Ootteko kauan yrittänyt?
Yk5 oli tää yllätyin miten nopeesti olin varautunut ainakin 9yk koska esikoisestakin meni se aika nyt toivotaan et pysyy matkassa ja tulee tammikuinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko kauan yrittänyt?
Kyllä se eilinen hailura on plussa!
Nyt toivotaan et tulis plussa aalto tänne
Mikä mun kroppaa vaivaa.. Kuvassa alempi lauantailta. Haamu ilmestyi testaajan jälkeen. Ylempi tämän aamuinen paljon vahvempi viiva. Mutta eilen alkoi tiputteluvuoto. Esikoisen kanssa ei ollut mitään tällaista vuoto ongelmaa joten en yhtään osaa sanoa onko nyt menossa kesken vai ei tänään olisi 4 päivää kuukautiset myöhässä. Testi on tavallinen precheck eli ei herkkä...
Ei tästä tuu taas mitään
Aamun eka pissa. Okei mulla on illemmalla testit yleensä vahvempia, mutta vs. Se dpo 15 testi, nyt pitäs olla dpo 17.
Kyllähän siinä haalea haamu on, mut ei vahvistunut vs. Dpo 15 aamuinen ja vaan vaaleentunit vs. Dpo15 päiväinen
Oireet on lisääntynyt. Pahoinvointia, nippailee ym. Mutta mikä noita testejä vaivaa.
Pitää kattoo jos pääsis tänää hakemaan muun merkkistä kaupasta.
On Sofin 25 herkkyinen. Mun luottotesti ja aina toiminut itsellä hyvin ja viimeks raskaudessa näytti haamun dpo 10,se kyllä lähti sillon heti selkeesti vahvistumaan :/ tää ei. Tai hyvin hitaasti ja sit nyt taas haaleampi.Onko Sofin testi?
On Sofin 25 herkkyinen. Mun luottotesti ja aina toiminut itsellä hyvin ja viimeks raskaudessa näytti haamun dpo 10,se kyllä lähti sillon heti selkeesti vahvistumaan :/ tää ei. Tai hyvin hitaasti ja sit nyt taas haaleampi.
Okei. Itsellä myös tulevaisuutta ajatellen sofin ovis-, ja raskaustestejä.
Voihan toi olla joku maanantaikappale, jos just toisen merkkisellä, tai eri pakkauksesta testaa uudelleen ?
Ei tästä tuu taas mitään
Aamun eka pissa. Okei mulla on illemmalla testit yleensä vahvempia, mutta vs. Se dpo 15 testi, nyt pitäs olla dpo 17.
Kyllähän siinä haalea haamu on, mut ei vahvistunut vs. Dpo 15 aamuinen ja vaan vaaleentunit vs. Dpo15 päiväinen
Oireet on lisääntynyt. Pahoinvointia, nippailee ym. Mutta mikä noita testejä vaivaa.
Pitää kattoo jos pääsis tänää hakemaan muun merkkistä kaupasta.
Oon mökillä eri paikkakunnalla, niin ei onnistu ennen ensi viikkoa. Ja sillon varmaan asia tarkennut luultavasti suuntaan tai toiseen.Jos soitat neuvolaan ja pääset kattoo verestä hcg? :) Toivotaan et vahvempi eri merkillä
Niin muakin kiinnostaa tää, että liittyykö liian ohueen limakalvoon aina niukat kuukautiset? Mulle on tehty kaavinta ja olen kuullut, että se voi vaikuttaa raskautumiseen. Onko kellään kokemusta?
Tästä samasta paketista tein keskiviikkona dpo15 testin päivällä ja se näytti tältä.
Nää on ainakin itselle aina ennen toiminut hyvin,mut nyt taitaa olla taas kemiallinen jos ei tuosta lähde vahvistumaan