Raskaaksi 2020

Täällä saatu ensimmäistä kertaa ovis bongattua tikulla. :smiley-bounce013 Nyt sitten peitto heilumaan ja kohta pääsee taas piinailemaan!

Liitteet

• IMG_20200522_075922.jpg
    IMG_20200522_075922.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 115
Mikä mun kroppaa vaivaa.. Kuvassa alempi lauantailta. Haamu ilmestyi testaajan jälkeen. Ylempi tämän aamuinen paljon vahvempi viiva. Mutta eilen alkoi tiputteluvuoto. Esikoisen kanssa ei ollut mitään tällaista vuoto ongelmaa joten en yhtään osaa sanoa onko nyt menossa kesken vai ei :sorry: tänään olisi 4 päivää kuukautiset myöhässä. Testi on tavallinen precheck eli ei herkkä...

Tänään tehty saman merkkinen testi. Viiva tuli vielä mutta niin huono etten saa edes kameralla hyvää kuvaa. Vuotoa nyt kuudetta päivää. Paljon vähemmän vuotoa kuin kuukautisissa mutta kestää ikuisuuden kun normaalisti 3 päivää. Kesken on mennyt varmaan jo aikaisin kun vielä viime viikolla oli tosi kova jano kokoajan ja huono-olo :sad001

Tsemppiä kaikille ja toivon tänne isoa plussa aaltoa:Heartred

Ei tästä tuu taas mitään :(
Aamun eka pissa. Okei mulla on illemmalla testit yleensä vahvempia, mutta vs. Se dpo 15 testi, nyt pitäs olla dpo 17.
Kyllähän siinä haalea haamu on, mut ei vahvistunut vs. Dpo 15 aamuinen ja vaan vaaleentunit vs. Dpo15 päiväinen:sad001
Oireet on lisääntynyt. Pahoinvointia, nippailee ym. Mutta mikä noita testejä vaivaa.

Pitää kattoo jos pääsis tänää hakemaan muun merkkistä kaupasta.

Liitteet

• IMG_20200522_084244.jpg
    IMG_20200522_084244.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 177
Ei tästä tuu taas mitään :sad001
Aamun eka pissa. Okei mulla on illemmalla testit yleensä vahvempia, mutta vs. Se dpo 15 testi, nyt pitäs olla dpo 17.
Kyllähän siinä haalea haamu on, mut ei vahvistunut vs. Dpo 15 aamuinen ja vaan vaaleentunit vs. Dpo15 päiväinen:sad001
Oireet on lisääntynyt. Pahoinvointia, nippailee ym. Mutta mikä noita testejä vaivaa.

Onko Sofin testi?

Onko Sofin testi?
On Sofin 25 herkkyinen. Mun luottotesti ja aina toiminut itsellä hyvin ja viimeks raskaudessa näytti haamun dpo 10,se kyllä lähti sillon heti selkeesti vahvistumaan :/ tää ei. Tai hyvin hitaasti ja sit nyt taas haaleampi.

On Sofin 25 herkkyinen. Mun luottotesti ja aina toiminut itsellä hyvin ja viimeks raskaudessa näytti haamun dpo 10,se kyllä lähti sillon heti selkeesti vahvistumaan :/ tää ei. Tai hyvin hitaasti ja sit nyt taas haaleampi.

Okei. Itsellä myös tulevaisuutta ajatellen sofin ovis-, ja raskaustestejä.
Voihan toi olla joku maanantaikappale, jos just toisen merkkisellä, tai eri pakkauksesta testaa uudelleen ?

Okei. Itsellä myös tulevaisuutta ajatellen sofin ovis-, ja raskaustestejä.
Voihan toi olla joku maanantaikappale, jos just toisen merkkisellä, tai eri pakkauksesta testaa uudelleen ?

Tästä samasta paketista tein keskiviikkona dpo15 testin päivällä ja se näytti tältä.

Nää on ainakin itselle aina ennen toiminut hyvin,mut nyt taitaa olla taas kemiallinen jos ei tuosta lähde vahvistumaan :(

Liitteet

• IMG_20200520_164245.jpg
    IMG_20200520_164245.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 114
Ei tästä tuu taas mitään :sad001

Jos soitat neuvolaan ja pääset kattoo verestä hcg? :) Toivotaan et vahvempi eri merkillä

Jos soitat neuvolaan ja pääset kattoo verestä hcg? :) Toivotaan et vahvempi eri merkillä
Oon mökillä eri paikkakunnalla, niin ei onnistu ennen ensi viikkoa. Ja sillon varmaan asia tarkennut luultavasti suuntaan tai toiseen.

Tosin en tiedä ees kuinka nopeasti meidän paikkakunnalla pääsee ees labraan kun nyt vissiin on jotai muutoksia tehty koronan takia aukioloihin.

Oireet on tällä kertaa hyvin vahvat. On pahoinvointiakin, mitä mulla ei oo ees keskenmenneissä ollut. Nyt aattelin jo keskiviikon jälkeen et hitaasti mut varmasti vahvistuis testit, mut kyllä tuo tämän aamuinen oli aika varma ettei ne vahvistu. :/

Mulla kroppa oikuttelee ihan urakalla. Synnytyksen jälkeen kierrot ei oo vielä käynnistyny ja nyt ihmettelen missä mennään. Eilen hankin ovistestejä vaikka epäilenkin että ovis ois voinu ollu toista viikkoa sitten.

Eilen sekstailtiin ja mulla lonkassa hermo oli yhtä kipeä ku raskauksien aikaan ja kohti tuntui jotenkin erikoiselta. En tiedä voiko kyseessä olla raskaus. Jos ei menkat ala ens viikolla tai testiin tuu plussaa niin marssin gynelle.

Tein vielä viimeisen testin. Ehkä hitusen vahvempi, ku aamuinen, mut ei järin suuri ero, nyt väri ei jaksanut ees levitä koko testiviiva alueella, jäi vaan oikeaan reunaan, mikä kyllä aika yleistä Sofilla. Kyllä mä heitän nyt pyyhkeen kehään ja oottelen vuotoa alkavaksi. Mut tätä myöden meni mun haave myös helmikuisesta jos vuoto monta päivää viivästyy, sillä nytkin laskettuaika ois ollu 26.1. Niin jos esim. Huomenna alkaa vuoto, nii siirtyy laskettuaika ainakin 1.3. Riippuen tietty oviksesta.

Liitteet

• IMG_20200522_095812.jpg
    IMG_20200522_095812.jpg
    21 KB · Katsottu: 137
Niin muakin kiinnostaa tää, että liittyykö liian ohueen limakalvoon aina niukat kuukautiset? Mulle on tehty kaavinta ja olen kuullut, että se voi vaikuttaa raskautumiseen. Onko kellään kokemusta? :nailbiting:

Eihän limakalvo ja vuoto ole ihan suoraan verrannollisia, koska mukana on myös verta ja limakalvo tiivistyy jonkin verran ennen kuin vuotaa pois. Jos kaavinta on onnistunut ilman komplikaatioita, niin ei vaikuta raskautumiseen. Ongelmia tulee lähinnä jos on ollut komplikaatio tai kaavittu ns. liikaa, eli lihaskerrokseen asti, jolloin limakalvon kasvaminen voi häiriintyä ja kasvaa lihaskerroksen sisään.

Tästä samasta paketista tein keskiviikkona dpo15 testin päivällä ja se näytti tältä.

Nää on ainakin itselle aina ennen toiminut hyvin,mut nyt taitaa olla taas kemiallinen jos ei tuosta lähde vahvistumaan :sad001

Oota se eri merkin testi. Jos tuo onkin jotain susierää koko paketti.

Takaisin