Raskaaksi 2020

Dpo 10 sofissa näkyy taas samanlaista haaleaa, mutta vahvasti epäilen värin olevan väärässä paikassa. Tänään ostan kyllä lähimarketista rfsu herkän puikon kun ei siellä muuta myydä.
Oireina tänään nukuin 11h!, ainoastaan raskaana väsyttää niin paljon että illalla en vaan pysy hereillä, heräsin myös pissslle yöllä, jota ei norm. juomisella tapahdu muuten kuin raskaana. Aamulämpö tänään 37.0. Aiemmin ollut nyt 36,7,36,8 oviksen jälkeen. Pudotaan illemmalla sitten korkeammalta toisella testillä.

Tässä nyt vielä kuvaa

Liitteet

• IMG_20200602_071520.jpg
    IMG_20200602_071520.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 190
Tissit muuten jättivät mut viimein rauhaan. kestihän se kipuilu sen 8 päivää :biggrin paino on yhtäkkiä pompsahtanut ylöspäin 0.7kg, syytä en tiedä. Ehkä nesteitä tai jotain. Ainakaan mun ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät ole muuttuneet. Ehkä menkat tulossa? En tiedä. Eilen kyllä juili jonkun verran ja sitä aiempina päivinä myös, toki huomattavasti vähemmän. Satunnaisesti "iskuja" myös alavatsalla, toki päivittäin. Hankala selittää, mutta jostain nivusten suunnalta kohti napaa, mutta matka päätyy puoleenväliin.

Coda, kyllä mun plussa on aina ollut eka tuollainen, joten varovaiset onnittelut :Heartred

Tissit muuten jättivät mut viimein rauhaan. kestihän se kipuilu sen 8 päivää :biggrin paino on yhtäkkiä pompsahtanut ylöspäin 0.7kg, syytä en tiedä. Ehkä nesteitä tai jotain. Ainakaan mun ruokailu- ja liikuntatottumukset eivät ole muuttuneet. Ehkä menkat tulossa? En tiedä. Eilen kyllä juili jonkun verran ja sitä aiempina päivinä myös, toki huomattavasti vähemmän. Satunnaisesti "iskuja" myös alavatsalla, toki päivittäin. Hankala selittää, mutta jostain nivusten suunnalta kohti napaa, mutta matka päätyy puoleenväliin.
Mulla ainakin menkat ja raskaus nostaa painoa :wink toivottavasti jälkimmäinen sulla

Aamun oloina tosi isot tissit ja herkät nännit, vatsatuntemukset vähän helpottaneet ehkä. Saunottiin taas eilen ja mies oli että "hei siis nythän on saunapäivä, eli makkariin". Olin sillain et :wideyed: Mutta olin aulis vaimo ja onhan se mukavaa :grin:p

Minäkin selkeän haamun kyllä Codan testissä nään! Varovaiset onnittelut! Ihanaa :Heartred aamulla oli etiäinen että jollain olisi täällä plussa.

Täällä kp35/34-36. Rinnat herkkänä, eilen niin kova vihlaisu munasarjojen kohdilla että piti hetkeksi pysähtyä. Juilii muutenkin, mutta voi hyvin olla menkkoja edeltäviäkin kipuja. Eilen oli testi nega joten tänään ajattelin olla testaamatta.

Mulla ainakin menkat ja raskaus nostaa painoa :wink toivottavasti jälkimmäinen sulla

Toivottavasti se olisi jälkimmäinen :angelic: En toki uskalla testata vielä, viime keskiviikkona ainakin tavallinen raskaustesti oli nega. Annan sen toisen testin olla vielä laatikossa, ei vielä ole semmosia fiiliksiä että olisikohan. Toisaalta äidin ja siskon perusteella (yht 5/5 lähes oireetonta raskautta) en tiedä mitä odottaa :grin Jälleen kerran yksi harmitus mitä ei silloin joskus tehnyt: painon seuranta kierron aikana. Nyt vasta viimeisen parin vuoden aikana oon puntaroinut ja kehonkoostumusta mittaillut kotipuntarilla elämäntaparempan yhteydessä. Eipä tätä painonnousua ois muuten huomannutkaan :hilarious: olis jälleen yksi asia selvempää:grin

Varovaiset onnittelut Coda, ihan selvästi siellä jotain näkyy :hello2

Nyt ne lämmöt palas 36,8C tänä aamuna. en tiedä mikä se 35C droppi oli, kun sitä ennenkin oli jo pari päivää lämmöt koholla. voiko olla eri puolten ovulaatio eri aikaan vai jotain muuta sekoilua. tiedä häntä, vaikee siis sanoo onko nyt dpo4 vai dpo1 :think005 no eilen ei enää talleteltu, että jos oli yöllä/aamulla ovis kun sängyssä hikoilin alilämmössä, niin sitten saa mennä 2vrk vanhoilla siittiöillä...

no nyt ei kuitenkaan oo enää muita tuntemuksia ku paksua valkovuotoa. jäädään odottelemaan. mäkin laskin että joko ne menkat tulee just ennen juhannusta tai juhannuksena :hungover: tai sitten voi testata juuri ennen :shy: riippuu vähän tilanteesta...

Takaisin