Raskaaksi 2020

Raskaustesti oli kyl nega sillon toissapäivänä. Mut oli 25 herkkyys ja niin. Jos mennään BBT mukaan niin sittenhän se oli ku toi dippi ton sahailun jälkeen.

Mulla on pcos mut oireet on laantunut sen suhteen ja digiin tuli hymy sillo jo alkukierrossa jolloin kp30 piti tulla menkat. Ja Flo päätti et onkin ovis lie mistä se sen heitti..

Siksi tein ovistestit ku kummastelin oireita. Vasen puoli nippailee reippaasti ja oikea hyvin vähän enää. Joten taisi stressi heittää eka huonon munasolun ei hedelmöitys tapahtunut ja sit yritti uudestaan ja toivon mukaan olisi jo nyt tapahtunut ja on sit oviksen jälkeiset viivat eli meen nyt Flo mukaan ja katton tilannetta. Jos ei nyt ala Flon ennusteen mukaan menkat niin teen testin jos ei oireita ala tulla.

Ja oli muuten hurjan hyvä mieli et varasin ajan kynsien laittoon ja sit leikkautin hiukset ja tätä mulla on oviksen aikana kun estrogeenihuuru alkaa. Toki estrogeeni nousee loppukierrossa et ehkäpä tikut tummuu noin tasaisesti kun ovis mennyt tai sitten oikeasti ovuloin vasta nyt ku stressasin muuttoa ja kaikkea ja mulla ainakin vaikuttaa tosi paljon stressi sun muu. Ja kun pääsi homekämpästä ulos

Raskaustesti oli kyl nega sillon toissapäivänä. Mut oli 25 herkkyys ja niin. Jos mennään BBT mukaan niin sittenhän se oli ku toi dippi ton sahailun jälkeen.

Mulla on pcos mut oireet on laantunut sen suhteen ja digiin tuli hymy sillo jo alkukierrossa jolloin kp30 piti tulla menkat. Ja Flo päätti et onkin ovis lie mistä se sen heitti..

Siksi tein ovistestit ku kummastelin oireita. Vasen puoli nippailee reippaasti ja oikea hyvin vähän enää. Joten taisi stressi heittää eka huonon munasolun ei hedelmöitys tapahtunut ja sit yritti uudestaan ja toivon mukaan olisi jo nyt tapahtunut ja on sit oviksen jälkeiset viivat eli meen nyt Flo mukaan ja katton tilannetta. Jos ei nyt ala Flon ennusteen mukaan menkat niin teen testin jos ei oireita ala tulla.

Ja oli muuten hurjan hyvä mieli et varasin ajan kynsien laittoon ja sit leikkautin hiukset ja tätä mulla on oviksen aikana kun estrogeenihuuru alkaa. Toki estrogeeni nousee loppukierrossa et ehkäpä tikut tummuu noin tasaisesti kun ovis mennyt tai sitten oikeasti ovuloin vasta nyt ku stressasin muuttoa ja kaikkea ja mulla ainakin vaikuttaa tosi paljon stressi sun muu. Ja kun pääsi homekämpästä ulos
Miten sulla muuten oireili, kun asuit homekämpässä? :eek:
Ihana, että pääsit pihalle. Mun äidin tutulla on homekämpästä tullut todella pahat oireet ja sairastui pahasti pitkäaikaisesti.
Se vaikuttaa kyllä kehoon tosi kokonaisvaltaisesti toi homekämppä.

Sitäkin ajatellen voihan ovis tosiaan olla vasta nyt.

Miten sulla muuten oireili, kun asuit homekämpässä? :eek:
Ihana, että pääsit pihalle. Mun äidin tutulla on homekämpästä tullut todella pahat oireet ja sairastui pahasti pitkäaikaisesti.
Se vaikuttaa kyllä kehoon tosi kokonaisvaltaisesti toi homekämppä.

Sitäkin ajatellen voihan ovis tosiaan olla vasta nyt.
Sitä mietin kun siellä oireilin vähän kaikesta ja tajusin että se kaikki oli homeesta. Eli huono iho, ikenet tulehtui ja kova kuume vähän väliä ja keho stressi tilassa. Sit ku nyt oikein rentouduin niin iho on kunnossa eli toipuminen suhteellisen nopea ja sit ikenet kunnossa. Kaveri joka tietää mun tilanteen ehdotti et voi olla et nyt vasta ovis ku monesti ollut et hymyilee mut mitään ei tapahtunut mutta nyt on nippailut ja oli tärinä kipuu joka loppui . Alaselkä jumissa nyt ja päätä särkenyt useamman aamun ja mulla hormonaalinen migreeni.. hengitys kulkee taas ja jaksaa. Uskon et ovis siirtyi koska se home vaikuttaa niin kaikkeen.

No kuitenkin, menen tuon testauksen mukaan ja jos se tosta tummuu niin teen testin, jos haalenee taas niin ovis

Ja ovista tukee myös toi et haluttaa laittautua ja seksi himo on taas paikalla, mut jännä et oon kp25 kirjannut et kunnon vv ja ahdas kylki. Ja hoksin tosiaan et aina ku vasen nippailee niin kierto on superpitkä. Joten siellä taitaa kasvaa hitaammin tms.

Hymy mikä tuli oli varmasti täysin turha ja olkoon se nyt siellä ja siksi sekoitin täysin ja lämmöt heitti miten sattuu ja vasta nyt kunnon tasaisuus ollut. Eli ehkäpä huomenna dippi ja sit tietää et nyt on pluspäivä.

Miten sulla on muuten ennen tuon pcos kanssa toiminut ovistestit? Eikös sen kanssa voi näyttää useampaa plussaa ja melkein jatkuvaa plussaa, jos lh-tasot hieman korkeammat?

Mulla on diagnosoitu PCOS mutta en kärsi enää kuin et ovulaatio ei aina tule. Nyt kyllä vaikuttaa et tulisi. Olen hoikka ja sokerit kunnossa. Myös ei ole hirsutismia ja sit viimeksi gyne totesi että rakkuloita vähemmän eikä kystia, sitä edellinen käynti oli et rakkuloita paljon ja myöskin kystia.

Eli ku sain kierron olemaan 25-30 päivää niin sotkin ja ku oli edellinen 40 päivän kierto niin ovuloin siinä joten ehkäpä myös pidempi kierto kertoo et ovuloin. Saa nähdä. Kiitos kaikille vastauksista ja näemme miten käy.. täällä joku juuri plussasi pitkästä kierrosta joten onhan sekin mahdollista.

Noh, nyt sai sanottua asiansa ja helpotti ku sain tukea. Kiitos ihanuudet <3

Täällä jomotukset tulleet takaisin vasempaan munasarjaan ja kauhea nälkä ois kokoajan. Pysyn nyt tässä ruokavaliossa kynsin ja hampain, mutta huomaa että oviksen jälkeen vois syödä vaikka rekan. :nailbiting:

Se kipu mitä viimeksi luulin lonkkakivuksi saattaa ollakin ovulaatioon liittyvää, sillä nyt on sama homma päällä.

Miten sulla on muuten ennen tuon pcos kanssa toiminut ovistestit? Eikös sen kanssa voi näyttää useampaa plussaa ja melkein jatkuvaa plussaa, jos lh-tasot hieman korkeammat?
Joo hyvä kysymys johon vastaan mahdollisimman helposti. Eli mulla toimii vain nuo digin herkkyydet muuten olis koko ajan tummaa tummaa mut toi on mulla helpottanut kun ei oo ollu aikoihin turhia hymyä paitsi juuri tässä kierrossa jolloin hymy tuli mut eggis siitä myöhemmin. Nyt sitten uudestaan lähti nousuun ja toihan oli liki olematon toi eka viiva kuten näkyy kuvasta eli tasaantunut. En hymyn aiksna uskonut ovikseen ja sehän näyttäisi pitävän paikkaansa. Eli joskus on hymy ilman ovista mut nykyään paaaaljon harvemmin eli viime syksynä hymyili eka sit viikon päästä ja vielä ennen menkkoja mut sitte ei tullut enää hymyä ja oli lyhyet kierrot. Yksi 40 päivän kierto tässä oli jolloin hymy tuli kp25 jos oikein muistan.. eli et olis ollut 14 päivän luteaali mut kivut oli vasta kp27.

Mä en siis kärsi kuin välillä kystia ja monesti anovulatorinen mut kyllä ihan todistetusti luomusti ovuloin sekä lääkärin mukaan että sen et oon ollut raskaana tosin km .. mutta asiaan. Rfsu liuskat tummia koko ajan, noi ei. Digis monesti toista viivaa ei näy.

Pari päivää sitten seksin aikana tuli rutkasti vv ja sotkin joka paikan (noloa) mut se tukee tota et ovis on tosiaan myöhässä tässä kierrossa ja sit uskon noiden merkintöjen perusteella et pidempi kierto on ovulatorinen ja lyhyempi anovulatorinen ja gyne sanoi et ovis ollut (tästä aikaa) ja kierto oli pitkä. Eli ovis oli ollut myöhemmillä päivillä. Toivottavasti selvensi. Eli joskus kyllä testit on mitä sattuu mutta aiemmin tuli paljon haamui raskaustesteihin, nykyään ei. Saattaa reagoida ovuaatioon näin uskon.

Täällä jomotukset tulleet takaisin vasempaan munasarjaan ja kauhea nälkä ois kokoajan. Pysyn nyt tässä ruokavaliossa kynsin ja hampain, mutta huomaa että oviksen jälkeen vois syödä vaikka rekan. :nailbiting:

Se kipu mitä viimeksi luulin lonkkakivuksi saattaa ollakin ovulaatioon liittyvää, sillä nyt on sama homma päällä.
Kultamunia nyt. Oliko mikä KP?

Ja juu tohon piti vielä sanomani jotain mut aika hyvin oon osannut niinku arvata onko se hymy oikea vai ei ja tässä kierrossa en vain uskonut ovulaation olleen tuolloin ja siks rupesin testaa uusiksi kun ei menkat tulleet ja eka oli tosiaan hailu ja siitä noussut hyvin. Ja noi tesrikuvat on silleen et oikealla näkyy se testiviiva ja kontrolli vasen et helpommin näkee eron.

Näkyykö PCOS muuten gyn ultrassa? o_O Vai miten tutkitaan?
Mun tietääkseni näkee yleensä. Mehiläisessä yksi konkari gyne jolla käyn aina jos käyn yksityisellä, niin ultrasi munasarjat ja sanoi, ettei näy PCOS:lle tyypillinen määrä rakkuloita. PCOS:ssä pitäisi olla paljon rakkuloita ja mun äidillä esimerkiksi on PCOS ja sai neljä lasta vaikka oli epätodennäköistä. :happy:

Mikäs täällä on muilla oiretilanne tai muuten fiilis tänään?

Täällä on nyt dpo 5 ja alavatsaa juilii. Ihan samanlaista juilintaa kuin oikeastaan kaikissa kierroissa, eli ei mitään erikoista. :)

Kurkku on vähän kipeä ja lihakset iiiihan jumissa. Aloitin tällä viikolla piitkän tauon jälkeen salitreenin ja sen kyllä siis kropasta tuntee. :wacky:

Mittailin äsken lämmötkin, jos on vaikka flunssa tuloillaan. Ei ollut kuumetta, ja ei ollut lämmöt yhtään kohollakaan.

En siis mittaa aamulämpöjä ja tää mun oviksen ja kuukautisten välinen satunnainen lämmönmittailuharrastus ei siis ole millään tasolla luotettavaa. Normaalisti lämmöt on ollut päiväsaikaan mitattuna oviksen jälkeen 37,2-37,4 mailla, nyt oli 36,7. Jännä. :woot: Mutta tosiaan, ei ole todellakaan luotettavia nää mun mittailurutiinit, vaikka kiinnittysmisdippiähän mä toivon. :shy:

Harmi kun on sadepäivää ja tekemisen puutetta, tulee mietittyä kaikenlaista. :grin

Takaisin