Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä mun One Stepin puikkotesti
Omat megaviivalasit kyllä näkee siinä jotain väristä toki vaikea sanoa, että onko vain harmahtava viivanpaikka.Tässä mun One Stepin puikkotesti
Kyllä mäkin näen viivan :D Toki noita puikkoja availlessa saattaa näkyä joku viivanpaikka, nimim. kokemusta on. Mutta toivotaan vahvistumista!Tässä mun One Stepin puikkotesti
Mulla on muuten nyt tässä ekassa luomukierrossa ollut ihan samanlaisia fiiliksiä kun tänne on muutkin pillerit lopettaneet kirjoittaneet. Tällä hetkellä tissit jomottelee, mutta sehän voi taas olla ihan mitä vaan dpo 7 ja kärsimätön olo.
Kyllä mäkin näen viivan :D Toki noita puikkoja availlessa saattaa näkyä joku viivanpaikka, nimim. kokemusta on. Mutta toivotaan vahvistumista!
Jonkun viivan olevinaan nään! Väristä ei kyllä osaa sanoa, mutta toivotaan parasta!Tässä mun One Stepin puikkotesti
Toi seksin määrä on aina niin vakio ennen ovista. Sit oviksen aikana mul ei tee mieli itellä mut hetken herätteli ukko ja innostuin siinä sitte. Mulla dippasi lämmöt eli joo oviiisMulla niin selkeitä ovisoireita. Tosi turvonneen olonen toi alakerta ja sellasta kihelmöintiä. Kosteutta kans riittänyt mut ei vielä sitö viimeistä . Toi vau meinais ovista torstaille, mut on kyl ollut sellasia oloja lo lauantaista asti, et tuntuis hassulle jos ovis vasta sit. Ollaan oltu täällä miehen kanssa läheisissä tunnelmissa . Mies olis halunnut eilen vielä tuplat, mut sanoin et jutellaanko hetki ennen kun koko päivä oli ollut aika toiminnallinen. No siinä sit tuli vähän kinaa . Eli mitä tästä opimme, ensin seksi ja sit vasta keskustelut
Kiitos kun jaoit teidän tarinaa zarar_. Olette joutuneet kokea todella ikäviä ja kamalia asioita, mutta kuulostaa että tämä kaikki on tuonut myös isoja oivalluksia elämästä. Kaikkea hyvää teille
@zarar_ , tosi hienoa että olet saanut diagnoosin ja hoitoa ja kaikki pikkuhiljaa selviää. tosi iso ja tärkeä askel!! tsemppiä sairauden kanssa elämiseen ja aivan mahtavaa, että sulla on tuollainen kumppani rinnalla joka tukee ja elää sun kanssa eteenpäin!!