Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos :) päätin pitää pääni kylmänä ja testata sitten ku se näkyy ku mulla hormonien tuplaantuminen jotenki hitaampi ollu. Noh, pari päivää menee ihan huijaukses ja toivon ny ettei menkat ala.. nii kovasti vv ja tuntuuu et nyt alko mut ei mut kovin liittyy Seki et molemmat mainokset kiristää semmonen mun menkkajomoilu mut ilman sitä koko vartalon läpi menevää juilimista et kaipa toi voisi nyt olla vaan et kuukautiset saa jäädä pois kyl.Vau Jesbe, onnittelut ja toivotaan viivoille vahvistumisia!
Täällä Peekaboo ollut menkkajomoilu kyl usean päivän ja eilen yöllä oikein kiristi ja kun kävin vessassa niin ruskeas vv tuli runsaasti mut vähän kumminkin etten nyt vielä maalaa piruja seinille mut en mä kyl onnesta hypi.
Onnea sulle ja toivottavasti jomoilu on sitä mitä monilla on eli täysin asiaankuuluvaa
Mulla oli maca kans käytössä kummankin raskauden yrityksessä, eka kokeilin jauhetta mut maku oli niin hirvee et vaihdoin mieluummin kapseleihin..Ostin maca-jauhetta ja mieheni kanssa aloitettiin käyttö pari päivää sitten. Tuskin haittaakaan ole kokeilla näitä keinoja jotka voi edesauttaa ja osana terveellisiä elämäntapoja. Moni ainakin kokenut avuksi raskautumiselle ja Perussa käyttäneet vuosisatoja. Monelle myös auttanut kiertojen säännöllistymiseen. En sokeasti usko näihin, mutta kokeillaan.
Uuden vuoden kunniaksi tänään kp1 muutaman vuodottoman päivän jälkeen. :) Tosi hyvä fiilis, jotenkin olo että puhtaalta pöydältä liikenteeseen. Ja plus, 24h ilman tupakkia! Tiedän, että kuulostaa varmasti pieneltä, mutta itselleni pisin aika koskaan (pois lukien keskeytyneen raskausaikana, mutta siinä olotiloissa nyt ei edes mieli tehnyt!). Vuosi 2020 näyttää paljon valoisammalta kuin uusi vuosi koskaan.
En ole koskaan kuullut maca-jauheesta, millainen ja mitä vaikutuksia? Itsellä jäi noita mamavitskuja ja niitä jäänyt syömään, ainoa mitä käytössä itsellä.