Tervetuloa kajo. ja respektit ketjun läpikahlaamisesta!
Täällä alkoi nyt menkat. Tässä kierrossa bongasin ekaa kertaa lämpöjen laskemisen ennen menkkoja. Hieman yllätti tämä kuukautisten ajoitus kuitenkin. Edellisissä kierroissa lueaalivaihe on ollut tasan 13 päivää, mutta nyt oli 11 päivää. Uusi kierto ja uusi mahdollisuus starttasivat siis vähän aiemmin kuin odotin.
Olen alkanut nyt hieman huolestua, kun meillä ei tärppää. Hieman alle vuosihan me ollaan vasta yritetty, mutta silti alkaa huolettaa, ehkä se on ihan luonnollistakin. Jotenkin mulla on vaan sellainen tunne, että jotain on pielessä, vaikka tottahan se ei välttämättä ole.
Ollaan kumpikin käyty muiden syiden takia verikokeissa, ja tiettyjen arvojen alhaisuus ja niiden vaikutus hedelmällisyyteen huolettaa sekä minulla että miehellä.
Täytyy vähän selvitellä, josko käytäisiin yksityisellä tekemässä jotain pieniä tutkimuksia jo ennen ekan yritysvuoden täyttymistä ja julkiselle jonoon menoa. Rahallisesti tuo ei houkuttele, mutta toisaalta, jos löytyisi jokin syy tai useampi, voisi niitä alkaa jo edistämään.
Jos jollakulla on tällaisesta kokemuksia, niin olisi ihana kuulla. Suurkiitokset kaikille myös tsemppikommenteista ja -reaktioista.
Tästä foorumista on tullut tosi tärkeä ja jotenkin sellainen kanava, mikä ei kuitenkaan lisää ahdistusta tästä vauva-asiasta, vaikka aiheen ympärillä pyöriikin. Toivottavasti myös itse pystyn lisäämään tsemppihenkeä muille täällä kirjoitteleville ja lueskeleville.