Mie huomasin vaan noi seksyt kynnet
Kiitos Viikonloppuna kävin huollossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie huomasin vaan noi seksyt kynnet
Tohon on pakko kommentoida. Mä haistan oman mieheni hien myös ihan tosi ihanana ja en voi vastustaa ja hän myös on koko ajan kimpussa ja kehuu kauniiksi jne jne.. no, hän on myös sanonu että mä tuoksun erille et tosi makea hyvä tuoksu ja tämä siis oviksen aikana. Hassua... Mut on myös yksi tuttu joka haistaa raskauden. Hyvin outo
Jännä.. kuulemma tää raskauden haju on jotenkin enemmän pistävä ja kemikaalimainen.. tiedä sitte mut kyl mäkin haistan oman itseni ja huomaan noista tietyt muutokset mut enemmän lähinnä vv koostumus, lämmöt yms mut oviksen huomaa ku miehen mielestä tuoksun ihanalle ja oma ajatus on että haisen viemärille. HmmMies sanoo ihan samaa tuosta makeasta tuoksusta.
No nyt täytyy kyllä sanoa että ei menny kauaa
Keskustelin viime viikonloppuna siskon kanssa sen kokemuksista ja sit miehen kanssa tästä yrityksestä. Ja tällä hetkellä sit kattelen et mistähän hakis ovulaatiotestejä jos kroppa edelleen kello tarkka minipillereiden käytöstä huolimatta (mihin kyllä mielialanvaihtelut viittaisi, kun pysyivät samanlaisina koko käytön ajan. Kiersi siis semmosta neljän viikon sykliä masis - ok - erittäin hyvä mieli - ok ja siitä taas se masis ja niin edelleen. Se ei hävinnyt koskaan mihinkään) niin ovis pitäis tapahtua ens viikon alussa. Vähän kiinnostaisi testata että onko näin. ärtymys/masis taas hälvennyt ja nyt ihan jees fiilikset taas
Ootko tehny raskaustestiä?Tossa vielä kooste aikaa on liikaa. 11.5 kp5 ja 19.5 kp13. Apteekin ovulaatiotesti
Tossa vielä kooste aikaa on liikaa. 11.5 kp5 ja 19.5 kp13. Apteekin ovulaatiotesti
Pitkästä aikaa ajattelin tulla kurkkimaan tänne foorumille ja purkaa omia fiiliksiä. Meillä siis esikoinen syntynyt 10/2018 ja nyt toista yritetään. Yritys alkoi 11/2019, joten takana nyt 6 kiertoa yritystä. Kyllä vaan turhauttaa taas, kun menkat tänään alkoivat. Mulla käytössä digiovistestit ja joka kierto saan hymiön eli ihan oikeilla päivillä meillä yritystä on. Kierto tosin hiukan epäsäännöllinen 28-38 päivää. Ikää mulla 32 vuotta ja mies täyttää jo 40 vuotta. Ensimmäistäkin toki yritettiin 9 kiertoa ennen kuin tärppäsi mutta vasta kahdella viimeisellä kierrolla otin ovistestit käyttöön, joten en tiedä onko kaikissa kierroissa osuttu oikeille päiville.
No eipä se auta kun uutta yritystä vaan, viikot vaan kuluu aina niin julmetun hitaasti. Ensin pitää odottaa pari viikkoa ovista ja sen jälkeen jännittää pari viikkoa onnistuiko..
Piti aiemmin jo kommentoida, että mulla toi sykli on aivan samanlainen! Siis niin selkee. Täällä on toi ok-vaihe menossa ja muuttumassa erittäin hyvän puolelle pikkuhiljaa. Siksi alankin uskoa, että tää kierto ois normaalimman mittainen eli noin 30 päivää Kp10!
Mulla ei ainakaan ollut näin, koska neljän ovisplussapäiväkierron saldo oli kuitenkin haaleat, mutta haamuja vahvemmat viivat raskaustestissä. Kemialliseksi jäi, mutta tuo todistaa että ovulaatio on tapahtunut.Mä olen ajatellut et ovistesti pysyy pidempään ns.plussana jos varsinaista ovista ei tapahdu. Ja jos taas tulee kunnon lh-piikki joka leffaviivoina erottuu ovistestissä ja sitten katoaa, niin ovulaatio on todennäköisempi? Mitä mieltä muut olette?