Raskaaksi 2020

Gallupiin: mulla on tasan 1 rfsun herkkä puikkotesti, ainoa mitä mitä tuosta meidän lähikaupasta saa :grin

Täällä ois nyt kp11/28. Ovista enteilevät oireet alkoi eilen, alavatsa on kivasti turvoksissa ja illalla peittoa heiluttaessa melkeinpä sattui kun sisuskalut on niin arat o_O Ei passaa oikein kovasti jyystää :hilarious: Ajattelin nyt tänään ja huomenna vielä kellistää miehen, sitten alkaa yövuorot ja seuraavat mahikset voi olla vasta viikonloppuna. Flo ennustais ovista torstaille, mutta en oo kyllä kirjannut sinne mitään muuta kuin kierron ja menkkojen pituuden...saapa nähdä :rolleyes:

Galluppiin: 3 CB digiä ja One Stepin puikkoja varmaan 30, en edes jaksanut laskea :hilarious::hilarious: Ovistestejä vähän vähemmän, 5 puikkoa ja 8 digiä.

Mulla testaaminen tuo mielenrauhaa, ainakin oviksen osalta, että tiedän kehon toimivan oikein. Raskaustesteillä testaua menee ehkä harrastuksesta ennemmin :grin

Maca-jauhe kokeilut jatkui vielä tänään, eilisestä huolimatta. Tiputin macan määrän 1/4tl ja sekoitin Funlightin mehuun. En tykkää yleensä mehuista, mutta oli se mehun maku kuitenkin parempi kuin macan :)

Gallupiin: mulla on tasan 1 rfsun herkkä puikkotesti, ainoa mitä mitä tuosta meidän lähikaupasta saa :grin

Täällä ois nyt kp11/28. Ovista enteilevät oireet alkoi eilen, alavatsa on kivasti turvoksissa ja illalla peittoa heiluttaessa melkeinpä sattui kun sisuskalut on niin arat o_O Ei passaa oikein kovasti jyystää :hilarious: Ajattelin nyt tänään ja huomenna vielä kellistää miehen, sitten alkaa yövuorot ja seuraavat mahikset voi olla vasta viikonloppuna. Flo ennustais ovista torstaille, mutta en oo kyllä kirjannut sinne mitään muuta kuin kierron ja menkkojen pituuden...saapa nähdä :rolleyes:
Mulla näyttäis Flo olevan väärässä. Tänään tuli melkeen kontrolliviivan vahvuinen toinen viiva, eli ovis plussa tulisi todennäköisesti huomenna mikä tarkoittaisi, että ovulaatio olisi keskiviikkona ja Flo lupasi ovista perjantaille. :grin

Täälä kp11 menossa, ei näkyny ovisplussaa vielä vaikka oireet oli aikas kovat kp 9-10.. Viiva tosin tummentunu, et ei pitäs kaukana olla.. Ehkä tänään? Testailen puolilta päivin. Talleteltiin koko vklp mutta seuraavan kerran ehtii vasta keskiviikkona, toivon todella tän riittävän :angelic: Ihanaa alkuviikkoa kaikille ja plussatuulia!! :Heartred

En kyllä kykene mihinkään nyt aamulla muuta kun vauvahaaveiluun. Teen töitä kotona oman yrityksen kanssa ja koko aamu mennyt tähän mennessä tässä koneella kahvia juoden. Meillä on suku täynnä vauvoja juuri nyt ja niin toivotaan omaa:3some

Hellou! Nyt on sitte kierukka nypätty pois ja papakoe otettu samalla. Ei ollu ollenkaan niin paha, ku olin ajatellu etukäteen.
Onneks! Nyt vähän menkkamaisia jomotuksia, mutta eiköhän tää tästä.
Jännittää, pelottaa ja ahdistaa :laughing002 Varmaan ihan normaaleja tuntemuksia kuitenkin? :dontknow Onko kaikilla vaan ihanaa vauvakuplasta haaveilua tää kuumeilu, vai onko myös jotain huolia tai pelkoja? :anyone

Nyt sitten vaan odotellaan koska menkat alkaa ja pääsis laskemaan vähän kiertoa, että missä mennään.

Gallup: Vielä ei oo yhtään mitään testejä laatikoiden pohjalla. Olisin jo ostanut, mut mies toppuutteli ja ehkä ihan hyvä niin :grin

Hellou! Nyt on sitte kierukka nypätty pois ja papakoe otettu samalla. Ei ollu ollenkaan niin paha, ku olin ajatellu etukäteen.
Onneks! Nyt vähän menkkamaisia jomotuksia, mutta eiköhän tää tästä.
Jännittää, pelottaa ja ahdistaa :laughing002 Varmaan ihan normaaleja tuntemuksia kuitenkin? :dontknow Onko kaikilla vaan ihanaa vauvakuplasta haaveilua tää kuumeilu, vai onko myös jotain huolia tai pelkoja? :anyone

Nyt sitten vaan odotellaan koska menkat alkaa ja pääsis laskemaan vähän kiertoa, että missä mennään.

Gallup: Vielä ei oo yhtään mitään testejä laatikoiden pohjalla. Olisin jo ostanut, mut mies toppuutteli ja ehkä ihan hyvä niin :grin

Kyllä mua myös pelottaa. Oon nähnyt niin monelaista perhettä ja äitiyttä että mietityttää välillä mikä on se oma äitiys sitten kun se toteutuu. Toiset vannoo kivenkovaa äitimyytteihin, toiset erilaisin ajatuksin. Lisäksi mietityttää viihtyykö itse lapsen kanssa, mutta kyllähän siihen kiintyy ja vauva-ajan jälkeen alkaa uudet mahdollisuudet lapsen kanssa. Ei pelota sinänsä raskaus ja mahdolliset keskenmenot tässä vaiheessa, ehkä niitäkin ajatuksia sitten tulee. Joku sanoo että niitä tulee kaikille, vannoo että pakko tulla kun kaikille tulee, mutta itse odotan että miten omat ajatukset sitten kehittyy, kun jokaisesta asiasta ollaan jokainen tavallaan omaa mieltä.

Olipa sekavaa, ehkä joku tajusi. :shy:

Taisi kuukautiset alkaa, kp31. Kunpa nää ois vain niukat valekuukautiset! Jos ei, niin mies marssii spermatestiin- sitä ei pidättele villit hevoset eikä rekka-autot :wink

Kyllä mua myös pelottaa. Oon nähnyt niin monelaista perhettä ja äitiyttä että mietityttää välillä mikä on se oma äitiys sitten kun se toteutuu. Toiset vannoo kivenkovaa äitimyytteihin, toiset erilaisin ajatuksin. Lisäksi mietityttää viihtyykö itse lapsen kanssa, mutta kyllähän siihen kiintyy ja vauva-ajan jälkeen alkaa uudet mahdollisuudet lapsen kanssa. Ei pelota sinänsä raskaus ja mahdolliset keskenmenot tässä vaiheessa, ehkä niitäkin ajatuksia sitten tulee. Joku sanoo että niitä tulee kaikille, vannoo että pakko tulla kun kaikille tulee, mutta itse odotan että miten omat ajatukset sitten kehittyy, kun jokaisesta asiasta ollaan jokainen tavallaan omaa mieltä.

Olipa sekavaa, ehkä joku tajusi. :shy:

Ihan ymmärrettävästi oli kirjoitettu! :) Mulla tosiaan jo kolmas lapsi haaveissa, niin ei niin se itse raskaus pelota, eikä synnytys tai mikään sellainen. Ehkä eniten jännittää muiden suhtautuminen mahdolliseen vauvauutiseen (tyhmää) ja tietenkin se, että miten pärjätään taloudellisesti, vaikka molemmat toki töissä käyviä ollaan. Mutta kaipa sitä selviää kolmen kanssa siinä missä kahdenkin :grin Lisäksi toki mietityttää, että miten taas jaksaa, kun noi aikasemmat lapsukaiset on jo niin "isoja" ja ollut sellasta tasaisen helppoa muutamat viime vuodet heidän kanssaan, niin hullujako ollaan, kun halutaan sama rumba alottaa alusta :BangHead
Tälläsiä on ite tullut mietittyä öiden pimeinä tunteina :grin Sitten taas kuume valtaa ja unohtaakin kaikki huolet ja murheet ja selailee vaan vaunuja netissä ja haaveilee vauvantuoksusta sylissä :angelic:

Ihan ymmärrettävästi oli kirjoitettu! :) Mulla tosiaan jo kolmas lapsi haaveissa, niin ei niin se itse raskaus pelota, eikä synnytys tai mikään sellainen. Ehkä eniten jännittää muiden suhtautuminen mahdolliseen vauvauutiseen (tyhmää) ja tietenkin se, että miten pärjätään taloudellisesti, vaikka molemmat toki töissä käyviä ollaan. Mutta kaipa sitä selviää kolmen kanssa siinä missä kahdenkin :grin Lisäksi toki mietityttää, että miten taas jaksaa, kun noi aikasemmat lapsukaiset on jo niin "isoja" ja ollut sellasta tasaisen helppoa muutamat viime vuodet heidän kanssaan, niin hullujako ollaan, kun halutaan sama rumba alottaa alusta :BangHead
Tälläsiä on ite tullut mietittyä öiden pimeinä tunteina :grin Sitten taas kuume valtaa ja unohtaakin kaikki huolet ja murheet ja selailee vaan vaunuja netissä ja haaveilee vauvantuoksusta sylissä :angelic:

Kiitos kun kerroit ajatuksistasi! Huomaa, että monelaisia asioita jokainen miettii tykönään. Mua ei pelota myöskään noi raskaus, synnytys tms. sellainen mihin ei voi itse kuitenkaan tavallaan vaikuttaa. Ymmärrän hyvin että mietit mitä muut ajattelee; luulisin kuitenkin että suurin osa suhtautuu lapsiuutisiin aina aika positiivisesti (ainakin toivottavasti) Jaksaminen mietityttää varmasti, mutta onneks teillä on jo kokemusta aikaisemmilta kerroilta!

Tänään näytti testi hymynaamaa. Kuvassa näkyy eilinen vasemmalla ja tän päivän oikealla. Nää on siis niitä CB kahden hormonin testejä. Eilinen oli huomattavasti vahvempi heti märkänä mutta kuivuttuaan haaleni lähes olemattomaksi. Nyt ei ollut epäilystäkään. Kivut nivusissa on ihan valtavat ja suolisairauden takia juodunkin käymään labrassa.

Tänään täytyy yrittää kellistää mies vaikka aikataulut onkin aika kiireiset.

Miten ootte muuten laskenu ovisplussasta dpo:t? Jos nyt oletus ois että luteaali ois 14 vrk niin milloin se ois kulunut? En tiedä onko mun luteaali tuon. Nuoremmasta pojasta testasin ennen aikojaan ja selkeä plussa tuli mutta siitäkin on jo yli 10 vuotta aikaa. Ja mullahan on edelleen menkat kateissa synnytyksen jälkeen.

Liitteet

• IMG-20200525-WA0003.jpeg
    IMG-20200525-WA0003.jpeg
    10.3 KB · Katsottu: 140
Mä melkein haluaisin testata nyt jollain liuskalla millainen viiva tulis mutta nyt ei viittis hankkia yhtä testiä varten paketillista.

Tänään näytti testi hymynaamaa. Kuvassa näkyy eilinen vasemmalla ja tän päivän oikealla. Nää on siis niitä CB kahden hormonin testejä. Eilinen oli huomattavasti vahvempi heti märkänä mutta kuivuttuaan haaleni lähes olemattomaksi. Nyt ei ollut epäilystäkään. Kivut nivusissa on ihan valtavat ja suolisairauden takia juodunkin käymään labrassa.

Tänään täytyy yrittää kellistää mies vaikka aikataulut onkin aika kiireiset.

Miten ootte muuten laskenu ovisplussasta dpo:t? Jos nyt oletus ois että luteaali ois 14 vrk niin milloin se ois kulunut? En tiedä onko mun luteaali tuon. Nuoremmasta pojasta testasin ennen aikojaan ja selkeä plussa tuli mutta siitäkin on jo yli 10 vuotta aikaa. Ja mullahan on edelleen menkat kateissa synnytyksen jälkeen.

Onks sun testi se missä on digitaalinen hymynaama, vai miksi tuossa on noi viivat? Tyhmä kysymys :laughing5 Käsitin ettei siinä tarvis viivoja kattella. Vai onko toi se edellinen versio testistä?

Onks sun testi se missä on digitaalinen hymynaama, vai miksi tuossa on noi viivat? Tyhmä kysymys :laughing5 Käsitin ettei siinä tarvis viivoja kattella. Vai onko toi se edellinen versio testistä?
Siis on hymynaama mutta vaihdettavat tikut ja tietenkinhän mä kurkkaan myös ne tikut ennen kuin heitän roskiin vaikkei tarvis.

No testailin tänään ekaa kertaa, tän projektin tiimoilta. Nega, mut menkatkin vielä jossain. En oo menkkoja merkkaillut mihinkään, et en tiedä tarkkaan kiertoja tai mitään. Latasin Moona sovelluksen aijemmin, kierron seuraamiseen. Sekä nyt Vau sovelluksen. Molemmat antaa samoille menkkojen alkamisille, ihan eri tärppipäivät ja menkkojen alun. No kattellaan. sovittiin miehen kanssa, et sopeudutaan ajatukseen tää eka kierto et sit voi koittaa vähän enempi jo :p. Meillä mies ei näytä tunteitaan paljoakaan, mut sillä ollut niin kova vauvakuume :grin. Ne hetket kun ite saanut rauhotettua omaa kuumeilua, niin toinen puhuu siitä sit kokoajan. Meilä tärpännyt aina lähes heti, ni samalla pelottaa jos ei onnistukkaan ja samaan aikaan kauhistuttaa et se voi oikeasti tulla Heti :nailbiting::joyful: . No nyt kun vaan alkais ne menkat, ni pääsis vähän kärryille kierron pituudesta (tänään on 28päivää viime menkkojen alusta). Nyt vaan ootellaan :grin

Takaisin