Raskaaksi 2020

Testiaddikti täällä hei! Nyt vihdoin ja viimein mieskin näki :love017:Heartbigred

Liitteet

• IMG_20200609_183432.jpg
    IMG_20200609_183432.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 195
Hei! Täällä ryhmässä on näkynyt noita Babyplanin ovulaatiotestejä, mutta onko teillä kokemusta kyseisen yrityksen raskaustesteistä? Onko herkkiä ja tuleeko viivanpaikkoja? :happy:

Mulla toimi esikoisen aikana hyvin, näytti negat negana ja varhaisen plussan haamun hyvin aikaisin. Ja nyt tässä kierrossa on antanut pari luotettavaa negaa. :grin:rolleyes:

Tänään pärähti menkat ja kp1. Plääääh.

Mulla on tänään hulluna tehnyt mieli ja pupuiluu oli jo ja tuli kiva mieli et mä sain ton thyroxinin ku oon oireillut pitkään. Nyt voi sanoa et kihelmöi selkäpiitä et nyt, monen vuoden odotuksen jälkeen mut ehkä ehkä palkitaan :oops::rolleyes::rolleyes:

Ja nyt rinnat kipeytyi ja nännit varsinkin ja mahaa nippailee kunnolla ja vv riittää ja riittää ja riittää. Kiva tämmönen tietoisku...

Puhuttiin miehistä, mun mies sanoi että mä kaunistun päivä päivältä (mun iho on alkanut paranemaan kasvoista ja kestää enemmän ja laitan itseeni enempi nyt kesällä) niin mä tietty tulkitsin et hän tarkoittaa et oon kauniimpi ku oon tuunannut niin sanotusti mut oikeesti se vaan tarkoitti et mä oon hänen mielestään todella kaunis!! Oon mäkin yks höntti:p:p

Täällä nyt jo seuraava kierto mielessä kyselen, että missä vaiheessa ootte greippimehua juonut? :cool:

Tänään koko päivä menty, ulkoiltu, nähty kaveria ja puuhattu lasten kanssa. Tänne oli tullut tollaset kepeet 110viestiä päivän aikana, ei oikeen kerkee lukea kaikkia :whacky011 . Ilta kun rauhottuu ni odottaa vielä kaamea määrä kotitöitä. No on ainakin muuta ajateltavaa ja ei kerkee niin miettiä kaikkee :smiley-ashamed004 . No ovis ihan käsillä ja miehen kans sovittu ilta treffit :wink . Käydään viel vanhimman pojan kans viemäs koirat ulos ja sit pääsee keskittymään olennaiseen :dance011:laughing002 .

Tikutteletteko oviksen siis aamu pissistä vai iltapäivällä :bookworm: mulle paras olis se aamulla, mutta luin muistaakseni jostain että 10-20 välillä olis paras? Ootteko huomannu kellon aijoissa eroa. :grin

Tikutteletteko oviksen siis aamu pissistä vai iltapäivällä :bookworm: mulle paras olis se aamulla, mutta luin muistaakseni jostain että 10-20 välillä olis paras? Ootteko huomannu kellon aijoissa eroa. :grin

Takaisin