Raskaaksi 2020

Liitteet

• BEFBBD97-F093-4EC9-9747-C70C80B8F8D7.jpeg
    BEFBBD97-F093-4EC9-9747-C70C80B8F8D7.jpeg
    32 KB · Katsottu: 196
Tohon on pakko kommentoida. Mä haistan oman mieheni hien myös ihan tosi ihanana ja en voi vastustaa ja hän myös on koko ajan kimpussa ja kehuu kauniiksi jne jne.. no, hän on myös sanonu että mä tuoksun erille et tosi makea hyvä tuoksu ja tämä siis oviksen aikana. Hassua... Mut on myös yksi tuttu joka haistaa raskauden. Hyvin outo

Mies sanoo ihan samaa tuosta makeasta tuoksusta.

Aa ja eilen illalla nippaili molemmin puolin ja koko mahaa kramppasi et liekö vehnä vai muu syy et oliko et keltarauhanen tai jotain. Nyt eilen holisi vv valkoinen ja nyt kuivaa et mulla ku ovis tulee niin se on äkkiä ohi myös :eek::grin

Toisaalta on kiva tietää et millainen se folli on ja limis ku mul ennen hoitoja oli jo kp9 joku 8-9mm limis et optimaalinen ja täs lääkäri silloin sanoi että mulla ovis tullut jo kp6-8 aikana.... Arveli kp6. Nyt mietin tässä vaan ihan noita reumahoitoi mut haluun kuitenkin seurata kierron eri vaiheita ja olotiloja yms et tietää tasan missä vaiheessa menee. Mun mittari on nyt rikki niin länpökäyrä meni vissiin väärin ku nyt se näyttää koko ajan vaan 36,0 vaikka tunnen et lämmöt on noussut:mad:

Mies sanoo ihan samaa tuosta makeasta tuoksusta.
Jännä.. kuulemma tää raskauden haju on jotenkin enemmän pistävä ja kemikaalimainen.. tiedä sitte mut kyl mäkin haistan oman itseni ja huomaan noista tietyt muutokset mut enemmän lähinnä vv koostumus, lämmöt yms mut oviksen huomaa ku miehen mielestä tuoksun ihanalle ja oma ajatus on että haisen viemärille. Hmm

No nyt täytyy kyllä sanoa että ei menny kauaa :happy8

Keskustelin viime viikonloppuna siskon kanssa sen kokemuksista ja sit miehen kanssa tästä yrityksestä. Ja tällä hetkellä sit kattelen et mistähän hakis ovulaatiotestejä :rolleyes: jos kroppa edelleen kello tarkka minipillereiden käytöstä huolimatta (mihin kyllä mielialanvaihtelut viittaisi, kun pysyivät samanlaisina koko käytön ajan. Kiersi siis semmosta neljän viikon sykliä masis - ok - erittäin hyvä mieli - ok ja siitä taas se masis ja niin edelleen. Se ei hävinnyt koskaan mihinkään) niin ovis pitäis tapahtua ens viikon alussa. Vähän kiinnostaisi testata että onko näin. :angel4 ärtymys/masis taas hälvennyt ja nyt ihan jees fiilikset taas

Piti aiemmin jo kommentoida, että mulla toi sykli on aivan samanlainen! :hilarious: Siis niin selkee. Täällä on toi ok-vaihe menossa ja muuttumassa erittäin hyvän puolelle pikkuhiljaa. Siksi alankin uskoa, että tää kierto ois normaalimman mittainen eli noin 30 päivää :happy: Kp10!

Muokattu viimeksi:
Pitkästä aikaa ajattelin tulla kurkkimaan tänne foorumille ja purkaa omia fiiliksiä. Meillä siis esikoinen syntynyt 10/2018 ja nyt toista yritetään. Yritys alkoi 11/2019, joten takana nyt 6 kiertoa yritystä. Kyllä vaan turhauttaa taas, kun menkat tänään alkoivat. Mulla käytössä digiovistestit ja joka kierto saan hymiön eli ihan oikeilla päivillä meillä yritystä on. Kierto tosin hiukan epäsäännöllinen 28-38 päivää. Ikää mulla 32 vuotta ja mies täyttää jo 40 vuotta. Ensimmäistäkin toki yritettiin 9 kiertoa ennen kuin tärppäsi mutta vasta kahdella viimeisellä kierrolla otin ovistestit käyttöön, joten en tiedä onko kaikissa kierroissa osuttu oikeille päiville.

No eipä se auta kun uutta yritystä vaan, viikot vaan kuluu aina niin julmetun hitaasti. Ensin pitää odottaa pari viikkoa ovista ja sen jälkeen jännittää pari viikkoa onnistuiko..

Muokattu viimeksi:
Onhan tässä keho ollut sekaisin mutta nyt on ollut hyvin ton lugen kanssa eli hyvin saa pidettyä kierrot ja aina oon ovuloinut suht nopeesti ton jälkeen ja limis pitäisi olla kunnossa.. on vaan jo yli sata jotaki ja nyt tauolle laitettu mut silti sitä seuraa kiertoo et jos yllätys tulisi ettei se siis oo huono asia se vaan et haluun itse olla kunnossa kun kerta on nii paljon oireita reumaan yms mut sekin on tasoittunut tässä.. kilppari ei enää oireile kuten aiemmin

Tervetuloa takaisin kurkkimaan Violavee. Onpa harmi ettei ole vielä tärpännyt :sad001 Toivotaan kuitenkin parasta ensi yrityskerralla. Muoks.. Kai tää on niin tuuristakin kiinni, vaikkei se varmasti lohduta tässä. Ootteko kokeillut ajoittaa hommailuja ajalle ennen ovisplussaa? Tietty vaikeaa kun kierron pituudesta ei ole varmuutta. Ei täälläkään.

Tossa vielä kooste :hilarious: aikaa on liikaa. 11.5 kp5 ja 19.5 kp13. Apteekin ovulaatiotesti

Liitteet

• 61B6A3DF-80DD-4AC8-B074-4CDF6A02E2E3.jpeg
    61B6A3DF-80DD-4AC8-B074-4CDF6A02E2E3.jpeg
    46.9 KB · Katsottu: 166
Täällä testailen sylkeä taas. Ehkä vähän enemmän taas saniaiskuvioo? Taidan kohta tehdä puikkotestinkin :happy: Tuntuu kuin etrogeenitaso kohoaisi, kun mieliala paranee päivä päivältä.

20200519_131851.jpg

Tossa vielä kooste :hilarious: aikaa on liikaa. 11.5 kp5 ja 19.5 kp13. Apteekin ovulaatiotesti

En tiedä miten mulla testit käyttäytyis, jos monena päivänä testaisi. Olen olojen perusteella saanut kerta plussan ja se tieto on riittänyt.
Meillä on seksiä läpi kierron säännöllisesti. Tähän auttaa se, että ollaan maatalousyrittäjiä ja ollaan kaikki päivät yhdessä tai samalla tontilla. Voidaan siis mennä fiiliksen mukaan pitkin päivää.

Täällä menossa dpo 13 mutta mitään muuta en odota kuin menkkoja. Tilasin ens kiertoon lisää ovistikkuja, Cb:n digiovishärvelin, gelee royalea, Foolihappoa, sinkkitabletteja (miehelle) ja mitäs vielä :angelic: olo on niinku sotaan varustautuis ja yk1 siis vasta lopuillaan.

Mut taustalla siis lapsettomuus exän kanssa (ex-puolisosta johtuva) ja meidän ikä. Itse oon 38v (kaksi lasta ennestään) ja puoliso on 42v, ei lapsia ennestään. Joten tiedossa ja oletuksena on, että ei ole helppoa jos onnistuu ollenkaan. Mulla on onneksi aina ollut säännöllinen kierto, joten oletan ja toivon et ovis edelleen tapahtuu edes jonkun kerran vuodessa :smiley-angelic001

Tässä kierrossa sofin ovistikut näytti melkein tasavahvaa viivaa kp 12 ja sit kp 13 oli kontrollia vahvempi testiviiva. Yritystä laitettiin peliin kp 9,11 ja 13 illalla kun vahvan viivan olin testannut aamulla ekan kerran. Mutta ei tärppiä. Se nyt olisikin ollut aikamoinen ihme ja kieltämättä kompensoinut lähes kertaheitolla kaikki ne aiemmat lapsettomuuskärsimysvuodet jos olisi yykoo ykkösestä tärpännyt :)

Pitkästä aikaa ajattelin tulla kurkkimaan tänne foorumille ja purkaa omia fiiliksiä. Meillä siis esikoinen syntynyt 10/2018 ja nyt toista yritetään. Yritys alkoi 11/2019, joten takana nyt 6 kiertoa yritystä. Kyllä vaan turhauttaa taas, kun menkat tänään alkoivat. Mulla käytössä digiovistestit ja joka kierto saan hymiön eli ihan oikeilla päivillä meillä yritystä on. Kierto tosin hiukan epäsäännöllinen 28-38 päivää. Ikää mulla 32 vuotta ja mies täyttää jo 40 vuotta. Ensimmäistäkin toki yritettiin 9 kiertoa ennen kuin tärppäsi mutta vasta kahdella viimeisellä kierrolla otin ovistestit käyttöön, joten en tiedä onko kaikissa kierroissa osuttu oikeille päiville.

No eipä se auta kun uutta yritystä vaan, viikot vaan kuluu aina niin julmetun hitaasti. Ensin pitää odottaa pari viikkoa ovista ja sen jälkeen jännittää pari viikkoa onnistuiko..

Voimia❤️

Piti aiemmin jo kommentoida, että mulla toi sykli on aivan samanlainen! :hilarious: Siis niin selkee. Täällä on toi ok-vaihe menossa ja muuttumassa erittäin hyvän puolelle pikkuhiljaa. Siksi alankin uskoa, että tää kierto ois normaalimman mittainen eli noin 30 päivää :happy: Kp10!

Joo siis se on todella selkeä! Mieskin aina välillä kommentoi "jes, nyt ollaan tässä vaiheessa kiertoa, saa vähän omaa tilaa" tai "jaha, taitaa taas olla ovulaation hetket käsillä" :hilarious: Täällä kans mieliala lähtenyt kohoamaan vähäsen sinne hyvän puolelle, villit veikkaukset tämän ja reilun viikontakaisten menkkaoireilujen (ilman siis menkkoja) perusteella kp8-9. Kohta voinee siis testailla ovista, kunhan fiilis vielä hieman nousee muutamana seuraavana päivänä :joyful:

Mä olen ajatellut et ovistesti pysyy pidempään ns.plussana jos varsinaista ovista ei tapahdu. Ja jos taas tulee kunnon lh-piikki joka leffaviivoina erottuu ovistestissä ja sitten katoaa, niin ovulaatio on todennäköisempi? Mitä mieltä muut olette?:pompus:

Mä olen ajatellut et ovistesti pysyy pidempään ns.plussana jos varsinaista ovista ei tapahdu. Ja jos taas tulee kunnon lh-piikki joka leffaviivoina erottuu ovistestissä ja sitten katoaa, niin ovulaatio on todennäköisempi? Mitä mieltä muut olette?:pompus:
Mulla ei ainakaan ollut näin, koska neljän ovisplussapäiväkierron saldo oli kuitenkin haaleat, mutta haamuja vahvemmat viivat raskaustestissä. Kemialliseksi jäi, mutta tuo todistaa että ovulaatio on tapahtunut.

Eikös noissa ohjeissa sanota että lopettaa testaamisen ekaan plussaan. En siis tiedä miten seuraavan päivän testituloksen kuuluisi vaikuttaa ovikseen.
Mähän m itse testailen myös ihan mielenkiinnosta pidempään, mutta lasken dpo -1 aina ekasta ovisplussasta.

Kyselen taas täällä tietämättömänä: teettekö ovulaatiotestin aamupissasta vai kuinka kauan pidätätte pissaa jos teette päivällä? Ohjeissa mulla lukee, että 10-20 mutta tuntuu etten kauheen kauaa jaksa pidättää, kun on jo kauhea kupla otsassa. :laughing002 Tänään alotin testaamaan, kp 8 ei näkynyt vielä mitään. Pelottaa, etten saa koko ovista tikutettua, nyt vaan pitäis malttaa odottaa rauhassa!

Takaisin