Raskaaksi 2020

Hei. Olen uusi täällä muutaman päivän lueskellut keskustelujanne ja nyt rekisteröidyin itsekkin. Toiveena olisi tietenkin mahdollisimman nopeasti raskautua. Tämä olisi ensimmäinen lapseni. Jännittää ihan muidenkin puolesta ja ihana huomata että olemme kaikki yhtä täpinöissä ja valmiita juoksemaan seinillä jos vain se auttaisi asiaa eteenpäin

Hei. Olen uusi täällä muutaman päivän lueskellut keskustelujanne ja nyt rekisteröidyin itsekkin. Toiveena olisi tietenkin mahdollisimman nopeasti raskautua. Tämä olisi ensimmäinen lapseni. Jännittää ihan muidenkin puolesta ja ihana huomata että olemme kaikki yhtä täpinöissä ja valmiita juoksemaan seinillä jos vain se auttaisi asiaa eteenpäin
Tervetuloa! :)

Nyt on ollut ihme erää kyllä, jossa todella näkyvät viivanpaikat. Monelta tullut kommentia tästä. Itsellänikin tuli 3 testiin viidestä näkyviin. Viimeisen testasin testimielessä kuukautisten aikana ja näkyvä viivanpaikka taas :shifty:
Toivotaan, että sinulla siellä oikea plussa haamuilisi :)
Nyt ehdin jo unohtaa minkä merkin testeistä oli kyse kun nousin nukuttamaan tyttöä. Mulla on erä Sofin testejä ja ihan huvikseen testasin yks päivä niin tuli kyllä niin selkeä viivanpaikka etten oo koskaan nähny niin selkeää. Onneksi on useampaa eri merkkiä millä voi testata reilun viikon päästä jos on tarvetta.

Meillä myös muutto edessä kerrostalosta omakotitaloon:cool05
Sitä ennen pitäis ajokortti suorittaa :nailbiting:

Eiköhän hyvin mene! :)

Tervetuloa! :happy:

Nyt on ollut ihme erää kyllä, jossa todella näkyvät viivanpaikat. Monelta tullut kommentia tästä. Itsellänikin tuli 3 testiin viidestä näkyviin. Viimeisen testasin testimielessä kuukautisten aikana ja näkyvä viivanpaikka taas :shifty:
Toivotaan, että sinulla siellä oikea plussa haamuilisi :)

Okei, muistelinkin tällaista! Tuntuu kyllä siltä, että kohta saattaisi menkat alkaa. Ens kerralla en sitten testaa liian aikaisin raskautta (niin varmaan :'D).

Meillä on kans haaveiltu uudesta asunnosta. Täasä kyllä on huone odottamassa seuraavaakin ja muutenkin tässä elämäntilanteessa toimiva asunto, mutta joku tässä kuitenkin on alusta asti vähän tökkinyt. Toisaalta kun tässä järkevä lainanlyhennys+vastike, niin kyllä tässä tullaan varmasti asumaan vielä seuraavan vauva-ajan yli (jos sellainen vielä tulee) :shy: Alue missä asutaan on myös ihana, mutta meidän nykyisillä spekseillä ei ole muita sopivia asuntoja koko alueella!!:mad: Senkin takia toivoisi että vauvahaave pääsisi pian toteutumaan, että ennen esikoisen eskari-ikää ehtisi sitten vielä muuttaa, jos aluetta halutaan vaihtaa :oops:

Mä tykkäään asua meidän kerrostalossa, sillä meillä on naapureina vain muummoja, eikä bileistä tietoakaan. Hiljainen taloyhtiö kauniillla paikalla keskustassa. Toki seuraava talo on sitten rivitalo kolmio, että on vähän omaa pihaakin. :happy:

Muoks. Yksi vanhempi rouva tuli sanomaan meille, että ihana kun tulee tänne taloon vauva, kun ikinä ei kuulu mitään ääniä mistään. :hilarious:

Kp28 täällä dpo13 (helkkarin hyvä luteaali jee) ja mun kämppiksen menkat tuli. Mulla alkaa kaksi päivää myöhemmin yleensä et joko huomenna tai ylihuomenna sitten

Tervetuloa Mooncake! :cat:

Täälläkin asutaan omakotitalossa. Lähes koko ikäni asunut kerrostalossa ja viihtynyt. Mies sai houkuteltua metsän keskelle omakototaloon ja oon kyl rakastunut tähän. Tietty ilman tekevää miestä olis aika erilaista, mies nikkaroi ja hoitaa taloa jne..

Olispa menkat tänään kokonaan ohi, niin vois alkaa harjottelemaan :hug003laughing6

Tervetuloa Mooncake! :cat:

Täälläkin asutaan omakotitalossa. Lähes koko ikäni asunut kerrostalossa ja viihtynyt. Mies sai houkuteltua metsän keskelle omakototaloon ja oon kyl rakastunut tähän. Tietty ilman tekevää miestä olis aika erilaista, mies nikkaroi ja hoitaa taloa jne..

Olispa menkat tänään kokonaan ohi, niin vois alkaa harjottelemaan :hug003laughing6
Voi mä asuin omassa Suomessa! Oli oma joenpenkka ja laituri jne. Idyllinen paikka mut sieltä pakkasin eron jälkeen tai ennen eroa mun laukun ja muutin tänne... Täällä haaveena saada omakotitalo joku päivä <3

(Asun siis Espanjassa ku uudet ei tiedä)

Meillä kans kohta neljä vuotta täynnä omakotitalossa :) niin ihanaa!

Jes, lämmöt edelleen koholla eli kyllä se ovis tais olla :gen014 Alkukierron tasainen 36,4c, eilen kp15 ja 36,6c, tänään kp16 ja 36,8c. Nyt vaan pari viikkoa kärvistelyä :laughing002

Takaisin