Raskaaksi 2020

Tikutteletteko oviksen siis aamu pissistä vai iltapäivällä :bookworm: mulle paras olis se aamulla, mutta luin muistaakseni jostain että 10-20 välillä olis paras? Ootteko huomannu kellon aijoissa eroa. :grin

Se ohjeistus taitaa olla ainakin jonkin verran testistä kiinni, oon käsittänyt et monissa suositus on just toi 10-20, mutta Clearbluen digitesteissä taas lukee sitten aamupissa.

Koska käytän noita Clearbluen testejä, niin aamun ekasta oon ohjetta noudattaen tehnyt. :rolleyes:

Miekin olen käsittänyt niistä testeistä, joita olen käyttänyt, että aamupissa olisi paras. :bookworm:

Kääk, huomenna testaan! (Huomenna Kp25/28) Jännittää ihan hirveästi! Mitä ihmettä teen, hos se on ihan tyhjä nega blanco? (No odotan muutaman päivän ja testaan uudestaan myöhemmin, mutta silti jotenkin tuntuu että se näkyy nyt jos näkyy) kääk :bag:

Se ohjeistus taitaa olla ainakin jonkin verran testistä kiinni, oon käsittänyt et monissa suositus on just toi 10-20, mutta Clearbluen digitesteissä taas lukee sitten aamupissa.

Koska käytän noita Clearbluen testejä, niin aamun ekasta oon ohjetta noudattaen tehnyt. :rolleyes:

Aivan. Mulla se on vaan näyttäny kokoajan haaleeta viivaa ni en malta odottaa ni koitan keksiä jos vika olis muka mun testi ajotuksessa :hilarious: Pitää vaan olla kärsivällinen :grin

Aivan. Mulla se on vaan näyttäny kokoajan haaleeta viivaa ni en malta odottaa ni koitan keksiä jos vika olis muka mun testi ajotuksessa :hilarious: Pitää vaan olla kärsivällinen :grin

Teetkö siis digi- vai liuskaovistestejä? Mulla ei itsellä siis noi liuskat "toimineet", en saanut niillä ikinä tasapaksuja viivoja, testiviiva jäi aina kontrollia haaleammaksi. Digit on sitten taas tunnistaneet kyllä, mutta ovat kalliimpia, mikä kyllä ärsyttää.

ON: Illan myötä iski ihan hirveä pms-ahdistus. Nyt oon aika satavarma, että menkat tulee viikonloppuna. Oon niin pettynyt taas, kun ei tästä pms-mielialasta voi erehtyä. :sad001

Tikutteletteko oviksen siis aamu pissistä vai iltapäivällä :bookworm: mulle paras olis se aamulla, mutta luin muistaakseni jostain että 10-20 välillä olis paras? Ootteko huomannu kellon aijoissa eroa. :grin

Mä tikutan yleensä siinä alku illasta, mutta nyt ihan huvikseen tein aamustakin. Luulenpa että teen samoin huomenna että aamulla+illalla

Ihania plussatestejä täällä! :love7

Mun piti odottaa torstaihin testin kanssa, mutta mies yllytti tekemään jo tänään. Negahan se siellä, alkais vaan jo menkat. :banghead: Nyt kp43 ja flo sanoo että kuukautiset saattavat alkaa tänään. :rolleyes: No ei oo näkyny.

Joissain testeissä lukee joo että tulisi tehdä heti aamulla ja joissain että klo 10-20 välillä. Mutta mä oon kyllä aina kans tehnyt silti heti aamulla :grin

Mitäs ihmettä, pyyhkiessä jäi paperiin vähän verta! Kp25 ja dpo7-10 - ikinä ei oo ollu näin lyhyt kierto, joten nyt jännittää tuleeko vuotoa vielä lisää :nailbiting: Ja yleensä alkaa menkat ihan rytinällä ja kramppailee, nyt ei siitä merkkiäkään. huono olo taas iskeny illan mittaan. Selkäkin oikeelta ihan julmetun kipee. jokohan sitä huomenna uskaltais testata jos ne menkat ei ala...:excited001

Ei taida vielä tänään olla kp1. Koko illan Aikana ei edes pyyhkiessä tullut vuotoa. Ehkä se yön aikana starttaa kun kroppa rentoutuu. Päivällä oli muka jo enemmän.

Mitäs ihmettä, pyyhkiessä jäi paperiin vähän verta! Kp25 ja dpo7-10 - ikinä ei oo ollu näin lyhyt kierto, joten nyt jännittää tuleeko vuotoa vielä lisää :nailbiting: Ja yleensä alkaa menkat ihan rytinällä ja kramppailee, nyt ei siitä merkkiäkään. huono olo taas iskeny illan mittaan. Selkäkin oikeelta ihan julmetun kipee. jokohan sitä huomenna uskaltais testata jos ne menkat ei ala...:excited001
Ooooo:nailbiting: miten jännittävää!

Olisin itse ainakin jo aamuyöllä tikut pystyssä juoksemassa vessaan :hilarious:

Paitsi että ei oo herkkää testiä kaapissa, niin en tiedä kannattaako vielä yrittää :meh:.... eikä lähikaupastakaan varmaan saa. o_O

Onnea teille plussanneille:Heartbigred

Tänään kp33/34 :laughing5 aamulla oli nega ja dpo8 :bounce Nyt pääsin töistä ja sohvalle jalat ylös kun tatuoitua jalkaa turvottaa. Keränny nestettä kun koko päivän seissy :happy8

Tuhnu jäi vain aamuun, en ainakaan ole huomannut että olisi tullut enempää. Neutraalit fiilikset edelleen, ei siis PMS:stä merkkejä. Tissit on nänneistä alaspäin kipeät. Kerran ehkä kävi menkkatuntemukset, mutta voi olla että myös pissahädän vallitessa kuvittelin ne :hilarious:

Samaan aikaan koittaa ottaa rennosti ja olla ajattelematta asiaa. Mut sit samaan aikaan sitä haluais vaan testailla ja testailla. Pitää vaan koittaa ottaa rennosti ja edes sinne ei ens vaan seuraavan viikon alkuun odottaa ennenkuin testaa. Ellei sitten menkat ilmesty. Musta tuntuu että se 28.6 oli aika kunnianhimoinen tavoite, minkä laitoin päivällä aikaisimmaksi testauspäiväksi :hilarious:

Tää on vähän tätä kun ei tiedä milloin ne menkat myöhästyy ku ei edes tiedä milloin ne olis tulossa :wacky:

Dpo:sta en oo kyl varma. Nyt on viikon välillä tapahtunut mahdollisesti kiinnittymisoireita. Viime viikolla oli niitä iskuja ja pari tosi voimakasta menkkatuntemusta. Tällä viikolla taas pari menkkatuntemusta ja sit tuo aamuinen tuhru ilman kipuja tai muuta. Peitto on kyllä heilunut sopivasti molemmille oireiluille:hilarious:

Mitenhän sitä sais pidäteltyä itseään?:angelic:

Haluaisin toivottaa piglet kovasti tsemppiä:Heartpink Selasin tätä ketjua listaan asti, niin ollaan ilmeisesti aloitettu yritys samaan aikaan (8/19)?

Meillä on ajatus hakeutua tutkimuksiin vuoden täyttyessä, ja pelottaa kyllä hurjasti myös itseä. Oon tosi herkkä ihminen, itken tosi helposti ja otan asiat helposti melko raskaasti. Me ollaan puhuttu, että mennään kyllä hoitoihinkin, jos tarve vaatii. Mutta jännittää myös se tuleva ja se, että jos tie on pitkä, että miten sen pääkoppa ja keho kestää.
Kiitos :Heartred Juu samaan aikaan on aloitettu. Teidän päätös on varmasti teille oikea ja toivon kovasti että se tärppi vielä viimeistään sitä kautta tulee. Minulla on aika samanlainen luonne ja olen todella kova ottamaan stressiä asioista niin tiedän että se ei minulle sovi. Ja tuo stressaaminenhan voi olla myös syynä ettei meitä ole onnistanut.

Sillon ku mä tikuttelin oviksesta, oli klo 14-16 paras aika ja sillon näky kunnolla tuloskin. Aamupissasta ei muistaakseni saa luotettavaa tulosta, en nyt muista miks

Teetkö siis digi- vai liuskaovistestejä? Mulla ei itsellä siis noi liuskat "toimineet", en saanut niillä ikinä tasapaksuja viivoja, testiviiva jäi aina kontrollia haaleammaksi. Digit on sitten taas tunnistaneet kyllä, mutta ovat kalliimpia, mikä kyllä ärsyttää.

ON: Illan myötä iski ihan hirveä pms-ahdistus. Nyt oon aika satavarma, että menkat tulee viikonloppuna. Oon niin pettynyt taas, kun ei tästä pms-mielialasta voi erehtyä. :sad001

Musta PMS ja alkuraskauden oireet ei juurikaan eronnu toisistaan esikoisen kohdalla :hilarious: Molemmista olin yhtä ahdistunu ja kärttynen ja teki mieli suklaata :hilarious: Sit tajusin tehdä testin ku menkat oliki muutaman päivän myöhässä ja kappas kun tulikin kaks viivaa :angelic:

Minä myös päivä pissasta luin myös että aamupissa ei hyvä. Toki riippuu varmaan testistä:confused004 en mikään pro oo tikuttelussa kun vasta alkanut.. digitestejä en oo vielä edes kokeillut.

Mietin just et onko noi rfsu normi raskaustestit ihan roskia? (Ainoat mitä kaapissa on) Ku oon lukenu et ne antaa paljon vääriä positiivisia :banghead:

Ilman ehkäisyä mennään, että tulee jos on tullakseen. Hoitoihin ei julkisella enää päästä ja yksityiselle ei oo rahaa laittaa.

Sulle toivon plussatuulia oikein paljon.. :Heartpink:3some
Kiva kuulla :) ja täälläkin toivotaan plussatuulia kaikille! Varsinkin itselleni.

Jesbe Kiva nähdä tuttuja täällä (tai harmi että olet vielä täällä?) Mulla on tosiaan ollut aika rento alkuvuosi mutta nyt varmaan alan seuraamaan taas näitä asioita! Tuli jo yksi vuosi lisää, ja kohta ollaan sitten jo "vanha" näihin touhuihin!

Tässä tämän päivän päivitys meillä: oireita on maltillisesti, hampaita pestessä meinasi ykä lentää, vuoto on ollut vaaleanpunainen niukka, ja viimeksi tuli ruskeampaa.. voi olla hidas käynnistys myös. Leukaan ilmestyy finnejä, pieniä mutta näkyy ja häiritseviä. Lisäksi on hyvin maltillinen kipu. En osaa yhtään sanoa mikä on... Toki kun tässä kirjoittelee niin heti tuntuu pahemmalta alavatsassa :yuck: olen istunut tunnin verran ikkuna auki kuuntelemassa kesälintuja myös ja ei ne mua hirveästi häiritse (mä siis vihaan jatkuvaa sirpitystä ...)

Vaikka tällaiset oireet niin uskon kovasti menkkojen tuloon. Viimeksi oli niin selkeä fiilis siitä että olen raskaana. Sitä tunnetta ei voi selittää, tiedät vain.:pompus:
Positiivista: juhannuksena voi juoda alkoholia jos näin on siis! Mutta ei se toinen vaihtoehto ole huono. Ärsyttävää olisi ehkä se, että joutuisi feikkaa koko suvun edessä, koska en halua kertoa heille ennen kuin asia olisi varma.
(Ja nyt vatsaa nipistää sen verran, ettei taida vaavia tulla tässä kierrossa. Pakko mennä nukkumaan!)

Takaisin