Raskaaksi 2020

Jaahas back in business! Olipas rankka 3 päivää mökillä :hilarious:

Ovisplussan sain vasta eilen (kp13), että aikas pitkään se vilkutteli hymynaamaa. Nyt siis menossa Dpo 0.

Onnea plussanneille ja muillekin tärppionnea :angelic:

En ymmärrä miks en saa CB ees vilkkuvaa hymyä. Siirryn testaamaan silläkin sitten aamun ekan pissan sijasta toiseen pisukertaan. Nyt kuitenkin niin hieno viiva ja selkeästi ensimmäisiä päivä tummempi. Tossa kuvassa toki on jo haalenneet muutenkin viivat, mutta verrokkikuvat ekoilta päiviltä on vaaleammalla viivalla.

Muoks: lisään vähän oireilua. Tänään aamulla/vai oliko eilen illalla, oli sellaista jännää kutitusta oikean puolen munasarjassa ja oliko sitten hieman kipua, mutta nyt on vähän rauhallisempi. Suattoi olla The hetki siis. Jään mielenkiinnolla odottamaan ja testailemaan ja odottamaan miestä töistä kotia. :smiley-angelic006:cool14:happy093.

Muokattu viimeksi:
Mä en edes tiennyt että CB digin hymynaama vilkkuu jossain vaiheessa :hilarious: Mulla on tullut tyhjä ympyrä niin kauan kunnes tullut pysyvä hymynaama. Tosin oon tehnyt niitä aina vaan kerran päivässä heti aamulla

Täällä on taas ollut melko sekavat fiilikset. Kaksi työkaveria on vasta ilmoittanut virallisesti, että lähtevät pois - mun lähityöyhteisöstä on nyt lähtenyt viidestä työkaverista jo 3 muualle :sad001 eikä uusista ole tietoa. Organisaatiossa on muutenkin isoja muutoksia ollut ja tulossa. Tosi huono ilmapiiri. Olin ajatellut, että meidän vauvahaaveet on enempi "tulee jos on tullakseen" asteella vielä, ja vähän jo mietin että tikuttelen satunnaisesti ovista ihan sillä jos yrittäisi saada tyttöä eli ei tähtäisi ihan ovispäivälle.. :rolleyes: mutta nyt on alkanut tuntua, että kunhan raskautuisi ja heti, niin saisi olla sitten äitiyslomalla "turvassa" ainakin hetken aikaa.... Toki, edelleen pitäen mielessä sen että ei nämä asiat ole omasta halusta kiinni ja raskaus ei ole mikään itsestäänselvyys. :shy:

Äh samaistun niin paljon! En viihdy työssäni ja nykykoulutuksella on vaikea löytää töitä täällä, missä asutaan. Tottakai se vauva on ehdottomasti se isoin asia mitä tässä toivoo, mutta kieltämättä olen haaveillut jo alusta asti sen ohella myös siitä, että pääsisi hetkeksi nykyisestä työstä irti äippälomalle ja hoitovapaalle.

No, meillä on yk 10 käynnissä, että toistaiseksi ei ole haave toteutunut. Jännä ajatella, että jos olisi tärpännyt ekoina kuukausina, niin tässä olisi jo ehkä vauva sylissä tai äippälomalla. :wideyed:

Mulla on tässä tosiaan alanvaihtokin aluillaan, syksyllä olisi tarkoitus aloittaa opinnot työn ohella. Tavallaan kiva, että on jotain uutta ja toivottavasti sen myötä positiivista muutosta tiedossa elämään, varsinkin jos vauvahaave ei toteudu ollenkaan/pitkään aikaan. On jotain mitä odottaa. :rolleyes: Varmaan ilmoittaudun opintoihin nyt alkuun vain syyslukukaudelle, kun kovasti tietysti toivoo, että alkuvuodesta/keväällä onkin sitten jo vauvahaave edennyt.

IMG_20200528_121846.jpg
Ehkä CB alkaa vilkuttaan myös pian. Okei, en testaa enää tänään :hilarious: vaikea saada siitä kuvaa ja väri myös haalistuu aika äkkiä. Mutta oli vahvempi kuin aamulla.

Mulla on siis vapaapäivä joten mitä muutakaan teen kun kirjoitan tänne. Kävinpä googlettamassa asiaa ja yritin selvittää miksi näyttää niin eri tulosta. Herkkyydessä on ero: Apteekin-testi on 25mikr.ml/ml ja CB 40mikr.ml/ml. Että kyllä mää varmaan silti ovuloin kohta :pompus::dance008

Muokattu viimeksi:
Mä olen kans etänä toistaiseksi ja todellakin on aikaa ihan eri tavalla miettiä tuntemuksia vaikka töitä tehdessä ne ehkä helpommin unohtaa.

View attachment 89710 Ehkä CB alkaa vilkuttaan myös pian. Okei, en testaa enää tänään :hilarious: vaikea saada siitä kuvaa ja väri myös haalistuu aika äkkiä. Mutta oli vahvempi kuin aamulla.

Mulla on siis vapaapäivä joten mitä muutakaan teen kun kirjoitan tänne. Kävinpä googlettamassa asiaa ja yritin selvittää miksi näyttää niin eri tulosta. Herkkyydessä on ero: Apteekin-testi on 25mikr.ml/ml ja CB 40mikr.ml/ml. Että kyllä mää varmaan silti ovuloin kohta :pompus::dance008

Ootko testannut tolla cb useampana päivänä? Mä oon ymmärtänyt että tolla varsinkin olis tärkeä alottaa hyvissä ajoin, että se tunnistais sen nousun sitten verrattuna aiempaan. Mutta voin toki olla ihan ulapalla :hilarious: ohjeessa tais lukea että välttämättä kaikilla ei tunnista sitä estrogeenin nousua ollenkaan eli vilkkuvaa ei välttämättä tuu mutta tunnistais sen LH nousun eli se pysyvä hymynaama tulis sitten kuitenkin aikanaan.. Ei kyllä ainakaan kummoisempi viiva ollu mun vilkkuvassa eilen (tosin tästäkin ohjeessa taidettiin sanoa että ei voi päätellä mitään noista viivoista... :grin)

Muokattu viimeksi:
Mä oon lomautettuna ens kuun, joten liikaakin aikaa kotona pähkäillä kaikkia asioita... tilasin jo tarjouksesta paketin CB digiraskaustestejä toiveikkaana ja otin vaan muutaman liuskan ovistestejä kylkeen... :oops: voihan se olla että ens kuussa tilataan lisää :grin

:grin:grin:grin:grin:woot::eek:

Ootko testannut tolla cb useampana päivänä? Mä oon ymmärtänyt että tolla varsinkin olis tärkeä alottaa hyvissä ajoin, että se tunnistais sen nousun sitten verrattuna aiempaan. Mutta voin toki olla ihan ulapalla :hilarious: ohjeessa tais lukea että välttämättä kaikilla ei tunnista sitä estrogeenin nousua ollenkaan eli vilkkuvaa ei välttämättä tuu mutta tunnistais sen LH nousun eli se pysyvä hymynaama tulis sitten kuitenkin aikanaan.. Ei kyllä ainakaan kummoisempi viiva ollu mun vilkkuvassa eilen (tosin tästäkin ohjeessa taidettiin sanoa että ei voi päätellä mitään noista viivoista... :grin)

Aloitin vilkuttelevat CB testit tiistaina, joten siis tässähän on mennyt jo reilustikin aikaa :laughing001 Emmie ymmärrä, jatkossa käytän tätä Apteekki-testiä. Edullinen, herkkä ja näyttää kivasti viivoja :laughing014

Wihii! Ekat menkat kierukan poiston jälkeen alko yöllä!
Olin varma, et menee useempi viikko ennen ku alkaa :eek:
Voihan se toki olla, et on jotai muuta vuotoa, mut vähän epäilen, ku ihan silleen runsaan puoleisesti tullut nyt :sour:
Olin muuten ihan hukassa tampooniostoksilla, ku ei oo hetkeen niitä tarvinnu. Tältäkö miehistä tuntuu siel hyllyjen välissä? :biggrin
Kp1 siis. Jee :hello2

Koska ajattelit testata? :rolleyes:
Öö no en mä jos menkat tulee... Vasta jos ne myöhästyy . Outoa et nyt jo oksettaa ku yleensä on huono olo ennen menkkoja mut en mä nyt ihan oksenna oksenna vaan sillee närästelen ja hikottelen mut nyt juoksin vessaan ja pukkasi ihan kaikki ulos kahvin takia.. tissit on painavat ei muuta että tuskin on raskaus

Dpo5 ja hitto mikä aamu. Normaalistikin on herkkä oksennusrefleksi, mut nyt ei meinannut hampaiden pesusta tulla mitään yökkimiseltä. Töihin lähtiessä alkoi uudestaan, mies jo väisteli pois alta ja vedet tuli silmiin. Parempi olla kunnon syy (vaikka taitaa olla vähän turhan aikaista) tai sit oon levittänyt mahatautia koko päivän :mad:

Dpo5 ja hitto mikä aamu. Normaalistikin on herkkä oksennusrefleksi, mut nyt ei meinannut hampaiden pesusta tulla mitään yökkimiseltä. Töihin lähtiessä alkoi uudestaan, mies jo väisteli pois alta ja vedet tuli silmiin. Parempi olla kunnon syy (vaikka taitaa olla vähän turhan aikaista) tai sit oon levittänyt mahatautia koko päivän :mad:

Mulla oli joskus alkuraskaudessa toi, ettei pustynyt hampaita pesemään. Oksentamatta/kakomatta.

Mulla vuoti ikenet verta ja tuntuu pahalta pestä hampaat ja toi oksennus varmasti pahensi blääh. Olisi edes raskaus niin olisi oireita mut taitaa olla vaan PMS

Mää tilasin ekan kerran raskaustestejä sieltä kotitesti.fi sivulta. Sofi ja one step. Ja ihan piruuttaan tein molemmat kun sitä kierukkaa ei tosiaan löytynyt. Ja niihin molempiin tuli kans sellaset haamut tai viivanpaikat :meh: eli oisko niissä jotakin vikaa. Mulle ei oo ikinä tullu tommosia mut oon aina aiemmin ostanu ihan perus markettien testejä ja jos on jotain näyttäny niin raskaana olen sillon ollu.

Takaisin