Reggie
Puuhakas puhuja
On minunkin mielestä sen verran väriä että tuskin on viivanpaikka varovaiset onnittelut!Apua. Tuliko nyt napattua se sofin kuuluisa viivanpaikka ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On minunkin mielestä sen verran väriä että tuskin on viivanpaikka varovaiset onnittelut!Apua. Tuliko nyt napattua se sofin kuuluisa viivanpaikka ?
Apua. Tuliko nyt napattua se sofin kuuluisa viivanpaikka ?
Ei tuo ole munkaan mielestä viivanpaikka, joten varovaiset onnittelut täältäkinApua. Tuliko nyt napattua se sofin kuuluisa viivanpaikka ?
Tässä nyt vielä kuvaa
Kyllä tuo ihan punainen viiva on, onneaApua. Tuliko nyt napattua se sofin kuuluisa viivanpaikka ?
Mulla ainakin menkat ja raskaus nostaa painoa toivottavasti jälkimmäinen sullaTissit muuten jättivät mut viimein rauhaan. kestihän se kipuilu sen 8 päivää paino on yhtäkkiä pompsahtanut ylöspäin 0.7kg, syytä en tiedä. Ehkä nesteitä tai jotain. Ainakaan mun ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät ole muuttuneet. Ehkä menkat tulossa? En tiedä. Eilen kyllä juili jonkun verran ja sitä aiempina päivinä myös, toki huomattavasti vähemmän. Satunnaisesti "iskuja" myös alavatsalla, toki päivittäin. Hankala selittää, mutta jostain nivusten suunnalta kohti napaa, mutta matka päätyy puoleenväliin.
Mulla ainakin menkat ja raskaus nostaa painoa toivottavasti jälkimmäinen sulla