Raskaaksi 2020

Joku ovisolojaan kyseli niin mulla hymy ku tulee niin lasken sen joko dpo-2 tai dpo-1 ja sit dpo0 koska esim eilen illalla yhtäkkiä lorahti käsivoidemainen runsas vv joka ei kyl venynyt vaan muistutti just ku lugeja ottaa niin sitä töhnää mitä tulee ja sitte oli myös tosi tosi kipeä alavatsa ja molemmin puolin juili.

Ensimmäisestä ovisplussasta lasketaan. Yleensä kannattaa siihen testaus lopettaakin. Olen kyllä itsekin välillä testannut (joskus koko kierron..) ja mulla on plussa ollut 1-3 päivää. Aina oviskivut 12-24h sisällä ekasta ovisplussasta ja luteaalivaihe aina sama, joten mulla se ei ole vaikuttanut. Toki tässäkin ollaan erilaisia.
Mies kannattaa kellistää aina! Joka toinen päivä hyvä tahti :happy:

Samaa mieltä. Ensimmäinen ovis+ on dpo-1, seuraava päivä dpo 0 ja siitä eteenpäin dpo 1 jne.
Meilä pyritään heilutteleen peittoa joka toinen päivä jostain kp 9-10 lähtien ja sit ovisplussasta 3-4 pv jokapäivä :smug:

Joo mut haluun lisätä et joillakin on plus esim kolme päivää ennen varsinaista ovista et oviksen jälkeen on hyvä pupuilla

Kyllä tympii... Siis kp jo 46 :banghead: eilen ja tnä ollut again tuntemuksia alaselässä ja nivusissa, että voisi kk alkaa, mutta eeeei. :meh: kyllä on kroppa sekaisin, vaikka poitsu käy enää aamuisin huikalla, muuten pullosta. Nooh varoiksi peitto heilui pe ja su kun mies lähti työreissuun.
Täällä kp50, eikä vuoda vieläkään. :banghead:

tsemppiä Alloha ja Lumiprinsessa!! toivotaan että kohta jotain tapahtuu :smiley-angelic001

täällä kp4 ja vuoto alkaa jo hiipua. mukavan hillityt menkat näin ensimmäisiksi :) nyt sitten vaan odotellaan koskahan se ovis vois olla :confused004 ainiin se aamulämpöjen mittailu pitäiskin ottaa ohjelmaan!

Nuo ovisplussat ja ovis niin jänniä kuinka henk. Kohtaisia on. Esim. Jos mulla tulee ovisplussa klo 16 nii todennäköisesti mun ovis on vielä samana iltana. 6-12 tuntia ovisplussasta on ovis, se on yleensä aika ideaaliaika. Ja mun ovis on niin kipeä ettei jää huomaamatta :grin
Mut mun ovis on yleensä aina kp 13-17 välillä. Kp 14-15 on yleisin.

Vieläkin vahvistuu :D

Liitteet

• 8123424F-27A2-4647-8E08-90480362E8FB.jpeg
    8123424F-27A2-4647-8E08-90480362E8FB.jpeg
    20.8 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Samaa mieltä. Ensimmäinen ovis+ on dpo-1, seuraava päivä dpo 0 ja siitä eteenpäin dpo 1 jne.
Meilä pyritään heilutteleen peittoa joka toinen päivä jostain kp 9-10 lähtien ja sit ovisplussasta 3-4 pv jokapäivä :smug:

Kyllä teillä miehen kelpaa. :joyful: Meillä on hyvä kun pari kertaa viikossa saadaan aikaiseksi. :oops:

Kyllä teillä miehen kelpaa. :joyful: Meillä on hyvä kun pari kertaa viikossa saadaan aikaiseksi. :oops:

Noooooo... miten sen nyt ottaa :rolleyes: Meillä mää oon siis se, joka harrastelis sänkyhommia vaikka päivittäin ja mies on se, joka haluaa lähinnä sillon tällön vaan :grin Enemmän mä joudun tuossa tekeen hommia, että saan toisen ees pikkasen sille päälle :hilarious::hilarious: Nyt tosin hän on enemmän mukana, kun vauvaa yritetään mutta dpo 2-3 jälkeen on onnellinen kun jätän hänet rauhaan taas hetkeksi :hilarious::hilarious:

Olen pitänyt vähän taukoa foorumilta ja yrittänyt keskittyä muuhun. Sitten tuli taas Facessa vastaan tutun ilmoitus, jossa kertovat odottavansa vauvaa. Eikä tullut yhtään iloinen olo heidän puolestaan. Laitoin kutienkin sydämen kommentiksi.

Loppuviikosta pitäisi kuukautisten alkaa. Pidetään peukkuja kaikki kaikkien puolesta!

Noooooo... miten sen nyt ottaa :rolleyes: Meillä mää oon siis se, joka harrastelis sänkyhommia vaikka päivittäin ja mies on se, joka haluaa lähinnä sillon tällön vaan :grin Enemmän mä joudun tuossa tekeen hommia, että saan toisen ees pikkasen sille päälle :hilarious::hilarious: Nyt tosin hän on enemmän mukana, kun vauvaa yritetään mutta dpo 2-3 jälkeen on onnellinen kun jätän hänet rauhaan taas hetkeksi :hilarious::hilarious:

Meillä mies taas puuhailisi vaikka kahdesti päivässä, mutta itsellä ei kyllä riitä energia kuin siihen pariin kertaan viikossa. :woot:

Tänään ovistestin viiva oli haaleampi kuin kaksi aikaisempaa. Meillä kans mies on se, joka ei halua yhtä paljon seksiä, mitä minä haluaisin. Nyt ollut ihmeenkin innostuvainen. Peitto heilui 12h ennen kumpaakin ovisplussaa. Tunsin vihlontaa ensimmäisenä plussapäivänä, joten uskon jälkimmäisen kerran ajoituksen olleen ihan otollinen. Eilen illalla lapset järjesti sen verran tekemistä, että touhut jäi aikomisen asteelle. Mutta näillä mennään, ens kuussa sitte vielä ahkerammin. :hilarious:

Meillä mies taas puuhailisi vaikka kahdesti päivässä, mutta itsellä ei kyllä riitä energia kuin siihen pariin kertaan viikossa. :woot:

Meilläkin mies on jatkuvasti kiinni, varsinkin ovulaation aikoihin. Jotenkin ovulaatio vaikuttaa mieheen ja on kimpussa aamusta iltaan. Kerran testasin tästä syystä ovistikulla ja räikeä plussa tuli. Ja huomannut että mis tuoksuu todella hyvältä tiettyyn aikaan omassa kierrossa :woot::hilarious:

Meilläkin vähän sama tilanne, mua huvittaa enemmän kuin miestä. Toki sitten jos tarpeeksi härnään niin lähtee kyllä mukaan. Osin siksi ostin ovistestit (vaikka kyllä uskon huomaavani oviksen ilmankin) että tiedän sitten erityisen päättäväisesti härnätä, ettei sitten missata mahdollisuutta. Onneksi on heikko lihallisille himoille vaikka omaa aloitetta tulee vähemmän kuin multa :hilarious: Toki hänkin kysyi kun puhuttiin asiasta että eikös jotain semmosia testejä ole :)

Täällä sama, minä voisin vaikka monta kertaa päivässä, mut vähintään päivittäin mut mies ei jaksa :rolleyes: :oops: välillä pitää ihan töitä tehdä, että saan sen kellistettyä:hilarious:

Täällä menkat vetelee viimeisiään, pientä tuhrua tulee vielä. Haluaisin niin kovasti jo että olis ovis ja siitä taas pikakelauksella pari viikkoo eteenpäin :grin

Eilen nippaili alavattalla ja tänään pyyhittäessä tuli vaaleanpunaista paperiin, eilen tuli viikko ovulaatioplussasta. Lievästi jännittää josko tulisi plussa testiin. Pari päivää tarvis odotella :shy:

:grinVaruiksi kuitenkin äskön pupuiltiin miehen kanssa kun ovulaatiotestit ollu vahvoja pitkään. Illalla vasta töihin ja isommat lapset pistettiin ulos ja nuorin meni päikkäreille :angelic: Mies ei valittanut :hilarious: On jo kovin kattellu isompia autoja ja välillä kun töistä tulen kotiin niin on vastassa pienenpienten vaatteitten kanssa mitkä kuopukselta jäänyt ja söpöstelee niillä :grin

Meilläkin mies on jatkuvasti kiinni, varsinkin ovulaation aikoihin. Jotenkin ovulaatio vaikuttaa mieheen ja on kimpussa aamusta iltaan. Kerran testasin tästä syystä ovistikulla ja räikeä plussa tuli. Ja huomannut että mis tuoksuu todella hyvältä tiettyyn aikaan omassa kierrossa :woot::hilarious:
Tohon on pakko kommentoida. Mä haistan oman mieheni hien myös ihan tosi ihanana ja en voi vastustaa ja hän myös on koko ajan kimpussa ja kehuu kauniiksi jne jne.. no, hän on myös sanonu että mä tuoksun erille et tosi makea hyvä tuoksu ja tämä siis oviksen aikana. Hassua... Mut on myös yksi tuttu joka haistaa raskauden. Hyvin outo

Takaisin