Raskaaksi 2020

Oih monta plussaa! Onnea!

Ja kyllä on aktiivinen ryhmä kun tulee iltavuoron aikana sivutolkulla viestejä :grin niitä tässä kahlailin läpi. Ihan huippua että on muitakin kuumeilijoita joilla on jo perhettä ja "hirmusesti ikää" kertyny :woot:

Tuossa kun oli puhetta thyroxinista ja kilpparin vajaatoiminnasta, niin minulla todettiin vajaatoiminta ennen kuin ruvettiin yrittämään tuota meidän kolmatta lasta. Vuoden maltoin tasoitella arvoja ja sitten halusin yrittää. Tärppäsi heti kun yritettiin.:shy: Oletetun oviksen aikoihin ennen ja jälkeen, joka toinen päivä seksustelua niin onnistui. Nyt en jotenkin usko olevan yhtä helppoa, mutta sepä nähdään lähikuukausina.

Tuoreempaa juttua, tänään tämän kierron ekat talletukset, ovis ehkä viikonloppuna tai ma :happy: tänään töissä repäisevä kipu parin sekuntin ajan oikealla puolella, mitäh???

Ooooo:nailbiting: miten jännittävää!

Olisin itse ainakin jo aamuyöllä tikut pystyssä juoksemassa vessaan :hilarious:

mulla oli kp 24 dpo 7 sama. Tänään kp 27 ehkä vähän enemmän aamulla/päivällä ja iltapäivällä ja illalla ei mitään. Menee herrrrrmo :angry4. Nytkin olen käynyt vessassa ihan vain tarkistamassa tuleeko jotain pyyhkiessä ja ei mitäään. Ihme touhua.

Mietin just et onko noi rfsu normi raskaustestit ihan roskia? (Ainoat mitä kaapissa on) Ku oon lukenu et ne antaa paljon vääriä positiivisia :banghead:
Sitten kun oon raskaana ollut niin ne on näyttänyt ennen pc testiä paljon vahvempaa viivaa. Jotta silloin kun on tosi kyseessä, niin toimii :)

meinasin linkittää mun kuvat jotka otin viimeksi plussatessa rfsu ja pc testillä samasta pissasta, mutta aijaa ei toimi ja olen jo poistanut ne kuvat omasta puhelimesta

Kiva kuulla :) ja täälläkin toivotaan plussatuulia kaikille! Varsinkin itselleni.

Jesbe Kiva nähdä tuttuja täällä (tai harmi että olet vielä täällä?) Mulla on tosiaan ollut aika rento alkuvuosi mutta nyt varmaan alan seuraamaan taas näitä asioita! Tuli jo yksi vuosi lisää, ja kohta ollaan sitten jo "vanha" näihin touhuihin!

Tässä tämän päivän päivitys meillä: oireita on maltillisesti, hampaita pestessä meinasi ykä lentää, vuoto on ollut vaaleanpunainen niukka, ja viimeksi tuli ruskeampaa.. voi olla hidas käynnistys myös. Leukaan ilmestyy finnejä, pieniä mutta näkyy ja häiritseviä. Lisäksi on hyvin maltillinen kipu. En osaa yhtään sanoa mikä on... Toki kun tässä kirjoittelee niin heti tuntuu pahemmalta alavatsassa :yuck: olen istunut tunnin verran ikkuna auki kuuntelemassa kesälintuja myös ja ei ne mua hirveästi häiritse (mä siis vihaan jatkuvaa sirpitystä ...)

Vaikka tällaiset oireet niin uskon kovasti menkkojen tuloon. Viimeksi oli niin selkeä fiilis siitä että olen raskaana. Sitä tunnetta ei voi selittää, tiedät vain.:pompus:
Positiivista: juhannuksena voi juoda alkoholia jos näin on siis! Mutta ei se toinen vaihtoehto ole huono. Ärsyttävää olisi ehkä se, että joutuisi feikkaa koko suvun edessä, koska en halua kertoa heille ennen kuin asia olisi varma.
(Ja nyt vatsaa nipistää sen verran, ettei taida vaavia tulla tässä kierrossa. Pakko mennä nukkumaan!)
No mulla oli niitä kemiallisia ja sit ku sain kierron toimiin niin jouduin tekemään ratkaisuja oman terveyden suhteemme tosin nyt oon saanut thyroxin lääkkeet ja terveys alkaa olla kunnossa.

Oireita tässä kierrossa riittää mut oviksesta asti ollut todella paljon vv ja oireita ei ku et kohdun alue arka ja nännien alta jännästi nippaili ja iltatuuli tuntuu. Nyt on hyvä ja positiivinen mieli, tuli juuri olo että nyt kohta mä oon raskaana ja pysyvästi :)

Plussaa niin toivon sinulle <3

Teetkö siis digi- vai liuskaovistestejä? Mulla ei itsellä siis noi liuskat "toimineet", en saanut niillä ikinä tasapaksuja viivoja, testiviiva jäi aina kontrollia haaleammaksi. Digit on sitten taas tunnistaneet kyllä, mutta ovat kalliimpia, mikä kyllä ärsyttää.

ON: Illan myötä iski ihan hirveä pms-ahdistus. Nyt oon aika satavarma, että menkat tulee viikonloppuna. Oon niin pettynyt taas, kun ei tästä pms-mielialasta voi erehtyä. :sad001

Liuskoilla. Pitääpä kokeilla digejä kubliuskat loppuu jos en näillä löydö ovista :grin

En mä tiedä mitä täällä tapahtuu. Ei alkanut menkat vieläkään. Kp28 dpo11

mun mielestä viiva on tänään taas selkeämpi. Ei tämä nyt voi pelkkä viivanpaikka olla? Alin on siis tänään ja otettu kuva 5min dippauksesta

Liitteet

• 4FED3A34-52D3-4487-A4D5-8DA0A01106DD.jpeg
    4FED3A34-52D3-4487-A4D5-8DA0A01106DD.jpeg
    15.7 KB · Katsottu: 203

mun mielestä viiva on tänään taas selkeämpi. Ei tämä nyt voi pelkkä viivanpaikka olla? Alin on siis tänään ja otettu kuva 5min dippauksesta

Vahvistunuhan toi on ja ei oo kyllä viivan paikka enää :happy: selkeä plussa:gen014

Nega. Odotellaan kiertoa no.13 alkavaksi. Viimeinen ennen kuin vuosi on täynnä. En käsitä näitä oireita, mutta toisaalta mieli on vahva, että ehkä sitä saa paikat kosteiksi ja paineen alavatsalle ihan vaan ohjaamalla ajatukset oikeaan suuntaan. En v** tiiä.

Kerkesin olla jo pari kiertoa huolettoman välinpitämätön, niin miksi nyt piti yhtäkkiä nostaa optimismin päätään?! Miksi piti nostaa odotuksiaan ihan vaan, että voi pudota taas korkealta?

Plussaa!! :excited001

Testihullun tunnustuksia: eli dpo 9 ja en taas saanut hillittyä itseäni :shifty: Viivanpaikkojahan sieltä vaan tuli, mutta laitetaan nyt teidän iloksi :D onestepiin taitaa aina tulla tollanen viivanpaikka, ja apteekin ultra on purettu ja kuvakin taitaa olla testiajan jälkeen :hilarious:

LyytiMantalla selkeä plussa, onnea! :D

Liitteet

• IMG_20200610_070737.jpg
    IMG_20200610_070737.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 205
Testihullun tunnustuksia: eli dpo 9 ja en taas saanut hillittyä itseäni :shifty: Viivanpaikkojahan sieltä vaan tuli, mutta laitetaan nyt teidän iloksi :D onestepiin taitaa aina tulla tollanen viivanpaikka, ja apteekin ultra on purettu ja kuvakin taitaa olla testiajan jälkeen :hilarious:

LyytiMantalla selkeä plussa, onnea! :D
Täällä nega testattu DPO9! :hilarious:
Ja jos noi sun on viivanpaikkoja niin aikamoisia on.
Apteekin ultraan kyllä samaistun, koska mullekkin tulee vähintään tuommoisia. :angry4

Mun kahvi päätti muuttaa sitten tänä aamuna makunsa liuottimeen. En kestä jos nyt jo!! :meh: Tuli tässä mieleen että tänään tulee varmaan postissa ne First Responsin testit :laughing014 En tiä tartteeko enää tehdä niitä.

Takaisin