Raskaaksi 2020

Outoa et nolla ovistestiä ja nolla raskaustestin. Pääsääntöisesti olen ovulaation tikutellut ja sen sain joten kuten kiinni mutta jos hymy olis ollu dpo0 niin sitten olisi jo dpo8 tyyliin enemmänkin. Mutta menköön dpo6 ja mikä yliluonnollinen vaisto et olis muka raskaana.. vv ja jano ja rinnat on oudot.. tää oli hassu ku kysyin mieheltä et onks nää normit niin se sano et vähän oudon näköiset kyllä.. ne on siis tummunut kuten yleensä mut nyt törröttää ulos ja sit outoja nystyröitä täynnä. Siis ei niitä normijuttuja vaan erilaisia mut ehkä on uus PMS oire

Mua vähän jänskättää kyllä tuo et jos täs joskus nt ultraan asti pääsis, ja rakenneultraan, et jos niissä sit olis jotain kamalaa uutista. Ekan lapsen kohdalla kaikki oli helpompaa ku ei siinä jotenkin osannut pelätä mitään, jännitti toki, mut luotto oli kova et kaikki on hyvin ja vauva terve ym. Ja niin olikin. Menin ja elin vaan hetkessä. Se oli tosi hämärää(hyvällä tavalla) aikaa, jos voi nuon sanoa. En suunnitellut synnytystä tai mitään. Neuvolassa katsoi terkka(muutenkaan en tykännyt siitä) vähä oudosti ku en kirjoittanut toiveita synnytyksestä, mut synnyttämään mennessä kätilö oli selkeesti ihan tyytyväinen, ku sanoin etten laittanut mitään ku haluan mennä tilanteen mukaan ja että luotan niiden ammattitaitoon.
Kyllä, mulla vaan niin monta km tai tm tai kemiallisia etten uskalla luottaa. Jos tästä kierrosta raskaudun (tjot kerta ovislimat tuli hupsis näin niin sovittu etten ota mitään jäkiehkäisyä eli molemmat samalla sivulla) niin ainoa ero maca ja se et mä oon touhunnut muuta ja unohdin aloittaa luget. Toisaalta jos olisin alottanut niin ovis ei olisi tullut ja nyt ilmiselvä keltis ku hitusen keltavuotoa ja muuten lämmöt nousseet jne jne...

Eli suht samoja määriä kaikilla! Miehen mielestä mulla on nimittäin liikaa varastossa :grin

Gallupiin, kaks rfsu:n raskaustestiliuskaa ainoostaan löytyy kaapista. Nekin ostin vika päivänä ennen yk1 loppumista joten jäi siksi käyttämättä :D

ON: Yk2 kp9 ja mielenkiinnolla odotan millanen kierto tulossa tuon ekan 40pv kierron jälkeen... ainaki oon varautunu henkisesti et aktiivisuutta makkarin puolella täytyis pitää yllä pidempään, jos on taas pitkä kierto tulossa :hilarious: oudosti huimannut nyt pari päivää ja verenpaine olikin poikkeuksellisen alhainen. Täytyy muistaa varoa noustessa, vaikkei onneks ookkaan pyörtymiseen asti vielä mennyt.

Heippa kaikille :)

Opettelen käyttämään pikkuhiljaa tätä sivustoa . Mulla olikin tänne tunnukset, vaikken muistanut tehneeni niitä. Meillä olis haaveissa neljäs. Mulla lapset, 2010, 2015 ja 2017. Kävin ottamassa kierukan pois ja huomenna sais testailla ekaa kiertoa, ellei tietty menkat ala . Ei varsinaisesti yritetty vielä, mut kuume kolkuttelee . Tässä arjessa on niin paljon puuhaa lasten, koirien ja omakotitalon puuhien kanssa, et vaikka toive ja kuume on kova, ihan arkielämän haasteet vähän laittaa mietityttämään omaa jaksamista. No nyt on ”projekti potkastu käyntiin”. Plussia teille kaikille <3 !

edit. Näköjään puhelimen emojit ei näy täällä. Tässäpä onkin harjottelemista :D

Galluppiin: 5 rfsun testiä löytyi

uusille tervetuloa ja plussatuulia :welcome

on: menkat alkais flon mukaan 10 päivän päästä. Jos on samanmittainen kierto kuin edeltävä niin 8 päivän päästä. Oviksen aikaan (flon ennusteen ja omien olojen, tarkkaa päivää ei ole.) on tullut puuhailtua ja piinailu alkaa saavuttaa uudet levelit, haluisin vaan testata jo. Mitenhän sitä malttaa odottaa... :dead:

Testi kysymykseen. Mulla on yks rfsu perus marketin liuskatesti kaapissa. Sen käytän huomenna jos ei menkat yöllä ala. Ei ainakaan oo mitään tuntemuksia, et alkais. Maha kyl tuntunut jotenkin erilaiselta, jotenkin turpealta. Välillä yölläkin herännyt kylkeä kääntäessä siihen, et vähän kun vihlasis. Mulla oli toi kuparikierukka reilu pari vuotta, ni mietin et voi olla sitäkin kun se otettiin pois.

Hei saako tästä foorumista mitään toimivaa sovellusta? Tuntuu jotenkin kankeelta tää selainversio puhelimessa

Toivottavasti ei :D
Säännölliset oli ennen raskautta ja esikoinen tulikin heti ensi yrityksellä.. Kovin sitä toivoisi, että tässä kävisi samoin, mutta täytyy olla realisti.
Sama homma esikoisen kanssa. Oli säännölliset ja ekasta yrityksestä raskaaksi.
Toinen olikin sitten vaikeampaa, imetys piti kierrot loitolla ja sen jälkeen kierrot sekaisin. Olikohan yk10 kun vihdoin kemiallisen jälkeen meidän pieni tarttui mukaan :)
Saa nähdä kauan tällä kolmannella kertaa... :rolleyes:

Tsemppiä pitkään kiertoon ja toivotaan, että tärppää pikaisesti!

Olikos täällä muita joilla ovistesti useamman päivän plussalla? Mulla normaalisti 2pv.
Täällä nyt ilmeisesti 3.plussa päivä menossa (eilen en välissä testannut), eilen lämmöt tipahti (36,4) ja tänään nousi normaalia korkeammalle (37,2). Kaiken järjen mukaan ovulaatio oli jo niin ihmetyttää tuo tämänpäiväinen ovisplussa. Ja ei ollut edes aamusta vaan ip, eli ei pitäisi olla enää eilisiä hormonejakaan pissassa. Raskaustestikin tein ja negaa näytti.

Täällä! Mulla tulee herkästi kaksikin ovulaatiota joten kyllä. Tikuttelin oireiden takia alkukierrosta sekä nyt kun pitäisi laskurin mukaan olla ovulaatio ylihuomenna :angelic:

Liitteet

• 945A9B66-B3E1-4ED5-94CA-1B457739D9C1.jpeg
    945A9B66-B3E1-4ED5-94CA-1B457739D9C1.jpeg
    26.7 KB · Katsottu: 115
  • D9E8EFEA-6726-46D8-AB47-4971DC8D7A7F.jpeg
    D9E8EFEA-6726-46D8-AB47-4971DC8D7A7F.jpeg
    31.8 KB · Katsottu: 120
Ja testi galluppiin. Sofin testejä, 4 raskaustestiä sekä 10 ovulaatiotestiä. Tuskin tulen lisää ostamaan tämän kierron jälkeen kun todennäköisesti on taas paremmin perillä ns normikierrosta. Hormoniehkäisyä ollut 11 vuoden ajalta liki 10 vuotta käytössä niin aina on vähän opettelua kierroissa. Ikinä ei muka tiiä koska menkat alkaa, sillä ehkäisyt ovat pitäneet menkat loitolla. Aina yllätys

Muokattu viimeksi:
Gallub: pari one stepin liuskaa ja parikymmentä ovistestiä. (kokeillu vissii kaks) ihan vaa testin vuoksi ja ny päiväykset tainnu paukkua. Postissa on kyllä vielä tulosa 3 raskaustestiä (cb).

Mulla vieläki menkat pois. Nyt en ookkaa testannu, ku vissiin to viimeksi. Jollon negaa näytti.

On tässä ollu kaikkee hommaa, niin tällä viikolla soitan kyllä sinne neuvolaan/tk, seen!

Aiemmin sanoin että uskon pomppivani stressipallona ympäri seiniä jos alan testaamaan. No nyt parin testipäivän jälkeen voisin sanoa, että enemmänkin ovisten testaaminen on jopa rauhoittanut tavallaan kun tietää missä kropan kanssa ollaan. Tai ainakin yhden asian suhteen. On toinenkin "varma" merkki kierron vaiheesta kuin menkat, jos ei laske näitä mielialoja ja muita :hilarious:

Ei pystynyt olemaan testaamatta vaikka onkin aivan liian aikaista, negahan se oli. En heitä vielä toivoa, mutta nyt varmaan malttaa olla taas pari päivää testaamatta. miten tässä ois muka malttanut odottaa odotettuun menkkojen alkamispäivään...:woot:

Aiemmin sanoin että uskon pomppivani stressipallona ympäri seiniä jos alan testaamaan. No nyt parin testipäivän jälkeen voisin sanoa, että enemmänkin ovisten testaaminen on jopa rauhoittanut tavallaan kun tietää missä kropan kanssa ollaan. Tai ainakin yhden asian suhteen. On toinenkin "varma" merkki kierron vaiheesta kuin menkat, jos ei laske näitä mielialoja ja muita :hilarious:

Mulla on toi IHAN sama ajatus :hilarious: Paitsi että aluks olin että "en kyllä ala testaamaan että rakastellaan vaan usein", niin nyt jotenkin ajatus siitä että pääsen kohta testaamaan ovulaatiota on rauhoittanut oloa ja sitä että sitten on vieläkin paremmat mahkut kun tietää miten keho toimii. Mieskin ymmärsi perustelut :grin

Galluppiin: tilasin just BabyPlanilta kasan, ovulaatiotestejä on 28 liuskaa, raskaustestejä 30. :grin Tykkään siitä että voi rauhassa testailla ilman että tarvitsee miettiä loppuuko liuskat.

Lisäksi on ihan järkky kasa (+40 liuskaa) noita OneStepin huonoja testejä, sain niitä vielä raskautuneelta siskoltani lisääkin. :rolleyes:

Takaisin