Raskaaksi 2020

Dpo 7 tänään. Joko huomenna vois testata? Oireena rintojen turvotus, ei oikeestaan mitään muuta. Mutta tätä ei ole ollut muissa kierroissa joten nyt on taas toivo korkealla.. yk6 menossa. Fingers crossed.

Vau Jesbe, onnittelut ja toivotaan viivoille vahvistumisia!
Kiitos :) päätin pitää pääni kylmänä ja testata sitten ku se näkyy ku mulla hormonien tuplaantuminen jotenki hitaampi ollu. Noh, pari päivää menee ihan huijaukses ja toivon ny ettei menkat ala.. nii kovasti vv ja tuntuuu et nyt alko mut ei mut kovin liittyy Seki et molemmat mainokset kiristää semmonen mun menkkajomoilu mut ilman sitä koko vartalon läpi menevää juilimista et kaipa toi voisi nyt olla vaan et kuukautiset saa jäädä pois kyl.

Mul on rinnat kipeet alta ja sivuilta ku esim näpyttelen viestii tms ja muutoin enemmän nännit ku ei noita kramppeja oo koko ajan mut iltaisin kyllä on... Ja silloin tissikipu korostuu

Tällainen saatiin tänään. Nyt sit vain toivotaan et nää mun menkkamaset vatsakivut kuuluu asiaan ja pikkuinen pysyisi kyydissä.

Liitteet

• F58615CE-BBC7-40C6-9E9A-1C76AA98220E.jpeg
    F58615CE-BBC7-40C6-9E9A-1C76AA98220E.jpeg
    16.3 KB · Katsottu: 307
Tänään aamulla tein testin. Tulos oli negatiivinen. Menkat myöhässä 12pv.

Liitteet

• IMG_20191230_131441.jpg
    IMG_20191230_131441.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 225
Onnea plussasta Peekaboo ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :hello2:Heartred

Ostin maca-jauhetta ja mieheni kanssa aloitettiin käyttö pari päivää sitten. Tuskin haittaakaan ole kokeilla näitä keinoja jotka voi edesauttaa ja osana terveellisiä elämäntapoja. Moni ainakin kokenut avuksi raskautumiselle ja Perussa käyttäneet vuosisatoja. Monelle myös auttanut kiertojen säännöllistymiseen. En sokeasti usko näihin, mutta kokeillaan.:rolleyes:
Lisäksi siis nuo mamma vitamiinit jo mennyt kuukauden päivät.
Menkat alkaa olee jo loppupuolella ja vuodenvaihdetta rauhassa vietellen nyt menee. Uuteen vuoteen jännityksellä sekä toiveikkaana :happy:

Täällä Peekaboo ollut menkkajomoilu kyl usean päivän ja eilen yöllä oikein kiristi ja kun kävin vessassa niin ruskeas vv tuli runsaasti mut vähän kumminkin etten nyt vielä maalaa piruja seinille mut en mä kyl onnesta hypi.

Onnea sulle ja toivottavasti jomoilu on sitä mitä monilla on eli täysin asiaankuuluvaa <3

Täällä Peekaboo ollut menkkajomoilu kyl usean päivän ja eilen yöllä oikein kiristi ja kun kävin vessassa niin ruskeas vv tuli runsaasti mut vähän kumminkin etten nyt vielä maalaa piruja seinille mut en mä kyl onnesta hypi.

Onnea sulle ja toivottavasti jomoilu on sitä mitä monilla on eli täysin asiaankuuluvaa :Heartred

Ja Jesbe sinulle kans onnea ja toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin :thumleft:Heartred

En enää muista ketkä plussanneet mutta jokaiselle silti isot onnittelut ja hyvää odotusta. Toivottavasti perästä tullaan :hello2

Tänään soittelin tk ihan muissa asioissa ja samalla keskusteltiin miten olen jaksellut no kerroin oireistani väsymyksestä, hengen ahdistuksesta, yskimisestä ja huimauksesta puhuin, että pari viikkoa sitten käyty kilpisrauhaskokeissa ja ei ole palattu takaisin asiaan. Uudestaan labraan lähete kilpisrauhas labroja ja läjä muita labroja. Syömättä ja juomatta ennen klo 10:00 labraan. Hoitotakuu jonoon lääkärin vastaanotolle astma kontrollin takia. Vähän kyllä jäi epäselväksi,miten labrojen osalta menetellään saanko ennen lääkäri aikaa kuulla suunnitelmat vai odotanko 1-1,5kk lääkärin aikaan tuloksia ja suunnitelmaa.

Heitsu 4dpo

Ostin maca-jauhetta ja mieheni kanssa aloitettiin käyttö pari päivää sitten. Tuskin haittaakaan ole kokeilla näitä keinoja jotka voi edesauttaa ja osana terveellisiä elämäntapoja. Moni ainakin kokenut avuksi raskautumiselle ja Perussa käyttäneet vuosisatoja. Monelle myös auttanut kiertojen säännöllistymiseen. En sokeasti usko näihin, mutta kokeillaan.:rolleyes:
Mulla oli maca kans käytössä kummankin raskauden yrityksessä, eka kokeilin jauhetta mut maku oli niin hirvee et vaihdoin mieluummin kapseleihin..

Uuden vuoden kunniaksi tänään kp1 muutaman vuodottoman päivän jälkeen. :) Tosi hyvä fiilis, jotenkin olo että puhtaalta pöydältä liikenteeseen. Ja plus, 24h ilman tupakkia! Tiedän, että kuulostaa varmasti pieneltä, mutta itselleni pisin aika koskaan (pois lukien keskeytyneen raskausaikana, mutta siinä olotiloissa nyt ei edes mieli tehnyt!). Vuosi 2020 näyttää paljon valoisammalta kuin uusi vuosi koskaan.

En ole koskaan kuullut maca-jauheesta, millainen ja mitä vaikutuksia? Itsellä jäi noita mamavitskuja ja niitä jäänyt syömään, ainoa mitä käytössä itsellä.

Huomasin nyt vasta että tänään on jo kp30.. Viime kierto oli pitkä mutta söin teroja. Kierto ollu kuitenkin pitkään kp27-29 ilman teroja(alan syömää vasta oviksen jälkeen). Mähän olin n. Viikko oviksesta tosi kovissa maha kivuissa mutta en kyllä tiä oliko ne muka kiinnitymis kipua :0. Pelkään tietysti vain ettei klamydia vain ole lähtenyt, onneksi tulokset tulee varmaankin torstaina niin tulee selvyys siihenkin asiaan.

Uuden vuoden kunniaksi tänään kp1 muutaman vuodottoman päivän jälkeen. :) Tosi hyvä fiilis, jotenkin olo että puhtaalta pöydältä liikenteeseen. Ja plus, 24h ilman tupakkia! Tiedän, että kuulostaa varmasti pieneltä, mutta itselleni pisin aika koskaan (pois lukien keskeytyneen raskausaikana, mutta siinä olotiloissa nyt ei edes mieli tehnyt!). Vuosi 2020 näyttää paljon valoisammalta kuin uusi vuosi koskaan.

En ole koskaan kuullut maca-jauheesta, millainen ja mitä vaikutuksia? Itsellä jäi noita mamavitskuja ja niitä jäänyt syömään, ainoa mitä käytössä itsellä.

Mulla kans loppuu tupakanpoltto tänään! Ihanaa että joku puhuu siitä myös täälläkin. Yritän pitää motivaation korkealla erityisesti vauva haaveiden takia :angelic:

Seuraava ovis pitäisi olla siinä 10.1 tienoilla. Kyllä meinaan peittoja taas heti heilutella. Mies ei ole vielä ihan satasella mukana, lähinnä sitä huvittaa mun innostus tällä hetkellä. Eiköhän sekin kyllä mielellään peittoja lähde heiluttelemaan taas, sentään sen lempi puuhaa :laughing001 hyvää uutta vuotta kaikille ja toivotaan klo 00 kaikille plussaa tälle vuodelle!!!! :hello2:smiley-angelic001

Ihanaa uutta vuotta kaikille ja plussa tuulia :3some

Samaan aikaan turhauttaa ja samaan aikaan ei jaksaisi odottaa uutta kiertoa.

Moikka,

Liityn joukkoonne. Täällä on yritystä takana nyt 6 kierron verran ja tärppiä odotetaan.. Hormonaalisen ehkäisyn vuoksi kierto haki aika pitkään paikkaansa ja oikeastaan vasta ed. kierrossa tasaantui järkeväksi. Yritetään siis ensimmäistä, ikää itselläni 23 pian 24 . Lapsettomuutta ollut sukurasitteena eli siihenkin on jo varauduttu, vaikka ei sitä tietenkään toivota. Tikutettu ovista jo jonkin aikaa, tosin nyt siitä hetki taukoa, kun opin jo sitä tunnistelemaan ilmankin, ja tuntui, että lisäsi vaan stressiä asioiden suhteen.. Siksi nyt välissä kokeilen ilman tikutusta vähän rennommalla asenteella.
Toivottelen tämän myötä plussatuulia kaikille tulevaksi vuodeksi!
Täällä oireilee pms-tyyppiset tuntemukset, mut saas nähdä kuinka käy.

Takaisin