Raskaaksi 2020

Itsellä on nyt ne piinapäivät menkat pitäisi alkaa 6 päivän päästä. Herkät testit antoi hailuroita 2 kpl. (kuvia en saanut liitettyä) Mutta nyt ne on loppu ja lisää en saa. :facepalm::facepalm:
Ihan hyvä odotella testauksen kanssa, koska kyllä kemialliset on niin mahdollisia.
Oireet on rinnoissa ja nivusissa.(näitä oireita ei normaalisti ole, vaikka joskus voimakaskin PMS oireet) Jännää aikaa siis.

Minäkin oon ostellut vaan niitä epätarkempia 25 tikkuja, ettei tulis kiusausta testata hirmu-aikaisin, kun ei niissä kuitenkaan näy kovin aikaisin mitään.
Löysin läjän ovistikkuja perjantaina, mutta heitin menemään, koska päiväys oli 2019. Olen jotenkin ulapalla siitä, mitä kehossa just nyt tapahtuu. Tänään kp23, enkä ole huomannut ovis-oireita edelleenkään. Jotenkin ei mimmoinenkaan -olo. Nälkä ja makeanhimo tosin on vaivannut, mutta johtunee dieetistä ja ehkä tulevista kuukautisista, viikon päästä pitäis alkaa jos alkaa... ehkä sorrun testaamaan ensi viikolla kun r-testit saapuu, vaikkei olekaan olo että raskaus ois todennäköinen. Siis aktiivisuuden vuoksi voisi olla mahdollista, mutta niin on kuivaa ollut alakerrassa etten sittenkään usko tämän kuun ovikseen :happy:

Palailen tänne reilun kuukauden palstatauon jälkeen. Maaliskuussa todetun kohdun ulkoisen raskauden jäljiltä kierto on nyt palautunut. Pitkällisten pohdintojen jälkeen uskaltauduttiin vielä yrittämään, joten nyt yk1 ja kp14.

Maaliskuussa plussa vahvistui niin hitaasti, että ovulaation ajoitus alkoi epäilyttää. Ostin rfsu:n ovistestit tähän kiertoon. Minusta tänään viivat olivat tasavahvat ja oikeassa munasarjassa on ollut vihlovaa kipua. Eilen illalla heiluteltiin peittoa, jospa ajoitus ois ollut optimaalinen. Voihan sitä tänään vielä varmistaa. :smiley-angelic006

Kuvassa testit to-su alhaalta ylös.

Liitteet

• IMG_2020-05-17_10-21-48.JPG
    IMG_2020-05-17_10-21-48.JPG
    31.5 KB · Katsottu: 133
Täällä kp6 ja kohta pääsee tikutamaan ensimmäistä kertaa ovista! Löysinkin lapun niiden ovulaatiotestien mukana, jossa oli, et 10. päivä kierrosta mun kierrolla ois hyvä alkaa tikuttaa. Alotatteko te aiemmin vai meettekö ohjeilla? Ite heti mietin, että pitäisko kuitenkin alottaa jo aiemmin. :laughing001 Aina pitää olla hätähousu!

Täällä oli jossain välissä töistä puhe ja ite oon sellasessa tilanteessa, että oon lopen kyllästynyt töihini ja aion lähteä vielä uudelleen opiskelemaan. Ensin kyllä haluaisin esikoisen maailmaan, mutta se kyllä tarkottais, että pitää kärvistellä tuolla vielä jonkun aikaa. Alkaa vaan tuntumaan joka päivä töihin lähtö vaikeammalta ja vaikeammalta. No onneksi siellä ei tarvitse ikuisuuksia olla ja yritän ajatella asian niin, että onneksi on töitä ja yritän olla stressaamatta sen enempää.

Täällä kp6 ja kohta pääsee tikutamaan ensimmäistä kertaa ovista! Löysinkin lapun niiden ovulaatiotestien mukana, jossa oli, et 10. päivä kierrosta mun kierrolla ois hyvä alkaa tikuttaa. Alotatteko te aiemmin vai meettekö ohjeilla? Ite heti mietin, että pitäisko kuitenkin alottaa jo aiemmin. :laughing001 Aina pitää olla hätähousu!

Täällä oli jossain välissä töistä puhe ja ite oon sellasessa tilanteessa, että oon lopen kyllästynyt töihini ja aion lähteä vielä uudelleen opiskelemaan. Ensin kyllä haluaisin esikoisen maailmaan, mutta se kyllä tarkottais, että pitää kärvistellä tuolla vielä jonkun aikaa. Alkaa vaan tuntumaan joka päivä töihin lähtö vaikeammalta ja vaikeammalta. No onneksi siellä ei tarvitse ikuisuuksia olla ja yritän ajatella asian niin, että onneksi on töitä ja yritän olla stressaamatta sen enempää.

Mulla vaihtelee kierto yleensä 29-32 pvä, lyhyin kierto ollut kuitenkin 28 ja pisin 40 pvä. Oon aloitellut ovistestailut tuon 29-30 päivän mukaan yleensä. CB:n ohjeessa se taitaa olla kp9-10. Tässä kierrossa ovis+ tuli vasta kp18, eli jonkin verran kuluu kyllä tikkuja :woot: Toive olisi, että tolla digin isommalla paketilla (20kpl tikkuja) sen kaks kiertoa ainakin pärjäisi.

Huh Onpas tänne tullut viestejä! Tosi paljon onnea plussista ja tsemppiä kaikille piinapäiviin :love7

Täällä ne menkat lopulta alkoi :sad010 sinänsä ehdin jo pettymyksen käsitellä ennen menkkoja, kun negoja tuli testeihin ja odotin jo vuotoa ja seuraavaa kiertoa. Mies ehti olla jo ihan paniikissa puuttuvien menkkojen takia. Viimeksi, kun menkat oli näin myöhässä mulla oli se kohdunulkoinen. Mies jo sanoi, että ei taida meille vauvaa tulla, pelkkiä kohdunulkoisia vain :smiley-angry017

Mulla on ollut hermot ihan pinnassa ja ollaan miehen kanssa vain riidelty kaikesta. Meillä on ens viikolla vuosipäivä ja oli aiemmin puhe että juhlistetaan sitä nyt viikonloppuna. Mies ei sitten jostain syystä halunnutkaan hakea mistään ruokaa ja multa meni fiilis ja oon vain kiukutellut. Ärsyttää miehen käytös mutta ehkä vielä enemmän tämä oma ämmäily:smiley-angry019

Mä oon tikutellu 2 kiertoa ja ekassa ovis oli vasta kp 18-19 ja sit viime kierrossa kp 12-13. Ekalla kerralla aloin tikuttaan kp 11 ja tokalla kerralla jo kp 8 (koska hätähousu) :angelic:. Nyt ajattelin aloittaa taas tikuttelun kp 8-9 tienoilla, koska se on hauskaa :hilarious:

Heippa!
Oon tässä muutaman päivän aikana lukenut tän koko viestiketjun Siinä olikin pieni homma.. Mutta eihän sitä malttanut keskenkään jättää! Musta on ollut niin ihanaa seurata teidän vaiheita ja tikutuksia ja plussia ja nyt tänään tein omankin tunnuksen ja päätin tulla mukaanne jännittämään! Toki oon myös myötäsurrut ikäviäkin uutisia mitä täälläkin on sattunut.
Oon siis 28-vuotias ja kierukka jäi pois muutama viikko sitten. Clearbluen digitaalinen ovistesti ja 20 puikkoa odottelee kaapissa seuraavaa kiertoa. Vielä en raaskinut alkaa tikuttelemaan kun kierukan jäljiltä mulla mun kierto vielä tosi epäselvä.
Tai no myönnettäköön että uteliaisuudesta kokeilin kaks viime viikolla mutta ei kai sitä lasketa.. :smiley-ashamed005
Sen verran ahkeria ollaan kyllä oltu että on väkisinkin jokunen siittiö ollut siellä munasolua odottelemassa siitäkin huolimatta ettei päiviä olla laskettu joten jos oikein hyvä tuuri käy niin ei tikuille käyttöä tule ollenkaan.
Mutta varautunut oon siihen seuraavaan kiertoon ja sitä tässä odotellaan niin päästään kunnolla laskemaan ja piinailemaan!

Minäkin oon ostellut vaan niitä epätarkempia 25 tikkuja, ettei tulis kiusausta testata hirmu-aikaisin, kun ei niissä kuitenkaan näy kovin aikaisin mitään.
Löysin läjän ovistikkuja perjantaina, mutta heitin menemään, koska päiväys oli 2019. Olen jotenkin ulapalla siitä, mitä kehossa just nyt tapahtuu. Tänään kp23, enkä ole huomannut ovis-oireita edelleenkään. Jotenkin ei mimmoinenkaan -olo. Nälkä ja makeanhimo tosin on vaivannut, mutta johtunee dieetistä ja ehkä tulevista kuukautisista, viikon päästä pitäis alkaa jos alkaa... ehkä sorrun testaamaan ensi viikolla kun r-testit saapuu, vaikkei olekaan olo että raskaus ois todennäköinen. Siis aktiivisuuden vuoksi voisi olla mahdollista, mutta niin on kuivaa ollut alakerrassa etten sittenkään usko tämän kuun ovikseen :happy:

Mä luulin kans ettei ovista tullu ku ei ollu oireita, eikä lämpökään noussut niinku yleensä oviksen jälkeen, mut niin se vaan raskaus alko. Joten älä luovu toivosta :)

Heippa!
Oon tässä muutaman päivän aikana lukenut tän koko viestiketjun Siinä olikin pieni homma.. Mutta eihän sitä malttanut keskenkään jättää! Musta on ollut niin ihanaa seurata teidän vaiheita ja tikutuksia ja plussia ja nyt tänään tein omankin tunnuksen ja päätin tulla mukaanne jännittämään! Toki oon myös myötäsurrut ikäviäkin uutisia mitä täälläkin on sattunut.
Oon siis 28-vuotias ja kierukka jäi pois muutama viikko sitten. Clearbluen digitaalinen ovistesti ja 20 puikkoa odottelee kaapissa seuraavaa kiertoa. Vielä en raaskinut alkaa tikuttelemaan kun kierukan jäljiltä mulla mun kierto vielä tosi epäselvä.
Tai no myönnettäköön että uteliaisuudesta kokeilin kaks viime viikolla mutta ei kai sitä lasketa.. :smiley-ashamed005
Sen verran ahkeria ollaan kyllä oltu että on väkisinkin jokunen siittiö ollut siellä munasolua odottelemassa siitäkin huolimatta ettei päiviä olla laskettu joten jos oikein hyvä tuuri käy niin ei tikuille käyttöä tule ollenkaan.
Mutta varautunut oon siihen seuraavaan kiertoon ja sitä tässä odotellaan niin päästään kunnolla laskemaan ja piinailemaan!
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :welcome
Se on aina tosi jännää tikutella ovista. Clearblue digitaalinen on kyllä mun mielestä ehdottomasti paras ja selkein, vaikka kallis onkin.
Toivottavasti tärppää pian ja plussatuulia!

Mä luulin kans ettei ovista tullu ku ei ollu oireita, eikä lämpökään noussut niinku yleensä oviksen jälkeen, mut niin se vaan raskaus alko. Joten älä luovu toivosta :)

Kiitos tsempistä, olen täällä optimistisena :wacky:. Äsken vessassa käydessä mietin että tuliko sieltä pyyhkiessä kananmunan valkuaista vai siemennestettä. Pieni toivonkipinä siis täällä kyllä heräsi. Ei haissu miltään, eli ehkä kumminkin ovislimaao_O. Vois osua hyvin touhujen kanssa yhteen. Mun lima-tutkimukset jäi vähän kesken, kun vessan ovi oli auki ja lapsi kysyi mitä teen :shy:.

Kiitos Pingviiniemo!

Mun pitää alkaa kanssa opettelemaan oman kroppani muutoksia. En oo koskeen ennen joutunut ovista kyttäämään niin en oikeestaan tiedä oireilenko edes mitenkään. :dontknow Lohduttavaa munkin kuulla että se ei välttämättä tarkoita mitään vaikka oireita ei tuliskaan!
Pelkkä ovislimakin on mulle ihan vieras käsitys eli jännä tutkimusmatka edessä! :laughing002

Täällä tänään kp6 ja menkat loppui eiliseen :smiley-bounce012
Nyt siis yk3 ja ovista odotellessa. Toivottavasti tästä kierrosta ei tule niin pitkä kuin edellisestä, joka oli 40 päivää ja ovis oli silloin kp27. Tuntuu, että muut ehtii menemään kaksi kiertoa, kun itse vasta käy yhden kierron läpi :hilarious:

Harjotus tekee mestarin vai miten se menee? :grin Ei vaa oikeesti pidetää peukkuja, että se plussa sieltä napsahtas. :love7

Toivottavasti tekee mestarin ja pojan :joyful::grin Villi veikkaus vaan, että ovulaatio on vielä tosi kaukana :facepalm: Mutta otetaan kyllä oikein vakavissaan tää yritys.

Täällä tänään kp6 ja menkat loppui eiliseen :smiley-bounce012
Nyt siis yk3 ja ovista odotellessa. Toivottavasti tästä kierrosta ei tule niin pitkä kuin edellisestä, joka oli 40 päivää ja ovis oli silloin kp27. Tuntuu, että muut ehtii menemään kaksi kiertoa, kun itse vasta käy yhden kierron läpi :hilarious:

No elä ja. Ihan samaa kirjoittelin itsekin. Minullakin oli viime kierto kans 40 päivää ja tuntui kyllä niin hitaasti aika laahaavan :eek: Mulla ovis oli varmaan just kp 26. Ei siis yritetty silloin ja en ollut tietoinen oviksesta. Just tyyliin päivän kaksi myöhässä kyllästyttiin keskeyttämään.

Tänään kp 8.

No elä ja. Ihan samaa kirjoittelin itsekin. Minullakin oli viime kierto kans 40 päivää ja tuntui kyllä niin hitaasti aika laahaavan :eek: Mulla ovis oli varmaan just kp 26. Ei siis yritetty silloin ja en ollut tietoinen oviksesta. Just tyyliin päivän kaksi myöhässä kyllästyttiin keskeyttämään.

Tänään kp 8.

Viime kierrossa oli ihan varma jossain vaiheessa, ettei koko ovista tule ollenkaan. Sit kuitenkin kp27 oli outoja vihlaisuja ja ajattelin testata, silloin hymynaama tuli ovistestiin ja olin siitä yhtä innoissani, ku positiivisesta raskaustestistä :hilarious:

Meillä onnistui kyllä tallettelut oikeaan aikaan, mutta viime kierto ei ollut meidän kierto. Josko tämä kierto olisi se The kierto :angelic:

Kiitos Pingviiniemo!

Mun pitää alkaa kanssa opettelemaan oman kroppani muutoksia. En oo koskeen ennen joutunut ovista kyttäämään niin en oikeestaan tiedä oireilenko edes mitenkään. :dontknow Lohduttavaa munkin kuulla että se ei välttämättä tarkoita mitään vaikka oireita ei tuliskaan!
Pelkkä ovislimakin on mulle ihan vieras käsitys eli jännä tutkimusmatka edessä! :laughing002

Mun pitäis kanssa opetella tuntemaan omaa kehoa, en oo koskaan tuntenut oletetun oviksen aikana mitään, enkä havainnoinut mitään kummosempia limojakaan. :laughing002 Nyt kun tikuttelee ovista niin varmaan ehkä helpompi sitten niitäkin oireita bongailla, jos niitä nyt edes sitten on. Pääasia ois että ovulois!

Optimistisena siirsin itseni tuonne plussanneisiin :love7Tiistaina ensimmäinen neuvola ja keskiviikkona käynti varhaisultrassa niin katsotaan pysytäänkö tuolla plussanneissa, toivottavasti :Heartpink

Juliet92 /27/ensimmäinen/ 3/20

Junibea/34/seitsemäs/ 3/20

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanut joulukuu 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Boris / 40 / viides / ya 2/20

Sen / 30 / ensimmäinen / ya 12/19

Marcipa / 43 / neljäs / ya 1/20 ( ylläriplussa 11/19 ja kkm 12/19)

Saiq- / 29 / kolmas / yritys alkaa kevät -20/LA 1/21

Kuunvarjo / 28 / ensimmäinen / yritys alkaa 12/20

Laalaa1234 / 26 / toinen / yritys alkanut 1/20

Pingviiniemo / 22 / toinen / yritys alkanut
3/20

move88 / 32 / toinen / tjot/ya 4/20

Marianne / 28 / kolmas / ya 19

KatMa/ 37/ kolmas/kkm-19, tuulimuna - 20/ ya syksy - 18

Sofia2016m /26/ toinen / ya 6/19/Kkm 2/20

vauvakuume ♡ / 24 / kolmas / tjot 3/2020

nninas_ / 28 / kolmas / ya 03-04/2018 / ku 09/2018

Unicornflakes / 28 / ensimmäinen / ya 03/20

M_M / 27 / ensimmäinen / yritys alkanut 4/20

Maiconii / 32 / Toinen / yritys alkanut 1/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 /

Citrus90 / 29 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

piglet / 32 / ensimmäinen / yritys alkanut 8/19

Pikkis91 / 28 / ensimmäinen / yritys alkanut 3/20

Dooris / ensimmäinen / ya 7/19

Noora992/ 27/ ensimmäinen/ 5/20

Mamiliksi / 30 / Toinen / Yritys alkaa 5/2020

Laakeripuu / 36 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/17 / kkm 2/20

Tuutsi / 20 / ensimmäinen / yritys alkanut 02/20

Foreverfever/ 28 / neljäs / ya 10/19 / Kkm 3/20

Sora / 26 / toinen / ya 03/20

Lumiprinsessa / 25 / toinen / tjot 12/19

Vaiana / 30 / kolmas / tjot ( kk-kierto ei ole alkanut) 5/20

Rouva W / 22/ ensimmäinen / yritys alkanut 5/20

Plussanneet:

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Tiarella / 26/kolmas/yritys alkanut 12/19

PP83/ 36/ toinen/ LA 10/20

Elliephant / 25 / esikoinen / yritys alkoi 10/19 / LA 11/20

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4 / la 11/2020

Bambi / 27 / kolmas / km 1/20 / LA 11/20 /

Viivi92/ 27 / ensimmäinen / ya 2/20 / La 11/20

Turvonnut/ 31 / toinen / ya 7/19 / kkm 12/20 / LA 12/20

tiuhtimus / 28 / kolmas / la 12/20

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0 / LA 12/20

Saiq-/29/kolmas/LA 1/21

Emir / 36 / kolmas / LA 1/2021

Alcyone / 43 / toinen / yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019 / LA 12/20

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19 / LA 1/21

Kiitos Pingviiniemo!

Mäkään en tunnista itelläni mitään oireita, onneksi testit helpottaa :hilarious: Ensimmäisen kanssa en ees lukenut mitään näitä foorumeita vielä, onpa vaan mukava kun on jo tässä vaiheessa vertaistukea :cool:

Mä oon tikutellu 2 kiertoa ja ekassa ovis oli vasta kp 18-19 ja sit viime kierrossa kp 12-13. Ekalla kerralla aloin tikuttaan kp 11 ja tokalla kerralla jo kp 8 (koska hätähousu) :angelic:. Nyt ajattelin aloittaa taas tikuttelun kp 8-9 tienoilla, koska se on hauskaa :hilarious:

Mustakin on ihan hauskaa, harrastus kai se tämäkin :grin En ota turhaan stressiä, mutta oon se verran kontrollifriikki luonne että mulle paremmin sopii kun tiiän missä mennään ja ehkä tää on vähän sellanen projekti... :joyful:

Takaisin