Raskaaksi 2020

A p u a voikä tää olla haamu? Paljaalla silmällä on vaaleenpunertava viiva. Vitsi ei uskalla vielä innostua jos onkin joku yritys kiinnittyä. Mietin oiskohan ovulaatio ollukki myöhemmin... Eilen ois pitäny menkat alkaa. Malttaskoha mielesä ja tekis huomenna tai ylihuomenna digin vasta :angelic: ekaa kertaa laitan tänne kuvaa voi olla päin pyllyä
View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89445

Mun silmään tuo on selkeä varhainen plussa. :cool:

Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!

Mun ovistikuttelut ei nyt oikein tuota tulosta. :grin

Hailuraa eli negaa tänäänkin kp18, Flon mukaan ovis ois tänään mutta ei olisi ollenkaan uutta että menee selvästi pidemmälle. Sekin on kyllä ihan mahdollista ettei vielä ovista edes tapahdu normaalisti kun on tuo imetys sotkemassa.

Varovaiset onnittelut Laalaa :) Sen verran selkeä viiva ettei edes enää ihan haamu ole! Tarrasukkia ja viivalle vahvistumista :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
A p u a voikä tää olla haamu? Paljaalla silmällä on vaaleenpunertava viiva. Vitsi ei uskalla vielä innostua jos onkin joku yritys kiinnittyä. Mietin oiskohan ovulaatio ollukki myöhemmin... Eilen ois pitäny menkat alkaa. Malttaskoha mielesä ja tekis huomenna tai ylihuomenna digin vasta :angelic: ekaa kertaa laitan tänne kuvaa voi olla päin pyllyä
View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89445

Kyllä! Nyt ei tarvinu munkaan tihrustaa :p varovaiset onnittelut!:Heartpink

Tein vielä toisen testin samanlainen viiva siihen ilmesty, vaikka aika paljon tässä aamunaikana juonukki :woot:

Mies ei tiedäkkää et joutuu lähtee testipstoksille viikko testi on saatava :laughing002 ihmekkään kun pölähti tää flunssa ihan puskista!

Siirryn tänne seurailemaan tuolta yritystä odottavista.
Ehkäisy jätetty jo viime elokuussa, mutta nyt vasta ruvetaan ns yrittämään.
Ensimmäisen kerran tikutin ovistakin, ihan ei kohdalleen ehkä osunut( flon mukaan oli ovis, tikku ei ihan kirkuvan punainen siltikään) mutta tuli hyödynnettyä

No. Katsotaan mitä tapahtuu:happy:

Onko täälä ketään kuka ois saanu testeihin haaleaa haamua vielä dpo15?
Ja kohdunulkoisen kokeneita, et kuinka sillon nuo testit vahvistui?
Mulla nyt nippailee ja repii/pistelee oikealle, vaikka keltarauhanen on selkeesti ollu vasemmalla, ja sieltä tunsin oviksenkin tapahtuvaksi. Menkoista ei oo tietoakaan ja eilen niiden ois pitäny alkaa.
Ens viikolla pitää ottaa sit johki yhteyttä jos ei menkkoja näy.

Minulla kohdunulkoisen aikaan viivat vahvistui tosi hitaasti. Tarkat dpot ei tiedossa, kun en testannut/tuntenut ovista. Viikkonäytöllinen ei vastannut viikkoja. Ekassa ultrassa näkyi keltarauhashormooni kysta vasemalla, joten sieltä se oli irronnut. Muutamaa päivää myöhemmin kohdunulkoinen löytyi oikeasta munanjohtimesta läheltä munasarjaa. Oireena voimistuva vihlova kipu.

Tsemppiä, toivottavasti olisi jotain muuta.

Hyvin näkyy viiva varovaiset onnittelut

Tein vielä toisen testin samanlainen viiva siihen ilmesty, vaikka aika paljon tässä aamunaikana juonukki :woot:

Mies ei tiedäkkää et joutuu lähtee testipstoksille viikko testi on saatava :laughing002 ihmekkään kun pölähti tää flunssa ihan puskista!

Onko muita oireita? Paljon onnea! Oliko tää teidän mones yk?

Huoh mulla kyllä kävi niin et hitto ku mä en ymmärrä tätä kiertoa. Eli lämmöt sahasi alkuun, Digi hymyili ja sen jälkeen lämmöt nousi.

Eilen pupuiltiin koska ovis ohi näin päin pois ja koska limat loppu jne. No seksin jälkeen tuli se ihme lima joka ei tosiaan meinannut katketa ja sehän ei kyllä spermaa ollut vaan mun tuotosta. Sit lämmöt dippasi ja nousi samantien takas liki 37.. mitähän täs pitäisi ajatella? Ja maha heitti sekaisin ja pierettää ja nyt tuntu eilen muljuilua vasemmalla puolella ja nyt ei enää. Ja poltetta oli myös. Nyt sitten en voinut eilen testata ovista ku tikut loppu tai ne liuskat on hukassa digit on loppu. Liuska olis ollu varmaan ihan musta. Uskon et tuplaovis tuli ku samanlainen oli yli vuosi sitten jolloin tulin raskaaksi muttei niin selkeät limat ollu viimeksi. Nyt ihan raakaa eggistä mitä mulla harvemmin tulee. Eli yleensä hitusen verran venyvää ja lämmöt ja oireet kertoo ja se Digi mut nyt oli pakko olla joku tupla koska se oli just ku oppikirjoissa se lima ja myöhemmin maitomainen taas....

Olisipa joku mittari niinku verestä kattoa arvot ja sit tietäisi millon on keltis jne. Se olis kätevä ja sit vielä vois ottaa hcg mittauksen kotona sillä.. nyt kelpaisi kun enää hitusen polttaa vasenta ja oikeaa tosiaan aiemmin...

IMG_20200521_103009.jpg
Tikutin näin aamusta vielä ovista, koska olo oli sen mukainen eilen. . Kyllä nytkin viiva vain pälähti. Onneksi pupuiltiin eilen. aamu lämmön otin ja koholla on:smiley-bounce013

Onko kenelläkään tällaista tapahtunut?
Mulla oli testin ja oireiden mukaan ovis kp 11 ja nyt kp 16 ihan ovismaiset olot (halut ja limat uudestaan). Ovistesti on nega, mutta ei normaalin haalea. Jatkan siis varuilta tikutusta kun viimeksi ovis plus kp 17. En tiedä yhtään mitä tässä nyt tapahtuu.

Onko muita oireita? Paljon onnea! Oliko tää teidän mones yk?

Yk 5. Ja oireina väsymys ja rauhallinen olo. Vähän nippailuja oli oviksen jälkeen mahassa. Ja nyt pölähti tää flunssa tällä viikolla, esikoisesta kans tulin heti flunssaan. Tässä kierrossa oli ekaa kertaa gelee royalit käytössä ja join punaviiniä lasin iltasin oviksen jälkeen kolmena iltana. Esikoisesta plussasin yk9 ja sillon terolut kierrosta tärppäs niin tosissaan ilonen ilonen yllätys! :happy:

Mies käy tänään digi destit sais aamulla testattuun ja heti soittaa neuvolaan sit thyroxinin nosto ohjeesta. Jänskättää vähän nyt eka raskaus kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa ja sekin lisää keskenmenonriskiä :angelic:

Yk 5. Ja oireina väsymys ja rauhallinen olo. Vähän nippailuja oli oviksen jälkeen mahassa. Ja nyt pölähti tää flunssa tällä viikolla, esikoisesta kans tulin heti flunssaan. Tässä kierrossa oli ekaa kertaa gelee royalit käytössä ja join punaviiniä lasin iltasin oviksen jälkeen kolmena iltana. Esikoisesta plussasin yk9 ja sillon terolut kierrosta tärppäs niin tosissaan ilonen ilonen yllätys! :happy:

Mies käy tänään digi destit sais aamulla testattuun ja heti soittaa neuvolaan sit thyroxinin nosto ohjeesta. Jänskättää vähän nyt eka raskaus kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa ja sekin lisää keskenmenonriskiä :angelic:

Toivotaan että kaikki menee hyvin! :angelic::happy:

Oi onnea kaikille jotka ovat plussanneet tai saaneet jotain tarkasteltavaa testeihin.
Meillä täällä maatilalla alkaneet kevät kiireet kunnolla, joten en ehdi enää juurikaan lueskelemaan näitä juttuja.
Mulla testit loppu ja odotan pari päivää alkaako menkat vai ei. Jos ne alkavat palaan tänne seuraavan kerran vasta piinapäiviksi.

Mulla oli testin ja oireiden mukaan ovis kp 11 ja nyt kp 16 ihan ovismaiset olot (halut ja limat uudestaan). Ovistesti on nega, mutta ei normaalin haalea. Jatkan siis varuilta tikutusta kun viimeksi ovis plus kp 17. En tiedä yhtään mitä tässä nyt tapahtuu.
En mäkään ymmärrä. Mä uskon et tulis plussa eilen siis olisi tullut mut ihme. Unohdin aloittaa luget ku tää muutto ja sit ovisolo ja uudet limat kp18! Eli siis ilmeisesti toinen puoli ja nyt toinen puoli ku himot eilen oli mut oletin et oli ku ovis oltiin ilman niin sit ne limat oli niiiin eggistä et hyvä ku ees katkesi! Oon vähän hämillään nyt ku viimeksi ku ton kaltaiset limat tuli oli ku lähdin odottamaan mut kkm... No kuitenkin vähän jännittää että jos nyt on keltis jne oikein kuten kuuluu niin on mahdollista että raskaus alkaa mut en kyl testaa jos menkat ei jää pois.. ja sittenkin vasta myöhemmin meen nyt sen mukaan et Flo olisi oikeassa, se jonkun merkinnän mukaan siirsi oviksen toissapäivälle ja näköjään oli oikein. Toki sinisiä päiviä on kp10-19 et näin. Nojoo. Katsotaan ja kertojan miten etenee koska on mulla joskus loppukierrossa tullut hitusen ovismainen lima mut ei noin Selkee. Ihan kuin olisi kananmunaa yrittänyt erotella eli tosi kunnon limat nyt! Ja huomioin myös tärinäkivun

Hei toivotaan parasta! Näyttää kyllä lupaavalta! :happy::smiley-bounce012

Mä en ole nyt muutamaan päivään tikutellut mitään, mutta lueskellut olen täällä. Onnittelut plussista kaikille :Heartred. Mulla on nyt kp 27/29 (tosin kuopuksen syntymän jälkeen ei ole oikrasti ollut noin säännöllinen kuin yhden kierron verran). Tuli selkeä ovis+, joten ajattelin että oisko ja oispa se totta, kun puhutaan että ovistesti vois toimia raskaustestinäkin. Tein sitten r-testinkin. Mut en kyllä saa tohon r-testiin edes haamua. Tai luulen et siinä vois ehkä näkyä jotain tihrustamalla, mutta taitaa olla mun toiveajattelua. Ja koska kummatkin testit on tarkkuudeltaan 25 ml, niin eikö r-testinkin viiva olisi vahvempi nyt, koska ovistesti noin räikeä? Onko kellään tietoa:anyone ...vaikka onhan tää hassua jos ovis nyt tälleen kp 27 ilmaantuu... toki edellinenkin kierto oli reilu 40 päivää:pompus:.

20200521_123622.jpg

Takaisin