Tommosia tunteita on joskus kaikilla
Meillä on wa-ryhmä, jossa on 10 esikoista yrittävää ja siellä taitaa olla jo 4 plussaa, niin aika usein ajattelen että oon siinä ryhmässä vika joka joskus plussaa, jos plussaan ollenkaan, vaikka kuinka oonkin kaikkien puolesta iloinen
Äh mulla palaa pinna yhteen kaveriin. Hän yrittää kolmatta lastaan ja aina kun häneltä tulee viestiä niin se on aina jotain negatiivista. Nyt viimeisimpänä se kun menkat alkoi ja hän on epäonnistunut täysin. Aivan sama mitä vastaan, sieltä tulee jotain tosi ikävää takaisin. Suoraan sanottuna semmoista itsesäälissä rypemistä. Tottakai ymmärrän miten ikävää on, kun lasta ei toiveista huolimatta kuulu, mutta oon kuitenki samassa veneessä. Ja minulla piru vie ei ole vielä yhtään lasta
kaikki tuntuu olevan pilalla hänen elämässään ja muiden asioilla ei ole mitään väliä. On mullekin sanonut, etten voi tietää miltä hänestä tuntuu, kun en ole vielä yhtä kauaa yrittänyt. Se on varmasti totta, mutta on tässä itsekin jo useamman kuukauden yrittänyt ja keskenmenokin koettu, eli en nyt ihan pihalla voi hänen tunteistaan olla. Valitteli myös kuinka kesäloma täysin pilalla koronan vuoksi, ehdotin vaikka mitä tekemistä ihan kotimaassa niin kaikessa joku vikana. Varta vasten etsin lomakohteita, jonne ei olisi pitkä matka mut ei vaan käy