moana
Puuhakas puhuja
Tikutteletteko oviksen siis aamu pissistä vai iltapäivällämulle paras olis se aamulla, mutta luin muistaakseni jostain että 10-20 välillä olis paras? Ootteko huomannu kellon aijoissa eroa.
![]()
Se ohjeistus taitaa olla ainakin jonkin verran testistä kiinni, oon käsittänyt et monissa suositus on just toi 10-20, mutta Clearbluen digitesteissä taas lukee sitten aamupissa.
Koska käytän noita Clearbluen testejä, niin aamun ekasta oon ohjetta noudattaen tehnyt.
mulle paras olis se aamulla, mutta luin muistaakseni jostain että 10-20 välillä olis paras? Ootteko huomannu kellon aijoissa eroa. 

Pitää vaan olla kärsivällinen 
Ja yleensä alkaa menkat ihan rytinällä ja kramppailee, nyt ei siitä merkkiäkään. huono olo taas iskeny illan mittaan. Selkäkin oikeelta ihan julmetun kipee. jokohan sitä huomenna uskaltais testata jos ne menkat ei ala...
.... eikä lähikaupastakaan varmaan saa.
aamulla oli nega ja dpo8 

Selasin tätä ketjua listaan asti, niin ollaan ilmeisesti aloitettu yritys samaan aikaan (8/19)?
Juu samaan aikaan on aloitettu. Teidän päätös on varmasti teille oikea ja toivon kovasti että se tärppi vielä viimeistään sitä kautta tulee. Minulla on aika samanlainen luonne ja olen todella kova ottamaan stressiä asioista niin tiedän että se ei minulle sovi. Ja tuo stressaaminenhan voi olla myös syynä ettei meitä ole onnistanut.
en mikään pro oo tikuttelussa kun vasta alkanut.. digitestejä en oo vielä edes kokeillut.
olen istunut tunnin verran ikkuna auki kuuntelemassa kesälintuja myös ja ei ne mua hirveästi häiritse (mä siis vihaan jatkuvaa sirpitystä ...)