Raskaaksi 2020

IMG_20200523_140115.jpg

Päivällä teki mieli tikuttaa.. En tajua kun musta mä pongasin alku viikosta oviksen :pompus::arghh:
Täytyy piilottaa tikut johonkin :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200523_114146.jpg
    IMG_20200523_114146.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 121
Mut eikö sitä sanota että raskautuminen on helpompaa kemiallisen tai heti keskenmenon jälkeen. Joten nyt vaan pitää uudessa kierrossa toivoa että vihdoin ois meidän vuoro.

Mulla oli se tosivahva ovis+ torstaina. Ostin vielä herkemmän r-testin, joka nega, joten ihan oikea ovis oli kyseessä. On ollut muutaman päivän olo että tulen kipeäksi (jotka tulkitsin toiveikkaana raskausoireiksi ennen testiä), niin ei touhuttu sitten to eikä pe, jotka ois ollu optimaaliset päivät. Viimeksi oli sekstailua sunnuntaina, joten raskaus tässä kierrossa epätodennäköinen :meh:. No eikun uuteen kiertoon, laskeskelin jo todennäköisiä ovispäiviä ensi kierrossa :happy:.

Muokattu viimeksi:
Täälä ei tullu pysyvää hymynaamaa mut viiva tummenee.. ehkä huomiselle sit :wink Tosin kivempi olis jos pamahtais ovis vasta ens ke aikoihin nii ehtis talletella enemmän :angelic: Mutta toisaalta, pitää sitä muutaki elämää kai olla :hilarious::hilarious: Nyt varsinki ku kesä tuli :dance011

Maiconii meillä just miehellä alkaa 5 yön putki mutta mitäpä sitä ei tekis plussan eteen. Lapset samaan aikaan pelaamaan puhelimilla ja pienin unille.

Mä käytin ennen esikoista sitä dual hormone digitestiä, se oli mun mielestä tosi hyvä ja helppokäyttöinen. Inhoan tihrustella näitä viivoja ja arvailla koska ovis on tai ei oo. :rolleyes: Se kai myös ottaa yksilöllisen LH-vaihtelun paremmin huomioon, kun se vertaa alkukierron tuloksiin sitä hormoni-piikkiä. Ja kertaalleen tuli todennettua sen antama ovisplussa sattumalta gynen ultrassa samana päivänä, eli toimi ainakin minulla. :)
Mä kun en tiedä missä kierron suhteen mennään kun vielä odotellaan niitä ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen. Kai tuo kuitenkin osaa tulkita viivoja kun pari aiempaa testiä oli pelkkää ympyrää ja tänään sit tuli vilkkuva naama. Onko siinä muuten miten tarkkaa että aamun eka pissasta pitää ottaa? Mä luin vasta myöhemmin sen ja oon aina ottanu tokasta tai kolmannesta pissasta suunnilleen yhtä pitkällä pidätyksellä.

Mulla on joko ovis, menkat tulossa, pissatulehdus tai kohtutulehdus kun sen verran alamaha kipuilee.

Mut eikö sitä sanota että raskautuminen on helpompaa kemiallisen tai heti keskenmenon jälkeen. Joten nyt vaan pitää uudessa kierrossa toivoa että vihdoin ois meidän vuoro.
Mäkin oon kuullut, että raskautuminen on todennäköisempää heti kemiallisen tai keskenmenon jälkeen. Mullakin oli viimekierrossa kemiallinen, joten jännityksellä odotellaan. :angelic:

Tein ekaa kertaa elämässäni ovistestin. Onkohan tää nyt nega, selkeä plussa vai jotain siltä väliltä? :bored: kp12 voisi olla tänään kun olen laskenut tähtien, kuun, mielialan ja perunoiden asennon keskiarvon :confused004 (edellisistä menkoista ei oikeen voi laskea ku minipillerien takia viimeksi heinäkuussa)

Liitteet

• 15902395898217644838538663717057.jpg
    15902395898217644838538663717057.jpg
    13 KB · Katsottu: 146
Tein ekaa kertaa elämässäni ovistestin. Onkohan tää nyt nega, selkeä plussa vai jotain siltä väliltä? :bored: kp12 voisi olla tänään kun olen laskenut tähtien, kuun, mielialan ja perunoiden asennon keskiarvon :confused004 (edellisistä menkoista ei oikeen voi laskea ku minipillerien takia viimeksi heinäkuussa)
Näyttää mun silmään vielä negatiiviselta, sillä viivat ei ole yhtä vahvoja. Ehkä päivän tai parin päästä tulee plussa. :happy:

Täällä on ostettu ovistestejä. Haluun testata osuuko Flo-sovellus oikeaan. Sen mukaan ovulaatioon ois kuusi päivää, eli jos plussa tulee päivää paria ennen, niin aika tarkka on. :grin

Täällä kp 34/dpo 15, ei vuotoa, ei oireita. Huomenna testaan, jos ei vuoto ala. Tosi kummallinen kierto, kun ovis tuli myöhään ja vuotokin antaa odottaa itseään. Ei ole yhtään sellainen olo, että olisin raskaana. Mutta ei ole yhtään pms-fiilistäkään.

Osaatteko sanoa näkyyks kemialliset esim digi testeissä myös? Mun on niin vaikee uskoo et oon raskaana et käyn jo kaikki maholliset läpi päässäni. Ku ei oikeestaa oo mitään oireita ku väsymys :angelic: onneks on testejä kaapissa aijon testata vielä pc liuskoilla ja maanantaina toivottavasti posti tuo viikko näytölliset testit :woot:

Sain neuvolaan ensisoittoajan tiistaille sit pääsee verikokeisiinkin.

2 hormonin testissä näyttää siis lähestyvää ovista vilkkuvalla hymynaamalla ja sit pysyvällä naamalla ku LH huippu havaittu. Ja se pysyvä hymynaama pysyy siinä sen muutaman päivän eli oletetun oviksen ajan. Muuta eroa ei juurikaan oo :smug:

Juurikin näin, paitsi vielä tarkennuksena että se mittaa nimensä mukaisesti kahta hormonia, estrogeenia ja LH:ta. Ennen ovulaatiota eka lähtee nousuun ja sen jälkeen LH piikki, joka on pysyvä hymy, estrogeenin vilkkuva naama kertoo että sopivaa aikaa yrittää on jo.

Pelkkää LH:ta mittaavat ei anna niin paljoa aikaa ennen varsinaista ovulaatiota harrastaa seksiä, vaan se pitää toimia sitten justiinsa. :laughing001

Mites muilla? Onko kierukan poiston jälkeen ollut paljon vuotoa tai kipuja ja kauanko on kestänyt, että kierto on tasaantunut normaaliin?

Mulla alkoi heti vuoto normaalisti. Tai ensimmäinen oli sellasta tiputtelua reilun viikon heti kun kierukka poistettiin, mutta siitä seuraavat menkat alkoi kp30 ja kierrot olleet 25-31 päivää ja kestäneet 2-4 päivää.

Onnea plussanneet!

Minustakin näyttää vielä negatiiviselta. Eikun uutta testiä vaan putkeen! :)

On kp30. Rintoja aristaa kolmatta päivää. Välillä oli kuukautiskipuja, mutta ne menivät ohi. Nyt sitten jännään, olenko raskaana. Viime kuussa kierron pituus oli 33, joten vielä pitää odotella. Raskas viikko ollut muussa mielessä.

Mukavaa, voidaan sitte piinailla yhdessä Jesbe ja Coda. :wink

Ihan päättömiä unia ja herätessä nenä tuntuu tukkoselta, vaikkei olo ole yhtään flunssainen.

Kp 20/30 ja dpo 5.
Mulla oo oireita suuntaa ei toiseen. Äreä olen mut se on tämä muutto ja kaikki home sun muu. Sitten on toki flunssainen olo kuten kuuluu asiaan mut tänää ihmettelin kävellessä miksi oikealla puolella mut ei niinku mis yleensä ovisjomo vaan enemmän keskellä repi ja tuntu outoa ns repivää kipua. Sit oikealla nippailee eli kai se keltis. En osaa sanoa kuin että nännit on taas vaihteeksi tummat ja sylkeä erittyy tosi paljon (voi olla kosteus) ja sit semmonen vähän räjähtävä olotila. Kuitenkin on outo hällä väliä olo ja semmonen päättäväinen ja näin päin pois. Vv aika runsas ja semmonen mitä luteaalissa on et kaipa se siitä mut muuten tosi oireeton. Toki rinnat on painavat ja tietty kohta jotenkin vihloo. Kp20/28-30

Takaisin