Samoilla linjoilla Allohan ja Reggien kanssa. Testiä kehiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ookoo. Mä testaan parin päivän sisällä herkän testin! Maanantaina voisi sen ostaa ja sit tehdä tiistainaSamoilla linjoilla Allohan ja Reggien kanssa. Testiä kehiin.
Miten sulla muuten oireili, kun asuit homekämpässä?Raskaustesti oli kyl nega sillon toissapäivänä. Mut oli 25 herkkyys ja niin. Jos mennään BBT mukaan niin sittenhän se oli ku toi dippi ton sahailun jälkeen.
Mulla on pcos mut oireet on laantunut sen suhteen ja digiin tuli hymy sillo jo alkukierrossa jolloin kp30 piti tulla menkat. Ja Flo päätti et onkin ovis lie mistä se sen heitti..
Siksi tein ovistestit ku kummastelin oireita. Vasen puoli nippailee reippaasti ja oikea hyvin vähän enää. Joten taisi stressi heittää eka huonon munasolun ei hedelmöitys tapahtunut ja sit yritti uudestaan ja toivon mukaan olisi jo nyt tapahtunut ja on sit oviksen jälkeiset viivat eli meen nyt Flo mukaan ja katton tilannetta. Jos ei nyt ala Flon ennusteen mukaan menkat niin teen testin jos ei oireita ala tulla.
Ja oli muuten hurjan hyvä mieli et varasin ajan kynsien laittoon ja sit leikkautin hiukset ja tätä mulla on oviksen aikana kun estrogeenihuuru alkaa. Toki estrogeeni nousee loppukierrossa et ehkäpä tikut tummuu noin tasaisesti kun ovis mennyt tai sitten oikeasti ovuloin vasta nyt ku stressasin muuttoa ja kaikkea ja mulla ainakin vaikuttaa tosi paljon stressi sun muu. Ja kun pääsi homekämpästä ulos
Sitä mietin kun siellä oireilin vähän kaikesta ja tajusin että se kaikki oli homeesta. Eli huono iho, ikenet tulehtui ja kova kuume vähän väliä ja keho stressi tilassa. Sit ku nyt oikein rentouduin niin iho on kunnossa eli toipuminen suhteellisen nopea ja sit ikenet kunnossa. Kaveri joka tietää mun tilanteen ehdotti et voi olla et nyt vasta ovis ku monesti ollut et hymyilee mut mitään ei tapahtunut mutta nyt on nippailut ja oli tärinä kipuu joka loppui . Alaselkä jumissa nyt ja päätä särkenyt useamman aamun ja mulla hormonaalinen migreeni.. hengitys kulkee taas ja jaksaa. Uskon et ovis siirtyi koska se home vaikuttaa niin kaikkeen.Miten sulla muuten oireili, kun asuit homekämpässä?
Ihana, että pääsit pihalle. Mun äidin tutulla on homekämpästä tullut todella pahat oireet ja sairastui pahasti pitkäaikaisesti.
Se vaikuttaa kyllä kehoon tosi kokonaisvaltaisesti toi homekämppä.
Sitäkin ajatellen voihan ovis tosiaan olla vasta nyt.
Miten sulla on muuten ennen tuon pcos kanssa toiminut ovistestit? Eikös sen kanssa voi näyttää useampaa plussaa ja melkein jatkuvaa plussaa, jos lh-tasot hieman korkeammat?Raskaustesti oli kyl nega sillon toissapäivänä. Mut oli 25 herkkyys ja niin. Jos mennään BBT mukaan niin sittenhän se oli ku toi dippi ton sahailun jälkeen.
Mulla on pcos mut oireet on laantunut sen suhteen ja digiin tuli hymy sillo jo alkukierrossa jolloin kp30 piti tulla menkat. Ja Flo päätti et onkin ovis lie mistä se sen heitti..
Siksi tein ovistestit ku kummastelin oireita. Vasen puoli nippailee reippaasti ja oikea hyvin vähän enää. Joten taisi stressi heittää eka huonon munasolun ei hedelmöitys tapahtunut ja sit yritti uudestaan ja toivon mukaan olisi jo nyt tapahtunut ja on sit oviksen jälkeiset viivat eli meen nyt Flo mukaan ja katton tilannetta. Jos ei nyt ala Flon ennusteen mukaan menkat niin teen testin jos ei oireita ala tulla.
Ja oli muuten hurjan hyvä mieli et varasin ajan kynsien laittoon ja sit leikkautin hiukset ja tätä mulla on oviksen aikana kun estrogeenihuuru alkaa. Toki estrogeeni nousee loppukierrossa et ehkäpä tikut tummuu noin tasaisesti kun ovis mennyt tai sitten oikeasti ovuloin vasta nyt ku stressasin muuttoa ja kaikkea ja mulla ainakin vaikuttaa tosi paljon stressi sun muu. Ja kun pääsi homekämpästä ulos
Joo hyvä kysymys johon vastaan mahdollisimman helposti. Eli mulla toimii vain nuo digin herkkyydet muuten olis koko ajan tummaa tummaa mut toi on mulla helpottanut kun ei oo ollu aikoihin turhia hymyä paitsi juuri tässä kierrossa jolloin hymy tuli mut eggis siitä myöhemmin. Nyt sitten uudestaan lähti nousuun ja toihan oli liki olematon toi eka viiva kuten näkyy kuvasta eli tasaantunut. En hymyn aiksna uskonut ovikseen ja sehän näyttäisi pitävän paikkaansa. Eli joskus on hymy ilman ovista mut nykyään paaaaljon harvemmin eli viime syksynä hymyili eka sit viikon päästä ja vielä ennen menkkoja mut sitte ei tullut enää hymyä ja oli lyhyet kierrot. Yksi 40 päivän kierto tässä oli jolloin hymy tuli kp25 jos oikein muistan.. eli et olis ollut 14 päivän luteaali mut kivut oli vasta kp27.Miten sulla on muuten ennen tuon pcos kanssa toiminut ovistestit? Eikös sen kanssa voi näyttää useampaa plussaa ja melkein jatkuvaa plussaa, jos lh-tasot hieman korkeammat?
Kultamunia nyt. Oliko mikä KP?Täällä jomotukset tulleet takaisin vasempaan munasarjaan ja kauhea nälkä ois kokoajan. Pysyn nyt tässä ruokavaliossa kynsin ja hampain, mutta huomaa että oviksen jälkeen vois syödä vaikka rekan.
Se kipu mitä viimeksi luulin lonkkakivuksi saattaa ollakin ovulaatioon liittyvää, sillä nyt on sama homma päällä.
KP 26.Kultamunia nyt. Oliko mikä KP?
Eli ovis olisi sulla miten mullakin about. Toivottavasti munitaan ne kultamunat ja sit poksista. Niin toivon et tää ei oo anovulatorinen kierto. Ainaki lämmöt tasottu nii ehkä tulis dippi ja nousuKP 26.
Ja juu tohon piti vielä sanomani jotain mut aika hyvin oon osannut niinku arvata onko se hymy oikea vai ei ja tässä kierrossa en vain uskonut ovulaation olleen tuolloin ja siks rupesin testaa uusiksi kun ei menkat tulleet ja eka oli tosiaan hailu ja siitä noussut hyvin. Ja noi tesrikuvat on silleen et oikealla näkyy se testiviiva ja kontrolli vasen et helpommin näkee eron.Miten sulla on muuten ennen tuon pcos kanssa toiminut ovistestit? Eikös sen kanssa voi näyttää useampaa plussaa ja melkein jatkuvaa plussaa, jos lh-tasot hieman korkeammat?
Mun tietääkseni näkee yleensä. Mehiläisessä yksi konkari gyne jolla käyn aina jos käyn yksityisellä, niin ultrasi munasarjat ja sanoi, ettei näy PCOS:lle tyypillinen määrä rakkuloita. PCOS:ssä pitäisi olla paljon rakkuloita ja mun äidillä esimerkiksi on PCOS ja sai neljä lasta vaikka oli epätodennäköistä.Näkyykö PCOS muuten gyn ultrassa? Vai miten tutkitaan?