Raskaaksi 2020

Mulla oli nyt siis ekaa kiertoa käytössä ja plussahan tuo kai on :happy: mut siis ovis tuntemukset ihankun ois ollu vahvemmat ja ei ollu makean himoa!! Nyt mietin pitääköhän tuo lopettaa kuitenkin raskauden ajaks onko tieto :anyone

Nyrkkisääntönä mitään luontaistuotteita ei suositella raskauden ja imetyksen aikana, harvoin niiden turvallisuutta em tiloissa on tutkittu tai todettu. Tuosta en löytänyt selvää tietoa puolesta tai vastaan, mutta ehkä itse varuiksi lopettaisin. :)

Miusta tuntuu kun keskityin nyt treenaamaan ja täälläkin vähemmän kävin nii varmaan jos tuo nyt plussa on niin silläkin varmasti vaikutusta!

Mies toi digitestejä kyllä mutta oletin tuovan viikkonäytöllisiä,e tuonut vaan tavan digejä noo käypi nekin :wtf: miten jaksan oottaa aamuun?!?!

Onko täällä nyt paljon piinapäiviä viettäviä?

Sama dpo8 täälläkin. Olo ei ole mitenkään erilainen eikä yhtään tunnu että olis tärpännyt kun koko kierto ollu niin vaisu. Oviksen vain tikutettua ja touhuiltua on tullut liukkarin kans kun niin hemmetin kuivaa ollu.. Ainoa "oire" on ollu JÄÄTÄVÄT turvotukset ja ilmavaivat. :laughing001
Nippailut loppui dpo5 paikkeilla, sillon myös tuntu lujempi viiltävä kipu oikealla, nyt ollut hiljaista sittemmin. Katotaas, viikonpäästä menkat, ei ole edes yhtään jännitystä ilmassa että innostais testaamaan.:sorry:

Jos kohdun limakalvo on kovin ohut ovulaation aikana/jälkeen niin se vaikeuttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä ja istukan muodostumista jne. Mun ymmärtääkseni tähän pystytään vaikuttamaan lääkityksellä tarvittaessa. Korjatkaa jos oon väärässä. o_O

Mutta saattoihan gyne kommentoida emättimen limakalvojakin? Ja oliko sulla jokin hormonalinen ehkäisy käytössä silloin? Niiden aikanahan limakalvot monesti ovat ohuet ja kohdun limakalvo ei paksuunnu normaalisti. :)

Lisäys vielä, kuukautisten jälkeen kohdun limakalvo on ja kuuluukin olla ohut, et siitäkin saattoi olla kyse. :)

Hitto kun en muista miksi hutkittiintutkittiin silloin
Mutta pari kkm takana, oisko ollut sitten liian ohuet puitteet kehittyäkseen.:pompus:

Toisaalta jos kohdun ohueen limakalvoon liittyy niukka kuukautisvuoto, niin se ei kyllä muhun päde.

Toisaalta jos kohdun ohueen limakalvoon liittyy niukka kuukautisvuoto, niin se ei kyllä muhun päde.
Niin muakin kiinnostaa tää, että liittyykö liian ohueen limakalvoon aina niukat kuukautiset? Mulle on tehty kaavinta ja olen kuullut, että se voi vaikuttaa raskautumiseen. Onko kellään kokemusta? :nailbiting:

Täällä tänään kp18/30 ja dpo3. Aamulla heräsin sähköiskua muistuttavaan äkilliseen kovaan kohdun vihlasuun. Herättyäni kipua ei tuntunut enää lainkaan ja ajattelin nähneeni sen vain unessa. Päivän mittaan kohtu on kuitenkin ilmoitellut olemassa olostaan nippailemalla. Aikaista olisi kiinnittymiselle, kun ovisplussat oli su ja ma. Tein vielä ovistestinkin, mutta se oli nega. Taidan höpsähtää ja alkaa kuvittelemaan raskausoireita. laughing7

Hei, täällä ilmeisesti monella piinapäivät, tsemppiä ja innea plussiin!
Itse en olekaan pariin viikkoon kirjoitellut tänne mitään, mutta lukenut kyllä.
Täällä mennyt aika pari päivää ehkä vähän stressaten.. työyhteisöni ilmapiiri on ollut viimeaikoina hiertävä, kotona miehelläni palaa käpy helposti - hän on työtön eikä ole saanut töitä ja se häntä kiristää eniten.. lapsen atopia on ollut tänä keväänä erityisesti nyt toukokuun vaikea..
Mutta asioilla on tapana järjestyä. Toivottavasti jokainen kokee hyvän mukavan kesän, raskaasta keväästä huolimatta! <3
Kp 18, kalenterisovellukseni ennustaa ovista huomiselle.. rinnat olleet pari viime päivää arat mutta kuiva olen ku sahara! en ihan usko et huomenna ois ovis, vahva epäily et kierto pitenee.. en tikuta vaan etsin omia tuntemuksia ja viime kierrossa tunnistin oviksen.. nooh katsotaan mitkä fiilikset huomenna vaikka oliskin ovis huomenna :D

Täällä alkoi tänään tiputtelut, joten vloppuna viimeistään kp 1. :shifty: Palaillaan siis kun ovis taas lähestyy. :sorry:

Mulla on eka kerta ku pidempää syönyt macaa ja sillä on pakko olla joku vaikutus ku ovisplus tuli ja ne limat mitkä sillon oli jo aika jotaki mut mitkä eilen tuli oli ihan megat . Epäilen et mulla hymyilee vaan ja sit nousee lämmöt ja laskee ja sit eli olis ollu eilen ja oletan et irtosi molemmin puolin..

Nyt on muuttorumba niin ei ehdi miettiä, ainut et muistin et täytyy ostaa macaa lisää kun mieskin niitä nappailee :)

Niin muakin kiinnostaa tää, että liittyykö liian ohueen limakalvoon aina niukat kuukautiset? Mulle on tehty kaavinta ja olen kuullut, että se voi vaikuttaa raskautumiseen. Onko kellään kokemusta? :nailbiting:
Mulle gyne sanoi et kohdun limakalvon paksuudella ei oo vaikutusta kk vuotoon :confused004 mikä näin maallikon korvaan kuulostaa vähän epäloogiselle:laughing002

Ja täällä piinailua kans :rolleyes: dpo10-11 enkä oo testannut, Flo ennustaa kuukautisia tiistaille, en tiiä jaksanko ootella niin kauaa jos ei menkkojen näy mut viikonloppuun ainaki:grin oireitahan löytyy:laughing014 rinnat kipeät ja outo höttö olo, tämä olo ollut yli viikon :think005 saman olon teki terolut joten oletan keltarauhasen toimivan:cheers
Tässä kierrossa oli käytössä kaikki vippaskonstit:smiley-ashamed008 maca ja gelee royl näitä söin vuoropäivinä koska muuten tuli kova ummetus:hilarious:
Greippi mehua join alku kierron ja ovis oli tosi vahva! Oviksen jälkeen lopetin macan ja geleet ja aloin syödä rautaa. Jos nyt ei tärppää niin ens kierrossa kokeilen sitä disperin juttua:pompus: käytössä koko ajan monivitamiini ja maitohappobakteeri.. uskaltaiskohan sunnuntaina testata:smiley-bounce013

Kp52, eikä vuoda. Alan tosissaan jo huolestua. :( pitää huomenna soittaa, et pääsisinkö verikokeisiin. Kellään tietoa pitääkö soittaa neuvolaan vai tk? :nailbiting:

Kp52, eikä vuoda. Alan tosissaan jo huolestua. :sad001 pitää huomenna soittaa, et pääsisinkö verikokeisiin. Kellään tietoa pitääkö soittaa neuvolaan vai tk? :nailbiting:
Mä soitan aina neuvolaan :rolleyes:

Jos munasolu ei oo hedelmöittynyt ja keltarauhasen tuotanto loppuu niin alkaako menkat heti vai muutaman päivän päästä:confused004

Ja hei miten nuissa ovistesteissä. Näkyykö niissä jotain ainoastaan, jos ovis on lähenemässä? Oon täs miettiny, ku tullu vastaa nuita eri vahvuuksisia ovistestejä. :)

Ja hei miten nuissa ovistesteissä. Näkyykö niissä jotain ainoastaan, jos ovis on lähenemässä? Oon täs miettiny, ku tullu vastaa nuita eri vahvuuksisia ovistestejä. :)

Kiinnostaisi myös tämä sama. Ennen esikoista käytin CB digiovistestejä ja muutaman kerran tuli sellainen kierto, ettei pysyvää hymynaamaa eli ovista vaan tullut. Vilkkuvaa naamaa vaan tuli tyyliin kaksi viikkoa. Ohjeissa olikin joku maksimimäärä testaamiselle, jonka jälkeen pitää lopettaa ja odottaa seuraavaa kiertoa. Kuulostaisi omaan päähän siltä että LH-tasot voisivat nousta ilman kunnon ovistakin niin että näkyisi testeissä haamuina, mutta sit ei vaan tuu sitä selvää piikkiä ja vahvaa viivaa ellei ovulaatiota tapahdu.

Kyllä se eilinen hailura on plussa! :happy:

Nyt toivotaan et tulis plussa aalto tänne :smiley-bounce016 :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Liitteet

• IMG_20200522_052347__01.jpg
    IMG_20200522_052347__01.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 128
Täällä nyt sitten kuitenkin kp 17 tuli uusi ovisplussa. Joko tuo aiempi ovisplus oli virheellinen tai sitten on 2 ovulaatiota tässä kierrossa. Ihan jäätävät limat ja halut ollut niin ei tullut yllätyksenä tuo plus tulos, vaikka koskaan en ole turhaan ovistestiin plussaa aiemmissa kierroissa saanut

Takaisin