Onpa täälä ollut ihanasti asioita kun en eilen kerenny osallistua! Tervetuloa mukaan Kaitsu ja voi meitä piinailijoita!
Kuulostaa Reggie tosi kurjalta! Yhden ystävän kans just juteltiin asiasta, ja vaikka he on yrittäneet tosi pitkään ja itkukin tuli, niin onneksi sain silti hehkuttaa tätä meidän yritysonnea.
Mulla dpo 4/5 riippuen päivästä ja kp19. Flo ennustaa menkkoja viikon päästä sunnuntaina kp29. Yhtään ei tiiä mitä ajatella tai odottaa. Tissigalleria ja siitä tehty kollaasi (KYLLÄ) näyttää että rinnat suurenee huomattavasti ja väri tummuu ainakin omaan silmään (toiveajattelua),mutta rinnat kyllä painaa mulla ennen menkkoja, ehkä ei ihan tässä vaiheessa yleensä vielä. Eilen kun menin rappusia niin oli yhtä boing boing vaan.
Toim.huom. Olen tämmöinen 55kg pitkä ja hoikka, joten rinnat kyllä nyt sitten huomaa
Eilen kun istuttiin sohvalla illalla niin tuli semmonen hauska veto alavatsaan, se kehti ihan tujauksen, mut aivan kuin ois vetäny terävällä kynällä tai pinsetillä ihoa. Mutta saattohan se olla vaan muutaki elimistöön kuuluvaa
Kaamee väsy aamulla jälleen. Vaatii sammiollisen kahvia että tokenee.