Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en edes tiennyt että CB digin hymynaama vilkkuu jossain vaiheessa Mulla on tullut tyhjä ympyrä niin kauan kunnes tullut pysyvä hymynaama. Tosin oon tehnyt niitä aina vaan kerran päivässä heti aamulla
CB Advance testissä vilkkuu naama, tavallisessa digissä ei. Testaan kohta varmistustestit
Täällä on taas ollut melko sekavat fiilikset. Kaksi työkaveria on vasta ilmoittanut virallisesti, että lähtevät pois - mun lähityöyhteisöstä on nyt lähtenyt viidestä työkaverista jo 3 muualle eikä uusista ole tietoa. Organisaatiossa on muutenkin isoja muutoksia ollut ja tulossa. Tosi huono ilmapiiri. Olin ajatellut, että meidän vauvahaaveet on enempi "tulee jos on tullakseen" asteella vielä, ja vähän jo mietin että tikuttelen satunnaisesti ovista ihan sillä jos yrittäisi saada tyttöä eli ei tähtäisi ihan ovispäivälle.. mutta nyt on alkanut tuntua, että kunhan raskautuisi ja heti, niin saisi olla sitten äitiyslomalla "turvassa" ainakin hetken aikaa.... Toki, edelleen pitäen mielessä sen että ei nämä asiat ole omasta halusta kiinni ja raskaus ei ole mikään itsestäänselvyys.
Koska ajattelit testata?Oksennettu taas. Mikä mul on..
View attachment 89710 Ehkä CB alkaa vilkuttaan myös pian. Okei, en testaa enää tänään vaikea saada siitä kuvaa ja väri myös haalistuu aika äkkiä. Mutta oli vahvempi kuin aamulla.
Mulla on siis vapaapäivä joten mitä muutakaan teen kun kirjoitan tänne. Kävinpä googlettamassa asiaa ja yritin selvittää miksi näyttää niin eri tulosta. Herkkyydessä on ero: Apteekin-testi on 25mikr.ml/ml ja CB 40mikr.ml/ml. Että kyllä mää varmaan silti ovuloin kohta
Ootko testannut tolla cb useampana päivänä? Mä oon ymmärtänyt että tolla varsinkin olis tärkeä alottaa hyvissä ajoin, että se tunnistais sen nousun sitten verrattuna aiempaan. Mutta voin toki olla ihan ulapalla ohjeessa tais lukea että välttämättä kaikilla ei tunnista sitä estrogeenin nousua ollenkaan eli vilkkuvaa ei välttämättä tuu mutta tunnistais sen LH nousun eli se pysyvä hymynaama tulis sitten kuitenkin aikanaan.. Ei kyllä ainakaan kummoisempi viiva ollu mun vilkkuvassa eilen (tosin tästäkin ohjeessa taidettiin sanoa että ei voi päätellä mitään noista viivoista... )
Öö no en mä jos menkat tulee... Vasta jos ne myöhästyy . Outoa et nyt jo oksettaa ku yleensä on huono olo ennen menkkoja mut en mä nyt ihan oksenna oksenna vaan sillee närästelen ja hikottelen mut nyt juoksin vessaan ja pukkasi ihan kaikki ulos kahvin takia.. tissit on painavat ei muuta että tuskin on raskausKoska ajattelit testata?
Dpo5 ja hitto mikä aamu. Normaalistikin on herkkä oksennusrefleksi, mut nyt ei meinannut hampaiden pesusta tulla mitään yökkimiseltä. Töihin lähtiessä alkoi uudestaan, mies jo väisteli pois alta ja vedet tuli silmiin. Parempi olla kunnon syy (vaikka taitaa olla vähän turhan aikaista) tai sit oon levittänyt mahatautia koko päivän