Raskaaksi 2020

Kyllä tässä joku haamu kurkkii 1,5h pissalla. Teen aamulla vielä ja laitan siittä kuvan, mut pitäisi se kai jo olla vahvempi joten kallistun ehkä kyllä viivanpaikkaan.. :grumpy: oli kyllä aika raju roskishaamu!

Kyllä minä tässä jtn näen. :) aamua odotellen

Kyllä tässä joku haamu kurkkii 1,5h pissalla. Teen aamulla vielä ja laitan siittä kuvan, mut pitäisi se kai jo olla vahvempi joten kallistun ehkä kyllä viivanpaikkaan.. :grumpy: oli kyllä aika raju roskishaamu!

Ehkä tässäkin jotain näkyy.?? Itse kans taas testaan aamulla. Tähän leikkiin kun lähti ei sitä osaa lopettaa. Voisi hyvin odotella alkaako menkat ja testata uudestaan. Mutta ei osaa.. Haluaa liian kovasti nähdä selkeän plussan. :banghead:

Täällä sitä on kirves sängyn alla (ei vielä hampaat irvessä) tänäänkin yritetty saada poikaa aluilleen :hilarious: Ei vaan taida tuo ovulaatio olla vielä lähelläkään, mutta eihän sitä koskaan tiedä :grin Tänään siis kp 9. Aion kellistää miehen joka päivä vaikka väkisin :rolleyes:

Miten se dpo lasketaan jos lh on koholla 2-3 päivää? Ja mikä tärkeintä, millon kannattaa kellistää mies? :wink

Aina on hyvä aika kesytellä ja kellistellä miestä :hilarious: Toivottavasti tärppää teilläkin! :happy: Toivottavasti eilen ja tänään yrititte, kun sinulla niin hienot viivat testeissä!

Muokattu viimeksi:
Täällä sitä on kirves sängyn alla (ei vielä hampaat irvessä) tänäänkin yritetty saada poikaa aluilleen :hilarious: Ei vaan taida tuo ovulaatio olla vielä lähelläkään, mutta eihän sitä koskaan tiedä :grin Tänään siis kp 9. Aion kellistää miehen joka päivä vaikka väkisin :rolleyes:

Aina on hyvä aika kesytellä ja kellistellä miestä :hilarious: Toivottavasti tärppää teilläkin! :happy: Toivottavasti eilen ja tänään yrititte, kun sinulla niin hienot viivat testeissä!
Hyvä ja oikea asenne!!:p en osaa kyllä neuvoa ovulaatiotesteissä, kun niistä niin vähän kokemusta. Mutta luotan siihen, että säännölliset yhdynnyt ns. Oikein päivinä riittää.

Tässä aamun. Ei paljoa viisastuta näistä viivoista. :bored: negahan toi taitaa olla. Roskishaamuja en oo itekkään _ikinä_ saanut ja testejä on kyllä tehty satoja, ja aina olen niitä tuijotellut vielä parinkin päivän päästä:wideyed:

Liitteet

• IMG_20200519_072023.jpg
    IMG_20200519_072023.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 171
  • IMG_20200519_072239.jpg
    IMG_20200519_072239.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 179
Miten se dpo lasketaan jos lh on koholla 2-3 päivää? Ja mikä tärkeintä, millon kannattaa kellistää mies? :wink

Mun silmään sun alemmassa testissä oli tummempi viiva. Jos kolme päivää on koholla niin laskisin ehkä keskimmäisestä, mut tää on vaan mun mutu. Pääasia et siinä tumman viivan aikaan edes joka toinen päivä yrittää, jos ei joka päivä jaksa. Siittiöt elää kyllä muutaman päivän.

Tässä aamun. Ei paljoa viisastuta näistä viivoista. :bored: negahan toi taitaa olla. Roskishaamuja en oo itekkään _ikinä_ saanut ja testejä on kyllä tehty satoja, ja aina olen niitä tuijotellut vielä parinkin päivän päästä:wideyed:

Voihan se olla kemiallinen, jos moneen testiin tulee viivaa. En oo itsekään saanut noihin RFSUn liuskoihin kun sen yhen ainoan kerran viivanpaikan, eli oon luottanut niihin. Tai kokeile eri merkkisellä testillä. Silloin Apteekin oma antoi ihan puhtaan negan.

Jotenkin toisessa kuvassa ihan kuin näkyisi jotain. Minullakin on noita Rfsu:n testejä. Ei kyllä mitään mainittavaa tältä aamulta. Jotenkin alan kallistumaan siihen kiinnitys yritykseen. Olen ehkä nyt pari päivää testaamatta. Katsoo sitten.
Juuri tämän takia en kerro miehelle jos testaan ajoissa. Hän tippuu lujaa ja korkealta:wacky:

Voihan se olla kemiallinen, jos moneen testiin tulee viivaa. En oo itsekään saanut noihin RFSUn liuskoihin kun sen yhen ainoan kerran viivanpaikan, eli oon luottanut niihin. Tai kokeile eri merkkisellä testillä. Silloin Apteekin oma antoi ihan puhtaan negan.

Mä oon tässä viikon ajan about tehnyt testejä, ja viime torstai ja perjantai sain kunnon haamut.. Lisään kuvat alle. Sit tuli pari negaa, sunnuntaina tein ton roskishaamun jonka sit eilen kaivoin kattookseni tuloksen.

Liitteet

• IMG_20200514_200550.jpg
    IMG_20200514_200550.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 168
  • Screenshot_20200519_075852.jpg
    Screenshot_20200519_075852.jpg
    27.2 KB · Katsottu: 158
  • Screenshot_20200519_075920.jpg
    Screenshot_20200519_075920.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 168
Kyllä tympii... Siis kp jo 46 :banghead: eilen ja tnä ollut again tuntemuksia alaselässä ja nivusissa, että voisi kk alkaa, mutta eeeei. :meh: kyllä on kroppa sekaisin, vaikka poitsu käy enää aamuisin huikalla, muuten pullosta. Nooh varoiksi peitto heilui pe ja su kun mies lähti työreissuun.

Mä oon tässä viikon ajan about tehnyt testejä, ja viime torstai ja perjantai sain kunnon haamut.. Lisään kuvat alle. Sit tuli pari negaa, sunnuntaina tein ton roskishaamun jonka sit eilen kaivoin kattookseni tuloksen.

Siis mä näen nois kolmessa kaikissa jtn.. Että selvät haamut näkyy

Minä laskisin vikasta päivästä dpon. Eikun vaan joka päivä peitto heilumaan :wink

Katsoiko kukaan toisenlaisia teiniäitejä? Eilen tuli uuden kauan eka jakso ruutu+. Minä innolla odotan mitä tämä kausi tuo tullessaan.

Minä laskisin vikasta päivästä dpon. Eikun vaan joka päivä peitto heilumaan :wink

Katsoiko kukaan toisenlaisia teiniäitejä? Eilen tuli uuden kauan eka jakso ruutu+. Minä innolla odotan mitä tämä kausi tuo tullessaan.

Kyllä!! Minä odotan myös.. :happy:

Huh olipa taas lukemista! Mut ihanaa kun on aktiivinen foorumi :happy:

Onnea kaikille plussanneille ja tsempoiä piinailijoille!

ON:huomenna pitäis alkaa menkat, ehkä testaan huomenna tai torstaina jos ei ala. Yleensä alkaa yön aikana sillonkun pitäis! Ei mitään oireita edelleenkään menkoista. Ehkä nippailuja alamahalla ollut. Mut taas oudon rauhallinen olo. Nyt vähän kipeä olokin ja kurkkukipee et en tiiä onko flunssaa vai voisko kertoa raskaudesta. Esikoista odottaessa ekana pamahti flunssa :angelic: tää on eka kierto gelee royalien kanssa ja en tiiä voiko ne jo vaikuttaa mut miusta oli jotenkin oviksen aikaan erillainen olo :woot:

Ensimmäisestä ovisplussasta lasketaan. Yleensä kannattaa siihen testaus lopettaakin. Olen kyllä itsekin välillä testannut (joskus koko kierron..) ja mulla on plussa ollut 1-3 päivää. Aina oviskivut 12-24h sisällä ekasta ovisplussasta ja luteaalivaihe aina sama, joten mulla se ei ole vaikuttanut. Toki tässäkin ollaan erilaisia.
Mies kannattaa kellistää aina! Joka toinen päivä hyvä tahti :happy:

Minä täällä pähkäilen näitä ovistestejä. Rfsun testi antaa jo toista päivä mielestäni tasavahvat viivat. Voiko lh huippu jatkua pitkäänki?

Testit tältä ja eiliseltä päivältä.
Mulla on välillä jopa 4 päivää räikeä viiva, välillä vain päivän. Kemiallisia on tullut kummallakin tavalla eli ainakin ovis on tapahtunut. Ja ovis on ollut ensimmäisenä vahvan viivan jälkeisenä päivänä.

Mun ei pitänyt enää testata, vuoto pitäs alkaa tänää tai viimestään huomenna. Mä yritin ottaa kynnellä tuota ihme pistettä testistä pois nii tuo vähä levis/lähti siitä kohtaa. Mut ihan selkee haamu edelleen, ja negatiivikuvastakin näkee et punertaa. Tää on n. 4 min kohdalla eli ihan testiajalla.
Mutta miksi se ei vahvistu :sad001

Liitteet

• IMG_20200519_084932.jpg
    IMG_20200519_084932.jpg
    40.5 KB · Katsottu: 170
  • Screenshot_20200519_085300.jpg
    Screenshot_20200519_085300.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 172
Takaisin