StellaMom
Piirimestaruustason postaaja
Kuulostat ihan kuin minä reilu vuosi sitten. Testeihin meni kymmeniä euroja kuukaudessa, ja 99% niistä negoja. Sitten kun ensimmäinen plussa tuli, niin tiesin jo ennen sitä että nyt on tärppi tullut :)eihän sitä voinu vastustaa kiusausta, kp26 dpo8-11 ja puhdas nega rfsu normi liuskatestillä oli aamulla aikamoinen tappelu itseni kanssa kun heräsin melkein tuntia ennen kellonsoittoa ja piinailin tehdäkö vai eikö tehdä no olis voinu näköjään jättää väliin. katotaan tarttuuko tänään kaupasta herkkä testi huomiselle mukaan :angelic: jos ei, niin sit tarttee kyl odottaa useampi päivä ennenku testaa uudestaan. aamulämmöt edelleen koholla ja lievää etomista.
Mun eka kemiallinen oli noin viikon myöhässä kun sain plussan. Se ei kauan kestänyt se ilo, vaan mä vuosin 2 päivää myöhemmin kuin sika. Eli on mahdollista, mutta en tiedä onko se positiivista? Mulle se ei ollut. toisilta kuulee, että ovat saaneet plussat juuri vko 5-6 vasta, mikä on harvinaisempaa mutta tuo hormonin nousu on kaikilla eri tahti :) Ja jos oviksesta ei ole tarkka tieto, niin voihan sekin olla myöhemmin vasta? tsemppiä odotukseen!Joitakin vuosia sitten seurailin täällä keskustelua aktiivisesti ja jonkin verran osallistuen myös, sitten vauvahaaveet jäivät hetkeksi tauolle mutta nyt taas ajankohtaista ja muutamien yrityskiertojen jälkeen olisi kysymys:
Miten mahdollista lie/onko täällä ketään, jolla menossa tyyliin kp 30/27-28 ja testi edelleen nega, mutta silti olisikin plussa vielä pärähtänyt kun on jonkun päivän vielä odottanut? Oon tehnyt useamman testin, ensimmäisen jo joskus viikko sitten, maanantaina (kp 27/27-28) clearblue digi, tänään pregcheck, mutta kuten sanottu, niiden mukaan ei ole tärpännyt. Vieläkö lie mahdollista että hcg olisi niin alhainen ettei sen vuoksi näy, vai onko vaan joku muu syy