Kyllä tässä joku haamu kurkkii 1,5h pissalla. Teen aamulla vielä ja laitan siittä kuvan, mut pitäisi se kai jo olla vahvempi joten kallistun ehkä kyllä viivanpaikkaan.. oli kyllä aika raju roskishaamu!
Kyllä minä tässä jtn näen. :) aamua odotellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä tässä joku haamu kurkkii 1,5h pissalla. Teen aamulla vielä ja laitan siittä kuvan, mut pitäisi se kai jo olla vahvempi joten kallistun ehkä kyllä viivanpaikkaan.. oli kyllä aika raju roskishaamu!
Miten se dpo lasketaan jos lh on koholla 2-3 päivää? Ja mikä tärkeintä, millon kannattaa kellistää mies?
Hyvä ja oikea asenne!! en osaa kyllä neuvoa ovulaatiotesteissä, kun niistä niin vähän kokemusta. Mutta luotan siihen, että säännölliset yhdynnyt ns. Oikein päivinä riittää.Täällä sitä on kirves sängyn alla (ei vielä hampaat irvessä) tänäänkin yritetty saada poikaa aluilleen Ei vaan taida tuo ovulaatio olla vielä lähelläkään, mutta eihän sitä koskaan tiedä Tänään siis kp 9. Aion kellistää miehen joka päivä vaikka väkisin
Aina on hyvä aika kesytellä ja kellistellä miestä Toivottavasti tärppää teilläkin! Toivottavasti eilen ja tänään yrititte, kun sinulla niin hienot viivat testeissä!
Miten se dpo lasketaan jos lh on koholla 2-3 päivää? Ja mikä tärkeintä, millon kannattaa kellistää mies?
Tässä aamun. Ei paljoa viisastuta näistä viivoista. negahan toi taitaa olla. Roskishaamuja en oo itekkään _ikinä_ saanut ja testejä on kyllä tehty satoja, ja aina olen niitä tuijotellut vielä parinkin päivän päästä
Jotenkin toisessa kuvassa ihan kuin näkyisi jotain. Minullakin on noita Rfsu:n testejä. Ei kyllä mitään mainittavaa tältä aamulta. Jotenkin alan kallistumaan siihen kiinnitys yritykseen. Olen ehkä nyt pari päivää testaamatta. Katsoo sitten.Tässä aamun. Ei paljoa viisastuta näistä viivoista. negahan toi taitaa olla. Roskishaamuja en oo itekkään _ikinä_ saanut ja testejä on kyllä tehty satoja, ja aina olen niitä tuijotellut vielä parinkin päivän päästä
Voihan se olla kemiallinen, jos moneen testiin tulee viivaa. En oo itsekään saanut noihin RFSUn liuskoihin kun sen yhen ainoan kerran viivanpaikan, eli oon luottanut niihin. Tai kokeile eri merkkisellä testillä. Silloin Apteekin oma antoi ihan puhtaan negan.
Mä oon tässä viikon ajan about tehnyt testejä, ja viime torstai ja perjantai sain kunnon haamut.. Lisään kuvat alle. Sit tuli pari negaa, sunnuntaina tein ton roskishaamun jonka sit eilen kaivoin kattookseni tuloksen.
Siis mä näen nois kolmessa kaikissa jtn.. Että selvät haamut näkyy
Joo ne näkyi kauas silmälläkin. Mut negoja tullut ton jälkeen ja taas haamuja.
Minä laskisin vikasta päivästä dpon. Eikun vaan joka päivä peitto heilumaanMiten se dpo lasketaan jos lh on koholla 2-3 päivää? Ja mikä tärkeintä, millon kannattaa kellistää mies?
Minä laskisin vikasta päivästä dpon. Eikun vaan joka päivä peitto heilumaan
Katsoiko kukaan toisenlaisia teiniäitejä? Eilen tuli uuden kauan eka jakso ruutu+. Minä innolla odotan mitä tämä kausi tuo tullessaan.
Mulla on välillä jopa 4 päivää räikeä viiva, välillä vain päivän. Kemiallisia on tullut kummallakin tavalla eli ainakin ovis on tapahtunut. Ja ovis on ollut ensimmäisenä vahvan viivan jälkeisenä päivänä.Minä täällä pähkäilen näitä ovistestejä. Rfsun testi antaa jo toista päivä mielestäni tasavahvat viivat. Voiko lh huippu jatkua pitkäänki?
Testit tältä ja eiliseltä päivältä.