa ja säteili luiseen häpyliitokseen
8.6. rauhallinen, vatsakipu, rintojen arkuus, pahoinvointi, väsymyst, turvotus. Haalea viiva raskaustestissä!
9.6. rauhallinen, iloinen, arat rinnat, pahoinvointi, positiivinen raskaustesti! Seksiä
10.6. rauhallinen, iloinen, energinen, väsynyt, arat rinnat. Selkeät positiiviset raskaustestit x2. Kahvi maistuu liuotteelta :coffee2

Ja mainittakoon vielä että mulla oli muutamana päivänä kauhee suonenveto/kramppi jalassa, kahtena päivänä vissiin. Lisäks palelin parina iltana peittojen alla ja päivällä oli muutamana päivänä lämmöt vähän yli 37. En mitttaile, joten sattumalöydös, mutta terveenä oon yleensä 36.5. Ja kauhee nälkä nyt koko ajan!

Päivällä on taas ollut vuotoa ja näin iltaa kohden ei taas mitään. En nyt tiedä onko uusi kierto käynnissä vaiko eikö vai mikä tässä on meneillään. Eilen oli ihan sama homma. Ehkä se lähipäivinä selviää. En ole viitsinyt ostaa edes toisenlaista testiä, kun vuotaa kumminkin välillä. Ehkä on parempi nyt tuolla samalla seurata lähteekö jo haalenemaan ja jos ei niin sitten soittoa sinne neuvolaan ja lähetettä labraan. Jotain siellä on ainakin yritttänyt tapahtua hyvin mahdollisesti.

Onnea kaikille plussanneille ♥️ Täällä tämä kierto menee ihan hukkaan kun miehen kanssa ollaan viikko erillään oletetun oviksen aikoihin. Yritän olla olematta liian optimisti etten ajattelis liikaa että ihme tapahtuis ja ovis oliskin eri aikaan. Mitenhän sitä pystyy oottaan ens kiertoon asti

Onnea kaikille plussanneille ♥️ Täällä tämä kierto menee ihan hukkaan kun miehen kanssa ollaan viikko erillään oletetun oviksen aikoihin. Yritän olla olematta liian optimisti etten ajattelis liikaa että ihme tapahtuis ja ovis oliskin eri aikaan. Mitenhän sitä pystyy oottaan ens kiertoon asti
Mäkin yritän pistää jäitä hattuun mut ku niin onnellinen oon tosta kilpparilääkkeestä ja muista et en osaa nyt olla ja just ens kierto ku alkaa jos alkaa niin alkaa olla hoidot aluillaan reumaan... Vois pyyhkiä kuukauden pois kalenterista

Lääkäri soitti tosiaan ja sanoi että seurataan kuukausi tolla annoksella sit uudet kokeet ja katsotaan. Aika ripeää toimintaa kun niin pieni aloitusannos

Paljon onnea plussanneille!

Kiinnittymisvuotoa tullut tokasta lapsesta dpo 8, rusehtavaa tuhrua ihan vähän pyyhkiessä.

Kp taitaa olla 5, menkat siis pian loppumassa. Töihin paluu kyllä vie nyt tehokkaasti ajatukset kuumeilusta muualle. Myös loppuvuodelle lomaa sunnitteilla, nyt ei enää mahdollinen raskauskaan rajoittaisi lentämistä, mutta vielä saa varaus odottaa tämän kierron. En tässä kierrossa tikuta kuin nuo 2 jäljellä olevaa ovistestiä sitten kun alkaa sellainen olo olemaan, että saattaisi plussaa näyttää, lämpöjä myös mittaan aamuisin. Talletuksetkin on kalenteriin jo sovittu. Pe juhannus aamuna ennen mökille lähtöä ja su iltana ainakin.
Mies lähteekin sitten viikoksi taas kertausharjoituksiin, niin toivon ettei ovis tule myöhässä!

Ja ei sovi unohtaa sitä kuuluisaa tissigalleriaa! Eli rinnat kasvoi, myös leveyttä pelkän ns. ympärysmitan lisäksi ja väri muuttui ja nyt alkaa näkyä verisuonet pinnassa.

Onko muilla kokemusta kiinnittymisvuodosta? Mulla tuli eilen ihan vähän veristä vuotoa ja tänään aamulla vähän vaaleanpunaista vuotoa, joka on nyt loppunut. Enkös jo löytänyt tällekin selityksen, että kiinnittyminen olisi tapahtunut:bookworm:
Mulla eilen kp25 tuli pyyhkiessä punertavaa ja tänään kp26 uudelleen rusehtavampaa mutta siis hyvin vähän. Dpo max11 :think005 kiinnittymisvuotoa oon kans miettiny mut sitähän ei voi vielä tietää :confused005 esikoisesta ei tullu tai en ainakaan huomannu.

Muokattu viimeksi:
Joko nyt.... Joko voi dpo alkaa laskemaan:shy: nyt ainakin pistellyt oikealta tai sellaisia tuikkauksia. Lämmön piikkiin varman menee kun tuli huippauksia kun pihatöitä tein.

Liitteet

• IMG_20200610_183057.jpg
    IMG_20200610_183057.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 132
  • IMG_20200610_183701.jpg
    IMG_20200610_183701.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 130
Muokattu viimeksi:
Ihanasti näkyy viivoja tätä selatessa. Ei tarvii enää viivalaseja :laughing021 . Mies oli eilen liian väsynyt, tänään uus yritys. Toi vau ennusti ovista torstaille. Olin skeptinen koska viime lauantaina alko ovis oireet. Mut limoista (namnam:p:laughing002) näkee et tulossa vasta lähi päivinä. Ehkä sit tosiaan huomenna on h-hetki. Mies sano aamulla et jos on tänään liian väsynyt illalla, ni voin ottaa sen vaikka väkisin ei kuulemma haittaa :laughing025 kaikkea sitä tuleekin puhuttua :laughing021. Olipa ihana päivä ja ilma tänään, ihan kun kesä olis alkanut :) . Oltiin rannalla koko päivä. Nyt illalla taas koirien kans ulos, koitan saada itteäni vähän parempaan kuntoon :) . Sit jos sais ton miehen innostumaan, toi väkisin ottaminen kun ei oikeen houkuta :p:grin

Mulla eilen kp25 tuli pyyhkiessä punertavaa ja tänään kp26 uudelleen rusehtavampaa mutta siis hyvin vähän. Dpo max11 :think005 kiinnittymisvuotoa oon kans miettiny mut sitähän ei voi vielä tietää :confused005 esikoisesta ei tullu tai en ainakaan huomannu.

Jännät päivät kyllä edessä! :cool05

Takaisin