Raskaaksi 2020

Täällä on ostettu ovistestejä. Haluun testata osuuko Flo-sovellus oikeaan. Sen mukaan ovulaatioon ois kuusi päivää, eli jos plussa tulee päivää paria ennen, niin aika tarkka on. :grin
Mulla tuli hymy ku ovista ennusti mut väittää et mul olis yksitoista sinistä päivää tässä kierrossa. Ei ehkä ihan näin kuitenkaan ...

Nyt jännittää, menkat ei oo alkanu dpo12, mut ei oo kyl oikein mitään oiretta, josta epäilisin raskautta. Huomenna aamulla testaan, ellei menkat ala yöllä.
Toi ovisten tikuttelu on kyllä yllättävän koukuttavaa, me ollaan käytetty sitä tähän asti ehkäisyn apuna kun ollaan varmoilla päivillä menty ja kumit käytössä just ovulaation aikaan.

Minulla digi antoi aikoinaan kemiallisessa 1-2viikkoa raskaana.
Riippuu paljon hormonin määrästä.

Kyllä se helkkari vaan sen oviksen antaa nytte :smug: Oikea puoli muniksista kipuilee ja eggikset bongattu :angelic: Tuntuu, että hoen ny samaa asiaa mutta oon ihan ihmeissäni, että näin aikasin ovuloin :hilarious: Ei toki haittaa... mut silti

Vuoto alkoi ryminällä pian sen vaaleanpunaisen liman jälkeen. Ja jesuksen kovien kipujen saattelemana.

Nyt kattoin kalenterista nii jo ovis on taas samoinhin aikoihin ku täs kierrossa, nii mun testi- ja viimeiset piinapäivät osuu juhannukselle. Viime vuonna mulla oli ovulaatio juhannuksen lähellä, tein juhannuslauantaina ekan ovisplussan mökin vessassa, muistan vieläki että kello oli neljä päivällä. Oli siis eka kierto koskaan ku tikuttelin ovulaatiota. Ja oviksen kuitenkin oon lähes tulkoon aina jotenkin tuntenut/huomannut, mut tikkuja halusin testata ja jäin koukkuun. Nyt mietin et pitäskö jättää tältä kierrosta testailu pois. Toisaalta se on niiin jännää. Mut mulla on oviskivut nii kamalat, nii ei jää huomaamatta.
Nyt tänä vuonna mulla onkin ehkä raskaustestit mukana mökillä. Tai sit jätän neki testaamatta. Tosin en haluais alkoholia juoda jos on pieniki mahdollisuus kyytiläisestä. Pitää miettiä.

Mut tuokin aikaisin testailu oli täs kierrossa iha ok. Koska tiesin et testit antoi tosi heikkoa haamua, kunnes dpo 15 antoikin kunnon haamulaisen. Jos olisinkin testannut vasta dpo 15,kuinka paljon olisin siitä iloinnutkaan, kun en olisi osannut epäillä yhtään, kuten nyt epäilin kun haamut ei siihen asti ollu vahvistunut. Vaistoki on vaan ihmeellinen asia. Siihen kannattaa luottaa.
Vaikka ke ja to kerkisin jo vähän haaveilla et meille tulis tammikuinen.

Niin ja unohdin sanoa että tilasin Raskauskeijulta niitä Clear Bluen dual-testejä 10kpl, kun meidän apteekissa ei ollut ja tilaamalla olisi saanut tiistaille. Se olis ollut kyllä nopeammin kuin keijun tilaus, mutta hinnaltaan 20€ kalliimpi :shifty:

Ens viikolla pääsen testailemaan kun Flow näyttää ovulaatioajan lähenevän. Mulla ollut kaksi kiertoa nyt pillereiden jälkeen ja molemmat eri pituiset, joten mielenkiinnolla odotan testejä. Onneks meillä on muutenkin säännöllinen seksielämä, mutta tuohan tää siihen kivan lisän kun vauvaa niin kovasti toivotaan :rolleyes:

Kp 21/30 ja dpo 6.

Heräsin puoli viideltä hirveään nälkään ja nyt tutisen vilusta peiton alla, eikä unesta tietoakaan. Viime kierrossa samat oireet. En jaksa uskoa, että heti uudelleen plussais. Oon varma, että mieli kehittää kunnon valeraskauskuplaa, joka puhkeaa reilun viikon päästä menkkoihin.

ON: Kuulumisia. Täällä dpo11, testi totaalisen nega. Varaudun menkkoihin ja suunnittelen seuraavaa kiertoa. Tämä kierto piteni nyt viikolla verrattuna normaaliin. Jatkamme harjoituksia..:wacky:

Ostin edellisellä kauppareissulla maca-jauhetta ja pussista tuli jo niin kauhea haju, että miten te pystytte syömään sitä? :wtf::hilarious::hilarious: Sekoitatteko sitä mihin, smoothieen, kahviin?? Haluaisin sitä kovasti nyt syödä, mut haju ei anna kuvaa ainakaan hyvästä mausta :grin

Ostin edellisellä kauppareissulla maca-jauhetta ja pussista tuli jo niin kauhea haju, että miten te pystytte syömään sitä? :wtf::hilarious::hilarious: Sekoitatteko sitä mihin, smoothieen, kahviin?? Haluaisin sitä kovasti nyt syödä, mut haju ei anna kuvaa ainakaan hyvästä mausta :grin

Se on kyllä niin karseen makusta ja hajusta. Mä sekotin sen veteen, ja vedin nenästä kiinni pitäen niin äkkiä alas ku mahdollista. Ekalla kerralla oksensin saman tien, sit siihen alko tottua silleen et pysy alhaalla... :hilarious:

Se on kyllä niin karseen makusta ja hajusta. Mä sekotin sen veteen, ja vedin nenästä kiinni pitäen niin äkkiä alas ku mahdollista. Ekalla kerralla oksensin saman tien, sit siihen alko tottua silleen et pysy alhaalla... :hilarious:

Ehkä tämä on kuitenkin kokeilun arvoista, jos se jollain tavalla edesauttaa raskautumista :grin:hilarious: Olis pitänyt aloittaa siitä säännöllisestä greippimehusta, vaikka siitäkään en pidä. Mut ois silti ollut varmasti parempaa :grin

Täällä nyt nyt kp13 ja Flo ennustaa ovista kp:lle 21.

YK 2 kp1 alkoi täällä tänään.
Näköjään mulla on kierto vaan sen 24 päivää joka on kyllä tosi lyhyen olonen. Mutta en tiedä sitten voiko ne lähteä siitä pitenee kun se kierukka kuitenkin vasta kuukausi sit poistettiin.

Tänään olis tarkotus lähtee greippimehukaupoille, ongelma vaan että mä en oo nähny sitä vielä missään kaupassa! Ajaako ihan greippi syötynä saman asian ja paljonkohan päivässä pitäis vetää?

Mä oon myös tota macaa harkinnut, mutta taidan tän kierron mennä van greipillä ja tikutuksilla ja ottaa ens kierrolla taas vähän järeämmät aseet käyttöön jos tarve tulee.
Macaa oon tosin miettinyt jo kauan ennen raskaustoiveitakin kun sillä on niin paljon muitakin vaikutuksia :)

Tohon macan syömiseen vielä, en tiedä siis miltä maistuu mutta joskus otin päivittäin msm-jauhetta joka on aivan kauheen makusta. Sitä sekotin aina shottilasiin veteen ja ruiskasin vähän sitruunamehua päälle, se peittää aika hyvin montakin makua. Ihan vinkkinä että kannattaa kokeilla! :laughing002

Tohon macan syömiseen vielä, en tiedä siis miltä maistuu mutta joskus otin päivittäin msm-jauhetta joka on aivan kauheen makusta. Sitä sekotin aina shottilasiin veteen ja ruiskasin vähän sitruunamehua päälle, se peittää aika hyvin montakin makua. Ihan vinkkinä että kannattaa kokeilla! :laughing002

Joo MSM on kans kamalaa, mut ei kyl mitään verrattuna macaan :hilarious:

Takaisin