Raskaaksi 2020

Miehen ilme kun kerroin että kannattaisi tänäänkin paneskella: -_______-

Kyllä nyt ei ole yrityksen puutteesta kiinni tämä homma :'D

Meillä oli kyl just sama meno ja kuitenkin eka yk. En tikuttanut ovista joten 1,5vkoa joka toinen päivä. Meinasi itellä hikikarpalot nousta otsalle kun Flo siirsi ovista kokoajan ja miehelle vaan viestiä ”no itseasiassa tänäänkin pitäis...”. Lupasin että voidaan ottaa iisimmin seuraavassa kierrossa muttaaaa epäilen että en päästä sitä taaskaan helpolla. Pääsisiköhän helpommalla jos vaan tikuttaisi sen oviksen. :angelic:

Meillä oli kyl just sama meno ja kuitenkin eka yk. En tikuttanut ovista joten 1,5vkoa joka toinen päivä. Meinasi itellä hikikarpalot nousta otsalle kun Flo siirsi ovista kokoajan ja miehelle vaan viestiä ”no itseasiassa tänäänkin pitäis...”. Lupasin että voidaan ottaa iisimmin seuraavassa kierrossa muttaaaa epäilen että en päästä sitä taaskaan helpolla. Pääsisiköhän helpommalla jos vaan tikuttaisi sen oviksen. :angelic:

Joo mies ei arvostanut kun siirtyi aina tää oletettu oviksen ajankohta :'D luulin siis sen menneen jo, mutta tikut näyttää nyt positiivista. Kannattaa kokeilla testejä, saa suht halvalla esim. Raskauskeijusta.

Moi! Laitoin 2 viikkoa sitten maanantaina kuvan siitä räikeestä ovistestistä, ja nyt oon tehnyt monta päivää jo testejä eikä mitään näy. Eli nyt olis dpo 13 tai 14, miten se nyt lasketaankaan.... Tais tämä kierto mennä tässä, vai onko kellään kokemusta että plussa tulis vielä myöhemmin? Tää epätietoisuus ja odottaminen on pahinta, eikä sovi mulle :meh:

Viime kierto oli mulla 40 päivää. Kp 15 ovistesti lähenteli plussaa, mutta ovulaatiota ei aivan tapahtunut, vaikka oli limat ja kaikki. Mutta todistetusti ovulaatio tapahtui sitten kp 25 tai 26. Pari viikkoa siitä lääkäri ultrasi ja totesi, että ovulaation on täytynyt tapahtua. Kroppa siis voi saada ovulaation aikaan myöhemmässä vaiheessa kiertoa, jos ensimmäinen yritys epäonnistuu. Siksi itselläni kierto oli niin poikkeuksellisen pitkä. Tässä kuva kp 15 ovistestistä. Ja huom tässä kuluvassa kierossa rfsu ei antanut itselle täysin tasavahvoja viivoja, vaikka One Stepin puikko ja CB dual hormone digital antoivat.

20200414_194052.jpg

Tämän kierron rfsu.. No okei on se kyllä tosi tumma.
20200526_060715.jpg

Muokattu viimeksi:

Meillä taas päätettiin jo yhdeksännen päivän kohdalla, että nyt tauko. Sitten mies yhtäkkiä tokaisi, että ei pidetäkkään. :hilarious: Mulla on siis ovulaatio, joka ilmeisimmin vaikuttaa miehen haluihin.

Sopiville päiville tuli nää helteet :rolleyes: oviksen aikaan kun naiset ruskettuu helpommin. Oon muutenkin aika herkkä ottaa väriä, nii ilmeisesti tää korona aikainen lentoliikenteen yms. vähentymisestä johtuva korkea uv indeksi ja helteet ja vielä ovulaatio, nii täs saa varmaan ulkomaa rusketuksen herkästi :grin tai oon jo aika hyvin ruskettunut, vaikken ees oo ottanut kunnolla aurinkoa.
Haha, mä oon ite punapää mut äiti ja isä ovat molemmat mustahiuksisia ja muutenki suhteellisen tummia eli luullaan aina et äitini on joku puoliksi ulkomaalainen mutta ukki onkin ihan mustatukkainen jne joten rusketusgeenit sieltä myös minulla, eli hyvin ruskettuu eli en pala ja varsinkin oviksen aikana rusketun ihan tosi tosi paljon!

Onhan sen kiva ku saa väriä, joskus nauroin ku mies on latino et me ollaan ihan hassu pari ku mä oon punatukkainen ja hän on perus lattari eli mustat hiukset ja ruskeat silmät ja ihokin oliivi... huoh, nyt onneksi mulla rusketus tuli takas ja se on kivan värinen tosin oon ihan valkoinen verrattain mieheen joka on siis rusketuksen ansiosta liki musta.....:happy118

Kohta sitä pääsee itsekin testailemaan ovista. Mietin tilaanko niitä CBn testejä. Pitäis kyllä rahaakin yrittää tässä säästää.

Tänään olis ajotunti, ja mietin laitanko varmuuden vuoks suojaukset pöksyihin ettei holahda autokoulun auton penkille.

Huomenna pitäis vasta menkat alkaa, mutta sen verran jo juilii..

Kohta sitä pääsee itsekin testailemaan ovista. Mietin tilaanko niitä CBn testejä. Pitäis kyllä rahaakin yrittää tässä säästää.

Tänään olis ajotunti, ja mietin laitanko varmuuden vuoks suojaukset pöksyihin ettei holahda autokoulun auton penkille.

Huomenna pitäis vasta menkat alkaa, mutta sen verran jo juilii..

Kannattaa ainakin varautua pikkuhousunsuojalla, sillä ainakin yleensä pääsee alkuun ellei sitten menkat ala tyylillä padot avataan :grin Menkat tunnetusti alkaa just silloin kun se ei ole sopivaa :hilarious:

Kohta pitäisi menkkojen tulla ja oon henkisesti valmistautunut tähän. Toki joo yritys mulla alkoi jo 2014 MUTTA nyt vasta tjot kierto numero 1 mennyt joten eipä tässä tarvitse turhia intoilla...

oireita mitä mulla on:
-unettomuus ja sit hitollinen väsy
-rinnat ku mustelmilla ja kiristää hassusti
- menkkaturvotus uupuu täysin
- varma olo et olin raskaana (nyt tiedän et menkat alkaa ku se tuttu maku tuli suuhun, tää ollu nyt kolmessa kierrossa)

MUTTA, mulla edelleen vaan nippailee oikeelle ja repii ja on huono olo jne jne eikä vuoto alkanut mutta selkäkipu on varma merkki menkoista minulla. Sylkeä erittyy ihan sikana ja ikenet on niiiiin herkät minkä epäilen johtuvan ihan muista asioista

Kannattaa ainakin varautua pikkuhousunsuojalla, sillä ainakin yleensä pääsee alkuun ellei sitten menkat ala tyylillä padot avataan :grin Menkat tunnetusti alkaa just silloin kun se ei ole sopivaa :hilarious:
Totta, aamulla laitoin mäkin vaikken usko et tänään tulee ku tuhrua... ja vasta klo kuuden jälkeen... kellontarkkaa hommaa :D :D

Kauhulla ootan ensi kiertoa ku sovittu ettei tikuteta ovista lainkaan ja ollaan niinkuin normisti ja bbt mittaus sovittu et jätetään ainakin hetkeksi pois ku mies ei halua niitä paineita vaan olla ihan normisti ja ku mulla alkaa ne hoidotkin.. huoh no, lääkäri soitti ja sanoi että saan raskautua jos haluan nyt niin hoidot vaan siirtyy mutta ei se kuulostanut kovin järkevältä, toki kuumeilen mut joo... ei sitä osaa enää olla

Kohta pitäisi menkkojen tulla ja oon henkisesti valmistautunut tähän. Toki joo yritys mulla alkoi jo 2014 MUTTA nyt vasta tjot kierto numero 1 mennyt joten eipä tässä tarvitse turhia intoilla...

oireita mitä mulla on:
- varma olo et olin raskaana (nyt tiedän et menkat alkaa ku se tuttu maku tuli suuhun, tää ollu nyt kolmessa kierrossa)

MUTTA, mulla edelleen vaan nippailee oikeelle ja repii ja on huono olo jne jne eikä vuoto alkanut mutta selkäkipu on varma merkki menkoista minulla. Sylkeä erittyy ihan sikana ja ikenet on niiiiin herkät minkä epäilen johtuvan ihan muista asioista
Ei nyt vielä kannata toivoa heittää :grin itsellä ainakin molemmissa raskauksissa ollut kunnon menkkajomoja (tuntui myös selässä) parikin viikkoa siinä alussa. Ja ikenet herkät sekä vuotavat.

Että jospa vielä kuitenkin.. :rolleyes:

Onko täällä porukalla kokemuksia kiinnittymisvuodosta? Koitan pohtia voisiko tämä oma dpo7 (nyt dpo8) alkanut tuhru vuoto olla sitä. Vielä en halua toivoani siihen laittaa, että olisi kun vuoto tuntuu vain jatkuvan, vaikka vähäistä onkin..

Onko täällä porukalla kokemuksia kiinnittymisvuodosta? Koitan pohtia voisiko tämä oma dpo7 (nyt dpo8) alkanut tuhru vuoto olla sitä. Vielä en halua toivoani siihen laittaa, että olisi kun vuoto tuntuu vain jatkuvan, vaikka vähäistä onkin..
Voihan se olla. :) Täällä just oli puhetta, että vielä Dpo 9 on tosi yleinen kiinnittymispäivä.

Kemiallisessa minulla tuli dpo7-9 vuotoa, aikalailla aina vessassa käydessä pyyhkiessä. Oli rusehtavaa ja kirkasta punaista. Plussasin heti perään dpo9. Tosiaan jäi kemialliseksi sitten melko pian.

Onnistuneessa raskaudessa tuli myös kinnittymisvuotoa dpo7-8, mutta tällä kertaa todella vähäistä ja oli niin hailakkaa, että muistutti väriltään oranssihtavaa pinkkiä. Limansekaista. Dpo6 alkoi menkkajomot, jotka jatkui myös siitä eteenpäin. Plussasin tuolloin dpo8.

Tämäkin taas sitten niin henk.kohtaista, että millaista kenelläkin, mutta tässä minun kokemukseni. :)

Kylläpä on tänään taas varsinainen kuumeilupäivä. Koko ajan vaan selaa sivustoja ja laskee mahdollista laskettua aikaa. Millään ei malttaisi. Ja samalla yrittää pitää rauhallista ja vakuuttunutta oloa että olisi raskaana.

Katseletteko tissejä vessassa muuten? Väriä yms. :anyone :laughing001

oireita mitä mulla on:

Mä pystyn niin hyvin samaistumaan! Oireet viittaa vähän monenlaiseen, mutta suoraan mihinkään kierron vaiheeseen tai raskauteen ei mikään viittaa. Ja ristiriitaisia oireiluja. On menkkaoireita, mutta ei niitä kaikkia. Toisaalta on taas ihan uusia tuntemuksia, mutta niistäkään ei niin tiedä että mikä oikeastaan on syynä. Helpoin lienee odotella joka kuukausi menkkoja ajatusmallilla pessimisti ei pety :grin

Kävin jo hetken pyörimässä tammikuisissa, mutta niin se vaan taas kerran meni kesken. Jo 3. kerta putkeen. Nyt talleteltu koko viikonloppu, dpo 1 ja taas uudella innolla piinailemaan. testejä tuli juuri tilattua :)

Kylläpä on tänään taas varsinainen kuumeilupäivä. Koko ajan vaan selaa sivustoja ja laskee mahdollista laskettua aikaa. Millään ei malttaisi. Ja samalla yrittää pitää rauhallista ja vakuuttunutta oloa että olisi raskaana.

Kyllä, joka päivä vähintään kerran viimeisen reilun viikon ajan. Sitä ennen aina välillä muuten vaan. Nyt enemmän kun tissit on ollut erittäin selkeä oireilija. Katselen ja testailen niitä yhtä tarkasti kuin tähtitieteilijä avaruutta uuden löydön toivossa :laughing001

Tutun kuuloista! Täällä myös tänään samanlainen päivä.. eikä edes ovista vielä bongattu :hilarious:

No nyt en katsele, kun imetys juuri päättynyt, mutta edellisissä yrityksissä kyllä.
Mies toisen tärpätessä huomautti kyllä hyvin alussa nännipihojen hieman tummentuneen.. minulla siis, ei hänellä :hilarious: hehee..olen väsynyt!

Takaisin