LyytiManta
Näppärä viestien naputtelija
Coda: Kyllä näyttää vahvasti haamulaiselta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tissit muuten jättivät mut viimein rauhaan. kestihän se kipuilu sen 8 päivää paino on yhtäkkiä pompsahtanut ylöspäin 0.7kg, syytä en tiedä. Ehkä nesteitä tai jotain. Ainakaan mun ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät ole muuttuneet. Ehkä menkat tulossa? En tiedä. Eilen kyllä juili jonkun verran ja sitä aiempina päivinä myös, toki huomattavasti vähemmän. Satunnaisesti "iskuja" myös alavatsalla, toki päivittäin. Hankala selittää, mutta jostain nivusten suunnalta kohti napaa, mutta matka päätyy puoleenväliin.
Mä huomasin ton saman, kun tilasin uuden satsin ovistestejä. Kontrolliviiva siis oli jotenkin hailakampi kuin ennen. Sain kuitenkin ihan selkeän ovisplussan eilen siihen.Ja tätä ei vaan ymmärrä. Aina ollu näkyvästi toinen viiva Ovistesteissä. No ehkä sit ku ne tasavahvat tulee niin sit uskaltaa ollakin. Näitä on selkeästi muutettu, ku tuo konrtolliviiva on puolta ohkasempi kuin ennen.
Edit. Lisäsin viime kuun ovistestikuvan miltä mulla normaalisti nää näyttänyt, nii huomaa eron.
Nää sofit on varmaa nykyää samoja ku raskauskeijun onestepit.. Vaaleamman vihreä väri ja viivan vahvuus täsmää. Piru vie. Huonoks siis menny. Kyllä näilläki oviksen kiinni saa mut stressaa enempi tuo ku ei väriä tuu, tai siis toista viivaa ennen ovista..
Apua. Tuliko nyt napattua se sofin kuuluisa viivanpaikka ?
Tää tissijuttu on mullistava! Mullakin pillereiden lopetuksen jälkeen oli vaivaa ja nyt mietin että varmaan tää johtuu vaan kierrosta. Mulla näkyy semmoset hassut hormonirenkaat nännipihojen laidoilla kierroissa, vaikea seurata että vahvistuuko se vai mitä sille tapahtuu. En nyt kuitenkaan lähde topless-kuvien näyttelyyn tänne.
Se voi olla että kierto pelleilee meidän kanssa
Noiden hormonirenkaiden seurantaan voit ottaa käyttöön tissigallerian omaan puhelimeen, mistä tuolla aiemmin keskusteltiin. Eipähän jää epävarmuuksia
Omat tissit taas päätti herkistyä, ei vielä kipuile, mutta herkkyys kuitenkin huomattava. Menkkajuilinta oli äsken niin voimakas että aloin tässä jo pohtimaan, että mihinkäs oot laittanu mun siteet ja kuukupin. Mutta ennen kuin pääsin toteuttamaan suunnitelmat suojautumisesta, juilinta loppui. Tästä jännitysnäytelmästä puuttuu enää rumpujen pärinä!
Mutta ei auta kuin odottaa joko menkkoja tai (toivottavasti) positiivista raskaustestiä
Mulla laskennallisesti saattaa tulla vielä joskus dpo 1 ovislimaa, mutta sitten loppuu. Varmahan en koskaan ovis päivästä voi olla kun eikö se saata olla myös 2vrk ovisplussastaTäältäkin onnea kaikille plussanneille!
Osaako kukaan sanoa, tai onko kokemuksia, että loppuuko limailu heti ovulaation jälkeen?
Sitä tyypillistä ovulaatiolimaa tulee vielä tänäänkin, eli onko mahdollista ettei ovulaatio sittenkään ollut vielä eilen vaan vasta kun ovulaatiolima loppuu? :)
Plussa on niin kuin moni muukin sanoi! Onnea! Mikä kp/dpo?
Oon itse huomannut kantapään kautta että noita ei kannattaisi lähteä availemana ja suurennuslasilla tiirailemaan ^^" Mutta silti teen itse samaa :'DEnpä tullut rfsu herkällä puikolla sen viisaammaksi. Jotain haaleaa siinäkin näkyy, mutta on niin vaalea viiva, että voi olla viivanpaikkakin. Huomenna tyhjenee isomman marketin testihyllyt
Muok. Argh koko ajan jäätävä määrä kirjoitusvirheitä kun en muista tarkistella mitä puhelin muuttaa
Jep eiköhän se plussa näkyisi siitä läpi jos sellainen olisi... Terveisin minä, joka myös auoin viimeksiOon itse huomannut kantapään kautta että noita ei kannattaisi lähteä availemana ja suurennuslasilla tiirailemaan ^^" Mutta silti teen itse samaa :'D