Raskaaksi 2020

Mun kahvi päätti muuttaa sitten tänä aamuna makunsa liuottimeen. En kestä jos nyt jo!! :meh: Tuli tässä mieleen että tänään tulee varmaan postissa ne First Responsin testit :laughing014 En tiä tartteeko enää tehdä niitä.
No joo. Niihin tulee kiljuva viiva.
Jos aattelit toista, niin säilyyköhän ne ensikertaan?
Muussa tapauksessa ne on kai tehtävä. :grin

No joo. Niihin tulee kiljuva viiva.
Jos aattelit toista, niin säilyyköhän ne ensikertaan?
Muussa tapauksessa ne on kai tehtävä. :grin

Aivan, ne on kyllä tehtävä. Näitä pieniä saa tulla niin monta kun Luoja suo, mutta en kyllä jätä niitä kaappiin. Yks ystävä kertoi että ne kaikkein herkimmät ei aina sitten enää näytä,kun raskaus jo etenee, kun niissä ylittyy se reagointikyky tms.

Montas päivää tätä viikkoa on jäljellä, to ja pe, niin niihin ois noi testit ja sit vielä la päivälle on oma one step ja jos sunnuntaina tekis sen viikko digin. Ja pääseehän sitä hakemaan kaupasta lisää :laughing021

eihän sitä voinu vastustaa kiusausta, kp26 dpo8-11 ja puhdas nega rfsu normi liuskatestillä :grin oli aamulla aikamoinen tappelu itseni kanssa kun heräsin melkein tuntia ennen kellonsoittoa ja piinailin tehdäkö vai eikö tehdä :hilarious: no olis voinu näköjään jättää väliin. katotaan tarttuuko tänään kaupasta herkkä testi huomiselle mukaan :angelic: jos ei, niin sit tarttee kyl odottaa useampi päivä ennenku testaa uudestaan. aamulämmöt edelleen koholla ja lievää etomista.

eihän sitä voinu vastustaa kiusausta, kp26 dpo8-11 ja puhdas nega rfsu normi liuskatestillä :grin oli aamulla aikamoinen tappelu itseni kanssa kun heräsin melkein tuntia ennen kellonsoittoa ja piinailin tehdäkö vai eikö tehdä :hilarious: no olis voinu näköjään jättää väliin. katotaan tarttuuko tänään kaupasta herkkä testi huomiselle mukaan :angelic: jos ei, niin sit tarttee kyl odottaa useampi päivä ennenku testaa uudestaan. aamulämmöt edelleen koholla ja lievää etomista.

Täällä kans lievää etomista. Eilen kaupassa käydessä olisin halunnut jättää kaikki leivät kauppaan, mutta oli pakko ostaa kun mies syö. Tai oon minäkin koko ikäni syöny joka päivä leipää vähintään kerran mutta yleensä 2 kertaa päivässä. Eilinen ilta meni smoothie-iltapalalla ja aamulla mietin että mitä sitä söis kun ei _yhtään_ tee mieli leipää. Oikeastaan ajatuskin inhotti. Söin toki silti ja yritin viedä ajatuksia muualle kun en juuri muuta osaa aamupalaksi syödä :hilarious:

Mä kans löysin kaapista yhden onestepin rtestin ja mietin kauan aamulla teenkö.. no tein ja negojen negahan se :hungover: voi että kun sitä on kärsimätön :banghead: jotain tuntemuksia on mutta voi olla ihan yhtä hyvin menkkojen alkusoittoa. Esikoisesta ei ollut muistaakseni mitään muuta selkeää oiretta kuin se että rinnat oli tosi kipeät, ja testasinkin vasta kun menkat oli myöhässä. Toisaalta ei maailmanloppu jos ei tästä ekasta tärppää, voipahan juhannuksena ottaa vähän viiniä eikä tartte keksiä selityksiä :wink seuraavaan kiertoon oon jo päättänyt hommata uuden cb:n kaksoishormonidigin, ja tavoitteena bongata se ovis nyt kunnolla :hilarious:

En mä tiedä mitä täällä tapahtuu. Ei alkanut menkat vieläkään. Kp28 dpo11

mun mielestä viiva on tänään taas selkeämpi. Ei tämä nyt voi pelkkä viivanpaikka olla? Alin on siis tänään ja otettu kuva 5min dippauksesta

Kyllä siellä selkeä viiva näkyy, onnea! :wav

Täällä on oireiden puolesta aika hiljaista...
Ehkä jopa vähän vähentyneet, mutta kierron loppupuolella niin tuppaa muutenkin käymään.
Ovulaatioajankohdasta en ole myöskään aivan satavarma, kun limojen perusteella DPO:t laskin, eli voi olla vasta DPO 8 menossa. :happy:

Täällä nega testattu DPO9! :hilarious:
Ja jos noi sun on viivanpaikkoja niin aikamoisia on.
Apteekin ultraan kyllä samaistun, koska mullekkin tulee vähintään tuommoisia. :angry4
Joo siis olen ennenkin saanut onesteppeihin noita aika vahvoja viivanpaikkoja, joten ei kannattaisi oikeasti tiirailla niitä kovin tarkkaan ^^" Mutta niitä tulee ovistestipakettien mukana halvalla, joten käytän niitä vaikka tiedän ettei kannata innostua ainakaan kovin hentoisista haamuista.

Hei vitsit onnea plussista! Tosi hienoa, että porukka plussailee :woot::smiley-bounce012

Se on hyvää huomenta ja plussien plussa täälä!

Mieskin nyt näki :laughing014

:wav

No nyt on selkeää, onnea plussasta:smiley-angelic003
Toivottavaati täältä moni tulee perässä myös!

Minun pakko myöntää että olen pitkän kierron vuoksi aina laskenut ovulaation väärin:rolleyes: jotenkin ajatellut että aina ovis 14vrk päästä edellisistä menkoista. Nyt kun katselin menneiyä kiertoja niin monesti viikonkin myöhemmin ovis voinut olla.. kaikkea sitä aikuisiällä oppii ja kun oikeasti alkaa seuraamaan omaa kiertoa. Nyt vielä toivottavasti tikuttelu vahvistaa tämän myös:grin

No nyt on selkeää, onnea plussasta:smiley-angelic003
Toivottavaati täältä moni tulee perässä myös!

Minun pakko myöntää että olen pitkän kierron vuoksi aina laskenut ovulaation väärin:rolleyes: jotenkin ajatellut että aina ovis 14vrk päästä edellisistä menkoista. Nyt kun katselin menneiyä kiertoja niin monesti viikonkin myöhemmin ovis voinut olla.. kaikkea sitä aikuisiällä oppii ja kun oikeasti alkaa seuraamaan omaa kiertoa. Nyt vielä toivottavasti tikuttelu vahvistaa tämän myös:grin

Kiitos! :smiley-angelic003

Varasin just ajan ekaan neuvolaan sekä yksityiselle varhaisraskauden ultraan! Tosi aikaisin olin liikkeellä, mutta neuvolasta sanottiin että hyvä vaan, kun heinäkuu on lomakuu. Vielä mahduttiin mukaan täsmällisesti raskausviikolle 8.

Tässä tämän aamun ovistesti kp13 alimpana. Luen ketjun uusimat viestit kun kerkiän, nyt tulin nopeasti käymään vaan. Ei sitten ollu seksiä aamu 4, kaadan vaikka väkisin miehen sitte iltapäivällä sänkyyn. :angelic:

20200610_095150.jpg

Itsellä pyörähti tänään käyntiin jo kp 32 ja dpo 15. Enkä uskalla yksinkertaisesti edes testata. Ovulaation ajankohdasta oon tosi varma. Kaikki testit näytti plussaa 25.5 ja oli kovat kivut. Tuskin CB kaksoishormonitesti näyttää väärää. En kyllä usko siihenkään, että ovis olisi ollut myöhemmin. Ellei kivut tuu reilusti ennen irtoomista. Viivatkin haaleni sen jälkeen ja koko loppuviikkokin talleteltiin.

Oon aika varma, että menkat tulee. Kohdunnapukka niin alhaalla ja just sellainen kuin ennen edellisiä menkkoja. Sitä painaessa kohtu ns raskas. Just viikko sitten alkoi pahemman sortin pms-oireilut, jotka loppuivat pe. Ette ees halua tietää mitä hajotin :smiley-ashamed008 Oudon tyyntä kyllä tällä hetkellä, mutta edellisestä raskaudesta on sen verran vähän aikaa, että uskon sen sekoittaneen pakkaa. Pms-oireet on olleet pahempia ja tulleet aikaisemmin. Kestäneet tosin vähemmän aikaa sitten. Lisäksi ollut raivokohtauksia välillä :silent

Mitenköhän pitkä luteaalivaihe voi olla ihan pisimmillään? Sitten on kyllä menkat väkisin myöhässä, jos ei tällä viikolla ala. Ei taida olla dpo 19 enää normaalia :biggrin

Muokattu viimeksi:
Täällä jätetty tänään testailut tekemättä, tuntuu noihin testeihin nyt ilmestyvän noita viivoja pelkästään katseen voimasta :hilarious: Odotan nyt ainakin viikonloppuun, ennen ku seuraavan kerran testaan. Tai ainakin yritän :grin

Daiya mä kanssa eilen katsoin Raskauskeijulta CB:n kaksoishormonidigiä, jotta sen oviksen saisin seuraavassa kierrossa varmasti tikutettua. Eniten tässä häiritsee se, että ei tiedä yhtään kuukautisten alkua, kun ei tiedä ovista. Aika tarkkaan kuitenkin kuukautiset alkaa oviksesta 14 vrk päästä.

Samalla ku tsekkailin tuota digiä sieltä, niin löysin sieltä myös spermatestin. Onko kellään kokemuksia siitä? Ajattelin, et mies vois sen tehdä, jotta pääsee testailun makuun :hilarious::hilarious:

Ihanaa nähä noita plussatestejä!! :) Onnea isosti niistä.

Täälä Dpo 11 ja nega testattu. Nyt ootan menkkojen alkupvm ennen uutta testiä :shifty:

Täällä jätetty tänään testailut tekemättä, tuntuu noihin testeihin nyt ilmestyvän noita viivoja pelkästään katseen voimasta :hilarious: Odotan nyt ainakin viikonloppuun, ennen ku seuraavan kerran testaan. Tai ainakin yritän :grin

Daiya mä kanssa eilen katsoin Raskauskeijulta CB:n kaksoishormonidigiä, jotta sen oviksen saisin seuraavassa kierrossa varmasti tikutettua. Eniten tässä häiritsee se, että ei tiedä yhtään kuukautisten alkua, kun ei tiedä ovista. Aika tarkkaan kuitenkin kuukautiset alkaa oviksesta 14 vrk päästä.

Samalla ku tsekkailin tuota digiä sieltä, niin löysin sieltä myös spermatestin. Onko kellään kokemuksia siitä? Ajattelin, et mies vois sen tehdä, jotta pääsee testailun makuun :hilarious::hilarious:
Joo mä ainakin näen joskus viivoja valkoisessa seinässäkin :hilarious:

Joitakin vuosia sitten seurailin täällä keskustelua aktiivisesti ja jonkin verran osallistuen myös, sitten vauvahaaveet jäivät hetkeksi tauolle mutta nyt taas ajankohtaista ja muutamien yrityskiertojen jälkeen olisi kysymys:

Miten mahdollista lie/onko täällä ketään, jolla menossa tyyliin kp 30/27-28 ja testi edelleen nega, mutta silti olisikin plussa vielä pärähtänyt kun on jonkun päivän vielä odottanut? Oon tehnyt useamman testin, ensimmäisen jo joskus viikko sitten, maanantaina (kp 27/27-28) clearblue digi, tänään pregcheck, mutta kuten sanottu, niiden mukaan ei ole tärpännyt. Vieläkö lie mahdollista että hcg olisi niin alhainen ettei sen vuoksi näy, vai onko vaan joku muu syy:sorry:

Muokattu viimeksi:
Nega. Odotellaan kiertoa no.13 alkavaksi. Viimeinen ennen kuin vuosi on täynnä. En käsitä näitä oireita, mutta toisaalta mieli on vahva, että ehkä sitä saa paikat kosteiksi ja paineen alavatsalle ihan vaan ohjaamalla ajatukset oikeaan suuntaan. En v** tiiä.

Kerkesin olla jo pari kiertoa huolettoman välinpitämätön, niin miksi nyt piti yhtäkkiä nostaa optimismin päätään?! Miksi piti nostaa odotuksiaan ihan vaan, että voi pudota taas korkealta?

Tuttua tuo ajatuksen voimalla oireilu. Viime kierrossa siis vaikkei yritetty ja siis välttelin tärppipäiviä ja optimaalisinta hetkeä, niin silti valtavasti oireita. Näin vilkkaita ja eläväisiä unia (kuten aikaisemminkin raskaana ollessa), tuntui vihlontaa, jomotusta ja painettane kohdun alueella, etoi, väsytti helkkaristi ja vaikka mitä muuta, menkat myöhässä 3pv mitä ei ole tapahtunut ikuisuuksiin. No testi tietysti nega ja seuraavana aamuna menkat käynnissä... Että ihan oikeastiko mieli saa niin valtavasti oireita aikaa, vai oliko pms vai kiinnitysyritys josta hivenen raskaushormoneja liikenteeseen

Täällä kans lievää etomista. Eilen kaupassa käydessä olisin halunnut jättää kaikki leivät kauppaan, mutta oli pakko ostaa kun mies syö. Tai oon minäkin koko ikäni syöny joka päivä leipää vähintään kerran mutta yleensä 2 kertaa päivässä. Eilinen ilta meni smoothie-iltapalalla ja aamulla mietin että mitä sitä söis kun ei _yhtään_ tee mieli leipää. Oikeastaan ajatuskin inhotti. Söin toki silti ja yritin viedä ajatuksia muualle kun en juuri muuta osaa aamupalaksi syödä :hilarious:

Aika positiivinen merkki tuo leivän inhotus. Ekassa raskaudessani leipä ja leivän haju yökötti. Huhhuh aamuisin kun mies aamupalaa ennen töihinsä lähtöä valmisteli, ja paahtoi itselleen ruisleipää, huh, se haju oli makkarissa sekunteissa! :yuck::wtf:

Takaisin