Raskaaksi 2020

Pikkis91 Tässä mun edellisen kierron testimielessä aamupissasta tehdyt testit kp 9-17, hyvin siis ainakin itsellä toimi näinkin

Liitteet

• IMG_20200422_083519.jpg
    IMG_20200422_083519.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 160
Mulla iski nyt sellanen fiilis että pistän hetkeksi foorumin pois ym. Katsotaan taas kun oviksen aika :D vuoto ei oo alkanut, mutta menkkajomoa ja poltetta on. Kai se huomenna tai parin päivän sisään alkaa. Tänää olis pitäny alkaa.

En tiedä miten mulla testit käyttäytyis, jos monena päivänä testaisi. Olen olojen perusteella saanut kerta plussan ja se tieto on riittänyt.
Meillä on seksiä läpi kierron säännöllisesti. Tähän auttaa se, että ollaan maatalousyrittäjiä ja ollaan kaikki päivät yhdessä tai samalla tontilla. Voidaan siis mennä fiiliksen mukaan pitkin päivää.

Tässä oon nyt tehnyt testejä pois kaapista ja halusin kattoa tuleeko useampi ovulaatio. Menkkojen aikana näytti olevan kp5 ja kp13 jos tikkuja uskoo :hilarious: oloista en huomaa ovulaatiota ja meilläkin touhutaan jos siltä tuntuu. Mies lomautuksella ja itse yrittäjä ja töissä käynyt normaalisti.

Muokattu viimeksi:
Mä olen ajatellut et ovistesti pysyy pidempään ns.plussana jos varsinaista ovista ei tapahdu. Ja jos taas tulee kunnon lh-piikki joka leffaviivoina erottuu ovistestissä ja sitten katoaa, niin ovulaatio on todennäköisempi? Mitä mieltä muut olette?:pompus:

Näin mäkin oon ymmärtänyt. Mulla kp5 näytti plussaa ja haaleni ja nyt kp13 taas plussaa :rolleyes:

Näin mäkin oon ymmärtänyt. Mulla kp5 näytti plussaa ja haaleni ja nyt kp13 taas plussaa :rolleyes:

Komppaan kyllä kevät20 sanoja, et voihan se periaatteessa olla raskauskin. Mutta just jos vaikka neljää tai viittä päivää peräkkäin melkein tasavahvaa näyttää, niin itse pitäisin ovuloimattomana. Ellei sitten myöhemmin tule uutta selkeää lh-uippua. On se naisen keho niin merkillinen että mistä näistä tietää :hilarious: onneksi meen töihin ens viikolla niin ei ole niin paljoa aikaa pohtia.

Täällä dpo3 ja muniksia vihlonut ajoittain todella lyhyitä hetkiä. Nyt illasta tuntui kuplintaa kohdussa.

On tää raskautuminen aikamoista tiedettä :bored:
Mä yleensä bongaan ovulaation omista oloista ja sitten testaan varmistuakseni. Yleensä oon osunut oikeaan. Meillä on nyt dpo7, enkä huomaa kyl mitään kummallisia oireita. Viikonloppuna pitäis alkaa menkat jos alkaa. Saapi nähdä :angelic:

Toivottavasti tänne tulee paljon alkukesän plussia :)

Komppaan kyllä kevät20 sanoja, et voihan se periaatteessa olla raskauskin. Mutta just jos vaikka neljää tai viittä päivää peräkkäin melkein tasavahvaa näyttää, niin itse pitäisin ovuloimattomana. Ellei sitten myöhemmin tule uutta selkeää lh-uippua. On se naisen keho niin merkillinen että mistä näistä tietää :hilarious: onneksi meen töihin ens viikolla niin ei ole niin paljoa aikaa pohtia.

Täällä dpo3 ja muniksia vihlonut ajoittain todella lyhyitä hetkiä. Nyt illasta tuntui kuplintaa kohdussa.

Onneksi itselläkin on päivät täynnä puuhaa pääsääntöisesti ettei ole ehtinyt ressaamaan yrittämisestä. Tikuttelu on vielä näin alkuun jännää ja siihen jää kyllä koukkuun ja käy harrastuksesta :D aiemmilla kerroilla olen 4 yk jaksanut tikutella ja ihmetellä, sitten into lopahtanut ja menty kierrot mututuntumalla ^_^

Tänään dpo10 ja ihan puhdas nega. :sad001 Ei se nyt mua varsinaisesti yllättänyt, mutta miten ihmeessä sitä saa kuitenkin kehiteltyä oireita jotka voisivat liittyä raskauteen, vaikka siis nehän voi olla ihan vaan PMS - oireita. :meh: Tissit on kipeät ( mut ne on aina ennen menkkoja) , alavatsa jomottaa ( kuten aina ennen menkkoja), tajuton väsymys ( selvä pms) ja jotenkin itkutkin herkässä tänään - mut ei siinäkään mitään uutta. Ainut mikä vois viitata raskauteen oli yöllinen suonenveto! Mulla ei koskaan oo vetänyt suonta paitsi raskaana. Toki enhän mä niihin aina välttämättä herää. Menkat pitäisi alkaa pe - su akselilla. En tiedä milloin uskaltaa testata. Varmaan olisi järkevää odottaa viikonloppuun, mut mitä jos ei pysty. :hilarious:

Tää kierto ois muutenkin meidän kolmas kerta kun tärppää yk1 : sellä, joten eikö todennäköisyys puhu sen puolesta ettei se vaan oo mahdollista. Eka toki km, mutta silti. Koitan sillä lohduttaa itseäni.

Tänään dpo10 ja ihan puhdas nega. :sad001 Ei se nyt mua varsinaisesti yllättänyt, mutta miten ihmeessä sitä saa kuitenkin kehiteltyä oireita jotka voisivat liittyä raskauteen, vaikka siis nehän voi olla ihan vaan PMS - oireita. :meh: Tissit on kipeät ( mut ne on aina ennen menkkoja) , alavatsa jomottaa ( kuten aina ennen menkkoja), tajuton väsymys ( selvä pms) ja jotenkin itkutkin herkässä tänään - mut ei siinäkään mitään uutta. Ainut mikä vois viitata raskauteen oli yöllinen suonenveto! Mulla ei koskaan oo vetänyt suonta paitsi raskaana. Toki enhän mä niihin aina välttämättä herää. Menkat pitäisi alkaa pe - su akselilla. En tiedä milloin uskaltaa testata. Varmaan olisi järkevää odottaa viikonloppuun, mut mitä jos ei pysty. :hilarious:

Tää kierto ois muutenkin meidän kolmas kerta kun tärppää yk1 : sellä, joten eikö todennäköisyys puhu sen puolesta ettei se vaan oo mahdollista. Eka toki km, mutta silti. Koitan sillä lohduttaa itseäni.

Koitat malttaa viikonloppuun! <3

Me mennään aika samoissa päivissä. Mulla tänä aamuna kans nega, joten odotan seuraavan testauksen kanssa viikonloppua. Pari päivää sitten herkkätesti oli positiivinen ja oli ihana katsella vaaleanpunaista viivaa!! :love017
Nyt minulla tuli sitten sitä ruskeaa vuotoa paperiin. Jota tulee kyllä joka kierrossa pari päivää ennen menkkoja. Joten en pidä raskaus oireena. Jää nähtäväksi.

Moikka.

Oma tilanne arveluttaa ja ajattelinkin tulla kirjoittamaan siitä.
Edellinen raskaus kesti viikolle 8, sillä viikolla lääkäri diagnosoi heterotooppisen raskauden (tuulimuna+kohdunulkoinen yhtäaikaa). Tästä sain tyhjennyslääkityksen kotiin ja hcg seuranta kohdun ulkoisen poistumiseen asti. Tyhjennysvuoto kesti huimat 6viikkoa ja kahden viikon jälkeen tästä alkoi menkat, jotka olivat normaalipituiset. Hcgta seurattiin 9viikon ajan, niin kauan kesti, että arvo normalisoitui..
Kuukautisten jälkeen oletetun ovulaation aikoihin (En tikuttanut, mutta oli samankaltaista ja ehkä vähän voimakkaampia tuntemuksia ovulaatiosta kuin normaalisti) oli ensimmäistä kertaa elämässäni myös tosi niukkaa välivuotoa, vain tosin muutama veriviiru pyyhkiessä. Uutta raskautta olemme yrittäneet tällä kierrolla ahkerasti. Vielä ei ole täyttä varmuutta kierron pituudesta tämän keskenmenon jälkeen, mutta mikäli jatkuisi samanlaisena kuin aikaisemmin, niin nyt olisi kuukautiset myöhässä kaksi päivää ja oletetusta ovulaatiosta 12 päivää. Kaikki testit näyttävät negatiivista. Viiden päivän ajan on ollut kokoajan tuntemus siitä, että menkat alkaa hetkellä minä hyvänsä. Myös pieniä pistoja tuntuu välillä alavatsassa, mutta muita oireita ei ole.. Miten muiden kokemukset raskaaksi tulosta keskenmenon jälkeen? Mielessäni käynyt, että onkohan kiertoni vain pitkittynyt keskenmenon vuoksi ja ihan turhaa haaveilla testin muuttuvan vielä plussaksi. Taikka onkohan koko ovulaatiokin jäänyt välistä :sad001

Keskenmeno kyllä sekoittaa kroppaa. Mulla oli kkm joulukuun lopussa ja sen jälkeen kierrot ovat heitelleet 26-33pv välillä, kun ennen kkm oli aina 28pv. Mutta voihan sinulla vielä plussaksi muuttua.

Dpo 15 ja menkat virallisesti päivän myöhässä ja viiva hitusen vahvistunut mutta ei tosiaankaan tarpeeksi. Toivottavasti ei tarkoita mitään kohdunulkoisen mahdollisuutta :sad001

Liitteet

• IMG_20200520_100724.jpg
    IMG_20200520_100724.jpg
    17 KB · Katsottu: 177
Takaisin