Kiva kuulla :) ja täälläkin toivotaan plussatuulia kaikille! Varsinkin itselleni.
Jesbe Kiva nähdä tuttuja täällä (tai harmi että olet vielä täällä?) Mulla on tosiaan ollut aika rento alkuvuosi mutta nyt varmaan alan seuraamaan taas näitä asioita! Tuli jo yksi vuosi lisää, ja kohta ollaan sitten jo "vanha" näihin touhuihin!
Tässä tämän päivän päivitys meillä: oireita on maltillisesti, hampaita pestessä meinasi ykä lentää, vuoto on ollut vaaleanpunainen niukka, ja viimeksi tuli ruskeampaa.. voi olla hidas käynnistys myös. Leukaan ilmestyy finnejä, pieniä mutta näkyy ja häiritseviä. Lisäksi on hyvin maltillinen kipu. En osaa yhtään sanoa mikä on... Toki kun tässä kirjoittelee niin heti tuntuu pahemmalta alavatsassa
olen istunut tunnin verran ikkuna auki kuuntelemassa kesälintuja myös ja ei ne mua hirveästi häiritse (mä siis vihaan jatkuvaa sirpitystä ...)
Vaikka tällaiset oireet niin uskon kovasti menkkojen tuloon. Viimeksi oli niin selkeä fiilis siitä että olen raskaana. Sitä tunnetta ei voi selittää, tiedät vain.
Positiivista: juhannuksena voi juoda alkoholia jos näin on siis! Mutta ei se toinen vaihtoehto ole huono. Ärsyttävää olisi ehkä se, että joutuisi feikkaa koko suvun edessä, koska en halua kertoa heille ennen kuin asia olisi varma.
(Ja nyt vatsaa nipistää sen verran, ettei taida vaavia tulla tässä kierrossa. Pakko mennä nukkumaan!)