Raskaaksi 2020

Täällä nyt tein kolmenlaista testiä, kun tuntuu että jotain voisi alkaa kohta tapahtua. Ainakaan ei oo enää niin kuivaa alakerrassa, halut myös aavistuksen kasvamaan päin ja iso O herkemmässä. Pitää vaan odottaa päivän siittiöannosta iltaan asti, mies vasta silloin kotona :smiley-angelic001

Ei siis plussaa näytä One Stepin puikko tai Rfsu:n liuskakaan, mutta saniaiset lisääntyy. Pitää käydä tänään ne digiovistestit myös noutamassa. Lämmöt 36.3c eli aika perus. Päivittäisen tallettelun tärkeys korostuu nyt mahdollisen ovulaation ollessa lähellä. Mahdollisuudet paranee, jos myös ennen ovista päivittäin tallettelee. Jos on maksimaalisen paljon poikasiittiöitä matkalla munasoluun :sign17 laughing6

Mamiliksi @kp 12 ja valmiustilassa :hilarious::love022

20200521_123351.jpg

Muokattu viimeksi:
Mä en ole nyt muutamaan päivään tikutellut mitään, mutta lueskellut olen täällä. Onnittelut plussista kaikille :Heartred. Mulla on nyt kp 27/29 (tosin kuopuksen syntymän jälkeen ei ole oikrasti ollut noin säännöllinen kuin yhden kierron verran). Tuli selkeä ovis+, joten ajattelin että oisko ja oispa se totta, kun puhutaan että ovistesti vois toimia raskaustestinäkin. Tein sitten r-testinkin. Mut en kyllä saa tohon r-testiin edes haamua. Tai luulen et siinä vois ehkä näkyä jotain tihrustamalla, mutta taitaa olla mun toiveajattelua. Ja koska kummatkin testit on tarkkuudeltaan 25 ml, niin eikö r-testinkin viiva olisi vahvempi nyt, koska ovistesti noin räikeä? Onko kellään tietoa:anyone ...vaikka onhan tää hassua jos ovis nyt tälleen kp 27 ilmaantuu... toki edellinenkin kierto oli reilu 40 päivää:pompus:.

View attachment 89459
Onpas räikeä ovistesti! Voisiko olla ovulaatio kuitenkin vasta nyt?
Mulla ovistesti kyllä näyttää raskauden mutta sillon on kyllä haaleaa näkynyt raskaustestissäkin. Ja tuo ovistesti on kyllä jo tosi plussa

Onpas räikeä ovistesti! Voisiko olla ovulaatio kuitenkin vasta nyt?
Mulla ovistesti kyllä näyttää raskauden mutta sillon on kyllä haaleaa näkynyt raskaustestissäkin. Ja tuo ovistesti on kyllä jo tosi plussa

Joo, kyllä se ovis taitaa olla oikeasti nyt! Ihan kuin olisin tuntenut äsken sellaisen nykäisyn munasarjassa, vaikka toisaalta muistan lukeneeni että munasolu irtoais vasta 24-36 h sen jälkeen kun ovistesti +. Tulee siis kiire kellistää mies tänään :wacky:. Ei ole kyllä mitään oloja mistään oviksesta, mutta toisaalta pitänyt kiirettä omaan yritykseeni liittyvissä töissä viime aikoina (pienimuotoista sivutoimista yrittäjyyttä, mutta nyt meneillään eräs projekti). En ole ehtinyt niin paljon tarkkailla elimistöni toimintaa :grin.

Täällä on niin vilkasta nyt ettei perässä pysy :D

Meillä yk 5, kp 23/25-30, dpo11. Nyt tuntuu kyllä lupaavammalta kun aikasemmin vaikka mä olenkin itse rouva valeraskaus :D osin siks lopetinki tänne kirjottelut kun alko nolottaa kun joka kk olin muka niiin raskaana :D :D mutta nyt vois viikonlopun aikana testailla :P

Paljon onnea plussista ja viivoille vahvistumista! Täällä on niin paljon tekstiä ettei meinaa perässä pysyä! :happy:

Täällä kp25 dpo10, vähän väsymystä ilmassa, muuten ei kyllä mitään odotuksia tän kierron suhteen. Flo ennustaa menkkojen alkavan 5päivän päästä. En aijo testata ennenkun menkat myöhässä. Sitku alkaa vuotiaan voinkin tehdä taas tilausta kun ovistikut on loppu :woot:

Paljon onnea plussista ja viivoille vahvistumista! Täällä on niin paljon tekstiä ettei meinaa perässä pysyä! :happy:

Täällä kp25 dpo10, vähän väsymystä ilmassa, muuten ei kyllä mitään odotuksia tän kierron suhteen. Flo ennustaa menkkojen alkavan 5päivän päästä. En aijo testata ennenkun menkat myöhässä. Sitku alkaa vuotiaan voinkin tehdä taas tilausta kun ovistikut on loppu :woot:
Toivottavasti ei tarvitse tilata!

Heipä hei! Onnittelut plussanneille ja tervetuloa mukaan uusille!

Täällä kp9 menossa ja menkat loppu maanantaina. Halut on taas aikas kovat (itseni kohdalla en kyllä luottas pelkkien halujen perusteel ovikseen:hilarious:) mutta tuntunut nyt makuulla tänään kummallisia nippailuja. Ovistestejä en nyt tee. Luvannut tosiaan itselleni, että vasta kesän jälkeen palailen testaamaan jos kesällä ei oo tärpänny.

Ollut onneksi muutakin mielessä kun raskautuminen ja aika mennyt ihan nopeasti.

Moi vaan! Tervetuloa uusille ja plussanneille onnea ja tarrasukkia :Heartred

ON: Täälä menkat loppu eilen, tänään siis kp7 menossa. Aloitin ovistestailun tänään ja hymynaama vilkkuu heti :woot: Viimeisimmillä kierroilla on vilkkunu sen 2 päivää ja sit jämähtäny mutta aika paljon lyhyempi kierto tulee jos ovis on kp 9-10.. Toki ei se muuten haittaa kuhan ei olis ma-ti ku meen työkavereiden kanssa mökille :rolleyes: Tarvii pupuilla nyt ahkerasti viikonloppu ja sit ke-to niin toivottavasti se riittää :angelic: Saa nähä....

Heipä hei! Onnittelut plussanneille ja tervetuloa mukaan uusille!

Täällä kp9 menossa ja menkat loppu maanantaina. Halut on taas aikas kovat (itseni kohdalla en kyllä luottas pelkkien halujen perusteel ovikseen:hilarious:) mutta tuntunut nyt makuulla tänään kummallisia nippailuja. Ovistestejä en nyt tee. Luvannut tosiaan itselleni, että vasta kesän jälkeen palailen testaamaan jos kesällä ei oo tärpänny.

Ollut onneksi muutakin mielessä kun raskautuminen ja aika mennyt ihan nopeasti.

Tää vois olla kyllä hyvä idea, kesällä on niin paljon muuta puuhaa. Itse en halua tuhlata varsinkaan kesälomaa piinailuun vaan haluan oikeasti rentoutua ja levätä :)

Oliko täällä muita macan syöjiä? Onko ollut mitään vaikutusta mihinkään suuntaan?

Itse aloitin eilen, kun kaivelin kuopuksen plussauksen aikaisia tietoja, ja huomasin sen kierron olleen ainut kierto kun söin macaa :grin

Sattumaa tai ei, niin testiin lähtee taas :hilarious: jos vaikka kierto sillä alkaisi:rolleyes:

Miusta tuntuu kun keskityin nyt treenaamaan ja täälläkin vähemmän kävin nii varmaan jos tuo nyt plussa on niin silläkin varmasti vaikutusta!

Mies toi digitestejä kyllä mutta oletin tuovan viikkonäytöllisiä,e tuonut vaan tavan digejä noo käypi nekin :wtf: miten jaksan oottaa aamuun?!?!

Onko täällä nyt paljon piinapäiviä viettäviä?

Miusta tuntuu kun keskityin nyt treenaamaan ja täälläkin vähemmän kävin nii varmaan jos tuo nyt plussa on niin silläkin varmasti vaikutusta!

Mies toi digitestejä kyllä mutta oletin tuovan viikkonäytöllisiä,e tuonut vaan tavan digejä noo käypi nekin :wtf: miten jaksan oottaa aamuun?!?!

Onko täällä nyt paljon piinapäiviä viettäviä?

Täällä piinaillaan myös, tosin pidän nyt raskautta aika epätodennäköisenä, vasta eka kierto kun annettiin lupa tulla, eikä ajotettu täysin ovikseen. Mutta pieni toivo elää silti :angelic: sunnuntaita varten pitäisi ostaa testi ellei menkat ala ennen sitä.

Kirjottelin maanantaina, kun oli jo testaushimo. Silloin sit testasinkin ja negahan se oli, dpo 8. Tyhmää oli testata niin aikaisin ja nyt kärvistelen täällä ilman testejä kun käytin silloin viimeisen :banghead::grin Täytyisi varmaan lahjoa mies testiostoksille. Mitään selkeitä oireita ei kyllä ole, mutta tänään olen ihan yhtäkkiä hetkittäin hermoillut joistain turhista asioista (kuten perunoiden kuorimisesta :grin), mikä ei mulle todellakaan ole normaalia. Ja muutama yönä olen nähnyt taas hirveästi unia. Esikoisen odotusaika näin paljon unia vaikka muuten juuri en. Mutta kyllä talven aikana oli joku muukin kierto kun näin unia tässä vaiheessa vaikka raskaana en ollut. Ja stressi taas kerran selittänee nämä molemmat myös :oops:

Täällä päädytty testaamaan Gelee Royale kapseleita. :grin Onko tässä ryhmässä muita käyttäjiä? Tällä sivustolla oli erikseen joku ryhmäkin tälle kapselille, mutta onko tässä ryhmässä kokemusta yms?

Täällä päädytty testaamaan Gelee Royale kapseleita. :grin Onko tässä ryhmässä muita käyttäjiä? Tällä sivustolla oli erikseen joku ryhmäkin tälle kapselille, mutta onko tässä ryhmässä kokemusta yms?
Mä söin tokaa yrittäessä ehkä 4-5 kiertoa, mutta en huomannut mitään vaikutusta, eikä siis plussaa näistä kierrosta tullut.

Täällä menkat loppui eilen, nyt kp 7. Mulla alkaa yleensä ovisoireet pian menkkojen jälkeen, viime kierrossa tais olla kunnon oviskivut kp 11. Jos samalla kaavalla mennään niin se sattuisi sitten maanantaille...:think005 Täytyy puuhastella ahkerasti viikonloppuna ja vielä ens viikollakin säännöllisesti :rolleyes: Nyt on jo tänään vähän nippaillut alavatsaa.

Onnea haamuista, toivotaan että viivat vahvistuisi! :Heartred

Mulla oli nyt siis ekaa kiertoa käytössä ja plussahan tuo kai on :happy: mut siis ovis tuntemukset ihankun ois ollu vahvemmat ja ei ollu makean himoa!! Nyt mietin pitääköhän tuo lopettaa kuitenkin raskauden ajaks onko tieto :anyone

Tuli mieleen, kun muutamia vuosia sitten ultrattiin munasarjat ym. Niin ultraaja taisi mainita jotain mun ohuista limakalvoista.

Voi olla että ymmärsin/muistan väärin, mutta jäänyt mietityttämään, meinasko silloisen kierron vaihetta vai onko tää asia mikä pitäisi ottaa nyt huomioon lasta ajatellen?:nailbiting::eek:
Pystyykö muhun kiinnittymään kunnolla...

Tuli mieleen, kun muutamia vuosia sitten ultrattiin munasarjat ym. Niin ultraaja taisi mainita jotain mun ohuista limakalvoista.

Voi olla että ymmärsin/muistan väärin, mutta jäänyt mietityttämään, meinasko silloisen kierron vaihetta vai onko tää asia mikä pitäisi ottaa nyt huomioon lasta ajatellen?:nailbiting::eek:
Pystyykö muhun kiinnittymään kunnolla...

Jos kohdun limakalvo on kovin ohut ovulaation aikana/jälkeen niin se vaikeuttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä ja istukan muodostumista jne. Mun ymmärtääkseni tähän pystytään vaikuttamaan lääkityksellä tarvittaessa. Korjatkaa jos oon väärässä. o_O

Mutta saattoihan gyne kommentoida emättimen limakalvojakin? Ja oliko sulla jokin hormonalinen ehkäisy käytössä silloin? Niiden aikanahan limakalvot monesti ovat ohuet ja kohdun limakalvo ei paksuunnu normaalisti. :)

Lisäys vielä, kuukautisten jälkeen kohdun limakalvo on ja kuuluukin olla ohut, et siitäkin saattoi olla kyse. :)

Muokattu viimeksi:
Testaako muut ovista kuinka maanisesti? :bag: Itse olen nyt pillerien lopetuksen jälkeen tyyliin monta kertaa päivässä tikuttanut... Mutta en ole kyllä satavarma toimivatko ovulaatiotikut enää, ne on menneet vanhaksi vuonna 2018 koska ostin siis aikoinaan aika reilun pinon ja tulinkin heti paksuksi esikoisen kanssa.

Joka tapauksessa en ole nyt tikulla ovista bongannut, heti pillerien lopetuksen jälkeen kyllä muut merkit näyttivät että se olisi saattanut jo tapahtua. Katsellaan.

Takaisin