Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi kyllä on vahvempi.. ehkä sulla hormonit enemmän illasta koholla? Olisiko ovulaatiosta voinut olla vähemmän aikaa? Mulla kävi itellä niin et ovis oli mun mielestä mut olikin vasta siitä kolmen päivän sisällä noin koska luteaalin mukaan laskin.... Ettei kannata heittää kirvestä kaivoon ku toi punertaa ilman zoomia myös.. onpa jännä, toivottavasti on juurikin raskaus kyseessä hormoni vaan nousee hitaammin ehkäpäEi apua. Se on nii selkee haamu ny
Dpo 15.en tiedä mitä ajatella. Voisko se kuitenkin vahvistua ja olla totta
Ei uskalla liikaa innostua.
Toi kyllä on vahvempi.. ehkä sulla hormonit enemmän illasta koholla? Olisiko ovulaatiosta voinut olla vähemmän aikaa? Mulla kävi itellä niin et ovis oli mun mielestä mut olikin vasta siitä kolmen päivän sisällä noin koska luteaalin mukaan laskin.... Ettei kannata heittää kirvestä kaivoon ku toi punertaa ilman zoomia myös.. onpa jännä, toivottavasti on juurikin raskaus kyseessä hormoni vaan nousee hitaammin ehkäpä
Moikka! Hetken aikaa keskustelua sivusta seuranneena voisin itsekkin vihdoin uskaltautua kirjoittelemaan.
Meillä alkamassa vasta yritys minulle kolmanteen (aiemmat lapset 2011&2014) ja miehelleni ensimäiseen pienokaiseen.
Kierukan poisto olisi maanantaina ja tunteet on kyllä vaihdellut laidasta laitaan näinä hetkinä sen jälkeen, kun päätös yrittämisestä tehtiin.
Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä mun kierrosta, kun kierukka vienyt kuukautiset kokonaan ja sitä ennen jo minipilleritkin. Eli aikalailla kuusi vuotta on ollut ihan pihalla omasta kierrosta. Vähän jännittää, että kauankohan menee aikaa jo pelkästään siihen, että kroppa tasaantuu ja alkaa toiminaan "normaalisti".
Mites muilla? Onko kierukan poiston jälkeen ollut paljon vuotoa tai kipuja ja kauanko on kestänyt, että kierto on tasaantunut normaaliin?
Hirveästi tsemppiä kaikille ja paljon plussia tietysti!
Testasin ovulaation ja mulla oli ne ihan kamalat kivut, joilta en meinannut saada nukutuksi. Tietty se et jos kiinnittyminen ois ollu myöhempään. Mut toisaalta näin haamun jo dpo 10 sofissa, nii aika jännä. Toivottavasti tää ois nyt se pysyvä eilen olin jo luovuttamassa tän kierron. Ja aamun haamunkin jälkeen. Toki voihan tää vielä kemiallinen olla ja nyt viimenen hormoni sysäis ennen vuotoa.
Mulla kyllä illasta tulee niin raskaus- kuin ovistestiin tummempi viiva.
Ja nyt kuivuneena testinä se on ihan selkee viiva
Moikka! Hetken aikaa keskustelua sivusta seuranneena voisin itsekkin vihdoin uskaltautua kirjoittelemaan.
Meillä alkamassa vasta yritys minulle kolmanteen (aiemmat lapset 2011&2014) ja miehelleni ensimäiseen pienokaiseen.
Kierukan poisto olisi maanantaina ja tunteet on kyllä vaihdellut laidasta laitaan näinä hetkinä sen jälkeen, kun päätös yrittämisestä tehtiin.
Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä mun kierrosta, kun kierukka vienyt kuukautiset kokonaan ja sitä ennen jo minipilleritkin. Eli aikalailla kuusi vuotta on ollut ihan pihalla omasta kierrosta. Vähän jännittää, että kauankohan menee aikaa jo pelkästään siihen, että kroppa tasaantuu ja alkaa toiminaan "normaalisti".
Mites muilla? Onko kierukan poiston jälkeen ollut paljon vuotoa tai kipuja ja kauanko on kestänyt, että kierto on tasaantunut normaaliin?
Hirveästi tsemppiä kaikille ja paljon plussia tietysti!
Ei apua. Se on nii selkee haamu ny
Dpo 15.en tiedä mitä ajatella. Voisko se kuitenkin vahvistua ja olla totta
Ei uskalla liikaa innostua.
En muista, onko aikaisemmin ollut puhetta, mutta käytättekö mitä appia puhelimessa tukena raskautumisessa? Itse käytän Flo:ta ja ilmeisesti aika moni muukin :) Onko jollain jotain muuta käytössä? Ja onko jollain Flo:n maksullista versiota?
En muista, onko aikaisemmin ollut puhetta, mutta käytättekö mitä appia puhelimessa tukena raskautumisessa? Itse käytän Flo:ta ja ilmeisesti aika moni muukin :) Onko jollain jotain muuta käytössä? Ja onko jollain Flo:n maksullista versiota?
Moi ja tervetuloa!
Mulla alkoi menkat kierukan (Mirena-hormonikierukka) poistosta alle viikossa, vuoto kesti about viikon ja kierto ollu sen jälkeen 27-34pv mutta tosin mulla ei oo koskaa ollu ton säännöllisempi kierto. Käytän ovistestinä clear bluen digiä, niin saan bongattua ovulaatiot
Nimittäin dpo 15 ja testi näyttää tältä. Ikinä en oo saanut dpo 15 enää tällästä oli kemiallinen tai keskenmeno tai normaali raskaus
Ovulaatio testattu ja tunnen sen niin kovin kivuin että siltä laskettuna dpo 15. Eli ei voi tuo olla syy :/Voi olla myöhäisempi ovulaatio!