Raskaaksi 2020

ON: Kp22, koko aamun jomottanu ja nippaillu aika kovaakin alamahalla :wideyed: nukuin myös huonosti ja selkä edelleen vihoittelee. Tänää vois olla dpo4 tai dpo7...
 
Mulla on semmonen seesteinen ja väsynyt ja samalla ärsyttää. Mulla on tullut vissin koiran vetämisestä oikea olkapää tosi kipeäksi, se on niin kipeä että se oikein ärsyttää ja saa kiukkuiseksi sekin. Panadolia ja ice poweria nyt laittanut, yritän mennä vähimmillä mahdollisilla mutta voi sitä buranaakin muutaman kerran sitten ottaa jos ei helpota.

Me ollaan ajateltu että ei hankita hoitopöytää ollenkaan, tai sitten semmonen yks kiva puinen ja siro, minkä saa sit pois käytöstä kun vaipan voi vaihtaa muuallakin. Muutama mun kavereista on tehnyt niin ja sukulaisia, sen vaipanvaihtopisteen voi perustaa about mihin vaan. Toki varmaan tavarat on kivasti jos saa pidettyä pöydällä/laatikossa, mutta me nyt muutenkin ollaan tämmösiä experimentaalisia :laughing002

Meillä on semmonen hoitopöytä minkä sisällä on vastasyntyneen kylpyamme ja se on siis vessassa. Mua helpottaa, kun hoitopöytä on hanan vieressä niin ei tarvinnut alussa pelätä, että vauva tippuu yms... Ilmankin ois toki pärjätty ja esimerkiksi mun äiti ei hyötynyt hoitpöydästä yhtään ja vaihtoi aina vaipan muuaalla. :)

Vaipparoskis on toinen mielipiteitä jakava. Meillä se oli tosi hyödyllinen, kun meillä oli ns. hajuton roskis, missä on bakteereita tuhoava kelmu, joten roskat ei haisseet eteisessä niin ei tarvinnut kokoajan olla viemässä.
 
Meillä on semmonen hoitopöytä minkä sisällä on vastasyntyneen kylpyamme ja se on siis vessassa. Mua helpottaa, kun hoitopöytä on hanan vieressä niin ei tarvinnut alussa pelätä, että vauva tippuu yms... Ilmankin ois toki pärjätty ja esimerkiksi mun äiti ei hyötynyt hoitpöydästä yhtään ja vaihtoi aina vaipan muuaalla. :)

Vaipparoskis on toinen mielipiteitä jakava. Meillä se oli tosi hyödyllinen, kun meillä oli ns. hajuton roskis, missä on bakteereita tuhoava kelmu, joten roskat ei haisseet eteisessä niin ei tarvinnut kokoajan olla viemässä.

Ooh, mikä tommonen on? :wideyed: Vaipparoskis kuulostaa hyvältä, niin ei tarvis koko ajan keittiönroskista viedä/kylppärin.
 
Tämmönen roskis kyseessä, kuin Sangenic Tec. Kopioin tekstin suoraan, kun en osaa esittää ominaisuuksia yms...:hilarious:
Noi roskiskasetit maksaa aika paljon, mutta niistä riittää meillä ainakin 1/2 kuukaudeksi.

Yhdellä kiertoliikkeellä vaipat häviävät laitteeseen. Siellä ne paketoidaan, pakkaukset suljetaan ja vaipat kätketään hygieeniseen, raikkaan tuoksuiseen pussiin. Helppo tyhjentää! Kun laite on täynnä, sinun on vain vietävä pakattujen vaippojen ketju jätesäiliöön ja aloitettava alusta. Koneen mukana tulee yksi kasetti.

Nopea

  • Vaippa paketoidaan hetkessä.
  • tyhjennys milloin sinulle sopii.
  • Astiaan mahtuu jopa n. 28 vaippaa.
Taloudellinen

  • Kestää jopa yhden kuukauden normaalikäytössä.
  • Käyttää jopa 40% vähemmän muovia kuin Sangenicin aikaisemmissa malleissa.
Tehokas

  • Todettu ainakin 25 kertaa tehokkaammaksi hajujen torjunassa kuin vaippapussit.
  • Antaa 99% suojauksen bakteereilta.
  • Edistyksellinen "germ-seal™" kalvo jossa anti-bakteeri suoja, joka jatkaa basillien tuhoamista myös putkilon sisällä.
  • "Twist-lock™" teknologia sinetöi jokaisen vaipan erikseen, tiivistäen pois epämiellyttävät hajut ja haitalliset bakteerit.
  • Varastoi vaipat hygieenisesti putkilossa jolloin säästyt loputtomilta matkoita roskasäiliölle.
Sekä kansi että pussi ovat antibakteerikäsiteltyjä, joten bakteerivaaraa ei ole. Vaipat eivät aiheuta myöskään minkäänlaista sotkua, ja parasta kaikessa, asuntoon ei tule hirveää hajua.
 
Ai niin ja toisin kuin ohjeessa sanotaan, niin mä kyllä vaan heittelen niitä vaippoja roskikseen, kunne se on täynnä ja vasta sitten väännän kiinni ja vien eteiseen. Ei tarvi kokoajan käännellä erikseen joka vaippaa.
 
Tämmönen roskis kyseessä, kuin Sangenic Tec. Kopioin tekstin suoraan, kun en osaa esittää ominaisuuksia yms...:hilarious:
Noi roskiskasetit maksaa aika paljon, mutta niistä riittää meillä ainakin 1/2 kuukaudeksi.

Yhdellä kiertoliikkeellä vaipat häviävät laitteeseen. Siellä ne paketoidaan, pakkaukset suljetaan ja vaipat kätketään hygieeniseen, raikkaan tuoksuiseen pussiin. Helppo tyhjentää! Kun laite on täynnä, sinun on vain vietävä pakattujen vaippojen ketju jätesäiliöön ja aloitettava alusta. Koneen mukana tulee yksi kasetti.

Nopea

  • Vaippa paketoidaan hetkessä.
  • tyhjennys milloin sinulle sopii.
  • Astiaan mahtuu jopa n. 28 vaippaa.
Taloudellinen

  • Kestää jopa yhden kuukauden normaalikäytössä.
  • Käyttää jopa 40% vähemmän muovia kuin Sangenicin aikaisemmissa malleissa.
Tehokas

  • Todettu ainakin 25 kertaa tehokkaammaksi hajujen torjunassa kuin vaippapussit.
  • Antaa 99% suojauksen bakteereilta.
  • Edistyksellinen "germ-seal™" kalvo jossa anti-bakteeri suoja, joka jatkaa basillien tuhoamista myös putkilon sisällä.
  • "Twist-lock™" teknologia sinetöi jokaisen vaipan erikseen, tiivistäen pois epämiellyttävät hajut ja haitalliset bakteerit.
  • Varastoi vaipat hygieenisesti putkilossa jolloin säästyt loputtomilta matkoita roskasäiliölle.
Sekä kansi että pussi ovat antibakteerikäsiteltyjä, joten bakteerivaaraa ei ole. Vaipat eivät aiheuta myöskään minkäänlaista sotkua, ja parasta kaikessa, asuntoon ei tule hirveää hajua.

Kiitos! Yritin kysyä tosta hoitopöytätasosta, että mikä se semmoinen on missä on oikein ammekin :grinMutta google kertoi. En oo kovasti vielä näköjään googletellut, kun tosiaan ei oo ollut ykkösajatuksena hoitopöytä :grin
 
^ toivotaan et olis hyvä merkki! :thumleftEilen myös selittämättömästi palelin koko illan ja mittasin sit lämmötkin, mut ei kuumeeseen päinkään. Aamulämmöt samaa 36,8.
Mulla oli esikoisesta ekat oireet toispuolinen nippaili, väsymys ja se palelu just illalla :D Pidetään siis peukkuja!
 
Meillei ollu esikoisesta hoitopöytää, ku ei silloseen asuntoon ois mahtunut, oli vaan pesukoneen päällä hoitoalusta ja se oli tosi kätevä :) nytkin jos vielä toinen saadaan nii hankitaan sellanen hoitoalusta ja kodinhoitohuoneessa on taso missä vaihtuu vaipat kätevästi ja on tilaa tavaroillekin :)

Mulla saapui oviskivut. Ei vielä pahoja, joten ovulaatio on aika varmasto vasta huomenna. Eli nyt syystä x ovis onkin vakiintunut kp16, entisen kp14-15 sijaan. Testissä ei vielä tasavahvat aamusta, harvoin kyllä teen edes aamupissasta, mut nyt tuli vaan olo et testaan.
Illalla testaan uudelleen. Toki jos tänää tuleekin tasavahvat vielä, nii voihan se ovis ollakkin vielä tänää. Ku oon semmone pikaovuloija:hilarious:
 
Meillei ollu esikoisesta hoitopöytää, ku ei silloseen asuntoon ois mahtunut, oli vaan pesukoneen päällä hoitoalusta ja se oli tosi kätevä :) nytkin jos vielä toinen saadaan nii hankitaan sellanen hoitoalusta ja kodinhoitohuoneessa on taso missä vaihtuu vaipat kätevästi ja on tilaa tavaroillekin :)

Mulla saapui oviskivut. Ei vielä pahoja, joten ovulaatio on aika varmasto vasta huomenna. Eli nyt syystä x ovis onkin vakiintunut kp16, entisen kp14-15 sijaan. Testissä ei vielä tasavahvat aamusta, harvoin kyllä teen edes aamupissasta, mut nyt tuli vaan olo et testaan.
Illalla testaan uudelleen. Toki jos tänää tuleekin tasavahvat vielä, nii voihan se ovis ollakkin vielä tänää. Ku oon semmone pikaovuloija:hilarious:
Mulla taas ne ovistikut oli positiivisia kolme päivää... Aina siis keskipäivällä testattuna. Ehkä ne herkät onestepit on mulle vähän turhankin herkkiä, mutta tulipahan bongattua se huippu :D
 
Mä oon vetänyt unta palloon vaan. Tänään alkoi selkäkipu ja ei oo semmonen niinku et menkat tulee kipu vaan säteilee niinku iskias toki mul on kyl rikkinäinen selkä mut kipulääkettä otin niin ei auta tohon eli ei ollut tää normi kipuilu. No jospa oon heilunut liikaa.

Eilen leikkasin hiukset, oli pakko kuivaa latvaa nyrhiä ja onneksi mun hiukset kasvaa nopee takas! Tuli jo ikävä niin käyn maanantaina laittamassa rakennekynnet :)

Ovistesti tummaa, ei ovis enää oo tulossa kyl tuli jo eli nyt kp33, eilen kävi pieni dippi lämmössä mut ei iso vaan laski 36,8 36,6 ettei nyt tuon enempää.

Mahaa turvottaa ja sit kiristää ja oon kuin laiskiainen, ei jaksaisi kuin nukkua.

Plussapuhureita kaikille ja Alloha mulla täs kierros tuli hymyt limat kaikki viikon sisällä ja kuitenkin ovis ollu tosi paljon myöhemmin! Eli ehkä se sieltä tulee tai ei vaan jääny tikkuun kiinni..

Kiva ku on allergia niin aivastelen koko ajan mut muutenki tää selkä on kipee niin auts. En ehtinyt kirjoittaa ja tekstiä oli koko lailla mut kiva ketju

Edit. Jesbe kp34 / dpo mikälie
 
Mul oli valittuna hoitopöytä jossa amme alkuun ja sen sai kasaan kun asuttiin kimppakämpässä kun sain tietää et oonkin raskaana... Olipa se vain suunnitelma. Tämä meni kesken oudosti rv6. Mutta edelleen oon miettinyt et se olisi helpoin vaihtoehto.

Huoh mä en kestä. Miks mun keho ei toimi ja heittää oviksen ku uus kierto pitäisi alkaa??!!

Ja toi ovistesti on tumma. Ja edelleen painotan et se on digin vahvuinen. Eli loppukierrossa mul tummuu myös mut jos ovis olisi ollut vasta 1.6 niin miten se jo noin tumma on???
15914413964408529821014010473455.jpg
 
Ylhäällä eka, toka sama päivä toinen pissa ja eilinen ja alin uusin ja kaikki nyt kuivat. Joten. En ymmärrä yhtään
 

Liitteet

  • IMG_20200606_135931.jpg
    IMG_20200606_135931.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 122
Meillä myös (lue mies) suunniteltu hoitotasoa vaan. Kylpyhuoneremontti tulossa, niin sinne hyvä kaapisto, laatikot jne. Tosin tuo kylpyamme alkoi nyt mietityttää et mihin sen sitten saa :eek: Ja meilläkin eroa se 25cm niin saa kyllä sovitella, että molemmat yltää sopivasti...
 
Ylhäällä useampi viesti ja oireilin tosi kauan ja loppu ja luulin että menkut tulis mut ei ja sit Flo heitti et ovis olisi ollut eka päivä mut laitan kuvan tosta bbt käyrästä myös mikä tukee sitä et ovis olisi ollut kp22-26 välisenä aikana ja siitä lämmöt ylös. Ja noi tikut sit loppukierron tikut vai olisko tosiaan ollut joku paska folli ja sit kasvatti uuden ja nyt vasta ovis tai mitä .. ihan pihalla

Terveisin Jesbe kp34 ja dpo-1 tikkujen perusteella, Flo sanoo nyt dpo5 jos eka päivä olis ollu oplus ja bbt sanoo et dpo10 jotaki
 
Mä kanssa sitä raskaustestiä Jesbelle suosittelen nyt :happy: ei noi viivat oikee näytä että hirveesti haalenisivat mun mielestä
 
Takaisin
Top