Raskaaksi 2020

Olikos täällä muita joilla ovistesti useamman päivän plussalla? Mulla normaalisti 2pv.
Täällä nyt ilmeisesti 3.plussa päivä menossa (eilen en välissä testannut), eilen lämmöt tipahti (36,4) ja tänään nousi normaalia korkeammalle (37,2). Kaiken järjen mukaan ovulaatio oli jo niin ihmetyttää tuo tämänpäiväinen ovisplussa. Ja ei ollut edes aamusta vaan ip, eli ei pitäisi olla enää eilisiä hormonejakaan pissassa. Raskaustestikin tein ja negaa näytti.

Jännä tilanne sielä :)
Itse en testaa enää ovisplussan jälkeen, niin en osaa sanoa kauanko pysyy plussan puolella :bored: Pitäsköhän sitä ostaa jotai halvempia liuskoja ja kokeilla ihan vaan huvikseen :angelic:

Gallup ihan mielenkiinnosta: paljonko laatikosta löytyy raskaustestejä?

Multa löytyy 6kpl. Yksi RSFU liuska, 4 PC:n liuskaa ja yksi CB digi.

Tilasin just lisää,mut nehän ei oo kaapissa nii niitä ei lasketa :hilarious: Mut tilasin aiemmin ison läjän molempia ja vielä on jäljellä, et oiskohan 12 rt liuskaa ja varmaan 20 ovis jäljellä.. :angelic:

Hei. "Uusi" kuumeilija/testaaja tääl moi. Ikää 34v ja kotona aviomiehen lisäksi touhuaa 4v7kk poika. Vihdoinkin on ajatukset sillä mallilla että vois toista alkaa yrittämään.
Eilen tein todella selkeän positiivisen ovistestin(kp15), ja sen kyl huomaa. Olisin melkein kokoajan miehen kimpussa :D
Saa nähdä tärppääkö kuinka pian.

Tervetuloa joukkoon!

Mulla oli ilmeisesti tuplaovis ku lämmöt nousi heti aamusta 36,8 eli aste korkeampi kuin normisti ja iltapäivällä oli 37,2 astetta eikä ole kipeä olo. Toki touhusin siinä kaikkea muuttoa sun muita käytännön asioita mut jostakin ihmeen syystä mä oon ihan varma että jotaki tapahtuu tuolla.

Jos myöhässä menkut nii testaan ja gallupiin vastaus ei yhtään. Otestit loppu ja rtesti vasta jos oikeasti tarve. En halua taas kemiallisia tms ja pettyä niin testaan jos viikon olisi myöhässä mut tuskin.

Voiko noi lämpöerot olla ku jos irronnut kaksi munasolua niin siksi niin korkealla? Normaalisti luteaalissa vain 36,3-36,5 maximissaan. Iltapäivällä on korkeammat mut aamulämmöt noi ja tänään oli tosiaan hurja nousu ja olotila eri eli jotenki oon vaan ihan varma et jotakin yrittää tapahtua. Voi elämän kevät ku pitää kuumeilla kun ei ole periaatteessa yritys kuitenkaan

Gallup ihan mielenkiinnosta: paljonko laatikosta löytyy raskaustestejä?

Multa löytyy 6kpl. Yksi RSFU liuska, 4 PC:n liuskaa ja yksi CB digi.

Ihan pyöreä 0!
Pyrin myös oleen ostamatta ennen kun menkat myöhästyy.. :smiley-ashamed008
Viime kierrolle oli kaks jotka toki tein aivan liian ajoissa pois pyörimästä :laughing002
Ovistestejä 18, mut sitähän sä et kysynyt :)

Olikos täällä muita joilla ovistesti useamman päivän plussalla? Mulla normaalisti 2pv.
Täällä nyt ilmeisesti 3.plussa päivä menossa (eilen en välissä testannut), eilen lämmöt tipahti (36,4) ja tänään nousi normaalia korkeammalle (37,2). Kaiken järjen mukaan ovulaatio oli jo niin ihmetyttää tuo tämänpäiväinen ovisplussa. Ja ei ollut edes aamusta vaan ip, eli ei pitäisi olla enää eilisiä hormonejakaan pissassa. Raskaustestikin tein ja negaa näytti.

Itse tikutin alkuviikosta ja viiva oliko ke ihan pos ja sama kävi nyt lauantaina että positiivista näytti.. Lämmöt mulla on ke etieppäin ollut ylhäällä 36,5-37, norm. Lämpö mulla on 35 ja risat. 37 jos olisi flunssa lämpöä niin tekisin jo kuolemaa, mutta nyt aika norm olo.
Vv kirkasta ja sellaista liisterimäistä jos näin kuvailisin. Tänään sit nukahdin päiväunillekkin mitä ei yleensä tapahdu. Ekaksi aamuyöstä/aamulla hirvee lämpöaalto mutta myöhemmin vähän vilutti.
Pistin merkille eilen että alko kauhee mieli juoda maitoa :laughing001 sitä meni ainakin 4 lasia plus aamulla.
Ehkä ensiviikon lopulla uskaltaisi tikuttaa

Gallupiin vastaus:
8kpl raskaustestejä
  • 2 cb digi
  • 3 one step liuskaa
  • 3 pregcheckiä
Ja 20+ ovistestiliuskaa ja 10kpl paketti cb kaksoishormoni digiä

Ehkä näillä pärjään... hetken :hilarious:

Itse tikutin alkuviikosta ja viiva oliko ke ihan pos ja sama kävi nyt lauantaina että positiivista näytti.. Lämmöt mulla on ke etieppäin ollut ylhäällä 36,5-37, norm. Lämpö mulla on 35 ja risat. 37 jos olisi flunssa lämpöä niin tekisin jo kuolemaa, mutta nyt aika norm olo.
Vv kirkasta ja sellaista liisterimäistä jos näin kuvailisin. Tänään sit nukahdin päiväunillekkin mitä ei yleensä tapahdu. Ekaksi aamuyöstä/aamulla hirvee lämpöaalto mutta myöhemmin vähän vilutti.
Pistin merkille eilen että alko kauhee mieli juoda maitoa :laughing001 sitä meni ainakin 4 lasia plus aamulla.
Ehkä ensiviikon lopulla uskaltaisi tikuttaa

Missä vaiheessa sun kierto on?

Milalai mäkin toivon että jos vielä raskaaksi tulen niin en edes iloitse testistä vaan sit ku on lääkäri löytänyt sykkeen ja sit vielä nt ultra ja sit pari viikkoa niin uskaltaa vähän iloita ja sit ku synnytän niin uskaltaa iloita..

Mulla vähän outo olo ku viimeksi ku tulin raskaaksi ja oli paksuuntunut limis ultrassa eli se oli km mutta silloin oli karsea stressi ja keskityin muihin juttuihin ja sit muuten samat olot ko nyt et posket kuumottaa jne... On kyllä niin hirveä jano et luulin yöllä et mä kuolen janoon.. huooh. Dpo5/6 tai 7 mut meen nyt Flo mukaan mikä on dpo6 niin voin sanoa et on joku ihme olo et noniin .... Toisaalta enpä omaan vaistoon tunnista mutta viimeksi tuli niinkuin dpo11 et ihan varma raskaudesta mut se kävi hetken ja poistui et nyt mä kyl sekoilen. Varmaan toi pisto ja sit et kohtuun nippaa oudosti ei niinkuin joka ikisessä kierrossa vaan puristaa jotenkin ei muiluaa eikä mitään sellaista. Mut joo, kyllä saatte nauraa ku menkat kolahtaa kylään

Mua vähän jänskättää kyllä tuo et jos täs joskus nt ultraan asti pääsis, ja rakenneultraan, et jos niissä sit olis jotain kamalaa uutista. Ekan lapsen kohdalla kaikki oli helpompaa ku ei siinä jotenkin osannut pelätä mitään, jännitti toki, mut luotto oli kova et kaikki on hyvin ja vauva terve ym. Ja niin olikin. Menin ja elin vaan hetkessä. Se oli tosi hämärää(hyvällä tavalla) aikaa, jos voi nuon sanoa. En suunnitellut synnytystä tai mitään. Neuvolassa katsoi terkka(muutenkaan en tykännyt siitä) vähä oudosti ku en kirjoittanut toiveita synnytyksestä, mut synnyttämään mennessä kätilö oli selkeesti ihan tyytyväinen, ku sanoin etten laittanut mitään ku haluan mennä tilanteen mukaan ja että luotan niiden ammattitaitoon.

Galluppiin: 2 normia liuskaraskaustestiä. Saa odottaa siihen että menkat on myöhässä. Ja vaikka ei kysytty niin 12 kpl liuskaoviksia:p

• Tykkään
Reaktiot: Sen
Kauhulla odotan venyykö itselläkin eka kierto piiiitkäksi. :D hui

Toivottavasti ei :D
Säännölliset oli ennen raskautta ja esikoinen tulikin heti ensi yrityksellä.. Kovin sitä toivoisi, että tässä kävisi samoin, mutta täytyy olla realisti.

Takaisin