Raskaaksi 2020

Kiitos viesteistä! Mulla oli tuo Desogestrel Sandoz myös käytössä, nyt on reipas viikko lopetuksesta. Kerkesin sitä parisen vuotta käyttää. Foreverfeverin viesti toi lohtua kun samat käytössä eikä menkkoja, mutta alkoivat 2 viikkoa lopetuksesta.

Ehkä nyt vain kannattaisi keskittyä muuhun, ennenkuin sukellan liikaa olojen seurailuun jo tässä vaiheessa ja mennä fiiliksellä :sad001

Minkä ikäisiä teidän lapset on? :) Mullakin on aina ristiriitaiset fiilikset, välillä oottaa ihan intona että onnistuispa heti ja välillä on ihan kauhuissaan että apua mitähän sitä oikeasti on tullut päätettyä. Samaa oli kyllä esikoisen aikaan, silloin suurimman osan ajasta olin kyllä kauhuissani :hilarious: täälläkin oma jaksaminen mietityttää, ja myös tuo muiden ajatukset.. vaikka eihän sellasia pitäs miettiä mutta silti se vaan joskus mielessä käy.

Mulla ei esikoisen kanssa ollut kyllä sellaista kuuluisaa hattara-vauvakuplaa ollenkaan, oli useista eri syistä stressaava odotusaika ja sitten pukkasi synnytyksen jälkeinen masennus. Tavoitteena olisi osata nauttia sekä odotusajasta ja pikkuvauva-ajasta nyt eri tavalla. Ainakin vähän tietää mitä on edessä :joyful:

2x6v ja 3v. Viimeksi tänään mies kyseli onko kuulunu/ tärpännyt salamatkustaja:Heartred Ei toistaiseksi, mutta tuntuu että hän kuumeilee ekaa kertaa enemmän kuin minä :D awww. Realistiset odotukset vauva-arkeen on. Jos vain yksi tulee niin sen helpompaa laughing7 Pelkoja on enempi tullut raskauksien myötä. Kuopusta edelsi 2 km ja kuopuksella olisi kaksois sisarus jos toinen ei olisi vuotanut viikolla 7 pois. Kävin ultrassa kun tuntui napsahdus alavatsalla ja veret holahti reisille.

Mikäs tilanne täällä teillä on? Mikä kp/dpo ja oireet? :happy:

Täällä kp19 ja dpo en osaa sanoa noista testeistä. Kp5 ja 13 näyttänyt plussaa, mutten usko kp 5 mitään tapahtuneen. Laskurin mukaan huomenna olisi ovis. Koittanu olla ylitulkitsematta kroppaa. Viikonloppuna juilinut ja nipistellut alavatsaan sekä painontunnetta. Tikuttelen kierron loppuun niin nään tapahtuuko ovulaatiota vai mitä alkukierron plussat meinaa. Sit mennään fiilisten mukaan :happy:

Mietin täs yhtä juttua. Kun puhutaan greipistä ja greippimehusta nii onko yhtälaiset "vaikutukset" vaalealla greipillä ja verigreipillä? :confused004 Verigreippi on jotenki kivemman makuinen kuin vaalea.

Kiitos viesteistä! Mulla oli tuo Desogestrel Sandoz myös käytössä, nyt on reipas viikko lopetuksesta. Kerkesin sitä parisen vuotta käyttää. Foreverfeverin viesti toi lohtua kun samat käytössä eikä menkkoja, mutta alkoivat 2 viikkoa lopetuksesta.

Ehkä nyt vain kannattaisi keskittyä muuhun, ennenkuin sukellan liikaa olojen seurailuun jo tässä vaiheessa ja mennä fiiliksellä :sad001

Mulla oli samat käytössä ja melko hyvin rupesi tulemaan säännöllisesti vaikka niitä syödessä ei ollenkaan ollut :happy: ja nyt yk5 tärppäskin :happy:

20200525_174837.jpg

APUA! Töissä vihlasi alavatsaa vasemmalta kun nostin painavaa ja jäi sitten vaivaamaan loppupäiväksi. Äsken töistä tultua noin 4h pidätyksellä testi. JA MIKÄ TUOSSA ON!? NÄÄTTEKÖ SAMAN?! Dpo12, huomenna pitäis alkaa menkat :wtf

Muokattu viimeksi:
pimmi85, samaa oon minäkin miettiny. En tosin maun vuoksi vaan siksi etten muuta mehua oo kaupasta löytänyt, sillä oon nyt menny ja toivonu että toimii samalla tavalla :smiley-angelic001

M_M näkyyhän siellä aivan selkeesti!! Vau! :happy::Heartred

Kiva lukea kaikkien pohdintoja. Meilläkin vanhin kohta 10v. Kahdella nuoremmalla on just ja just 2v. ikäeroa. Sairaalasta palatessa vasta tajusin kuinka uuden äärellä olenkaan, kun mulla on kaks pientä. Ihana että tänne on mahtunut tälle päivälle yks plussakin :grin jännittävää.

Ajattelin et tän vauva projektin kanssa ottaisin löysin rantein, ja nyt mietin et näinkö huonosti tunnen itseni :dance008:grin. Puhuttiin tänään miehen kanssa vuodesta 2023 ja sillon olevista tapahtumista meidän elämässä. Mies tokaisi et ei meillä sit enää ole pieniä lapsi. Kysyin et miten niin, et eikö sitä vauvaa tehdäkkään :wink mut mies sanoit et tottakai mut ei kaks vuotias oo enää pieni :grin . Mies on siis ainakin optimistinen lapsen saannin suhteen :Heartred . No tänään piti alkaa ne menkat. Hitto alkaisivat et saatas uus kierto käyntiin!!

Mulla oli samat käytössä ja melko hyvin rupesi tulemaan säännöllisesti vaikka niitä syödessä ei ollenkaan ollut :happy: ja nyt yk5 tärppäskin :happy:

Kiitos myös sinulle viestistä, tää helpottaa:happy:

Mä kerkesin jo miettiä kaikenlaisia skenaarioita, kuinka kaikki on pilalla noiden pillereiden takia. Miehen tullessa kotia kysyi vaan, että mikä on ku näki hyvin kauas mun ärtyneisyyden ja muun yhtä ihanan. En sitten sanonut oikeaa syytä, kuittasin vain maanantailla kun ei tällä fiiliksellä ollut muuta pohjaa kuin mun 1+1 jonka vastaus oli tällä kertaa 3. Mies on muutenkin niin hyvä stressaamaan ja analysoimaan kaikenlaista niin jos olisin vaan sanonut että kaikki pilalla, voidaan unohtaa lapset niin siinä suossa oltais hetki rämmitty. Ensin pudottaa toisenkin haaveilta pohja ja sit tuntia paria myöhemmin sanoo että "jaa ei mitään, on meillä mahdollisuus":grin En kyllä tiedä mikä muhun meni, oon kyllä nopea tunteissa tiettyjen asioiden suhteen, mutta tää oli kyllä ennätysnopea nollasta sataan ja mielipaha ja muu kesti kans pitkään. Kannustavat kommentit täällä helpotti tilannetta huomattavasti:Heartred Ehkä se on vaan tämä haave, joka kasvattaa mittasuhteita:rolleyes:

Kiitos myös sinulle viestistä, tää helpottaa:happy:

Mä kerkesin jo miettiä kaikenlaisia skenaarioita, kuinka kaikki on pilalla noiden pillereiden takia. Miehen tullessa kotia kysyi vaan, että mikä on ku näki hyvin kauas mun ärtyneisyyden ja muun yhtä ihanan. En sitten sanonut oikeaa syytä, kuittasin vain maanantailla kun ei tällä fiiliksellä ollut muuta pohjaa kuin mun 1+1 jonka vastaus oli tällä kertaa 3. Mies on muutenkin niin hyvä stressaamaan ja analysoimaan kaikenlaista niin jos olisin vaan sanonut että kaikki pilalla, voidaan unohtaa lapset niin siinä suossa oltais hetki rämmitty. Ensin pudottaa toisenkin haaveilta pohja ja sit tuntia paria myöhemmin sanoo että "jaa ei mitään, on meillä mahdollisuus":grin En kyllä tiedä mikä muhun meni, oon kyllä nopea tunteissa tiettyjen asioiden suhteen, mutta tää oli kyllä ennätysnopea nollasta sataan ja mielipaha ja muu kesti kans pitkään. Kannustavat kommentit täällä helpotti tilannetta huomattavasti:Heartred Ehkä se on vaan tämä haave, joka kasvattaa mittasuhteita:rolleyes:

Tsemppiä sinne ja toivottavasti lähtis kierrot vakautumaan. Jotenkin kaikki raskauteen ja lapsiin liittyvät asiat ottaa tosi raskaasti. Sitä ei vieressä olijat ehkä aina ymmärrä. Positiivisia ajatuksia sinne ja hemmottelet itseäsi, niin että saisit stressiä pois :Heartpink

Takaisin