Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin täs yhtä juttua. Kun puhutaan greipistä ja greippimehusta nii onko yhtälaiset "vaikutukset" vaalealla greipillä ja verigreipillä? Verigreippi on jotenki kivemman makuinen kuin vaalea.
View attachment 89590
APUA! Töissä vihlasi alavatsaa vasemmalta kun nostin painavaa ja jäi sitten vaivaamaan loppupäiväksi. Äsken töistä tultua noin 4h pidätyksellä testi. JA MIKÄ TUOSSA ON!? NÄÄTTEKÖ SAMAN?! Dpo12, huomenna pitäis alkaa menkat
Täällä oli galluppi olemassa olevista testeistä, mulla vain 1 pc:n liuska ja sen lisäksi rfsu:n herkkä raskaustesti kaapissa. Kaikki ovistestit käytin tässä kierrossa loppuun Tänään dpo9 ja kp 24/28. En ole vielä testannut ja yritän selvitä lauantaihin saakka. En millään usko plussaan, ei ole mitään sellaista oloa. Koko ajan väsyttää, mut elämässä niin isoja muutoksia että menee ihan työhommien ja huonojen yöunien piikkiin tää väsymys.
M_M siinä näkyy kyl ihan selkeä viiva! Kovasti vahvistumista
Me yritetään esikoista ja tunnistan tuon ristiriitaisen fiiliksen tosi hyvin! Oon esimerkiksi aina tykännyt matkustaa ja nyt kun koronan takia piti kesän reissu perua, niin jännityksellä odotan onko seuraava reissu mahan tai vauvan kanssa. Samaan aikaan fiilis että haluan plussata heti, mutta toisaalta se että tulee kun on tullakseen. Muutenkin elämänmuutoksia tulossa kun muutto isompaan asuntoon ja toiselle asuinalueelle kesäkuun lopussa.
Mietin täs yhtä juttua. Kun puhutaan greipistä ja greippimehusta nii onko yhtälaiset "vaikutukset" vaalealla greipillä ja verigreipillä? Verigreippi on jotenki kivemman makuinen kuin vaalea.
Kiitos viesteistä! Mulla oli tuo Desogestrel Sandoz myös käytössä, nyt on reipas viikko lopetuksesta. Kerkesin sitä parisen vuotta käyttää. Foreverfeverin viesti toi lohtua kun samat käytössä eikä menkkoja, mutta alkoivat 2 viikkoa lopetuksesta.
Ehkä nyt vain kannattaisi keskittyä muuhun, ennenkuin sukellan liikaa olojen seurailuun jo tässä vaiheessa ja mennä fiiliksellä
Mistä päin sä olet? Mulla tuli mieleen sun tekstistä heti työkaveri ja nyt en osaa muuten ajatellakaan.Pähkäilin itse sitä, kun tyttöni on nyt 13 ja 15, että nyt "oma elämä" alkaa ja voin alkaa matkusteleen ja tekeen omia juttuja enemmän. Mun miehellä ei ole omia lapsia ja mua se kolmas lapsi mieltä kaihersi, niin päätettiin tai minä päätin, parin vuoden pähkäilyn jälkeen, että yritetään. Pari keskenmenoa tässä ollut, jiten jotain kropassa vielä tapahtuu. Jos ei tärppää tässä parin vuoden sisään, niin alan toteuttaa muita haaveita, esim. opiskelua, matkustelua, ym.
Laitan sulle yvMistä päin sä olet? Mulla tuli mieleen sun tekstistä heti työkaveri ja nyt en osaa muuten ajatellakaan.
View attachment 89590
APUA! Töissä vihlasi alavatsaa vasemmalta kun nostin painavaa ja jäi sitten vaivaamaan loppupäiväksi. Äsken töistä tultua noin 4h pidätyksellä testi. JA MIKÄ TUOSSA ON!? NÄÄTTEKÖ SAMAN?! Dpo12, huomenna pitäis alkaa menkat
Mulle tuli just tänään postissa testejä. Niitä riittäis niin että vois testata vaikka joka päivä huomisesta lähtien joko Plussaan tai menkkoihin jos ovis on nyt ihan näillä näppäimillä.
Merkittäviä määriä limoja ei näy mutta kostealta tuntuu jatkuvasti. Ja nyt on muutaman kerran puuhailtu miehen kans joka toinen päivä tyylillä. Viimeksi tänään vaikka mulla onkin ihan jäätävä kipu tuolla jossain lantion seudussa. Meinasinkin varata aikaa gynelle mutta en ehtinyt kun ne meni. Jos tää kipu ei helpota yhtään niin meen huomenna lääkäriin.