Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko tehny raskaustestiä?
En tiedä miten mulla testit käyttäytyis, jos monena päivänä testaisi. Olen olojen perusteella saanut kerta plussan ja se tieto on riittänyt.
Meillä on seksiä läpi kierron säännöllisesti. Tähän auttaa se, että ollaan maatalousyrittäjiä ja ollaan kaikki päivät yhdessä tai samalla tontilla. Voidaan siis mennä fiiliksen mukaan pitkin päivää.
Mä olen ajatellut et ovistesti pysyy pidempään ns.plussana jos varsinaista ovista ei tapahdu. Ja jos taas tulee kunnon lh-piikki joka leffaviivoina erottuu ovistestissä ja sitten katoaa, niin ovulaatio on todennäköisempi? Mitä mieltä muut olette?
Näin mäkin oon ymmärtänyt. Mulla kp5 näytti plussaa ja haaleni ja nyt kp13 taas plussaa
Komppaan kyllä kevät20 sanoja, et voihan se periaatteessa olla raskauskin. Mutta just jos vaikka neljää tai viittä päivää peräkkäin melkein tasavahvaa näyttää, niin itse pitäisin ovuloimattomana. Ellei sitten myöhemmin tule uutta selkeää lh-uippua. On se naisen keho niin merkillinen että mistä näistä tietää onneksi meen töihin ens viikolla niin ei ole niin paljoa aikaa pohtia.
Täällä dpo3 ja muniksia vihlonut ajoittain todella lyhyitä hetkiä. Nyt illasta tuntui kuplintaa kohdussa.
Tänään dpo10 ja ihan puhdas nega. Ei se nyt mua varsinaisesti yllättänyt, mutta miten ihmeessä sitä saa kuitenkin kehiteltyä oireita jotka voisivat liittyä raskauteen, vaikka siis nehän voi olla ihan vaan PMS - oireita. Tissit on kipeät ( mut ne on aina ennen menkkoja) , alavatsa jomottaa ( kuten aina ennen menkkoja), tajuton väsymys ( selvä pms) ja jotenkin itkutkin herkässä tänään - mut ei siinäkään mitään uutta. Ainut mikä vois viitata raskauteen oli yöllinen suonenveto! Mulla ei koskaan oo vetänyt suonta paitsi raskaana. Toki enhän mä niihin aina välttämättä herää. Menkat pitäisi alkaa pe - su akselilla. En tiedä milloin uskaltaa testata. Varmaan olisi järkevää odottaa viikonloppuun, mut mitä jos ei pysty.
Tää kierto ois muutenkin meidän kolmas kerta kun tärppää yk1 : sellä, joten eikö todennäköisyys puhu sen puolesta ettei se vaan oo mahdollista. Eka toki km, mutta silti. Koitan sillä lohduttaa itseäni.
Me mennään aika samoissa päivissä. Mulla tänä aamuna kans nega, joten odotan seuraavan testauksen kanssa viikonloppua. Pari päivää sitten herkkätesti oli positiivinen ja oli ihana katsella vaaleanpunaista viivaa!!Tänään dpo10 ja ihan puhdas nega. Ei se nyt mua varsinaisesti yllättänyt, mutta miten ihmeessä sitä saa kuitenkin kehiteltyä oireita jotka voisivat liittyä raskauteen, vaikka siis nehän voi olla ihan vaan PMS - oireita. Tissit on kipeät ( mut ne on aina ennen menkkoja) , alavatsa jomottaa ( kuten aina ennen menkkoja), tajuton väsymys ( selvä pms) ja jotenkin itkutkin herkässä tänään - mut ei siinäkään mitään uutta. Ainut mikä vois viitata raskauteen oli yöllinen suonenveto! Mulla ei koskaan oo vetänyt suonta paitsi raskaana. Toki enhän mä niihin aina välttämättä herää. Menkat pitäisi alkaa pe - su akselilla. En tiedä milloin uskaltaa testata. Varmaan olisi järkevää odottaa viikonloppuun, mut mitä jos ei pysty.
Tää kierto ois muutenkin meidän kolmas kerta kun tärppää yk1 : sellä, joten eikö todennäköisyys puhu sen puolesta ettei se vaan oo mahdollista. Eka toki km, mutta silti. Koitan sillä lohduttaa itseäni.