Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on Flo ja Mia ja tykkään enemmän Miasta, kun siihen voi merkata ovistestitulokset. Flo näyttää oviksen vain edellisten kiertojen perusteella ja sitten menee kierto väärin. Nytkin se sanoo, että kuukautiset myöhässä, koska mun aikaisemmat kierrot on olleet lyhyempiä, mutta nyt ovisplus oli vasta kp 18 ja kierto siitä laskettuna olisi 33 pv eikä normi 28-29. Mia myös kertoo joka päivä, mitä siihen aikaan kiertoa kropassa tapahtuu. Mulla oli aluksi maksullinen Flo, mutta ei siinä ollut muuta ekstraa kuin enemmän juttuja ja kursseja.
Mulla on Flo ja Mia ja tykkään enemmän Miasta, kun siihen voi merkata ovistestitulokset. Flo näyttää oviksen vain edellisten kiertojen perusteella ja sitten menee kierto väärin. Nytkin se sanoo, että kuukautiset myöhässä, koska mun aikaisemmat kierrot on olleet lyhyempiä, mutta nyt ovisplus oli vasta kp 18 ja kierto siitä laskettuna olisi 33 pv eikä normi 28-29. Mia myös kertoo joka päivä, mitä siihen aikaan kiertoa kropassa tapahtuu. Mulla oli aluksi maksullinen Flo, mutta ei siinä ollut muuta ekstraa kuin enemmän juttuja ja kursseja.
Moikka! Hetken aikaa keskustelua sivusta seuranneena voisin itsekkin vihdoin uskaltautua kirjoittelemaan.
Meillä alkamassa vasta yritys minulle kolmanteen (aiemmat lapset 2011&2014) ja miehelleni ensimäiseen pienokaiseen.
Kierukan poisto olisi maanantaina ja tunteet on kyllä vaihdellut laidasta laitaan näinä hetkinä sen jälkeen, kun päätös yrittämisestä tehtiin.
Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä mun kierrosta, kun kierukka vienyt kuukautiset kokonaan ja sitä ennen jo minipilleritkin. Eli aikalailla kuusi vuotta on ollut ihan pihalla omasta kierrosta. Vähän jännittää, että kauankohan menee aikaa jo pelkästään siihen, että kroppa tasaantuu ja alkaa toiminaan "normaalisti".
Mites muilla? Onko kierukan poiston jälkeen ollut paljon vuotoa tai kipuja ja kauanko on kestänyt, että kierto on tasaantunut normaaliin?
Hirveästi tsemppiä kaikille ja paljon plussia tietysti!
Mä olin heittänyt tämän kierron jo hukkaan ja siirtynyt odottamaan menkkoja. Nyt kyllä hitusen pelottaa tuo hitaasti vahvistuva testi.
Kuva kans mukaan
Kuva kans mukaan
En muista, onko aikaisemmin ollut puhetta, mutta käytättekö mitä appia puhelimessa tukena raskautumisessa? Itse käytän Flo:ta ja ilmeisesti aika moni muukin :) Onko jollain jotain muuta käytössä? Ja onko jollain Flo:n maksullista versiota?
Mulla ei ollut kierukan poiston jälkeen mitään kipua tai vuotoa, kuukautiset alkoi parin päivän sisällä poistosta. :)
Mä olin heittänyt tämän kierron jo hukkaan ja siirtynyt odottamaan menkkoja. Nyt kyllä hitusen pelottaa tuo hitaasti vahvistuva testi.
Mä en tainnut esikoisesta nähdä ikinä leffaviivoja herkillä liuskoilla, 1,5vko taisin testailla niillä kunnes tein parit viikkodigit ja niissä viikot kasvoi normaalisti.
Kun raskauduin niin joka kerta tuollainen tunne juuri jompikumpi muniksista no semmonen outo vihlonta!Ihania haamuja täällä, piristää niin iltaa! Toivottavasti vahvistuu molemmilla
Toiveajattelua täynnä pitää kysyä; kun kiinnitys tapahtuu niin eikö sen kivun pitäis tuntua kohdussa, jos se siis sinne kiinnittyis? Tänään tuntu yks selkeä kova vihlasu oikeen munasarjan kohdalla. Kp 21 eikä tarkkaa tietoa oviksesta mut olin kuvitellut sen viime viikon keskiviikkoon tai torstaihin. Mut olikohan se nyt kuitenkin sitten tämä.
Alkaispa vaan uusi kierto niin pääsisin tikuttelee jo!
Varovaiset onnittelut, haamulta näyttää!A p u a voikä tää olla haamu? Paljaalla silmällä on vaaleenpunertava viiva. Vitsi ei uskalla vielä innostua jos onkin joku yritys kiinnittyä. Mietin oiskohan ovulaatio ollukki myöhemmin... Eilen ois pitäny menkat alkaa. Malttaskoha mielesä ja tekis huomenna tai ylihuomenna digin vasta :angelic: ekaa kertaa laitan tänne kuvaa voi olla päin pyllyä
View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89440 View attachment 89445