Raskaaksi 2020

Kävin jo hetken pyörimässä tammikuisissa, mutta niin se vaan taas kerran meni kesken. Jo 3. kerta putkeen. Nyt talleteltu koko viikonloppu, dpo 1 ja taas uudella innolla piinailemaan. testejä tuli juuri tilattua :)
Voi ei:( suuret pahoittelut ja toivottavasti pian tarttuisi mukaan hän, joka syliin asti saapuisi <3

Kyllä, joka päivä vähintään kerran viimeisen reilun viikon ajan. Sitä ennen aina välillä muuten vaan. Nyt enemmän kun tissit on ollut erittäin selkeä oireilija. Katselen ja testailen niitä yhtä tarkasti kuin tähtitieteilijä avaruutta uuden löydön toivossa :laughing001

SAMA. Joka kerta kun käyn vessassa niin paita nousee ja tutkin väriä. Mietin jopa että alan ottamaan kuvia että huomaan muutokset, ihan vaan että en ole sitten vainoharhainen. Mitä nyt en siis vielä tietenkään ole. :laughing001

SAMA. Joka kerta kun käyn vessassa niin paita nousee ja tutkin väriä. Mietin jopa että alan ottamaan kuvia että huomaan muutokset, ihan vaan että en ole sitten vainoharhainen. Mitä nyt en siis vielä tietenkään ole. :laughing001

Tuohan oli kuningasidea! Mä taidan laittaa puhelimeen tissikansion! Löytyy huonekin, jossa on aina tasan sama valaistus, eipähän tarvii enää tukeutua muistin varaan vaan saa ihan kuvista verrata. Muistikuva kun tuntuu muuttuvan sitä mukaa, kuinka kova vauvakuume jyllää. "Ihan varmasti ne oli eilen ihan värittömät, ainakin tähän verrattuna!" :laughing001

Kylläpä on tänään taas varsinainen kuumeilupäivä. Koko ajan vaan selaa sivustoja ja laskee mahdollista laskettua aikaa. Millään ei malttaisi. Ja samalla yrittää pitää rauhallista ja vakuuttunutta oloa että olisi raskaana.

Katseletteko tissejä vessassa muuten? Väriä yms. :anyone :laughing001
Tuijottelu alkoi jo heti ovulaation aikoihin kun mies meni huomauttaan et tissit näyttää isommilta. Nyt pitääki sitte kokoa ja nännien väriä tarkastella useita kertoja päivittäin...

Tuijottelu alkoi jo heti ovulaation aikoihin kun mies meni huomauttaan et tissit näyttää isommilta. Nyt pitääki sitte kokoa ja nännien väriä tarkastella useita kertoja päivittäin...

Mun mies on myös sanonut tuota ja sit vielä lisäksi se, että nännit ei oo käytännössä juurikaan vaahtokarkkeillut. Pitäny sitäkin tarkkailla ku ne yleensä vaahtokarkkeilee paitsi jos [tähän jokin syy, kuten kylmä, kosketus yms] Tämä siis ainakin tämän kipuiluajan + sitä edeltävä aika, tosin ei ihan yhtä paljon kuin nyt :hilarious:

Tuohan oli kuningasidea! Mä taidan laittaa puhelimeen tissikansion! Löytyy huonekin, jossa on aina tasan sama valaistus, eipähän tarvii enää tukeutua muistin varaan vaan saa ihan kuvista verrata. Muistikuva kun tuntuu muuttuvan sitä mukaa, kuinka kova vauvakuume jyllää. "Ihan varmasti ne oli eilen ihan värittömät, ainakin tähän verrattuna!" :laughing001

Loistava ajatus, mäkin laitan tissikuvat puhelimen vauva-kansioon tästä ees päin! Mitä tarkoittaa toi vaahtokarkkeillut,mitä kirjoitit tossa viestissä? :grin

Kävin jo hetken pyörimässä tammikuisissa, mutta niin se vaan taas kerran meni kesken. Jo 3. kerta putkeen. Nyt talleteltu koko viikonloppu, dpo 1 ja taas uudella innolla piinailemaan. testejä tuli juuri tilattua :)
Kovasti voimia ja sulle seuraavaksi pysyvä plussa! :Heartred
:wav

Onko muut lopettaneet alkoholin lähes kokonaan heti kun aloitte yrittää raskautta? Mä olen ja aiemmin kuitenkin on alkoholi maistunut, niin pitää keksiä kaikkia tekosyitä nyt kun olis kaiken maailman tapaamisia tulossa joissa varmasti muut ottaa alkoholia:bored:

Onko muut lopettaneet alkoholin lähes kokonaan heti kun aloitte yrittää raskautta? Mä olen ja aiemmin kuitenkin on alkoholi maistunut, niin pitää keksiä kaikkia tekosyitä nyt kun olis kaiken maailman tapaamisia tulossa joissa varmasti muut ottaa alkoholia:bored:

Mä juon alkoholia nykyään ehkä kaksi kertaa vuodessa, ennen tuli kyllä biletettyä ja juotua (opiskeluaikoina...) paljonkin. Tämmöinen vähä-alkoholinen linja on ollut kyllä jo parisen vuotta. :rolleyes:
Alkoholittomia oluita tykkään juoda saunassa.

Yhden kaverin polttarit osui alkuvuodesta juuri oviksen jälkeiseen aikaan, mutta ei tuntunut "tärpänneeltä", joten join siellä kyllä muutamia annoksia. :confused004

Täytyy muistaa loppu kuusta toi kuvata tissejään... :grin

Oviksen metsästys alkoi tänään kp8:laughing001 miten tohon tikuttamiseen voi jäädäkki koukkuun.

Alkoholi kysymykseen niin kyllä mä olen itselleni suonut parit silloin tällöin, mutta en muutenkaan kyllä mikään bilehile ole ollut tai suur kuluttaja IMG_20200601_180124.jpg

Heipparallaa!
Haluaisin tulla kans keskustelemaan ja kuumeilemaan!
Itsellä piinapäivät menossa. Oletettavasti nyt dpo 10.
Joskus dpo6 kohdalla tuntui kova vihlaisu oikealla puolella alavatsassa. Oikeastaan oviksesta asti on ollut enemmän ja vähemmän menkkamaista tunnetta. Niin ja pyyhkiessä verituhrua oviksesta alkaen useempi päivä. Tätä ei ollut viime kierrossa, mutta vissiin oviksen aikaan joillakin saattaa vähän vuotaa..

Muuten ei oikein oireita oo paitsi tissit vähän turvonneet. Ei kipeät yhtään.
Viime kierrossa oli oviksesta alkaen mekkoihin asti huonoo oloa ja nännit todella kipeät mutta nyt niitä ei oo ollenkaa.
Niin ja nyt on ollut kurkku kipee 3 päivää.. Mut ei muuten mitenkää kipeä olo

No onhan siinä sittenkin oireita..
Nyt on jotenkin tosi erilainen olo kun viime kierrossa. Just noi alamahakivut, se kova vihlaisu tai viiltävä kipu viime viikolla ja kurkku kipee.
On jännä, miten voi ollakin näin erilaiset olot eri kierrossa..

Tein tänään malttamattomana apteekin herkän päivällä reilu tunnin pidätyksellä. Ihan kun siihen olisi viivan paikka ilmestynyt. Mutta sehän ei kai mitään merkkaa.

Vitsi kun ei jaksaisi odottaa. Taidan taas huomenna pissiä tikkuun

Kuulostaa Kissu lupaavalta!

Oon ottanut kuukautisten aikana vähän viiniä/jotain muuta vähän, muuten olen muutenkin huono juomaan, niin että eipä sitä kukaan ihmettele.

Tuohon alkoholijuttuun. Mä en tykkää juoda mitään, enkä kyllä oo tippaakaan ottanut varmaan pariin vuoteen. Se poltteleva fiilis kurkussa ihan perus siideristä pitää mut kaukana niistä ja kaikki sen kyllä tietää että en juo. Viimeisen vuoden aikana kaikenlaisia opuksia lukeneena oon todennut, että ei mun edes kannata yrittää, ei oo mitään syytä.

Mutta sen sijaan oon alkanut välttelemään lakritsia ja salmiakkia. Ne on mun todellinen heikkous ja niitähän ei saisi syödä / ei suositella. Viime viikonloppuna oli vaikeaa karkkihyllyllä jättää ne suosikkipussit parhailla salmiakeilla ja lakritseilla kauppaan. Välillä toki sallin itselleni, mutta tiputus liki päivittäisestä pikku salmiakki tai laku herkusta on raju. Menkat ku alkais niin tietäisi ajankohdan jolloin sais "mättää" näitä herkkuja :hilarious: Tiedänkin jo, mitä synnärille otan mukaan, jos joskus satun raskautumaan ja sinne asti pääsen :angelic:

Ääh tulipa paha mieli kun katoin toisenlaiset teiniäidit. Siinä 17v tyttö oli ihan suunnitellusti tullut raskaaksi ja vielä ekasta yritys kerrasta. Tyttö asui oman äitinsä luona kaikenlisäks.

Jotenki tuntuu muutenkin, että joka tuutista vauvauutisia puskee ja tällä hetkellä mun on tosi hankala niistä iloita. Vaikka toisten raskaus ei ole minulta pois niin silti tulee olo, että minulle sitä onnea ei varmaan koskaan suoda :sad010

Mä kyllä juon yleensä vloppusin 1-2 lonkeroa illalla ku esikoinen nukahtaa. Katotaan tulevan viikon salkkarijaksot ja siinä kiva se 1-2 juoda,ei enempiä. Plussatessa nää tietysti jää.
Salmiakkia syön hyvin mielin sillon kun huvittaa :grin sehän on raskausajalla kiellettynä ollu vasta muutaman vuoden. Esikoista odottaessa söin kohtuudella. Sillon oli se joku raja, oisko 50g päivässä tms.

En siis rajoita yhtään elämääni näin yrittämisen aikaan, buranaakin otan jos tarve on, onneks harvoin tarvii. Viime kesänä tarkkailin syömisiä ja juomisia, ja en ees kemiallista saanu niissä kierroissa(4-5kk) epäilen et stressi tarkkailusta yms. on se varmin raskauden ehkäisy keino omalla kohdalla. :hilarious:

Oon raskautunut kaks kertaa sellaselta kierrosta missä buranaa piti syödä 3-4vk putkeen lääkärin määräyksestä. Eli oviksen aikaankin. Toisesta syntyi mun esikoinen. Toinen oli viime loka-marraskuulla, joka meni joulukuussa kesken.

Kuulun myös tähän joukkoon joka ei oo luopunut satunnaisesta alkoholiannoksesta. Sen sijaan sain nyt karanteenin aikana koukutettua itseni energiajuomiin, ei niitä ainakaan raskaana oleville suositella mutta eipä ne nyt muutenkaan kauhean hyvä :facepalm:. Oon myös ottanut särkylääkettä jos oon tarvinnut. Tuntuu että etenkin anoppi kyylää jos käydään kylässä, ihan protestinakin tulee aina otettua se yks viinilasi. :angelic:

Takaisin