Täällä nyt tein kolmenlaista testiä, kun tuntuu että jotain voisi alkaa kohta tapahtua. Ainakaan ei oo enää niin kuivaa alakerrassa, halut myös aavistuksen kasvamaan päin ja iso O herkemmässä. Pitää vaan odottaa päivän siittiöannosta iltaan asti, mies vasta silloin kotona 
Ei siis plussaa näytä One Stepin puikko tai Rfsu:n liuskakaan, mutta saniaiset lisääntyy. Pitää käydä tänään ne digiovistestit myös noutamassa. Lämmöt 36.3c eli aika perus. Päivittäisen tallettelun tärkeys korostuu nyt mahdollisen ovulaation ollessa lähellä. Mahdollisuudet paranee, jos myös ennen ovista päivittäin tallettelee. Jos on maksimaalisen paljon poikasiittiöitä matkalla munasoluun

Mamiliksi @kp 12 ja valmiustilassa

Ei siis plussaa näytä One Stepin puikko tai Rfsu:n liuskakaan, mutta saniaiset lisääntyy. Pitää käydä tänään ne digiovistestit myös noutamassa. Lämmöt 36.3c eli aika perus. Päivittäisen tallettelun tärkeys korostuu nyt mahdollisen ovulaation ollessa lähellä. Mahdollisuudet paranee, jos myös ennen ovista päivittäin tallettelee. Jos on maksimaalisen paljon poikasiittiöitä matkalla munasoluun

Mamiliksi @kp 12 ja valmiustilassa

Muokattu viimeksi:
. Mulla on nyt kp 27/29 (tosin kuopuksen syntymän jälkeen ei ole oikrasti ollut noin säännöllinen kuin yhden kierron verran). Tuli selkeä ovis+, joten ajattelin että oisko ja oispa se totta, kun puhutaan että ovistesti vois toimia raskaustestinäkin. Tein sitten r-testinkin. Mut en kyllä saa tohon r-testiin edes haamua. Tai luulen et siinä vois ehkä näkyä jotain tihrustamalla, mutta taitaa olla mun toiveajattelua. Ja koska kummatkin testit on tarkkuudeltaan 25 ml, niin eikö r-testinkin viiva olisi vahvempi nyt, koska ovistesti noin räikeä? Onko kellään tietoa
...vaikka onhan tää hassua jos ovis nyt tälleen kp 27 ilmaantuu... toki edellinenkin kierto oli reilu 40 päivää
.
. Ei ole kyllä mitään oloja mistään oviksesta, mutta toisaalta pitänyt kiirettä omaan yritykseeni liittyvissä töissä viime aikoina (pienimuotoista sivutoimista yrittäjyyttä, mutta nyt meneillään eräs projekti). En ole ehtinyt niin paljon tarkkailla elimistöni toimintaa 

miten jaksan oottaa aamuun?!?!
Täytyy puuhastella ahkerasti viikonloppuna ja vielä ens viikollakin säännöllisesti