Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 89530
Päivällä teki mieli tikuttaa.. En tajua kun musta mä pongasin alku viikosta oviksen :arghh:
Täytyy piilottaa tikut johonkin
Tämä eikä keskiviikon ja torstain ollut vielä plussat, oisko tulossa ovis vasta?
Mä kun en tiedä missä kierron suhteen mennään kun vielä odotellaan niitä ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen. Kai tuo kuitenkin osaa tulkita viivoja kun pari aiempaa testiä oli pelkkää ympyrää ja tänään sit tuli vilkkuva naama. Onko siinä muuten miten tarkkaa että aamun eka pissasta pitää ottaa? Mä luin vasta myöhemmin sen ja oon aina ottanu tokasta tai kolmannesta pissasta suunnilleen yhtä pitkällä pidätyksellä.Mä käytin ennen esikoista sitä dual hormone digitestiä, se oli mun mielestä tosi hyvä ja helppokäyttöinen. Inhoan tihrustella näitä viivoja ja arvailla koska ovis on tai ei oo. Se kai myös ottaa yksilöllisen LH-vaihtelun paremmin huomioon, kun se vertaa alkukierron tuloksiin sitä hormoni-piikkiä. Ja kertaalleen tuli todennettua sen antama ovisplussa sattumalta gynen ultrassa samana päivänä, eli toimi ainakin minulla. :)
Mäkin oon kuullut, että raskautuminen on todennäköisempää heti kemiallisen tai keskenmenon jälkeen. Mullakin oli viimekierrossa kemiallinen, joten jännityksellä odotellaan. :angelic:Mut eikö sitä sanota että raskautuminen on helpompaa kemiallisen tai heti keskenmenon jälkeen. Joten nyt vaan pitää uudessa kierrossa toivoa että vihdoin ois meidän vuoro.
Näyttää mun silmään vielä negatiiviselta, sillä viivat ei ole yhtä vahvoja. Ehkä päivän tai parin päästä tulee plussa.Tein ekaa kertaa elämässäni ovistestin. Onkohan tää nyt nega, selkeä plussa vai jotain siltä väliltä? kp12 voisi olla tänään kun olen laskenut tähtien, kuun, mielialan ja perunoiden asennon keskiarvon (edellisistä menkoista ei oikeen voi laskea ku minipillerien takia viimeksi heinäkuussa)
Niinpä tuo taitaa olla ohjeen mukaan yleensä 14 ja 15 päivä pitäis plussa tulla. Huomenna sit uudestaan testiin ja niin edelleen :angelic:Näyttää mun silmään vielä negatiiviselta, sillä viivat ei ole yhtä vahvoja. Ehkä päivän tai parin päästä tulee plussa.
2 hormonin testissä näyttää siis lähestyvää ovista vilkkuvalla hymynaamalla ja sit pysyvällä naamalla ku LH huippu havaittu. Ja se pysyvä hymynaama pysyy siinä sen muutaman päivän eli oletetun oviksen ajan. Muuta eroa ei juurikaan oo
Mites muilla? Onko kierukan poiston jälkeen ollut paljon vuotoa tai kipuja ja kauanko on kestänyt, että kierto on tasaantunut normaaliin?
Tein ekaa kertaa elämässäni ovistestin. Onkohan tää nyt nega, selkeä plussa vai jotain siltä väliltä? kp12 voisi olla tänään kun olen laskenut tähtien, kuun, mielialan ja perunoiden asennon keskiarvon (edellisistä menkoista ei oikeen voi laskea ku minipillerien takia viimeksi heinäkuussa)
Mulla oo oireita suuntaa ei toiseen. Äreä olen mut se on tämä muutto ja kaikki home sun muu. Sitten on toki flunssainen olo kuten kuuluu asiaan mut tänää ihmettelin kävellessä miksi oikealla puolella mut ei niinku mis yleensä ovisjomo vaan enemmän keskellä repi ja tuntu outoa ns repivää kipua. Sit oikealla nippailee eli kai se keltis. En osaa sanoa kuin että nännit on taas vaihteeksi tummat ja sylkeä erittyy tosi paljon (voi olla kosteus) ja sit semmonen vähän räjähtävä olotila. Kuitenkin on outo hällä väliä olo ja semmonen päättäväinen ja näin päin pois. Vv aika runsas ja semmonen mitä luteaalissa on et kaipa se siitä mut muuten tosi oireeton. Toki rinnat on painavat ja tietty kohta jotenkin vihloo. Kp20/28-30Mukavaa, voidaan sitte piinailla yhdessä Jesbe ja Coda.
Ihan päättömiä unia ja herätessä nenä tuntuu tukkoselta, vaikkei olo ole yhtään flunssainen.
Kp 20/30 ja dpo 5.