Raskaaksi 2020

Mäkin niin aattelin etten testejä enää liikoja osta. Tuli silti tilattua parit raskaustestit :hilarious: 2 digiä ja 6 liuskaa
Mä kans vähän taas tilailin lisää ovis- ja raskaustestejä :'D Voishan sitä toivoa että kävisi niin kuin esikoisen yrityksessä, ostin sen isoimman 60 liuskan ovistestipaketin Raskauskeijusta ja tulinkin heti raskaaksi. Ne meni sit vanhaksi.

Mä kans vähän taas tilailin lisää ovis- ja raskaustestejä :'D Voishan sitä toivoa että kävisi niin kuin esikoisen yrityksessä, ostin sen isoimman 60 liuskan ovistestipaketin Raskauskeijusta ja tulinkin heti raskaaksi. Ne meni sit vanhaksi.

Mulla on kans nyt ovistestit vähissä, et pitäisiköhän kokeilla tätä taktiikkaa ja ostaa iso satsi testejä laatikkoon? :hilarious:

Mulla oli herkkä testi viivanpaikka eli nega. Mietin tos mun bbt käyrää ja sit on se et siel on kunnon sahaaminen ja sit viikko sitten oli dippi ja sen jälkeen noususuuntaan eli olisiko ovis voinut olla niin paljon myöhemmin?

Toisaalta nyt kp30 ja dpo15 pitäisi olla mut voi olla et tuli myöhässä..bku se käyrä on muuten ihan outo mut yhtäkkiä dippi ja siitä lämmöt nousi tasaisesti ja edelleen koholla tänään

Tosin myös on menkkamaisia jomoi ja rintoja pakottaa et saa nähdä. Huomenna voi olla aamulla yllätys ja tadaa menkat...

Tsemppiä kaikille ja jee tjot kierto nro 2 löhteköön käyntiin kunhan tässä menkat tulisi eka. No anyway oon iloinen ettei testata ja ollaan rennosti nytte. Ehkä se voi tehdä hyvää ettei koko ajan kyttää kaikkia tuntemuksia mut onhan se hyvä tietää mitä kehossa tapahtuu minäkin kierron ajankohtana kerta lapsen teko on raketti tiedettä!

Nyt alko jänskättää kyllä oikein urakalla. Eilen mies tokaisi, että mun tissit on kasvanu yhtäkkiä ihan silmissä. Ja sitten mietin, että joo rintsikat kiristää. Mitenhän sitä malttaa odottaa perjantaihin asti, kun oon päättäny sillo vasta tehdä raskaustestin... :laughing002 Mitens te muut piinailijat, miten saatte ajan kulumaan? :)

Nyt alko jänskättää kyllä oikein urakalla. Eilen mies tokaisi, että mun tissit on kasvanu yhtäkkiä ihan silmissä. Ja sitten mietin, että joo rintsikat kiristää. Mitenhän sitä malttaa odottaa perjantaihin asti, kun oon päättäny sillo vasta tehdä raskaustestin... :laughing002 Mitens te muut piinailijat, miten saatte ajan kulumaan? :)

Väkisin vääntämällä tekemistä:hilarious: mä sortuisi sun tilanteessa jo ehkäpä testaamaankin. :smiley-angelic006

Taitaa jäädä tässä kierrossa plussa vaan haaveeksi. Tämä tiputteluvuoto jatkuu edelleen ja päätäkin särkee. Huonon olonki taitaa voida vaan laittaa lähestyvien menkkojen piikkiin. Kroppa vielä sekaisin kun pillerit lopetin viime kuussa. Tässä ei sitten tiedä, että mitä oireita epäillä lähestyviksi luomumenkoiksi ja mitkä vois olla jotain muuta

Tsemppiä kaikille piinapäiviin :smiley-bounce012

Mulla tuli eilen illalla pari sekuntia kestävä vihlaiseva kipu vasemmalle/keskelle alavatsaan. Veti hetkeks kaksinkerroin. Heti toiveet nousi vaikka järjellä ajateltuna ei voi olla kyse kiinnittymisestä vielä, eikä kyllä mistään muustakaan raskauteen liittyvästä.

Ärsyttää kun meillä on yrittävien wa-ketju jossa on tosi hyvä ilmapiiri ollut aiemmin ja tuettu ja autettu. Nyt yhdellä on mennyt usko omaan raskautumiseen ja hän on tosi negatiivinen koko ajan (minkä toki ymmärrän) mutta aivan sama mitä viestiä laittaa, hän kääntää keskustelun omaan toivottomuuteen. Tukea ei heru, koska esim minä oon yrittänyt vähemmän aikaa ja oon käynyt gynellä varmistamassa että kaikki pitäis olla ok ja nyt on periaatteessa vain ajankysymys milloin plussaan :confused005

Mulla tuli eilen illalla pari sekuntia kestävä vihlaiseva kipu vasemmalle/keskelle alavatsaan. Veti hetkeks kaksinkerroin. Heti toiveet nousi vaikka järjellä ajateltuna ei voi olla kyse kiinnittymisestä vielä, eikä kyllä mistään muustakaan raskauteen liittyvästä.

Ärsyttää kun meillä on yrittävien wa-ketju jossa on tosi hyvä ilmapiiri ollut aiemmin ja tuettu ja autettu. Nyt yhdellä on mennyt usko omaan raskautumiseen ja hän on tosi negatiivinen koko ajan (minkä toki ymmärrän) mutta aivan sama mitä viestiä laittaa, hän kääntää keskustelun omaan toivottomuuteen. Tukea ei heru, koska esim minä oon yrittänyt vähemmän aikaa ja oon käynyt gynellä varmistamassa että kaikki pitäis olla ok ja nyt on periaatteessa vain ajankysymys milloin plussaan :confused005
Onpa kyl törkeää....

Reggie kuulostaa ikävältä.

Ää mä tuun hulluksi, sofissa ei mitään, mutta tänään ovistestissä yllättävän vahva viiva. Mähän saan yleensä vaan juuri ja juuri näkyvää viivaa loppukierrosta. Kohta kauppaan hakemaan pc ja jos siinä ei tänään dpo 11 näy mitään niin alan odottamaan menkkoja huomiselle/ylihuomiselle.
Huomenna jatkuu taas työt, joita ei saa raskaana tehdä, joten siksi haluan tietää niin pian kuin mahdollista.

Liitteet

• IMG_20200603_085450.jpg
    IMG_20200603_085450.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 147

Tollasia ihmisiä löytyy aina. Sinänsä ymmärrän, kun joskus kun on oikein masentuneena niin ei vaan yksinkertaisesti mahdu kenenkään muun murheet ja kaikki pyörii siinä omassa pahassa olossa. Mut luulis että tollasessa ryhmässä missä kaikki on samassa tilanteessa, osaisi myös ymmärtää muita. Yleensä kyl kun oon ite ollut tollasessa tilanteessa, että tiedän etten pysty käsitellä muiden ongelmia, vetäydyn omiin oloihin ku tiedän ettei se ole reilua kaataa kaikkea muiden niskaan niin ettei pysty antamaan itse mitään takasin. Kaikki ei vaan ymmärrä kuin raskasta se on sit muille. Koita olla ottamatta sitä mitenkään vaikka varmasti ärsyttää. Tuskin tää ihminen sillä mitään pahaa tarkottaa, toivotaan et pian ymmärtää itsekin oman ikävän käytöksensä. :meh:

Musta tää foorumi on ollut aina ihana. Kiva lukea muiden juttuja ja kaikki tukee ja tsemppaa toisiaan:happy:

Täällä tuli aamulla ihan mega kirkuvan punainen ovulaatioplussa. Jee! Ikinä en ole saanut niin tummaa viivaa ovulaatiotestiin. Eilen onneksi miehen kanssa oli illasta yhteistä kivaa :grin:grin

Musta tää foorumi on ollut aina ihana. Kiva lukea muiden juttuja ja kaikki tukee ja tsemppaa toisiaan:happy:

Samaa mieltä! Täällä on hyvä yhteishenki ja osataan ottaa muut huomioon. On aina kiva kirjautua sisään ja lueskella muiden juttuja, jännittää haamuja tai surra menkkojen alkamista yhdessä. :) Ei tunne oloaan niin yksinäiseks, ku miesten kanssa näistä jutuista ei välttämättä oo kiva tai helppo puhua, ainakaan oman kohdalla tuntuu ettei se oikein mitään mistään ymmärrä :grin

Samaa mieltä! Täällä on hyvä yhteishenki ja osataan ottaa muut huomioon. On aina kiva kirjautua sisään ja lueskella muiden juttuja, jännittää haamuja tai surra menkkojen alkamista yhdessä. :) Ei tunne oloaan niin yksinäiseks, ku miesten kanssa näistä jutuista ei välttämättä oo kiva tai helppo puhua, ainakaan oman kohdalla tuntuu ettei se oikein mitään mistään ymmärrä :grin

Joo onhan tää miehille helpotusta, että tällaisia foorumeita on olemassa :hilarious: Jotenkin myös itse ajattelen, että helpompi se on täällä jauhaa kun että miehelle höpöttelisi joka ikisen asian. Vertaistuki best!

Onpa täälä ollut ihanasti asioita kun en eilen kerenny osallistua! Tervetuloa mukaan Kaitsu ja voi meitä piinailijoita!

Kuulostaa Reggie tosi kurjalta! Yhden ystävän kans just juteltiin asiasta, ja vaikka he on yrittäneet tosi pitkään ja itkukin tuli, niin onneksi sain silti hehkuttaa tätä meidän yritysonnea.

Mulla dpo 4/5 riippuen päivästä ja kp19. Flo ennustaa menkkoja viikon päästä sunnuntaina kp29. Yhtään ei tiiä mitä ajatella tai odottaa. Tissigalleria ja siitä tehty kollaasi (KYLLÄ) näyttää että rinnat suurenee huomattavasti ja väri tummuu ainakin omaan silmään (toiveajattelua),mutta rinnat kyllä painaa mulla ennen menkkoja, ehkä ei ihan tässä vaiheessa yleensä vielä. Eilen kun menin rappusia niin oli yhtä boing boing vaan. :laughing014 Toim.huom. Olen tämmöinen 55kg, pitkä ja hoikka, joten rinnat kyllä nyt sitten huomaa :laughing002 Muoks. ja onhan ne arat!

Eilen kun istuttiin sohvalla illalla niin tuli semmonen hauska veto alavatsaan, se kehti ihan tujauksen, mut aivan kuin ois vetäny terävällä kynällä tai pinsetillä ihoa. Mutta saattohan se olla vaan muutaki elimistöön kuuluvaa :pompus: Kaamee väsy aamulla jälleen. Vaatii sammiollisen kahvia että tokenee. :coffee2

Muokattu viimeksi:
Joo onhan tää miehille helpotusta, että tällaisia foorumeita on olemassa :hilarious: Jotenkin myös itse ajattelen, että helpompi se on täällä jauhaa kun että miehelle höpöttelisi joka ikisen asian. Vertaistuki best!

No siis todellakin tämä! Musta tuntuu myös kivalta höpötellä täällä yhteisössä samassa tilanteessa olevien kanssa, jakaa iloja ja suruja muiden kanssa. Miehenkin kanssa tottakai tulee juteltua, mutta toisaalta en halua tartuttaa häneen liikaakaan tätä omaa ajoittaista panikointia, huolta ja analysointia. Jos edes toinen meistä osaisi olla tän yrittämisen kanssa suht rennosti. :grin

Onpa täälä ollut ihanasti asioita kun en eilen kerenny osallistua! Tervetuloa mukaan Kaitsu ja voi meitä piinailijoita!

Kuulostaa Reggie tosi kurjalta! Yhden ystävän kans just juteltiin asiasta, ja vaikka he on yrittäneet tosi pitkään ja itkukin tuli, niin onneksi sain silti hehkuttaa tätä meidän yritysonnea.

Mulla dpo 4/5 riippuen päivästä ja kp19. Flo ennustaa menkkoja viikon päästä sunnuntaina kp29. Yhtään ei tiiä mitä ajatella tai odottaa. Tissigalleria ja siitä tehty kollaasi (KYLLÄ) näyttää että rinnat suurenee huomattavasti ja väri tummuu ainakin omaan silmään (toiveajattelua),mutta rinnat kyllä painaa mulla ennen menkkoja, ehkä ei ihan tässä vaiheessa yleensä vielä. Eilen kun menin rappusia niin oli yhtä boing boing vaan. :laughing014 Toim.huom. Olen tämmöinen 55kg pitkä ja hoikka, joten rinnat kyllä nyt sitten huomaa :laughing002

Eilen kun istuttiin sohvalla illalla niin tuli semmonen hauska veto alavatsaan, se kehti ihan tujauksen, mut aivan kuin ois vetäny terävällä kynällä tai pinsetillä ihoa. Mutta saattohan se olla vaan muutaki elimistöön kuuluvaa :pompus: Kaamee väsy aamulla jälleen. Vaatii sammiollisen kahvia että tokenee. :coffee2

Luin tota yhtä kohtaa monta kertaa uudestaan ennenku tajusin. Luin et "Olen 55kg pitkä" :hilarious:

Täällä dpo 2. Onko jollakulla sama vaihe kierrossa meneillään? :rolleyes:

Mulla pitäisi alkaa menkat Flon mukaan ensi viikon sunnuntaina, mutta itse epäilen, että ne alkaa maanantaina 15. päivä. Tuolle maanantaille on tiedossa aika hullu työpäivä, on pakko käydä pienellä, välttämättömällä kotimaan työmatkallakin. :sad001 Ton takia testaan kyllä sunnuntaina aamusta, niin osaa sitten varautua maanantaihin särkylääkkeiden, siteiden yms. pakkaamisella. Toisaalta kiva, että on töiden puolesta paljon puuhaa tuohon menkkojen alkuun, niin ei ehkä ehdi sitten surkutella sitä menkkapettymystä niin kovasti. Mutta toisaalta ahdistaa jo ennakolta myös niiden särkyjen kanssa kärvistely ja ohivuotojen pelkääminen reissun päällä, ja olisin toivonut menkkoja sen myötä vähän eri ajankohtaan. :meh: Mutta näillä mennään!

Toisaalta jos sunnuntaina saisikin testiin sitten iloisen yllätyksen, niin saa nähdä mitä siitä työpäivästä tulee. :grin

Täällä dpo 2. Onko jollakulla sama vaihe kierrossa meneillään? :rolleyes:

Mulla pitäisi alkaa menkat Flon mukaan ensi viikon sunnuntaina, mutta itse epäilen, että ne alkaa maanantaina 15. päivä. Tuolle maanantaille on tiedossa aika hullu työpäivä, on pakko käydä pienellä, välttämättömällä kotimaan työmatkallakin. :sad001 Ton takia testaan kyllä sunnuntaina aamusta, niin osaa sitten varautua maanantaihin särkylääkkeiden, siteiden yms. pakkaamisella. Toisaalta kiva, että on töiden puolesta paljon puuhaa tuohon menkkojen alkuun, niin ei ehkä ehdi sitten surkutella sitä menkkapettymystä niin kovasti. Mutta toisaalta ahdistaa jo ennakolta myös niiden särkyjen kanssa kärvistely ja ohivuotojen pelkääminen reissun päällä, ja olisin toivonut menkkoja sen myötä vähän eri ajankohtaan. :meh: Mutta näillä mennään!

Toisaalta jos sunnuntaina saisikin testiin sitten iloisen yllätyksen, niin saa nähdä mitä siitä työpäivästä tulee. :grin

Täällä kanssa oletettavasti Dpo2! Jännitetään yhdessä ja toivottavasti plussaillaan! :grin
Eikös täällä jotkut muutkin ollut ihan näiden Dpo:iden tuntumassa?

Takaisin