Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miks sä kirjoitat kuin minä? Mulla uni ei tuu mut sen yhdistän ku ovis tulossa.. sillon pyörii lakanoiden välissä vaan ja aamulla väsynyt. Anovulatorinen kierto ku on niin mul on tosi niukka vuoto eli viime kierto todennäköisesti anovulatorinenTervetuloa!
Pidän peukkuja, että sulla tärppäisi :)
Huoh, mä en saa nykysin untakaan ihmisten aikoihin pyörin vaan jalat jäässä sängyssä. Tätä on ollu nyt oviksesta asti. Jalat myös levottomat ja närästää.. Äh, hulluksi tuun kohta jos tää tippailu vielä jatkuu eikä olo tasotu
Kohtalotovereita?
Huomaa kyllä, että eletään vähän tämmöstä siirtymävaihetta muuton jälkeen Mies sai töitä ja muutettiin ihan uudelle paikkakunnalle kesken mun koulun. Ootan nyt haastattelua kouluun ja hakenut pariin työpaikkaankin. Lapset odottaa päivähoitopaikkaa ja kaikki on vähän auki.
Levoton olo, kärsin taas vaihteeksi unettomuudesta (stressi?), lapset on levottomia ja oon kotona niin mulla on liikaa aikaa ajatella kaikkea. Paljon sitä vauvaa ja raskautumista
Katselen melkein päivittäin rattaita yms. Myytiin meidän rattaat kun kuopuksen piti olla viimeinen. Halusin eroon kaikesta vauvatavarasta kun mies oli niin ehdoton, ajattelin että pääsen helpommin asian yli
Ja nyt tietysti jo hinkuisi ostamaan kaikkea ihanaa.
Ja mähän en suostu ajattelemaan sitä, että en ehkä raskautuisi ollenkaan, tai että raskaus menisi kesken. Koska pakkohan mun on saada se pieni
Joo se on tosiaan hyvä, jos saa ajatuksia muualle ainakin piinailuvaiheissa.
Tosin mulla tuotti vaikeuksia vähän töissäkin silloin, kun oireet oli ne pms:ää tai muuta, on olleet yleensä aika häiritseviä
Mistä olette ostaneet ovistikkuja? Kun ne on aika tyyriitä ja tarvitsisin niitä ilmeisesti kuitenkin..sellaisia siis mitkä on suht luotettavia
Heh, minulla samanlainen intuitio että tästä kierrosta poksahdan raskaaksiPaljonko Digi ovistesti on Suomessa?
Mä oon nyt ihan varma että mä tuun raskaaksi seukki oviksesta. Outoa. En ymmärrä miksi näin ajattelen mut näin mä nyt intuitiivisesti tiedän tai haluan ajatella
Noniin nyt sit hyödyntää ja jalat kattoon . Kyl mul on joku outo päähänpisto et pitää huomenna perus lääkärin vastaanotol jutella et mitä lääkettä vähennetään kun kerta aion olla noin kolmen viikon päästä raskaana jos nyt ovis on ihan kulman takana ja niin vaikuttaa olevan. Testit tummuu koko ajan nyt vasta kp10 mut ku hymy tulee niin sit on progesteronikuuri 10 päivää siitä ovis plussasta 3 päivän päästä eli hymy sit kolmantena päivänä siitä luget ja testi tietty joka nyt saa luvan olla plus. Mä en oo aiemmin ajatellut ennen ovista näin mut nyt näin outoa unta muutama päivä sitten et olin raskaana ja gyne koko ajan hoki mulle et kyl se pysyy turhaa mä pelkään. Muuta unta en oo nähnyt niin se on minun tää intuitioHeh, minulla samanlainen intuitio että tästä kierrosta poksahdan raskaaksi
Peukkuja kaikille plussa toiveisiin ja parempaa onnea uuteen kiertoon "joutuneille"
Zarar toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaan, nauttikaa elämästänne ja perus arjesta miehesi rinnalla Ja eihän sitä koskaan tiedä jos yllätysvauva tulee
Omaa oloani tässä sen verran, kp12 menossa ja raskauskeijun herkkiä one step ovistikkuja käyttänyt. Välillä jo saanut hyvinkin tummaa toista viivaa viime päivinä, mutta ei plussaa. Toivon että saisin kohta sen ovisplussan, mutta tuntuu ettei minulla onnista nuiden kanssa. Seksiä tosin harrastetaan säännöllisesti (joka/joka-toinen päivä) , niin ei väliä jos tikuilla ei saisi tulosta. Toivon että ovulaatio silti tapahtuisi :angelic:
EDIT. Käytössä nyt siis ollut meillä maca-jauhe noin puolikkaan rkl verran joka aamu, möller omega tupla ( ja itsellä mammavitamiinit marraskuusta asti ja miehellä tavan monivitamiini menneet jo kauan)
Tammikuulle paljon plussia toivotan jokaiselle meistä
Mä käyn tänään hakee magnesiumia kun lääkäri oli kirjannut ylös et kromi plus magnesium. Juu ja ku haluisin myös omega ilman s vitamiinia. Eli mul on macatabletit, B-Complex jossa liki kaikki beet ja sit E erikseen, onagraa 1500mg eli helokkiöljykapselit sekä semmonen gynen määräämä jauhe jossa myoinositol foolihappo seleeni ja melatoniini. Niin nyt lisäksi se kromi tuli ja nyt hakee magnesiumia mut onkohan liikaa jos rupee kiskoon vielä omega 3,6,9 ku semmonen näytti olevan. Osaa näistä syön muihin eli kromi ja magnesiumi ja helokkiöljykapselit menee muuhun kuin raskaus juttuun mut se jauhe ja E vitamiini on raskautta ajatellen. Maca on ku mulla tulee niin pirteä olo eli serotoniinin kohottaa.. mutta juu onkohan liikaa vielä laittaa se omega?Peukkuja kaikille plussa toiveisiin ja parempaa onnea uuteen kiertoon "joutuneille"
Zarar toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaan, nauttikaa elämästänne ja perus arjesta miehesi rinnalla Ja eihän sitä koskaan tiedä jos yllätysvauva tulee
Omaa oloani tässä sen verran, kp12 menossa ja raskauskeijun herkkiä one step ovistikkuja käyttänyt. Välillä jo saanut hyvinkin tummaa toista viivaa viime päivinä, mutta ei plussaa. Toivon että saisin kohta sen ovisplussan, mutta tuntuu ettei minulla onnista nuiden kanssa. Seksiä tosin harrastetaan säännöllisesti (joka/joka-toinen päivä) , niin ei väliä jos tikuilla ei saisi tulosta. Toivon että ovulaatio silti tapahtuisi :angelic:
EDIT. Käytössä nyt siis ollut meillä maca-jauhe noin puolikkaan rkl verran joka aamu, möller omega tupla ( ja itsellä mammavitamiinit marraskuusta asti ja miehellä tavan monivitamiini menneet jo kauan)
Tammikuulle paljon plussia toivotan jokaiselle meistä