Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seuraava ovis pitäisi olla siinä 10.1 tienoilla. Kyllä meinaan peittoja taas heti heilutella. Mies ei ole vielä ihan satasella mukana, lähinnä sitä huvittaa mun innostus tällä hetkellä. Eiköhän sekin kyllä mielellään peittoja lähde heiluttelemaan taas, sentään sen lempi puuhaa hyvää uutta vuotta kaikille ja toivotaan klo 00 kaikille plussaa tälle vuodelle!!!!
Mr. Muumimuki onkin oikea aarre ollaan molemmat tällaisia pesijöitä ja harkittiin pitkään halutaanko vauvaa, mutta kyllä se oikealta tuntuu.
Oon koko päivän vaan lukenut raskausasioita ja laitoin viestiä oman alueen terkkariin, että pitääkö muutaman perussairauden takia tehdä joku alkukäynti. Sitten pitää käydä myös gynellä kun en hetkeen ole käynyt. En millään malttaisi odottaa siihen että lopetan pillerit, kai sinne voi mennä jo nytkin?
Oon ihan varma että tää mun rauhallisen seesteinen olo lähtee vielä lapasesta
Zarar: on kyllä jännä miten kaiken voi ajatella olevan raskautta ja sit se onkin ihan muuta. Mulla oli tullut kaikki oireet tässä joitain viikkoja sitten (väsymys, turvotus, nipistely, ärtyneisyys jne.) ja oli pakko testata, mutta oletettu negatiivinen. Mut elättelin toiveita ylläristä toivon teille plussaa!
Meillä oli jo ennen yritystä tuollaisia hienovaraisia vihjailuja sukulaisilta ja mä koin ne kyllä tukaliksi, koen edelleen
Ehkä siksikin, kun jotkut tuntuu tuttavapiiristä ajattelevan, että niitä lapsia vaan siunaantuu tuon tuosta sen enempää yrittämättä Miehellekin kerkesin jo yks kerta ripittämään, et jos ei ala kuulua ja vielä joku jotain vihjailee niin täräytän sitten suoriltaan, että ei niitä lapsia niin vaan tule, että kaikilla se nyt ei vaan onnistu tavanomaisin keinoin tai, että niitä ei kaikki kuule saa
Eli me ollaan siinä mielessä oltu aika hissunkissun asian suhteen, stressaan muuten asiaa liikaa niin tarvii tätäkin vauvahössäilyä rajoittaa
Pahoitteluni kovasti minkä ootte joutunut kokemaan voimia kovasti jos epäilys sattuu aiheeliseksi.Heissan pitkästä aikaa!
Mulla menossa kp15. Tässä kuussa tulee vuosi täyteen yrittämistä. Meillä nyt tulee hieman
taukoa yrittämiseen, kun mun mies ei voi oikein hyvin. Joulukuussa alkoi karsastaa ja nähdä kaiken
kahtena. Eilen kävi magneettikuvassa, jonka jälkeen lähetettiin suoraan TAYSiin selkäydinpunktioon.
Nyt epäillään aivokasvainta. Hän on ihan rikki, samoin minä. Päivä kerrallaan mennään. Pian
pääsee lisätutkimuksiin. Punktion jäljiltä on tosi huonossa kunnossa, päätä särkee kamalasti.
Sovitusti pidettiin uudenvuodenbileet eilen niin saatiin muuta ajateltavaa. Tänään on sitten
itketty vuoron perään. Lapsille on kerrottu asia avoimesti ja pyydetty halimaan isiä. Toivon,
että pääsemme juhlimaan yhteisiä 80 -juhlia, kun kumpikin täyttää 40 tänä vuonna
Luin osan viesteistä ja toivon kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin
Heissan pitkästä aikaa!
Mulla menossa kp15. Tässä kuussa tulee vuosi täyteen yrittämistä. Meillä nyt tulee hieman
taukoa yrittämiseen, kun mun mies ei voi oikein hyvin. Joulukuussa alkoi karsastaa ja nähdä kaiken
kahtena. Eilen kävi magneettikuvassa, jonka jälkeen lähetettiin suoraan TAYSiin selkäydinpunktioon.
Nyt epäillään aivokasvainta. Hän on ihan rikki, samoin minä. Päivä kerrallaan mennään. Pian
pääsee lisätutkimuksiin. Punktion jäljiltä on tosi huonossa kunnossa, päätä särkee kamalasti.
Sovitusti pidettiin uudenvuodenbileet eilen niin saatiin muuta ajateltavaa. Tänään on sitten
itketty vuoron perään. Lapsille on kerrottu asia avoimesti ja pyydetty halimaan isiä. Toivon,
että pääsemme juhlimaan yhteisiä 80 -juhlia, kun kumpikin täyttää 40 tänä vuonna
Luin osan viesteistä ja toivon kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin