Hienosti vahvistuu!
Joo, harmittaa kun tänään ei pysty seksiä harrastamaan kun mies sanoi että on vähän etova olo. Tiiä mikä sillä nyt on, aamulla sitten. :angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienosti vahvistuu!
Hei! Täällä ryhmässä on näkynyt noita Babyplanin ovulaatiotestejä, mutta onko teillä kokemusta kyseisen yrityksen raskaustesteistä? Onko herkkiä ja tuleeko viivanpaikkoja?
Voi onneksi olkoon! Tossa ei kyllä ole epäilyksen varaa.Testiaddikti täällä hei! Nyt vihdoin ja viimein mieskin näki
Ferrit mul on kuitenkin kunnossa, se on ihan tuore tietoOnko sulla lääkäri todennut kilpparin vajaatoiminnan? Noi sun oireet voi myös viitata siihen, että sulla on varastoraudat (ferrit) matalat.
Testiaddikti täällä hei! Nyt vihdoin ja viimein mieskin näki
Näkyy hyvin ihanaa paljon onnea, on se mahtava fiilis :)Testiaddikti täällä hei! Nyt vihdoin ja viimein mieskin näki
Mun iltaviivat halusi taas tervehtiä
Onnea!!Testiaddikti täällä hei! Nyt vihdoin ja viimein mieskin näki
Menkoista ovikseen.. mä otan seidivid nimistä myo-inositol valmistetta kp1-ovisTäällä nyt jo seuraava kierto mielessä kyselen, että missä vaiheessa ootte greippimehua juonut?
Mun iltaviivat halusi taas tervehtiä