Raskaaksi 2020

Onnea Coda plussasta! :happy093

Täällä kp 19/28. Viime viikolla oli ovis, mutta ei oo kyllä yhtään sellainen olo että ois tärpännyt. Flo ennusti ovista kp 14, seksiä oli kp 12 ja 15...ovisoireita oli vielä viikonloppuna. En oo tikutellut, joten en tiiä tarkkaa päivää.

Ei kyllä mun maata vielä kaada jos ei tule plussaa tästä kierrosta, ihan hyvillä mielin joisin vähän viiniä juhannuksena :rolleyes::grin Alkoholista täällä olikin ollut puhetta. Itse juon silloin tällöin 1-2 annosta (esim. siideri/viinilasi) illalla lasten mentyä nukkumaan tai saunajuomana. Muutaman kerran vuodessa saatan ottaa enemmän, jos on esim. illanistujaiset kavereiden kanssa/baari-ilta tai juhlat ym. Harvemmin juon itseäni kunnon humalaan, krapulat on nykyään ihan jäätäviä, joten mieluummin säästyn niiltä :depressed: Yksi krapula vuodessa on jo ihan maksimi :confused:

Coda on plussa, varovasti onnittelut! <3 jännää!

Täällä kp30 ja dpo15 ja menkkaraivo päällä kyllä.. huoh. Kohta alkaa vuoto. Jotenkin on rinnat edelleen oudot ja nännit kuin samettia tai pumpulla ja ootan niitä menkkoja vaan........ Olisipa raskaus ollut mut nyt tuli raivo niin menkat alkaa mut outo ku ihan varmasti on dpo15 ko hymyn mukaan olisi dpo19.....

Heips! En tiiä onko täällä ennestään tuttuja, en ehtiny vielä selailemaan. Meillä on esikoinen syntyny pikkukeskosena elokuussa 2018 ja nyt päätettiin että kyllähän me nyt sitä toista aletaan yrittää! Eilen jäi pillerit pois :) Mä ovuloin aina pillereistä huolimatta ja musta tuntuu et just nyt olis ovis menossa, en kyllä usko että tärppää vaan kai se tyhjennysvuoto pitää sieltä ensin tulla :hilarious: Varsinkin kun esikoista yritettiin se 3v ajan!

Nyt on kyllä ihan eri lähtökohdat - elämäntavat on terveelliset molemmilla, kumpikaan ei enää polta (kuten sillon tehtiin ku ekaa yritettiin), alkoholi jääny tosi vähälle (mulla lähestulkoon kokonaan pois), ollaan normaalipainosia ja liikutaan aktiivisesti. Sillon olin tosiaan ylipainonen ja elämäntavat oli myös sitä luokkaa että huhhuh. Joten toivotaan et näillä muutoksillakin on vaikutusta asioihin, eikä ihan kolmee vuotta tarttis odotella :angelic:
Minä muistan sinut! Meillä joulukuinen2018 (ja heinäkuinen2016) ja kolmatta yritetään.
Kirjoiteltiin täällä samoihin aikoihin.
Tervetuloa taas mukaan ja voi kunpa tärppäisi nopeaan! :)

Mä sain sellasen ovisplussien kuningattaren tänään aamulla kp 14. Tasavahvaa viivaa antoi jo kp 12 alkuillasta ja myös digi hymyili silloin. Silloin ollaan viimeksi oltu peittoja heiluttelemassa ja tänään illalla saattaapi olla liian myöhäistä jo. Harmittaa kun eilen ei päästy yrittämään varmistelua.. :sad001 IMG_20200602_095312.jpg

Varovaiset onnittelut plussasta Codalle!

Alkoholista oli puhetta. Mä en juo muutenkaan paljoa. En oo ollu humalassa tai krapulassa moneen vuoteen. Ei sovi mulle, enkä tykkää kun ehkä pikku hiprakasta. En kuitenkaan mikään absolutisti ole, vaan juon sillon tällön pari, jos siltä tuntuu. Lasillinen kylmää valkoviiniä illalla viimisistä auringonsäteistä nauttien on ehdottomasti mun juttu :grin

Nyt kp6 ja aloin testailemaan ovista. Flo ennustelis ovista sunnuntaille, mut se nyt saattaa olla ihan vinksallaan, kun heitin sinne kierron kestoks jotain hataria muistikuvia :yuck: Ilmotin myös miehelle, et saa sit maksaa seuraavat ovis- ja raskaustestit, jos niitä tarvitaan, ni ilmotti suht itsevarmana, että ja eihän muuten tarvita :grin Itse en ihan noin optimistinen pysty olemaan, mut toivotaan tosiaan niin :smiley-angelic001

Muoks. Korjasin vaan silmiini osuneen kirjotusvirheen :biggrin

Muokattu viimeksi:
mä päätin nyt että ajattelen että tänään on dpo1 niin pysyy odotukset maltillisempina :p kun ei nyt ole tosiaan varmuutta missä se tarkalleen oli. ja testaan aikaisintaan dpo15, ellei tuu ihan massiivisia oireita :wink

mä en oo käyttäny alkoholia 11 vuoteen, joten sikäli on helppoa tämän raskausasiankin suhteen :) salmiakista en välitä eikä lakukaan ole ykkössuosikki, joten niiltä osin pääsen kans vähällä.

Täytyy varmaan unohtaa noi aiemmat o+ kun sunnuntaina tuli se todella vahva ja eilen oli niin kovia kipuja alavatsalla. Eli todennäköisesti bongasin ekaa kertaa oviksen tuntemuksilla eikä pelkästään tikuilla tai miehen haluilla :hilarious: normisti kierto kyllä ollut 28pv. Edellinen oli 33/28 ja nyt menossa kp27. Vai voiko kiinnittyminen näkyä o testissä :wideyed: ehken vaivaa päätäni :hilarious:

Mullei oo enää hajuakaa dposta ku en tiiä mitä kannattaa uskoa :hilarious: Oireet jne oli jo tosiaan kp9-10 ja sit ovisplussan sain kp 15. Molemmilla kerrroilla on touhattu mut ku en saanu tikutettua siinä välissä nii who knows :bored: Mut ny menossa kp 19 ja tuhruttelu loppu, lämmöt takas ylös mutta mitää oireita ei oo.. 2 edellisessä kierrossa het oviksen jälkeen tissit kipeyty jne mut ny ei oo mitää :angelic: Aattelin alottaa testailun kp 25 tienoilla nii ollaan ainaki jo aika lähellä, jos ei mitää muutoksii tuu :)

Täällä jännäillään kärsimättömänä. Musta tuntuu, että selviän hyvin ovulaatioon asti, mutta kun Dpo:t alkaa niin ei malta eikä jaksa odottaa ja testit alkaa kutitella kaapissa... Onko muilla sama? :hilarious:

Mun oireet tänään oli julmettu päänsärky, tissit arkana ja holisee valkovuoto. Menin jo sidettä äsken laittamaan mutta valkovuotoa vaan. Todella outo koostis mut ei siis haise. Eikä oo tulehdusmainen. Noh tein sit digitestin ku ei ollut muuta ja ei raskaana joten tuskinpa. Tosin se jumitti taas eli mä en digei enää tee raskaustestinä koska ne on mulla aina joku error tms. Eli en oo raskaana ja menkat varmaan tulee nyt ku negan ehti tekemään...

Viivat piti tietty tarkistaa sisältä (vaikkei oo merkitystä ku nega on nega) ja se toisen liuskan viiva oli tummempi kuin yläpuolella oleva se vaaleampi. Noh, hormonit vaan koholla. Outoa ku ei oo viel lämmöt laskenut tahi menkat tulleet et millonkohan se ovis sitte oli vai onkos mulla nykyjään joku megaluteaali. Tänään illalla varmaan muuttuu sit menkkoihin ku negan pääsi testaamaan.... Tsemppiä muille <3

Mun oireet tänään oli julmettu päänsärky, tissit arkana ja holisee valkovuoto. Menin jo sidettä äsken laittamaan mutta valkovuotoa vaan. Todella outo koostis mut ei siis haise. Eikä oo tulehdusmainen. Noh tein sit digitestin ku ei ollut muuta ja ei raskaana joten tuskinpa. Tosin se jumitti taas eli mä en digei enää tee raskaustestinä koska ne on mulla aina joku error tms. Eli en oo raskaana ja menkat varmaan tulee nyt ku negan ehti tekemään...

Viivat piti tietty tarkistaa sisältä (vaikkei oo merkitystä ku nega on nega) ja se toisen liuskan viiva oli tummempi kuin yläpuolella oleva se vaaleampi. Noh, hormonit vaan koholla. Outoa ku ei oo viel lämmöt laskenut tahi menkat tulleet et millonkohan se ovis sitte oli vai onkos mulla nykyjään joku megaluteaali. Tänään illalla varmaan muuttuu sit menkkoihin ku negan pääsi testaamaan.... Tsemppiä muille :Heartred
Muistelisin muuten että sanoitko sä Jesbe, että sulla näyttää raskaustesti hailuraa myös oviksen aikaan? Mä olen ihan sata varma, että mulla käy niin. Jos on nimittäin tosi herkkä testi niin mulle tulee jotain olematonta oviksen aikoihin, vaikka ei muka pitäisi olla mahdollista? :bookworm:

Muistelisin muuten että sanoitko sä Jesbe, että sulla näyttää raskaustesti hailuraa myös oviksen aikaan? Mä olen ihan sata varma, että mulla käy niin. Jos on nimittäin tosi herkkä testi niin mulle tulee jotain olematonta oviksen aikoihin, vaikka ei muka pitäisi olla mahdollista? :bookworm:
Tulee haamu tohon herkkään joo. Mut ei mul kyl ovis oo . Huooh mä ärsyynnyn ku en saa ikinä digiin mitään ku jotenki tosi outoja vastauksia niin miksi tuhlata siihen? Toki, meinasin et jos ei nyt viikon päästä tule niin mä testaan mut nyt ku negattu niin menkat alkaa varmaan ihan kohta klassisesti

Ja nyt siis digi testi ja avasin huvikseen niin se alin viiva oli tummempi joten hormonit koholla ja näin et ei muuta. Saattaa jopa Digi hymyillä mulla just ennen menkkoja

Mutta. Tulkoon menkat vaikka juilinnat loppu ja repii oikealle kuten nyt monta päivää tehnyt. Ehkä ei tapahtunut kunnon ovista tai siirtyi jotenkin...

Edit. Koska menkkoja ei vielä näy. Toki voi olla se et kierto venyy ja se ei oo kiva juttu ei yhtään blääh

Täällä kp 21/?. Flo ennustaa ovista täks päiväks mut siihen viittaavia limoja ei oo näkyny. Tissit kyllä menny herkiks ja kihelmöiviks ja närästystä ja turvotusta pukkaa. Noista kaks jälkimmäistä voi myös johtua yövuorojen rasituksesta kropalle, mut tota jälkimmäistä mulla ei kyllä oo pahemmin esiintyny aiemmin vaikka öitä kyllä tehnyt toi pohkeiden turpoominenkin on jotain niin järkyttävää. Kerää nestet:banghead: lämmöt lähti koholle. Osaaks joku sanoo täst käyräst mitää? En alkukierrosta viel mittaillu, ja kolme viimest mittaust yövuorojen unien jälkee .

Liitteet

• E9C9A916-A42C-4517-BE80-2F52A125C655.png
    E9C9A916-A42C-4517-BE80-2F52A125C655.png
    55.5 KB · Katsottu: 113
Täällä jännäillään kärsimättömänä. Musta tuntuu, että selviän hyvin ovulaatioon asti, mutta kun Dpo:t alkaa niin ei malta eikä jaksa odottaa ja testit alkaa kutitella kaapissa... Onko muilla sama? :hilarious:
On!!!! Mulla lopppuu menkat kohta ja ovulaatiota jaksaa ihan hyvin odottaa. Mut sit oviksen jälkeen alkaa armoton oireiden tulkinta (viimeksi ilmeisesti kuvittelin kaikki kiinnittymisnippailut, rintojen turvotuksen ja arkuuden, väsymyksen jne...). Saatuani virheellistä haamuviivaa noista herkistä onestepin r-testeistä lupasin itselleni että en enää testaile ennen menkkojen alkupäivää... Mut katotaan vaan :smiley-angelic006...

Ja nyt siis digi testi ja avasin huvikseen niin se alin viiva oli tummempi joten hormonit koholla ja näin et ei muuta. Saattaa jopa Digi hymyillä mulla just ennen menkkoja
Eiks se tarkoita plussaa jos on tummat viivat digissä?

Sama. Vaikka miten päättäisi että vasta kun menkkojen pitäisi alkaa, niin kyllä kutittaa kovasti. Huomenna testaan dpo11, mut perustelen sillä etten pysty enää syömään kiinteetä ruokaa aamuisin yökkimättä. Ja vakaa päätöshän oli oottaa sinne perjantaihin...

Alkoholista, aiemmin join jos en ollut raskaana tai imettänyt niin pari kertaa vuodessa. Nyt päätin viime viikolla että mun osalta loppuu se muutamankin annoksen pari kertaa vuodessa ottaminen. Sain toissa vkl yhdestä sauna oluesta oksentelu krapulan, ja sitä edellinen kerta muutama viinilasi tuli ylös jo samana iltana. Ei siis ole sen arvoista kun en edes paljoa juon niin sama se olla ilmankin, täytyy varmaan jo julistaa kaikille ennen plussaa itsensä absolutistiksi niin ei tule sitten raskaana kyselyä, viimeksi jäin rv 13 anopille kiinni skumpasta kieltäytyessä.

Oviksen jälkeen testit polttelee, tässä kierrossa kyllä sekosin täysin. Päätin että kunhan tämä kierto ohi, saa testit jäädä kauppaan jos ei menkat myöhässä. Toki työt jatkuu nyt niin vie ajatukset onneksi edes ajoittain muualle, kun nyt kotona ollessa on nämä vauva jutut ollut ihan liikaa mielessä.

Takaisin