Mirkku2020
Vauhtiin päässyt keskustelija
Noniin nyt sit hyödyntää ja jalat kattoon . Kyl mul on joku outo päähänpisto et pitää huomenna perus lääkärin vastaanotol jutella et mitä lääkettä vähennetään kun kerta aion olla noin kolmen viikon päästä raskaana jos nyt ovis on ihan kulman takana ja niin vaikuttaa olevan. Testit tummuu koko ajan nyt vasta kp10 mut ku hymy tulee niin sit on progesteronikuuri 10 päivää siitä ovis plussasta 3 päivän päästä eli hymy sit kolmantena päivänä siitä luget ja testi tietty joka nyt saa luvan olla plus. Mä en oo aiemmin ajatellut ennen ovista näin mut nyt näin outoa unta muutama päivä sitten et olin raskaana ja gyne koko ajan hoki mulle et kyl se pysyy turhaa mä pelkään. Muuta unta en oo nähnyt niin se on minun tää intuitio
Mistä sulla tuli samanmoinen jos saa udella? :)
Totta kai saa udella!
Minulla oli tm 10/19, ja takana kahdet menkat. Kahtena kiertona tm jälkeen on vaan ollut sellainen tunne että ne ei onnistu, ja nyt on ollut muutama päivä sellainen tunne että nyt tärppää. Ovistestit on vahvistuneet, peittoa heiluteltu, sekä nyt pitkästä aikaa kunnon ovislimat ja oireita. Kaiken lisäksi yleensä jos minulla on jostain vahva tunne, se käy toteen. Olen nähnyt aikasemmin paljon enneunia muiden raskauksista ja muista arkisista asioista, eli pidetään peukkuja että se ei petä tälläkään kertaa Mitä lääkkeitä sinulla on käytössä?