Raskaaksi 2020

@moana91 sama dpo2 täällä (tää on nyt päättämäni dpo, kun lämmöt on vähän sahannu enkä siis tikuta :hilarious: toinen vaihtis ois dpo5). ja viikonlopulle ennustaa sovellus menkkoja alkaviksi. tossa on sulla kyllä puolensa ja puolensa - toivotaan tietty että testistä pärähtäis plussa :hello2

Sain eilen alkuillasta sentään ees jotain viivaa noihin "uusiin" Sofi ovistesteihin. Mut jännästi tekevät samaa ku Sofin raskaustestit, eli tuo vaalea kohta viivan vasemmalle puolelle.

Tänää kp 12. Kasvukipuja vasemmalla, joten ehkä ovis on taas sieltä :)

Liitteet

• IMG_20200603_095755.jpg
    IMG_20200603_095755.jpg
    28.3 KB · Katsottu: 110
Tehdäänkö listaa nyt piinailijoista vaikka näin? Näin tän jossain ja tää oli ihan kiva! Eli kopioidaan lista ja lisätään siihen ittemme, kuten tohon pitkään listaankin. :) Helppo katsoa samassa kierrossa olevia.

Muumimuki dpo4/5, kp19, testaan ensi viikosta alkaen.

^ mites toi toimii sit huomenna, kun dpo:t on kaikilla vaihtunu? tai myöhemmin :think005 eli kaikkien pitäis lisätä ittensä samana päivänä tai muuten homma menee pieleen :hilarious: tai sit pitäis laittaa viimeisin oletettu ovispäivä vaan :bored:

^ mites toi toimii sit huomenna, kun dpo:t on kaikilla vaihtunu? tai myöhemmin :think005 eli kaikkien pitäis lisätä ittensä samana päivänä tai muuten homma menee pieleen :hilarious: tai sit pitäis laittaa viimeisin oletettu ovispäivä vaan :bored:

Totta. Ehkä vois laittaa viimeisen ovispäivän ja koska testaa?

Muumimuki dpo4/5, kp19, testaan ensi viikosta alkaen.
Pingviiniemo dpo2 kp23, testaan ensiviikon keskiviikosta eteenpäin.

Muumimuki o+ 30.5. Testaan ensi viikosta alkaen (8.6.)
Pingviiniemo o+31.5 Testaan ensiviikon keskiviikosta alkaen. (10.6)

No siis todellakin tämä! Musta tuntuu myös kivalta höpötellä täällä yhteisössä samassa tilanteessa olevien kanssa, jakaa iloja ja suruja muiden kanssa. Miehenkin kanssa tottakai tulee juteltua, mutta toisaalta en halua tartuttaa häneen liikaakaan tätä omaa ajoittaista panikointia, huolta ja analysointia. Jos edes toinen meistä osaisi olla tän yrittämisen kanssa suht rennosti. :grin
Mun on pakko vielä tähän kommentoida, että mun mies ei todellakaan tiedä miten paljon mietin näitä raskausjuttuja. Tai siis pitäisi varmaan ihan hulluna :'D nyt kun ovis meni yritän esittää chilliä ja jos olisi oikein hyvin käynyt niin näyttää positiivisen testin, tai sitten vaan kertoa että oho menkat alkoi. En tod kerro sille mistään dpo 8 viivanpaikoista :D

Musta on kiva lukea foorumilta juttuja ja ihanaa, kun itsekin voi tänne avautua omista fiiliksistä vauvakuumeen osalta :happy:Omassa kaveripiirissä ei ole kuin yksi kenelle puhua ja miehelle en kaikkea viitsi jutella, ettei asiat menisi stressin puolelle.

ON: Tänään kp23 eikä vielä ovista. Viime kierrossa ovisplussa tuli kp26, joten sitä odotellessa. Olisin vaan niin toivonut, että tästä kierrosta olisi tullut lyhyempi kuin edellisestä. Vielä ei ole edes yhtään sellainen olo, että ovis olisi lähestymässä ja testeistä saa viivalaseilla etsiä toista viivaa. Mutta toivottavasti ensi viikolla saisi aloittaa piinailun :angelic:

Kp9 tänään.. Hirveen väsynyt nyt ollut. sää varmaan aiheuttanut sen, kun tullut touhuttua kaikenlaista. Oon vain sumahtanut iltasin :happy8 aamu olikin outo kun tuli heikotus kohtaus ja vähän ällö olo. Jospa ovis tulee aikaisemmin mitä Flo ennustaa. :angelic:

moana91 o+ 31.5. Yritän testata vasta sunnuntaina 14.6. :grin (14.6.)

Mitkä ovistestit on parhaita? Ajattelin tilata kasan testejä :D
Mulla ei menkat oo vieläkään alkaneet.. vasenta alavatsan puolta koko ajan pistää.. ja turvottaa vatsaa joten sinänsä vois kuvitella että alkais. Edellisissä kierroissa ennen menkkoja oli kyllä tosi kipee koko alavatsa ja paha olokin. Jos ei huomenna ala niin sitten voisin testata..

move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes: (15.6.)

Mun on pakko vielä tähän kommentoida, että mun mies ei todellakaan tiedä miten paljon mietin näitä raskausjuttuja. Tai siis pitäisi varmaan ihan hulluna :'D nyt kun ovis meni yritän esittää chilliä ja jos olisi oikein hyvin käynyt niin näyttää positiivisen testin, tai sitten vaan kertoa että oho menkat alkoi. En tod kerro sille mistään dpo 8 viivanpaikoista :D
Joo sama täällä. mies varmaan luulee etten mä mieti koko asiaa juurikaan :laughing001

Pikkis91 o+ 22.5. Testaan 5.6.

Pikkis91 o+ 22.5. Testaan 5.6.
Mepe o+ 3.6. Testaan 17.6.

Takaisin