Raskaaksi 2020

Mulla oli mirena monta vuotta ja olin ihan tyytyväinen: menkat harvakseltaan ja niukat ja ehkäisi hyvin. Ainoa ja iso miinus oli haluttomuus. Vaihto ja poisottaminen oli aina hankalaa ja pitkällä ronklaamosella onnistui.

Olen jo niin vanha, että haaveena olis olla ilman hormonaalista ehkäisyä jatkossakin. Mies saa sit pohtia miten ehkäistään, kun vauvan yritys loppuu.

Nappiparistot vaihtaa jos loppuu, ei muuta osia :) mulla on kotitestin 25€ maksava, ja on kyllä maksanut itsensä takas vs. Liuskatestit.

Edit. Ja täähän on siis perus pieni kokoinen mikroskooppi, eli voi halutessaan tutkia muutaki pientä :grin kuten mä yhdessä unessa muka tutkin miehen siittöiden liikkuvuutta :hilarious:

Mä oon muistaakseni ihan oikeesti tutkinu siittiöitä sillä, kyllä siellä vilinää näkyi :grin

Mitä. Mitä... Laimea päivä pissa. On kyllä edelleen tämä herkkä apteekin testi kyseessä. Mutta näkyykö kuvassa.? Älkää vielä onnitelko mistään. Voi olla kemiallinen, koska menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä!!!

Liitteet

• IMG_20200518_122809.jpg
    IMG_20200518_122809.jpg
    85.3 KB · Katsottu: 226
Mitä. Mitä... Laimea päivä pissa. On kyllä edelleen tämä herkkä apteekin testi kyseessä. Mutta näkyykö kuvassa.? Älkää vielä onnitelko mistään. Voi olla kemiallinen, koska menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä!!!

Selkeästi siellä jotain pilkistää! :thumright

Mulla myös mirenasta hyvät kokemukset. Vuodot ensin niukkeni ja sit katosivat kokonaan. Laittaminen sattui jonkinverran mut särkylääkkeellä pärjäsi hyvin. Langat eivät poistaessa olleet näkyvillä, joten poisto hieman sattui. Mutta siitäkin selvisi.

Täytyypä tässä kertoa. Lopetin pillerit tammikuussa ja edelliset vuodot siis viime syksynä. Pillereiden lopettaminenkaan ei saanut vuotoja alkamaan ja lisäksi sain jonkinlaisia kuumia aaltoja ja äärettömän voimakasta yöhikoilua alkoi ilmetä. Söin kolme kuukautta teroluteja joiden myötä kierto alkoi taas tasapainottua, mutta kuumat aallot ja todella voimakas hikoilu lisääntyi heti kun en teroluteja enää käyttänyt. Sain reseptin estrogeenivoiteeseen ja sitä olen nyt tässä kierrossa käyttänyt. Ovis ollut aiemmin aina kp10 ja nyt tässä kierrossa leffaviivat ovistestiin kp14. Oon varma että estrogeenilisällä on joku vaikutus ollut. Onko muilla estrogeenilisästä kokemusta?

Ja kyllä näkyy... Pidetään peukkuja :angelic:

Hyvältä näyttyää! Mullakin apteekin herkkä näytti esikoisen oikein. Sen jälkeen, kun testaillut niin tullut valeplussia...
Uskon, että näyttää silti raskauden aivan oikein myös. :)

Moikkis!
Siitä on vähän aikaa mennyt, kun viimeksi täällä foorumilla olin ja mieluusti liityn tähän ryhmään jos käy.?
Olen 27v ja esikoisemme saimme 08/19. Toinen lapsi haaveissa, saa jo tulla jos tullakseen.
Ihmetykseni koskee sitä että viimeksi kk 4.4(olivat ensimmäiset synnytyksen jälkeen).ja sen jälkeen niitä ei ole kuulunut menkkamaisia jomoja ollut, mutta ei ole alkanut. huvikseni tein testin ja en tiedä harittaak
Screenshot_20200518_140809.jpg
o silmät vai haluanko vain nähdä sen toisen viivan... Laitan kuvat samasta tikusta(toinen "muokatt")

Liitteet

• IMG_20200518_134910.jpg
    IMG_20200518_134910.jpg
    36.5 KB · Katsottu: 173
Moikkis!
Siitä on vähän aikaa mennyt, kun viimeksi täällä foorumilla olin ja mieluusti liityn tähän ryhmään jos käy.?
Olen 27v ja esikoisemme saimme 08/19. Toinen lapsi haaveissa, saa jo tulla jos tullakseen.
Ihmetykseni koskee sitä että viimeksi kk 4.4(olivat ensimmäiset synnytyksen jälkeen).ja sen jälkeen niitä ei ole kuulunut menkkamaisia jomoja ollut, mutta ei ole alkanut. huvikseni tein testin ja en tiedä harittaakView attachment 89338 o silmät vai haluanko vain nähdä sen toisen viivan... Laitan kuvat samasta tikusta(toinen "muokatt")
Tervetuloa mukaan! :welcome
Aina mahtuu kuumeilijoita. Jos tänne ei uusia tulisi, niin kohtahan kaikki ois jo plussaajien puolella ja täällä vain yksin könöttäisi. :hilarious:
Mä en näe nyt viivaa, mutta kuvakaan ei mun silmään ole välttämättä tarpeeksi selkeä ja noh kamerat....
Plussatuulia ja jos on viiva, niin vahvistumisia. :Heartred

Moikkis!
Ihmetykseni koskee sitä että viimeksi kk 4.4(olivat ensimmäiset synnytyksen jälkeen).ja sen jälkeen niitä ei ole kuulunut menkkamaisia jomoja ollut, mutta ei ole alkanut. huvikseni tein testin ja en tiedä harittaakView attachment 89338 o silmät vai haluanko vain nähdä sen toisen viivan... Laitan kuvat samasta tikusta(toinen "muokatt")

Jos oikein tarkkaan ja tarpeeksi kauan tuijottelee niin jotain pienen pientä siellä erottuu, saattaa toki omatkin silmät tehdä tepposia.
Uutta testiä vaan päivän tai parin päästä, niin alkaa selviimään!

Luulen kanssa että silmät tekee kepposia ainakin kun halu plussalle kova ei muuta kuin odottelemaan..

Huoh lämmöt nousi ja ihan olo lähti kiimasta. Mä en voi käyttää pillereitä ku ne ei sovi, kierukka ei ja minipillerit ei. On kokeiltu kapseli mut ei mulle ehkäisy keinoa löydy ku se lateksiton kondomi

Mä huomasin syljestä selkeät muutokset ku ovis oli tässä ja se loppu myös... Eli mulla syljen koostumus ilman mikroskooppis paljastaa millon on ovis tulossa

Tein äsken ihan piruuttaan r-testin (koska sain niihin one stepin puikkoihin niitä perhanan haamuja), niin kunnon viivan paikka taas.. Tosin vähän haaleempi kun ne haamut viimeksi, ihan vaan varoitukseksi, että näky kunnolla omaan silmään :/ Raskaanahan en oo koska kp4 ja menkat päällä vielä. Haamuksi liian haalea mutta viivan paikaksi sanoisin todella räikeäksi :hungover:
Koitin saada kuvaan mutta en tiiä kuinka näkyy...

Liitteet

• herkka.jpg
    herkka.jpg
    47.1 KB · Katsottu: 204
Tein äsken ihan piruuttaan r-testin (koska sain niihin one stepin puikkoihin niitä perhanan haamuja), niin kunnon viivan paikka taas.. Tosin vähän haaleempi kun ne haamut viimeksi, ihan vaan varoitukseksi, että näky kunnolla omaan silmään :/ Raskaanahan en oo koska kp4 ja menkat päällä vielä. Haamuksi liian haalea mutta viivan paikaksi sanoisin todella räikeäksi :hungover:
Kyllä siinä punaisen haalean viivan näeno_O

Kyllä minäkin viivan näen:pompus:

Plussatuulia piinailijoille,haaveilijoille ja haamuilijoille :hello2
Itse suuntaan katseet jo seuraavaan kiertoon, tänään dpo 12 ja negaa ja viallisia testejä tullut vain vastaan o_O sais menkat mun puolesta alkaa jo, kun tunnen kerran, että tärppiä ei ole käynyt. Toivotaan ettei nyt tarvitsisi yli neljää vuotta sitä odotella, kuten edellisessä suhteessa :smiley-angelic001

Niin, tuo testi on ihan susi.. Pissaki oli ihan laimeaa ku oon litkiny vettä ja energiajuomaa siivotessa ja tosiaan en raskaana ole.. Silti tuommonen viiva :shifty: Jää nuo testit laatikoon.. onneksi en tilannu niitä ku 4 kpl muiden lisäksi nii ei hirvee rahahukka oo :meh:

Takaisin