Raskaaksi 2020

Mullakin polttelee testit vaikka lupasin että testaan vasta ku menkat on myöhässä. Lyhimmän kierron mukaan pitäs alkaa huomenna ja normikierron mukaan lauantaina.

Mullakin polttelee testit vaikka lupasin että testaan vasta ku menkat on myöhässä. Lyhimmän kierron mukaan pitäs alkaa huomenna ja normikierron mukaan lauantaina.
Tuttu tunne.. mulla menossa dpo9 ja lyhimmän mukaan vois alkaa menkat maanantaina, mutta yleensä alkanu vasta torstaina. Tekis kovasti jo mieli testata lievän huonon olon takia, mutta toisaalta haluaisin odottaa siihen, että onko menkat myöhässä/pois

Ou jee! Kp1 tänään, tästä se sit lähtee taas vaikka -18 niin sanoin etten uudestaan tähän lähde kun esikoinen oli syntyny :hilarious:
Mä olen sanonut jo kaksi kertaa tuon saman.. tässä sitä taas silti ollaan :hilarious:

Eiks se tarkoita plussaa jos on tummat viivat digissä?
Ei raskaana testi oli mut avasin ja se oli tummempi se viiva alhaalla. Ärsyttävää ku nyt hain herkän testin ja kokeillaan sillä. Katoin mun lämmöt ja 8 päivää sitten dippasi ja siitä vain nousua joten ehkä se ovis olikin myöhemmin kerta vuoto ei oo alkanut

Mä en tiedä onko se tää kesä vai mikä, mutta nyt alkaa taas muuttua sietämättömämmäksi tää vauvakuume. :woot:
Nää pari ekaa kiertoa meni silleen hiljaksiin, mutta nyt itseasiassa Yk3 oon jo alkanut hypistellä esikoisen pikkuvaatteita ja järjestellä uudelleen. En uskonut, että tää kuume voi iskeä uudelleen yhtä voimakkaana...:hilarious:

Hain opiskelemaankin syksyksi ja toivon pääseväni, niin saisin taas mennä elämässä eteenpäin. Vaikka nyt raskautuisin, niin ehtisin opiskella opinnot loppuun, sillä mulla on jo pohjaa kyseiselle alalle.

Miks ei vuoto tuu?!? En mä ilmeisesti raskaana oo mut alkais edes tuhrua. No illalla tai huomenna viimeistään ja loppuu tää oireilu. Hain kyl herkän testin ja teen sen vielä. Lämmöt on koholla edelleen. Eilen dippasi vähän muttei paljon.

Ovistestei ärsyttää ku ei enää käytetä vaan ihan mututuntuma ja tuurilla vedellään. Saa nähdä.

Mä en tiedä onko se tää kesä vai mikä, mutta nyt alkaa taas muuttua sietämättömämmäksi tää vauvakuume. :woot:
Nää pari ekaa kiertoa meni silleen hiljaksiin, mutta nyt itseasiassa Yk3 oon jo alkanut hypistellä esikoisen pikkuvaatteita ja järjestellä uudelleen. En uskonut, että tää kuume voi iskeä uudelleen yhtä voimakkaana...:hilarious:
Mulla kesällä ovis tulee helposti ja ennustaja totesi et syksyllä maha kasvaa ja on näkyvä. Uskon häneen koska jokaisen on osannut oikein arvioida ja mäkin laahasin vauvanvaatteet uuteen kotiin.. usko näköjään et kyl se vauva mullekin tulee. Eli virallisesti yk1 meni tjottailulla

Heippa!

Minä tulen nyt uutena ryhmään :) olemme koittaneet että tulisin raskaaksi vuoden alusta asti. Tämä olisi nyt sitten meidän kolmas lapsi.
Mulla on tosi epäsäännölliset ja pitkät kuukautiskierto. Nyt taas myöhässä. Tein ovistestin huvikseni vaikka siis menkat pitäis alkaa jo tai että olisi pitänyt jopa ehkä jo alkaa niin ovistesti näytti tumman viivan, siis täh? Näyttääkö se aina näin myöhään vai missä vika xD Mistä tästä voi muuten lähettää kuvan, en muista enää:grin

Ou jee! Kp1 tänään, tästä se sit lähtee taas vaikka -18 niin sanoin etten uudestaan tähän lähde kun esikoinen oli syntyny :hilarious:
Vannomatta paras! Mulla kävi viimeisimmässä synnytyksessä niin, että kun piti alkaa ponnistamaan niin mä löin liinat kiinni ja sanoinki kätilölle että mä en avaa jalkojani enkä todellakaan avannu niitä. Piti hakee telineet ja niihin jalat väkisin. Vaikka muistankin sen hetken ku eilisen niin silti mä kuumeilen ja pahasti.

Löytyi! :D

Liitteet

• 83642ADA-C4E8-4773-B78F-9B917730D855.jpeg
    83642ADA-C4E8-4773-B78F-9B917730D855.jpeg
    30.4 KB · Katsottu: 148
Tervetuloa taas mukaan Kaitsu! Täällä myös joulukuun2018 pikkuinen ja kolmatta yritetään :)

Mutta hei!! Ootkos tehnyt raskaustestiä? :woot: tai oisko sitten vaan myöhäinen ovis:grin
Joillakin myös näyttää vissiin enne menkkoja aika tummaa viivaa

kiitos paljon :) joo muistan sinut! Ihanaa ai teilläkin jo kolmas:joyful:

ovistestin tein toissaviikolla ja oli tumma plussa myös silloin. Silloin oli kans todella selkee ovislima:grin
Negatiivisen raskaustestin tein kolme päivää sitten.. eli varmaan mulla sitten näyttää tummaa koska menkat kohta tulossa. Turvottaa ihan törkeesti:wtf:

ovistestin tein toissaviikolla ja oli tumma plussa myös silloin. Silloin oli kans todella selkee ovislima:grin
Negatiivisen raskaustestin tein kolme päivää sitten.. eli varmaan mulla sitten näyttää tummaa koska menkat kohta tulossa. Turvottaa ihan törkeesti:wtf:

Jos ei parin päivän päästä oo menkat alkanut niin voihan olla hyvä tehdä uusi raskaustesti? :)

No sitten joo :grin innolla seuraan kuinka käy! Jospa sieltä joku ylläri plussa kuitenkin vielä :rolleyes:

Minkä ikäinen teillä esikoinen olikaan? :) meillä on heinäkuinen2016 :grin

No sitten joo :grin innolla seuraan kuinka käy! Jospa sieltä joku ylläri plussa kuitenkin vielä :rolleyes:

Minkä ikäinen teillä esikoinen olikaan? :) meillä on heinäkuinen2016 :grin

oon niin pessimisti jo tän odottelun suhteen:grin
Mutta siis meillä esikoinen on 2016 marraskuinen eli aika samanikäiset siis molemmat :)

Takaisin