Raskaaksi 2020

Tissit muuten jättivät mut viimein rauhaan. kestihän se kipuilu sen 8 päivää :biggrin paino on yhtäkkiä pompsahtanut ylöspäin 0.7kg, syytä en tiedä. Ehkä nesteitä tai jotain. Ainakaan mun ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät ole muuttuneet. Ehkä menkat tulossa? En tiedä. Eilen kyllä juili jonkun verran ja sitä aiempina päivinä myös, toki huomattavasti vähemmän. Satunnaisesti "iskuja" myös alavatsalla, toki päivittäin. Hankala selittää, mutta jostain nivusten suunnalta kohti napaa, mutta matka päätyy puoleenväliin.

Tää tissijuttu on mullistava! Mullakin pillereiden lopetuksen jälkeen oli vaivaa ja nyt mietin että varmaan tää johtuu vaan kierrosta. Mulla näkyy semmoset hassut hormonirenkaat nännipihojen laidoilla kierroissa, vaikea seurata että vahvistuuko se vai mitä sille tapahtuu. En nyt kuitenkaan lähde topless-kuvien näyttelyyn tänne. :laughing001:laughing021

Heips! En tiiä onko täällä ennestään tuttuja, en ehtiny vielä selailemaan. Meillä on esikoinen syntyny pikkukeskosena elokuussa 2018 ja nyt päätettiin että kyllähän me nyt sitä toista aletaan yrittää! Eilen jäi pillerit pois :) Mä ovuloin aina pillereistä huolimatta ja musta tuntuu et just nyt olis ovis menossa, en kyllä usko että tärppää vaan kai se tyhjennysvuoto pitää sieltä ensin tulla :hilarious: Varsinkin kun esikoista yritettiin se 3v ajan!

Nyt on kyllä ihan eri lähtökohdat - elämäntavat on terveelliset molemmilla, kumpikaan ei enää polta (kuten sillon tehtiin ku ekaa yritettiin), alkoholi jääny tosi vähälle (mulla lähestulkoon kokonaan pois), ollaan normaalipainosia ja liikutaan aktiivisesti. Sillon olin tosiaan ylipainonen ja elämäntavat oli myös sitä luokkaa että huhhuh. Joten toivotaan et näillä muutoksillakin on vaikutusta asioihin, eikä ihan kolmee vuotta tarttis odotella :angelic:

Mä uskalsin tilata 2 digiä ja siihen samaan syssyyn laitoin Sofin puikkoa. Sit kotona vasta katsoi nehä oliki niitä 10 herkkiä, eli antavat helposti väärää viivaa :hungover: noo, testaan niillä silti sit ku ajankohtaista.

Kp 11 menossa ja on ihmeen kuivaa, eilen tuli hyvin vähän limaa, mulla siis yleensä alkaa limailu jo viikko ennen ovista, toivottavasti nyt ei oo ovulaatio sit myöhässä. Kipuja on jonkun verran, Ilmeisesti vasemalta tulee ovis, ku kipuilee enemmän. Tissit vähän arat, seki ihan perusoire ennen ovista, sekä lievä pahoinvointi, tää helle vielä korostaa sitä. Ovista odotan pe tai la.

Ja täs kierrossa oon juonu tuorepuristettua verigreippimehua kp5&6 ja nyt kp10&11. Kokeilen aina eri varitaatioita :grin

Muokattu viimeksi:
Ja tätä ei vaan ymmärrä. Aina ollu näkyvästi toinen viiva Ovistesteissä. No ehkä sit ku ne tasavahvat tulee niin sit uskaltaa ollakin. Näitä on selkeästi muutettu, ku tuo konrtolliviiva on puolta ohkasempi kuin ennen.

Edit. Lisäsin viime kuun ovistestikuvan miltä mulla normaalisti nää näyttänyt, nii huomaa eron.
Nää sofit on varmaa nykyää samoja ku raskauskeijun onestepit.. Vaaleamman vihreä väri ja viivan vahvuus täsmää. Piru vie. Huonoks siis menny. Kyllä näilläki oviksen kiinni saa mut stressaa enempi tuo ku ei väriä tuu, tai siis toista viivaa ennen ovista, ku oon aika pikaovuloija, tasapaksut tulee nii se on 4-12 tuntia nii tulee oviskivut.

Liitteet

• IMG_20200602_105244.jpg
    IMG_20200602_105244.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 92
  • 14831860.jpg
    14831860.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
Ja tätä ei vaan ymmärrä. Aina ollu näkyvästi toinen viiva Ovistesteissä. No ehkä sit ku ne tasavahvat tulee niin sit uskaltaa ollakin. Näitä on selkeästi muutettu, ku tuo konrtolliviiva on puolta ohkasempi kuin ennen.

Edit. Lisäsin viime kuun ovistestikuvan miltä mulla normaalisti nää näyttänyt, nii huomaa eron.
Nää sofit on varmaa nykyää samoja ku raskauskeijun onestepit.. Vaaleamman vihreä väri ja viivan vahvuus täsmää. Piru vie. Huonoks siis menny. Kyllä näilläki oviksen kiinni saa mut stressaa enempi tuo ku ei väriä tuu, tai siis toista viivaa ennen ovista..
Mä huomasin ton saman, kun tilasin uuden satsin ovistestejä. Kontrolliviiva siis oli jotenkin hailakampi kuin ennen. Sain kuitenkin ihan selkeän ovisplussan eilen siihen.

Liitteet

• IMG_20200531_133306.jpg
    IMG_20200531_133306.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 119
Tää tissijuttu on mullistava! Mullakin pillereiden lopetuksen jälkeen oli vaivaa ja nyt mietin että varmaan tää johtuu vaan kierrosta. Mulla näkyy semmoset hassut hormonirenkaat nännipihojen laidoilla kierroissa, vaikea seurata että vahvistuuko se vai mitä sille tapahtuu. En nyt kuitenkaan lähde topless-kuvien näyttelyyn tänne. :laughing001:laughing021

Se voi olla että kierto pelleilee meidän kanssa :laughing001

Noiden hormonirenkaiden seurantaan voit ottaa käyttöön tissigallerian omaan puhelimeen, mistä tuolla aiemmin keskusteltiin. Eipähän jää epävarmuuksia :laughing021

Omat tissit taas päätti herkistyä, ei vielä kipuile, mutta herkkyys kuitenkin huomattava. Menkkajuilinta oli äsken niin voimakas että aloin tässä jo pohtimaan, että mihinkäs oot laittanu mun siteet ja kuukupin. Mutta ennen kuin pääsin toteuttamaan suunnitelmat suojautumisesta, juilinta loppui. Tästä jännitysnäytelmästä puuttuu enää rumpujen pärinä! :p

Mutta ei auta kuin odottaa joko menkkoja tai (toivottavasti) positiivista raskaustestiä:hilarious:

Se voi olla että kierto pelleilee meidän kanssa :laughing001

Noiden hormonirenkaiden seurantaan voit ottaa käyttöön tissigallerian omaan puhelimeen, mistä tuolla aiemmin keskusteltiin. Eipähän jää epävarmuuksia :laughing021

Omat tissit taas päätti herkistyä, ei vielä kipuile, mutta herkkyys kuitenkin huomattava. Menkkajuilinta oli äsken niin voimakas että aloin tässä jo pohtimaan, että mihinkäs oot laittanu mun siteet ja kuukupin. Mutta ennen kuin pääsin toteuttamaan suunnitelmat suojautumisesta, juilinta loppui. Tästä jännitysnäytelmästä puuttuu enää rumpujen pärinä! :p

Mutta ei auta kuin odottaa joko menkkoja tai (toivottavasti) positiivista raskaustestiä:hilarious:

Tein kansion tisseille eilen :laughing021 Kyllä tää on sellainen jännitysnäytelmä kerrassaan :laughing002

Mulla kp 64, eile nega ja ei vuoda. Huomenna verikokeisii kattoon, jos niissä näkys jotaki syytä menkkojen poissaoloon.:nailbiting:

Täältäkin onnea kaikille plussanneille!

Osaako kukaan sanoa, tai onko kokemuksia, että loppuuko limailu heti ovulaation jälkeen?
Sitä tyypillistä ovulaatiolimaa tulee vielä tänäänkin, eli onko mahdollista ettei ovulaatio sittenkään ollut vielä eilen vaan vasta kun ovulaatiolima loppuu? :)

Täältäkin onnea kaikille plussanneille!

Osaako kukaan sanoa, tai onko kokemuksia, että loppuuko limailu heti ovulaation jälkeen?
Sitä tyypillistä ovulaatiolimaa tulee vielä tänäänkin, eli onko mahdollista ettei ovulaatio sittenkään ollut vielä eilen vaan vasta kun ovulaatiolima loppuu? :)
Mulla laskennallisesti saattaa tulla vielä joskus dpo 1 ovislimaa, mutta sitten loppuu. Varmahan en koskaan ovis päivästä voi olla kun eikö se saata olla myös 2vrk ovisplussasta

Enpä tullut rfsu herkällä puikolla sen viisaammaksi. Jotain haaleaa siinäkin näkyy, mutta on niin vaalea viiva, että voi olla viivanpaikkakin. Huomenna tyhjenee isomman marketin testihyllyt :p

Muok. Argh koko ajan jäätävä määrä kirjoitusvirheitä kun en muista tarkistella mitä puhelin muuttaa

Liitteet

• IMG_20200602_115020.jpg
    IMG_20200602_115020.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 143
Enpä tullut rfsu herkällä puikolla sen viisaammaksi. Jotain haaleaa siinäkin näkyy, mutta on niin vaalea viiva, että voi olla viivanpaikkakin. Huomenna tyhjenee isomman marketin testihyllyt :p

Muok. Argh koko ajan jäätävä määrä kirjoitusvirheitä kun en muista tarkistella mitä puhelin muuttaa
Oon itse huomannut kantapään kautta että noita ei kannattaisi lähteä availemana ja suurennuslasilla tiirailemaan ^^" Mutta silti teen itse samaa :'D

Onnea plussanneille! :love7

ON: Täällä kp 22/27 ja dpo 10. Aamulla aamukahvi teki huonon olon. Mahaa nippailee, viluttaa ja oon aivan tajuttoman väsynyt. Menkkafinnit puuttuu kokonaan. Nyt ei malttais odottaa perjantaihin, kun päätin tosissaan silloin testata, että otanko lomakaljan vaiko en. :laughing002 Toivottavasti en!

Takaisin