Raskaaksi 2020

Olin tulossa kysymään juuri samaa asiaan :hilarious: olen myös kaikki heti tänne ihmisiä :grin

Tässähän hommassa maltti olis valttia, mutta hitto kun sitä ei ole :help:biggrin

Onneks me suunnitellaan muuttoa, ni on vähän muuta ajateltavaa välillä. Juhannus ja kaikki tulossa ja toivottavasti se ovulaatiokin :laughing002

Mä en kyllä kestä jos nää maha- ja selkäjomot ja tuikinnat ei oo merkki mistään vaan toistuu joka kuussa :hungover: oon ihan kypsä tähän oloon. Luulin jo että juilimiset meni mutta palas melkein pahempina vielä nyt illalla.

Tässä muuten näyte onestepin viivanpaikoista ja mahtavista kuvanmuokkaustaidoistani :hilarious: Koska tänään siis dpo 7 eikä siinä oikeasti voi mitään näkyä :angelic: Oon ennenkin saanut tällaisia enkä ollut raskaana. Tarkoitan siis vaan että kannattaa olla varovainen näiden viivanpaikkojen ja kuvanmuokkauksen kanssa ^^"

Liitteet

• IMG_20200608_070239.jpg
    IMG_20200608_070239.jpg
    9.1 KB · Katsottu: 190
  • IMG_20200608_070239~2.jpg
    IMG_20200608_070239~2.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 198
Mä en kyllä kestä jos nää maha- ja selkäjomot ja tuikinnat ei oo merkki mistään vaan toistuu joka kuussa :hungover: oon ihan kypsä tähän oloon. Luulin jo että juilimiset meni mutta palas melkein pahempina vielä nyt illalla.
Mulla tulee kanssa illalla tuikkaiukset pahempana.

Tässä muuten näyte onestepin viivanpaikoista ja mahtavista kuvanmuokkaustaidoistani :hilarious: Koska tänään siis dpo 7 eikä siinä oikeasti voi mitään näkyä :angelic: Oon ennenkin saanut tällaisia enkä ole raskaana. Tarkoitan siis vaan että kannattaa olla varovainen näiden viivanpaikkojen ja kuvanmuokkauksen kanssa ^^"
Onpas hurjia viivanpaikkoja. Mulla kanssa tulee apteekin herkkään ja RFSU:hun ihan mahdottomia välillä...

Mun muokkaamaton iltaplushaamu halusi tulla sanoon moi :happy093. mies näki tän ja kysyi "onks toi nyt sit vaan sittenkin niitä reagenssiaineita? Onks sulla käyttämätöntä tommosta? Näytä sit kun testaat seuraavan kerran niin se." :laughing014View attachment 90147
Nyt kyllä taas näkyy niin hyvin ja sulle jo monesta testistä tullut haamu, että ei plussasta epäilystäkään. :happy:

Mun muokkaamaton iltaplushaamu halusi tulla sanoon moi :happy093. mies näki tän ja kysyi "onks toi nyt sit vaan sittenkin niitä reagenssiaineita? Onks sulla käyttämätöntä tommosta? Näytä sit kun testaat seuraavan kerran niin se." :laughing014View attachment 90147
Toi näkyy musta ihan selkeesti :D Testaa vielä tosiaan aamulla, niin eiköhän kelpaa miehellekin :D

Pikkis91 o+ 22.5. Testaan 5.6.
jelisa o+ 29.5. Testaan 13.6.
Maiconii o+ 29.5. Testailen enviikolla fiiliksen mukaan
StellaMom 0+ 29.5 / testit (14 tai 15.6.)
Muumimuki o+ 30.5. Testaan ensi viikosta alkaen (8.6.)
Tonninseteli o+30.5. Testipäivä (jos selviän ilman tiputtelua...) on 14.6.
Pingviiniemo o+31.5 Testaan ensiviikon keskiviikosta alkaen. (10.6)
moana91 o+ 31.5. Yritän testata vasta sunnuntaina 14.6. :grin(14.6.)
move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes: (15.6.)
Chartreux o+ 31.5. Testaan 10.6. alkaen :rolleyes:
Chard o+ 31.5. Yritän testailla aikaisintaan 11.6. :p
Reggie o+ 31.5. Testaan 12.6.
Tirrinen o+ 31.5 Testi aikaisintaan 10.6 jolloin menkkojen alkup
Mepe o+ 3.6. Testaan 17.6.
Marcipa o+ 3.6. Testaan 18.6.

Tuodaas tätä listaa taas vähän lähemmäs. :laughing002:laughing002:laughing002
T. Tiirailija
Sit kun joku samoilla päivillä oleva plussaa niin arvatkaa aukeaako testilaatikko nopsaan.

Heipparallaa! Tässä yksi vähänniinkuin kuumeilija... Olin viimeksi linjoilla kun odotin kolmatta lastani, ja hetken sen jälkeenkin. Nyt kun nuorimmaiseni on 4v, niin vauvakuume nousee. Miksi ihmeessä? Eikö 4 lasta ole hankala määrä? Ja enkö ole jo liian vanhakin, 35v tulee täyteen elokuussa. Tässä sitä silti kuumeillaan. Viime kierrossa välttelin tärppipäiviä, eikä plussaa tullut. Nyt ehkä vois ottaa riskin ja harrastella parempaan aikaan 15.6 flo ennustaa ovulaatiota. Onko kellään jo useampi lapsonen? Onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia niille joille ei vielä tikku ole sellaisia paljastanut.

Heipparallaa! Tässä yksi vähänniinkuin kuumeilija... Olin viimeksi linjoilla kun odotin kolmatta lastani, ja hetken sen jälkeenkin. Nyt kun nuorimmaiseni on 4v, niin vauvakuume nousee. Miksi ihmeessä? Eikö 4 lasta ole hankala määrä? Ja enkö ole jo liian vanhakin, 35v tulee täyteen elokuussa. Tässä sitä silti kuumeillaan. Viime kierrossa välttelin tärppipäiviä, eikä plussaa tullut. Nyt ehkä vois ottaa riskin ja harrastella parempaan aikaan 15.6 flo ennustaa ovulaatiota. Onko kellään jo useampi lapsonen? Onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia niille joille ei vielä tikku ole sellaisia paljastanut.

Tervetuloa takas! :welcome
Kuis sä nyt tärppipäiviä välttelit? :eek:
Toivottavasti plussaat pian. :Heartred

Tervetuloa takas! :welcome
Kuis sä nyt tärppipäiviä välttelit? :eek:
Toivottavasti plussaat pian. :Heartred

Nooh, kun haluaisin neljännen lapsen mutta en ole ihan varma onko se fiksua tässä vaiheessa elämää :joyful:mutta toisaalta joskus alkuaikoina mieheni kanssa hupsusin että haluan 5 lasta :wink tällä hetkellä kuitenkin on vauvakuume niin voimakkaana, että olisin kovasti onnellinen raskaudesta ja vauvasta :shy::Heartred ja petyin hieman kun en saanut nyt plussaa edellisestä kierrosta. Mutta toiveet on korkealla tässä kierrossa!

Me yritettiin esikoista 3v, sit multa loppui toivo ja tulin heti seuraavasta kierrosta raskaaks :angelic: Meitäkin on, joilla se kestää vaan vähän pidempään! Ja onhan noita lapsettomuushoitojakin.
Kolme vuotta on jo tosi pitkä aika :Heartred Jos saa kysyä niin kävittekö hoidoissa vai tuliko ihan luomusti? Me tuskin hoitoihin lähdetään kun ei minun pää sitä todennäköisesti tulisi kestämään :smiley-ashamed008

Ihanat iltaviivulit. Uskooko se mies jo :hilarious:
Edit saako sitä digiä huomenna:smiley-angelic006

Voi onpa tänne tullut paljon tekstiä ja plussia, ihanaa ❤ Paljon onnea kaikille plussanneille Iloinen teidän puolesta.

Mulla menossa vasta dpo 4, ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ehkä yritän niitä nyt olla niinkään edes kuulostelematta, kun aina kuvittelen, että jokin oire liittyisi raskauteen ja kuitenkin ne kuukautiset sieltä aina tulee..

Yritän todennäköisesti testatakin vasta aikaisintaan dpo 14, jos ei ole siihen mennessä alkanut menkat.
Esikoisen kohdallahan tein ekan testin dpo 11 ja se oli huutavan valkoinen nega. Kokeilin seuraavan kerran dpo 14 ja silloin sain sellaisen juuri ja juuri silmin nähtävän hailuraisen haamun. Se kyllä lähti siitä nopeasti tummumaan mutta mielummin petyn vaan kerran per kierto (Ja kuitenkin sorrun taas testailemaan aikaisemmin )

Pöllönen, meillä on kaksi kouluikäistä lasta :)

ON: vihloo ja nippailee alavatsalla, alaselkä ihan kipee ja jumissa. Eilisestä asti ollut vasen nivunen kipeä myös :confused: Tissit myös selkeästi jo kipeämmät kuin eilen. Jospa tuolla nyt sit oikeesti joku pieni yrittäisi tarttua mukaan kunnolla :smiley-angelic001 Etovaa iloa mulla on kans ollut kyllä jo viikonloppuna...aina välillä tulee sellainen ällötys :depressed: Nälkäkin kyllä taas olis :grin

Mie en uskalla vielä aktivoitua kovin tuolla odotusryhmässä, oottelen nyt ensin vahvistuuko tuo mun haamulainen...:rolleyes:

Täällä valitettavasti pääsi käymään niin, että meni kesken. Eilen plussan jälkeen meni muutama tunti kunnes alkoi mahaa koskea ja vuoto alkoi. Onneks ollaan miehen kanssa saatu puitua tätä läpi, jotenkin tuntui niin pahalle että hetken kerettiin jo iloita kun jo heti se kaikki vietiin pois. No, tästä ei voi vaan kun jatkaa eteenpäin.

Pyysin tänään kaveria teelle. No hän sit ehdotti, että jos otettaisiinkin viiniä...piti sanoa, että otin viikonloppuna sen verran että nyt ei ihan maistu :rolleyes::angelic::grin

Takaisin