Raskaaksi 2020

Tämä pregcheck sinetöi kyllä nyt mun toissapäiväisen selkeen haamun kemialliseksi. Kyllähän tuossa selkee pieni ohkane viiva on, mut niin haalee ettei taida ees kuvasta erottaa. Menkkajomot lisääntyy mahallaja nivusissa. Pahaa oloa kans on ja kamala väsy ja nälkä, mutta eipä ne itsessään sitä raskautta jatka. Ei vaan saanut tarpeeksi kiinni tälläkään kertaa :sad001
Ootellaan vuotoa alkavaksi. Alkaiski vasta sunnuntaina tai maanantaina, nii sais ens kuussa sit olla juhannuksen ilman menkkoja mökillä, jos jotain positiivista pitää löytää tästä.

Ja ei ilmeisesti oo kohdunulkoinen, koska testit haaleni eikä nyt ees iltapissasta tullut vahvempaa tänään.
Ehkä ensi kierrossa, nyt kun on 2 kemiallista putkeen pohjalla, ja tämä vielä näin selkeen haamun antoi vielä dpo 15. Toi kyllä toiveet aika ylös, vaikka yritin itseäni toppuutella :sad001

Edit. Lisäsin kuivuneenakin kuvan, kun siitä sen haaluran ehkä näkeekin. Että noin haaleeksi muuttui.

Liitteet

• IMG_20200522_184831.jpg
    IMG_20200522_184831.jpg
    37.2 KB · Katsottu: 196
  • IMG_20200522_201332.jpg
    IMG_20200522_201332.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
Tää oli se vahvin viiva 2 päivää sitten. Kuivuneenakin noin selkeä, vaikka noista sofeista haamut katoaa aika hyvin kuivuessaan.

Vs. Tämä pregcheck tänää kuivuessaan.

Liitteet

• IMG_20200522_191710.jpg
    IMG_20200522_191710.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 170
  • IMG_20200522_201332.jpg
    IMG_20200522_201332.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 153
Muokattu viimeksi:
Tää oli se vahvin viiva 2 päivää sitten. Kuivuneenakin noin selkeä, vaikka noista sofeista haamut katoaa aika hyvin kuivuessaan.

Vs. Tämä pregcheck tänää kuivuessaan.

Vmp :arghh: :Heartred Mulla ei oo mitään kokemusta tuulimunista kun en ikinä oo saanu viivoja mitkä sit ois hävinnyt. Mutta nii kun itse sanoit, että siihen 7kk mahtuu jo paljon "tapahtunutta", ehkä se luo toivoa että jotain kuitenkin tapahtuu ja siittiö löytää munasolun helposti :bookworm: paljon tsemppiä, itse tiedän kokemuksesta että km jälkeen sitä plussaa odottaa kun kuuta nousevaa :Heartred

Kp 19/30 ja dpo 4.

Oon ollut tosi väsynyt tänään. Nukahdin sohvalle lasten mellastaessa vieressä. Nyt on pääkin kipeä. Yritin mennä nukkumaan, mutta on etova olo ja närästää, eikä makuuasento tunnu hyvältä. Epäilen vahvasti, että olen saanut jonkun taudin.

Tosin huomasin, etten voi maata mahallaan, kun kohtuun tuntuu paine. Koitan pistää jäitä hattuun. Jos tunsin irtoamisen oikein sunnuntaina, nyt on vasta dpo 5.

Muokattu viimeksi:
Kp 19/30 ja dpo 4.

Oon ollut tosi väsynyt tänään. Nukahdin sohvalle lasten mellastaessa vieressä. Nyt on pääkin kipeä. Yritin mennä nukkumaan, mutta on etova olo ja närstä, eikä makuuasento tunnu hyvältä. Epäilen vahvasto, että olen saanut jonkun taudin.

Tosin huomasin, etten voi maata mahallaan, kun kohtuun tuntuu paine. Koitan pistää jäitä hattuun. Jos tunsin irtoamisen oikein sunnuntaina, nyt on vasta dpo 5.
Mulla tuntu irtoominen mun mielestä eilen mutta voi toki olla et oli pari päivää sitten tai sitä ennen ku hymy viime viikolla mut nyt sit kuitenkin sama kp ja kierron pituus kuin sinulla ja mulla on outo paine ollu eilen yöllä ja monet noi tuntemukset olleet vasemmalla kun yleensä on oikealla vaan

Kp 19/30 ja dpo 4.

Oon ollut tosi väsynyt tänään. Nukahdin sohvalle lasten mellastaessa vieressä. Nyt on pääkin kipeä. Yritin mennä nukkumaan, mutta on etova olo ja närästää, eikä makuuasento tunnu hyvältä. Epäilen vahvasti, että olen saanut jonkun taudin.

Mennään suht samoilla kierroilla.
Mulla ollut myös tota jäätävää väsymystä. Kaveri jo heitteli että nyt se vauva tulee!
Taitaa toivoo sitä enemmän kun minä:grin
Ei olla siis kerrottu vielä mitään mistään kenellekään.

Hmm, kp 23/24-26 dpo 13 r testi nega :sorry: kai siinä jo jotain pitäisi näkyä jos näkyis:think005 eikö? Taidan uskaltaa illalla ottaa pari siideriä:rolleyes:

Täälä kp 9 menossa ja kolmas päivä vilkkuvalla hymyllä..:) Tosin viivat oli melkeen tasavahvat aamun tokasta pissasta, että testaan vielä iltapäivällä uudelleen, josko sais vielä pysyvän hymyn tälle päivää. Josko Viimestään huomiselle?
Viikonloppu talletellaan ahkerasti ja toivotaan, että se riittää koska alkuviikon oon mökillä työkavereiden kanssa :rolleyes:

Tosi aikasin vaan on ovis tulossa nytten, tikuttelen varmaan vielä myöhemmin uudelleen josko tulis toinen ovis vielä myöhemmin? Ainakin pääsee nopeesti taas piinaileen :grin:grin

Minähän olen täälä sanonut että en ovulaatiota ala etsimään, mutta mitä mää nyt teen? Lähden tietenkin apteekkiin :laughing021"ihan vaan jos tässä kierrossa testailen" Vauva tuu jo!

Minähän olen täälä sanonut että en ovulaatiota ala etsimään, mutta mitä mää nyt teen? Lähden tietenkin apteekkiin :laughing021"ihan vaan jos tässä kierrossa testailen" Vauva tuu jo!

Joo mäkin vannoin vielä viikko sit etten yritä ees tikutella, mutta kuinkas sitten kävikään. :rolleyes::grin

Onko joku käyttänyt sitä CB digitestiä mikä mittaa kahta eri hormonia? Nyt mietin pitäiskö silti hankkia se digitesti mikä mittaa pelkän lh. Miten mä saisin miehen suostumaan siihen että kävis hankkimassa mulle niitä testejä? Apteekissa ei ollut niitä perus digitestejä kun kävin nuo ostamassa.

Onko joku käyttänyt sitä CB digitestiä mikä mittaa kahta eri hormonia? Nyt mietin pitäiskö silti hankkia se digitesti mikä mittaa pelkän lh. Miten mä saisin miehen suostumaan siihen että kävis hankkimassa mulle niitä testejä? Apteekissa ei ollut niitä perus digitestejä kun kävin nuo ostamassa.

Halvin kun tilaa raskauskeijulta

Mullon käytössä se 2 hormonin. Molempia oon kokeillu ja molemmille iso peukku:smug:

Mä käytin ennen esikoista sitä dual hormone digitestiä, se oli mun mielestä tosi hyvä ja helppokäyttöinen. Inhoan tihrustella näitä viivoja ja arvailla koska ovis on tai ei oo. :rolleyes: Se kai myös ottaa yksilöllisen LH-vaihtelun paremmin huomioon, kun se vertaa alkukierron tuloksiin sitä hormoni-piikkiä. Ja kertaalleen tuli todennettua sen antama ovisplussa sattumalta gynen ultrassa samana päivänä, eli toimi ainakin minulla. :)

2 hormonin testissä näyttää siis lähestyvää ovista vilkkuvalla hymynaamalla ja sit pysyvällä naamalla ku LH huippu havaittu. Ja se pysyvä hymynaama pysyy siinä sen muutaman päivän eli oletetun oviksen ajan. Muuta eroa ei juurikaan oo :smug:

Teitkö vielä testiä?

En tehnyt, koska selkeesti laskee hormonit, nii ei huvita enää katsella negatestiä :(

Tänää alkoi veetuttaa kaikki, nii tietää et vuoto lähestyy, ja äsken vessassa käydessä oliki jo vaaleanpunaista limaa, joten varmaan tänää viimeistään huomenna sit kp 1.

Edelleen pahoinvointia ja väsyä on.
Ja masentaa. Mutta ehkä ens kierrosta sitten tärppää kunnolla :Heartred
Se vahva haamu dpo 15 oli kyllä ilkee. Koska muut oli niin haaluroita, nii ei niistä sillee ollu sellasta sykähdyttävää, mut tuo vahva antoi turhaa toivoa.

Takaisin