Raskaaksi 2020

Tässä mun One Stepin puikkotesti :grin

Liitteet

• IMG_20200608_092051__01.jpg
    IMG_20200608_092051__01.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 228
Okei, oli pakko kysyä siskolta, miten oireili ennen plussaa. Vastauksena tissikipu ja menkkatuntemuksia.

Silti pyrin olemaan pessimisti :laughing001

Mulla on muuten nyt tässä ekassa luomukierrossa ollut ihan samanlaisia fiiliksiä kun tänne on muutkin pillerit lopettaneet kirjoittaneet. Tällä hetkellä tissit jomottelee, mutta sehän voi taas olla ihan mitä vaan :hilarious: dpo 7 ja kärsimätön olo.

Kyllä mäkin näen viivan :D Toki noita puikkoja availlessa saattaa näkyä joku viivanpaikka, nimim. kokemusta on. Mutta toivotaan vahvistumista!

Itsekin vielä hyvin skeptisenä tutkailen viivaa. Viime kierrossa sain liuskaan niin räikeän viivanpaikan, et varovaisesti näitä katselen :happy:

Kp12 eikä puhettakaan ovulaatiosta tai yhtään mistään muustakaan. Ihan samanlainen olo, ku kierukan kanssa. Toivottavasti tästä ei nyt tule mitään megapitkää ja ovuloimatonta kiertoa. Oon niin "kaikki mulle heti nyt" tyyppi, että hermoja raastaa :yuck:
Voiko noitten ovulaatiotestien kanssa käydä niin, että vaikka tänään on testiviiva just ja just luettavissa ja pam! Huomenna oiskin jo tasavahva? Vai vahvistuuko se pikkuhiljaa?:smiley-chores020

Tässä mun One Stepin puikkotesti :grin
Jonkun viivan olevinaan nään! Väristä ei kyllä osaa sanoa, mutta toivotaan parasta!:hello2

Mulla ilmeisesti dpo 1 tänää, mut oviskipuja vielä vähän sekä limailua o_O
Eilen kuitenkin sen verran selkeet oviskivut, että luulisi oviksen olleen eilen ja nää on näitä jälkikipuiluja, talletukset silti onnistui vielä särkylääkkeen voimalla :grin
Mikähän siinä on ku viime vuonna mulla oli joka kierto oviksen aikaa välivuotoa vähintään liman mukana veriviiru. Niitä ei oo enää keskenmenon jälkeen ollut o_O tosi outoa. Nyt ehkä yhtenä päivänä oli vähän oranssihtavaa/pinkkihtävää limaa paperilla, mut ei siis mitään kirkasta verta. Kivut kuitenki ollu aina samaa luokkaa. Mut mihin kummaan se välivuoto katos :hilarious: sitä oli joko ennen tai jälkeen oviksen ja sillon plussa kierrossa oli sekä että. Alkoi 3päivää ennen ja kesti 5 päivää oviksesta hentoa tiputtelua. Nykyään ei mitään.

Mulla niin selkeitä ovisoireita. Tosi turvonneen olonen toi alakerta ja sellasta kihelmöintiä. Kosteutta kans riittänyt mut ei vielä sitö viimeistä :grin. Toi vau meinais ovista torstaille, mut on kyl ollut sellasia oloja lo lauantaista asti, et tuntuis hassulle jos ovis vasta sit. Ollaan oltu täällä miehen kanssa läheisissä tunnelmissa :p . Mies olis halunnut eilen vielä tuplat, mut sanoin et jutellaanko hetki ennen :laughing002 kun koko päivä oli ollut aika toiminnallinen. No siinä sit tuli vähän kinaa :laughing021. Eli mitä tästä opimme, ensin seksi ja sit vasta keskustelut :laughing025

Tänään aloitan ubikinonin jihuu!

Ja juu kyllä taitaa Flo olla sekasin ja oma keho sekasin meinaa tuli niin kovat krempat eilen ja masu turposi ja sekosi, yöllä (illalla ennen nukahtamista) seksin yhteydessä vihlasi jonnekin tonne ku roippeet sisään niin yleensä tunnen semmosen et ok, tuli niin nyt vihlaisi johonkin ihme kohtaan ja totesin et nyt on sit roippeet suoraan missä kuuluu ollakin jos vauvoja yrittää ja pistin nukkumaan. Tosi rauhallinen yö, ainut et iski kunnon palelu ja AL laski 0.6°C tänä aamunaå!!!!

Mulla niin selkeitä ovisoireita. Tosi turvonneen olonen toi alakerta ja sellasta kihelmöintiä. Kosteutta kans riittänyt mut ei vielä sitö viimeistä :grin. Toi vau meinais ovista torstaille, mut on kyl ollut sellasia oloja lo lauantaista asti, et tuntuis hassulle jos ovis vasta sit. Ollaan oltu täällä miehen kanssa läheisissä tunnelmissa :p . Mies olis halunnut eilen vielä tuplat, mut sanoin et jutellaanko hetki ennen :laughing002 kun koko päivä oli ollut aika toiminnallinen. No siinä sit tuli vähän kinaa :laughing021. Eli mitä tästä opimme, ensin seksi ja sit vasta keskustelut :laughing025
Toi seksin määrä on aina niin vakio ennen ovista. Sit oviksen aikana mul ei tee mieli itellä mut hetken herätteli ukko ja innostuin siinä sitte. Mulla dippasi lämmöt eli joo oviiis

Kiitos kun jaoit teidän tarinaa zarar_. Olette joutuneet kokea todella ikäviä ja kamalia asioita, mutta kuulostaa että tämä kaikki on tuonut myös isoja oivalluksia elämästä. Kaikkea hyvää teille :Heartred

Ilman huonoa, ei ole hyvää ja toisinpäin. Koskaan ei voi oppia liiaksi, keskeneräisiähän meistä kaikki on, kukin tavallaan :happy119 Kiitos :Heartpink

@zarar_ , tosi hienoa että olet saanut diagnoosin ja hoitoa ja kaikki pikkuhiljaa selviää. tosi iso ja tärkeä askel!! tsemppiä sairauden kanssa elämiseen ja aivan mahtavaa, että sulla on tuollainen kumppani rinnalla joka tukee ja elää sun kanssa eteenpäin!! :Heartred

Kiitos tsempistä:smiley-angelic003
Ollaan me aika hyvin hitsauduttu yhteen tässä matkan varrella, vaikka vaikeaa on ollutkin. Tietysti tuntuu raskaalta jättää tämä haave ja siirtyä hoitamaan itseään, mutta niin on tällä hetkellä parasta kaikkia ajatellen. Vaikka vuodet näissä hommissa tuntuu pitkiltä, on se lopulta lyhyt aika siihen, että oma terveys tulee kuntoon. Erityisen raskaaksi tilanteen teki se, kun yritys täytyi jättää kokonaan ja suru keskenmenosta seurasi mukana kuitenkin. Ja tavallaan sekin, kun sairastuin. Mutta toisaalta ajattelen, että tämä sairaus oli parasta, mitä minulle saattoi juuri nyt tapahtua. Hetki kerrallaan, kyllä asiat järjestyvät aina, tavalla jos toisella. :Heartred

Voimaa kaikille teille yrittäville, kiitän ja kummarran teidän avustanne :)
Nyt on aika jäädä hetkeksi miettimään elämää ja sen tuomia arvoituksia. Palailen tänne sitten, kun on sen aika :angelic:

Mulla ei oo ollu mitään oireita kummastakaan muksusta kun oon plussannu. No okei, esikoisen kohdalla tein testin kun oltiin miehen kanssa oltu baarissa, ja siellä maistui aika huonosti mikään juoma. Siis totaalisesti tökki, sanoin siitä miehellekin. Siihen mies sitten kotona sanoi että kannattaisko tehdä testi, mulla siis ennen lapsia ollu jo pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja ovuloimattomuutta no ostin samantien digin joka ilmoitti raskaana 2-3. Olin siis jo rv5+1 tuolloin, eikä ollu muita oireita. No soitin neuvolaan ja sain ajan neuvolalääkärille rv6+1 joka ultrasi, siellähän sitten näkyi pienen pieni alkio. (Kiertopäivä oli joku yli 60, kun plussasin esikoisesta)

Tästä meni ehkä viikko kun kuvioihin tuli sitten pahoinvoinnit ja oksentelu. Mikään ei pysynyt sisällä!
Välillä sai juosta oksentamaan kesken ruokailun. Onneksi se helpotti sitten rv 15 jälkeen. Paristi oksensin sitten vielä isommilla viikoilla ja sitten seuraavan kerran oksentelinkin synnytyksessä.

Kuopuksen kohdalla plussasin paljon ennen testipäivää, olisiko ollut viikko ennen. 3+2 tai 3+3 ja digi ilmoitti raskaana 1-2. Silloinkaan ei ollu mitään oireita, ajattelin vain testata. Hänen kohdallaan oli lievempää aamupahoinvointia, mutta sit hänen kohdallaan mulle iski rv14 sellanen perkeleen vaiva kun virtsaumpi. En saanu pissattua millään, oli aivan kamala pissahätä eikä vaan saanu lirutettua. Menin päivystykseen tästä ja siellä katetroitiin muistaakseni 1400ml virtsaa ulos... :hungover:

Molemmat lapset poikia!

esikoisesta mulla tuli ennen plussaa oireina rintojen aristus ja palelu, ja muutenkin sellainen outo fiilis että tuntui että nyt jotain on tekeillä. silloin tein ekan testin vasta menkkojen poisjäännin jälkeen ja oli selkeä plussa :) mulla oli ekalla kolmanneksella vain lievää pahoinvointia ja aina iltaisin, myös alkuraskaudesta olin tosi uneton ja pirteä koko ajan! mut muuten oli tosi vähäiset oireet. kunnes sitten mahan kasvaessa alkoi tulla lonkkakipuja yms, mutta ei mitenkään pahasti silloinkaan.

Takaisin