Raskaaksi 2020

Mulla on just Kotitestin OneSteppejä ja "kemiallinen" haaleanpunaisella viivanpaikalla viime kierrossa, veikkaan että samaa laatua ovat. :sad001
No voi kurjuus... :sad001

Se on jännä että toisaalta inhoan kemiallisia, kun ne saa tippumaan korkeelta. Toisaalta taas kemialliset kertoo, että munasolu pystyy hedelmöittyä yms.. :happy: Yleensähän kemiallinen tarkoittaa, että jokin oli vinossa jo alun alkaen...
Keskenmenot ja keskeytyneet keskenmenot taas on tosi surullisia. Tsemppiä kaikille keskenmenon kokeneille. Voin vain kuvitella millaista se on ja vielä jos on monta peräkkäin. :Heartred

Laitoin aiemmin päivällä tuon ovistestikuvan, ja nyt mietin että miten kukaan pystyy ees ajattelemaan seksiä kun vatsa on niin kipee ja turvonnut ja jopa kävely sattuu? Oon vasta tän kierron syönyt tota gelee royalea ja senhän (kai) kuuluis "parantaa" ovulaatiota ja todellakin tunnen tän ekaa kertaa nyt ikinä. Tiiä sitten, liittyykö noihin nappeihin....:grin:grin

Minä täällä pähkäilen näitä ovistestejä. Rfsun testi antaa jo toista päivä mielestäni tasavahvat viivat. Voiko lh huippu jatkua pitkäänki?

Testit tältä ja eiliseltä päivältä.

Liitteet

• IMG_2020-05-18_18-26-35.JPG
    IMG_2020-05-18_18-26-35.JPG
    23.5 KB · Katsottu: 125
Onkohan muuten noi kotitestin one step herkät erillaisia, kun niihin en saa viivanpaikkaa, vaikka yleensä saan kaikkiin testeihin mihin voi saada. :hilarious:
Mä oon aina tilannut just kotitestiltä noita herkkiä one step liuskoja eikä oo ollu ongelmaa. Paitsi nyt tämä kierto, häivähteleviä viivoja testiajalla ja kuivuneena viivanpaikkoja ja roskishaamuja. Yks punertava haamukin tuli eilen ja sen jälkeen muilla ja samoilla testeillä pelkkää negaa..

Tein äsken ihan piruuttaan r-testin (koska sain niihin one stepin puikkoihin niitä perhanan haamuja), niin kunnon viivan paikka taas.. Tosin vähän haaleempi kun ne haamut viimeksi, ihan vaan varoitukseksi, että näky kunnolla omaan silmään :/ Raskaanahan en oo koska kp4 ja menkat päällä vielä. Haamuksi liian haalea mutta viivan paikaksi sanoisin todella räikeäksi :hungover:
Koitin saada kuvaan mutta en tiiä kuinka näkyy...

Mä tiputin tämmönen joskus vessanpönttöön ja sain ihan selvän punaisen haamuviivan. Testi ei siis ees kastunut kokonaan vaan tipahti paperin päälle pönttöön, eli dippaantui oikea oppisesti. Mutta pissaa pöntössä ei oikein kerinnyt olla ku pari tippaa. Ja en ollut siitä kierrosta raskaana, ees kemiallisesti. Dippasin sillon sit one step liuskan hanaveteen, ja antoi kans selvän haamun.
Laitoin sillon reklamaation raskauskeijulle niistä, tuli vaan ihmettelevä vastaus, mut lupas toimittaa eteenpäin valmistajalle tietoa. Ei vissii oo menny ku tästä mun tapauksesta on kohta vuosi.

Minä täällä pähkäilen näitä ovistestejä. Rfsun testi antaa jo toista päivä mielestäni tasavahvat viivat. Voiko lh huippu jatkua pitkäänki?

Mulla taas yleensä on sen 2 pv plussalla, nyt ei ollut kuin 1 päivän ja epäilyttää tietysti kovasti tuleeko tästä nyt mitään

Auttakaa!!! Siis menin tyhmänä kurkkaamaan roskiin eilistä testiä. En ollut katsonut testiä lainkaan teon jälkeen koska "se on kumminkin nega" ja tommonen...???

Liitteet

• IMG_20200518_205721.jpg
    IMG_20200518_205721.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 219
Auttakaa!!! Siis menin tyhmänä kurkkaamaan roskiin eilistä testiä. En ollut katsonut testiä lainkaan teon jälkeen koska "se on kumminkin nega" ja tommonen...???

Sain vielä räikeemmän viivanpaikan joskus, kun menin kaivelemaan monen tunnin jälkeen. Pitäisi vaan viedä heti roskat. Jos epäilyttää niin uutta kehiin.

Mulla ei ainakaan pari viikkoa sitten tehdyssä samassa testissä näy mitään, negana pysynyt :rolleyes: selvä viivahan tuossa näkyy.
En edes heitä testejä roskiin ennen kuin menkat alkaa, ettei tarvitse sieltä kaivaa. Nyt on kaappiin vanhat unohtunut pidemmäksi aikaa.

Kyllä tässä joku haamu kurkkii 1,5h pissalla. Teen aamulla vielä ja laitan siittä kuvan, mut pitäisi se kai jo olla vahvempi joten kallistun ehkä kyllä viivanpaikkaan.. :grumpy: oli kyllä aika raju roskishaamu!

Liitteet

• IMG_20200518_220546.jpg
    IMG_20200518_220546.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 228

Ilmeisesti se huipun kesto voi vaihdella mutta mä suosittelen kokeilemaan eri herkkyyksillä olevia testejä. Voi olla että sulla kohoaa hormoni sen verran korkeelle että herkempi testi näyttää plussaa useamman päivän, kun taas joku ei niin herkkä näyttäis vaan yhtenä päivänä.

Takaisin