Jestas tätä tekstin määrää
. Ite en oo kertonut mistään haamuista, vasta sit kun testi ollut varma. Sitä on itekkin niin sekaisin, et en kyl osais ajatella mitään erikoisempaa. Otan vähän happea, usein alkaa itkettää ja naurattaa samaan aikaan kun plussa pärähtää
. Sit kun oma fiilis kunnolla rauhottunut ni oon soittanut tai kertonut kun mies tullut töistä.
Meidän seksielämää häiritsee lapset
. Vanhin on jo sen ikänen et vähän pitää miettiä mitä touhuu ja missä... Meillä on vierashuone ”erillään” muusta asunnosta. Sinne voidaan vetäytyä, mut oon ite paljon sponttaanimpi, olis ihana vaan olla sielä missä huvittaa
. Aamut alkaa lasten herätyksellä, päivät menee hujauksessa ja illalla niin väsy, et usein nukahtaa lapsia unille laittaessa itekkin
. Koita siinä sit viritellä jotain
. Mulla ei oo ollut hormonallista ehkäisyä 11vuoteen joten miehen kanssa halut sinänsä pysynyt samana. 6vuotta tuli just täyteen ja tuntuu kyl et edelleen on kipinää ja perhosia vatsassa
Sain puhuttua miehen kanssa, siitä sen ihme jahkailusta
. Sanoi et tietää et haluaa vielä lasta, mut et jännittää. Tietty hyvä niin, ei se mikään läpihuuto juttu olekkaan ja asiaa täytyy pohtia. Kyseli et koska tärppi päivät, kysyin et miks kyselee, ni sanoi vaan et tietää valmistautua
. Alotettiin harjotukset tänään, ettei ihan kylmiltään täydy lähteä urakkaan