Raskaaksi 2020

Täällä tänään flo kertoo 28kp kierrolla, että ovis ois tänään no kierrot ollu 10-150kp mittasia synnytyksen jälkeen ja hätäsektiosta 9kk. Tietenkin sovellusta lukiessa +/- päivien suhteen pitää ottaa huomioon, kun ei mittaile lämpöjä eikä tee ovistestejä eikä meillä myöskään yritystä ole tämä pupuilu kerta sattu floon ilmoittamaan ovis päivään. No oviksen mahdollisuus kyllä on mahdollista, kun limoja oli eilen ja tänään myös vatsassa tuntemuksia tänään ja useamman päibän takaa jo. Vaikka nyt sattui tämä ja yritystä erikoisemmin ei ole eikä ehkäisyä myöskään vauva tietenkin tervetullut jos edes tarttuisi mukaan tälläisen 6-vuoden yrittämisen kokeneelta.Tietenkin riski ennenaikuisteen on olemassa ja LA ajoittuisi syys-lokakuuhun ja mies ois just kerennyt olemaan 3kk armeijassa jos edes LA asti päästäisiin :D no ajattelen, että sitten se on tarkoitettu elämän mennä niin elåmän tarkoitus <3

Jokunlainen haalea viiva on, mutta mikä...

Tämäpä se, huomenna aamusta testailen uudelleen että mahtaako muuttua mihinkään suuntaan. Erikoisinta tilanteessa kun tosiaan tässä kuussa ne kuukautiset jäi kokonaan pois? Ja toisessa ryhmässä joku oli näin myös raskaana, että oli edelliset kuukautiset olleet edellisenä kuuna viimeksi, että tiedä näitä :shy:

Toivotan jokaiselle paljon plussatuulia vuodelle 2020 ja tälle vuoden lopulle mikä jäljellä! Jospa meistä jokainen saa sen vielä ennemmin tai myöhemmin. :hello2

Tuo 6 vuoden yritys ennen raskautumista ihan hirvittää ajatuksena, onneksi saitte pojan ja toivon todella että saatte pienen sisaruksen vähemmällä yrityksellä :Heartred

Kyllä minä tuossa hailakan viivan nään :) varovaiset onnittelut!!:Heartred
Ja kiitos :Heartred En osaa vielä iloita juuri, kun erittäin erittäin epävarmoilla vesillä. Jos tuosta muuttuu vahvaksi plussaksi, niin sitten :love7

Tämäpä se, huomenna aamusta testailen uudelleen että mahtaako muuttua mihinkään suuntaan. Erikoisinta tilanteessa kun tosiaan tässä kuussa ne kuukautiset jäi kokonaan pois? Ja toisessa ryhmässä joku oli näin myös raskaana, että oli edelliset kuukautiset olleet edellisenä kuuna viimeksi, että tiedä näitä :shy:

Toivotan jokaiselle paljon plussatuulia vuodelle 2020 ja tälle vuoden lopulle mikä jäljellä! Jospa meistä jokainen saa sen vielä ennemmin tai myöhemmin. :hello2

Tuo 6 vuoden yritys ennen raskautumista ihan hirvittää ajatuksena, onneksi saitte pojan ja toivon todella että saatte pienen sisaruksen vähemmällä yrityksellä :Heartred
Onhan tuo 6v ihan perun pitkä aika kieltämättä ja en toivoisi samalaista taivalta uudestaan. 6v sisälsi yhden kohtukuoleman 24rv ja kaikki raskaudet alkanut hedelmöityshoidoilla.

Heitsu1996 kovan polun olette kulkeneet esikoista haaveillessa :sorry:

Täällä alkoi ne kauan kadoksissa olleet menkat, kestihän tuo kierto täydet 55 päivää ! Eli kp1 tänään :rolleyes:

Viivanpaikka siis raskaustestissä näkynee, mutta vauvakuume kun on niin sitä haluaa kaiken kääntää ja toivoa plussaksi :hilarious:

Tästä hyvä jatkaa yritystä ja kun luomuna ne menkat alkoi eikä lääkäriin tarttenu lähteä :thumleft

Ja kiitos :Heartred En osaa vielä iloita juuri, kun erittäin erittäin epävarmoilla vesillä. Jos tuosta muuttuu vahvaksi plussaksi, niin sitten :love7
Toivottavasti vahvistuu, sul on varmaan ollu ovis eka, kierto josta tulin raskaaksi olin ihan varma et ootan mut testit näytti viivanpaikka tai haamuu ja sit ei mitään enää yhtäkkiä. No, tämä kahden viikon oireilu oli ovulaatio. Sitä en tuolloin tiennyt, olin et nyt on iso vika.. no, sit päätin kokeilla herkällä testillä ja haamu tuli, myöhemmin tkssa kunnon viiva vaik kotitestit vaa haamuili ja Digi oli sitä mieltä että ei raskaana ja oli se hassu sykkeen nähdä ja pienen elämän. Toki kkm tuolloin mutta isosti oireili ennen ovista jo. Kaipa kroppa teki tilaa...

Heitsu1996 kovan polun olette kulkeneet esikoista haaveillessa :sorry:

Täällä alkoi ne kauan kadoksissa olleet menkat, kestihän tuo kierto täydet 55 päivää ! Eli kp1 tänään :rolleyes:

Viivanpaikka siis raskaustestissä näkynee, mutta vauvakuume kun on niin sitä haluaa kaiken kääntää ja toivoa plussaksi :hilarious:

Tästä hyvä jatkaa yritystä ja kun luomuna ne menkat alkoi eikä lääkäriin tarttenu lähteä :thumleft
Ja tätä viestiä en ehtinyt lukee. Pointti se et mul se ovis oli niin rajuine oireine et ihan raskausoireet. Epäilen et nytkin vaik oviksen testasi niin ei menny oikein ja ovis olikin myöhemmin tai kystii ku testit ihan blanco ja menkat tiessään

Ja tätä viestiä en ehtinyt lukee. Pointti se et mul se ovis oli niin rajuine oireine et ihan raskausoireet. Epäilen et nytkin vaik oviksen testasi niin ei menny oikein ja ovis olikin myöhemmin tai kystii ku testit ihan blanco ja menkat tiessään

Me ollaan jokainen yksilöitä niinkuin vartalomme toimintakin. Toisella menee kaikki kuin "oppikirjasta" ja toiset käy suuria koettelemuksia raskautumisen kanssa. Toivottavasti sinunkin kuukautiset tulisi, jos se raskaus (mikä toki ihanne varmasti) ei olekkaan. Jokatapauksessa tsemppiä ja toivotaan parasta.
Oli todella piinaava itselläkin tämä kierto ja oireita monenlaisia. Toivon että nyt tasoittuu ja vartalo kierukan jälkeen alkaisi pelaamaan.

Jokaiselle onnea tulevalle vuodelle 2020 ja toivottavasti saadaan jokainen se haluama pieni vielä syliin :love7

Muokattu viimeksi:
Moi

Täällä yksi esikoista toivova. Luulin jo että tärppäs koska oireet alkoi 2 viikkoa "odotetun hedelmöittymisen" jälkeen ja ovis oli vielä niillä paikkeilla, rinnat tosi kipeät, ei voinut pitää liivejä, näin ei ikinä normi menkoissa. Maha oli viikon verran todella outo, ekaksi oli normaaleja menkka tuntemuksia ja ajattelin että ne alkaa, no ei alkanut vaan mahassa möyrintä jatkui, pistelee alavatsaa, kylkiä ja tuntuu kuin ylävatsa olisi täynnä ilmaa. Ajattelin että odotan ensi viikon alkuun kunnes haen raskaustestin mutta eilen alkoi aivan julmettu alavatsa särky ja sieltähän ne menkat tuli ja kaikki muut oireet hävis :smiley-angry017 varmaan jo alkaa olla luulotautia kun niin toivoi

Moi

Täällä yksi esikoista toivova. Luulin jo että tärppäs koska oireet alkoi 2 viikkoa "odotetun hedelmöittymisen" jälkeen ja ovis oli vielä niillä paikkeilla, rinnat tosi kipeät, ei voinut pitää liivejä, näin ei ikinä normi menkoissa. Maha oli viikon verran todella outo, ekaksi oli normaaleja menkka tuntemuksia ja ajattelin että ne alkaa, no ei alkanut vaan mahassa möyrintä jatkui, pistelee alavatsaa, kylkiä ja tuntuu kuin ylävatsa olisi täynnä ilmaa. Ajattelin että odotan ensi viikon alkuun kunnes haen raskaustestin mutta eilen alkoi aivan julmettu alavatsa särky ja sieltähän ne menkat tuli ja kaikki muut oireet hävis :smiley-angry017 varmaan jo alkaa olla luulotautia kun niin toivoi

Voin niin samaistua näihin sinun tuntemuksiin. Tsemppiä uuteen kiertoon sinullekin. Olemme samassa tilanteessa siis, itselläni eilen iltayöstä alkoi tiputtelulla joka ratkesi sitten tänään ihan menkoiksi.
Mutta hoen itselleni : "odotus ja kärsivällisyys palkitaan sillä kaikkein rakkaimmalla." :shy::Heartpink

Ja tervetuloa joukkoomme :greet025

Voin niin samaistua näihin sinun tuntemuksiin. Tsemppiä uuteen kiertoon sinullekin. Olemme samassa tilanteessa siis, itselläni eilen iltayöstä alkoi tiputtelulla joka ratkesi sitten tänään ihan menkoiksi.
Mutta hoen itselleni : "odotus ja kärsivällisyys palkitaan sillä kaikkein rakkaimmalla." :shy::Heartpink

Ja tervetuloa joukkoomme :greet025

Voi kiitos! Niinhän se on että pitäisi jaksaa olla kärsivällinen mutta meikäläiselle se ei ole ominaista... Vihaan muutenkin odottelua :BangHead miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa pikkuista 9kk :bounce

Vuoto on mulla nyt kyllä vähentynyt huomattavasti... Yleensä ekat menkkapäivät on runsaampia.. :think005

Hei. Täällä kans toiveena esikoinen. 3 vuotta sitten sain keskenmenon, jonka jälkeen aloitin hormonaalisen ehkäisyn. Nyt maaliskuussa jätin ehkäisyn pois. Vieläkään ei ole tärpännyt. Ei edes kehokaan ole alkanut toimimaan oikein. Kuukautiset aivan sekaisin (nyt kp 90) ja raskaustestit antavat vääriä positiivisia turhaan. Tämä ei auta harmitukseen sitten yhtään. Ainoa apu mitä olen saanut on että minun pitäisi laihduttaa. Sen tiesinkin jo ja on ollut tuloksetta työnalla ja pitkään.

Epätoivo tässä vain kasvaa kun ei edes omaa kroppaa saa toimimaan.

Voi elliephant, ompa harmi.. Jotenkin olin niin toivonut että sulla olisi tärpännyt ja toi testi näytti myös niin lupaavalle :sad001 Mutta eiköhän se vielä tärppää. Voihan se olla että on ollu esim tuulimuna tai kiinnittymisyritys, mikä on aina plussaa että jotain tapahtuu :angelic:

Täällä joulu lusittu ja paluu arkeen koittanut. Vieläkin vuotoa, ns. Pitkät menkat.. josko sitten ensi kierrosta normalisoituis.

Tervetuloa uusille ja pahoittelut muillekkin kp1 kohdanneille. Nyt vain kohti uutta vuotta ja uusia yrityksiä :wacky: Toki onnittelut jos on jo tärpännyt, joululoman aikana en käynyt lueskelemassa ja nopean selauksen aikana en huomannut jos jollain onnelliset uutiset oli jo kohdannut :grin

Mulla eilen tuli tällainen sitten.. ja verrokkina toi aiempi negatesti.. saa nähdä tuleeko syyskuinen

Liitteet

• IMG_20191228_143948_1.jpg
    IMG_20191228_143948_1.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 252
  • SAVE_20191228_182311.jpg
    SAVE_20191228_182311.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 252
Moi vaan kaikki! Täällä yksi toista toivova. Yritystä on ollut heinäkuusta asti ja tänään kp1, yk7. Mieli on tehokas, ja vaikka sitä koettaa vältellä, niin "epänormaaleja" pms-oireita on tuntunut ainakin puolessa kierroista. Sama oli nyt menneessä kierrossa; pientä kuvotusta ja mahassa vihlailuja ja jomotusta. Nyt pakko aloittaa joku maitohappokuuri tuohon etoon oloon, kun se ei olekaan ollut raskaudesta johtuvaa.

Käytössä ei ole greippimehuja kun olen allerginen, eikä ovistestejä, kun olen ajatellut tarpeeksi useasti tapahtuvan pupuilun olevan tarpeeksi. Kierto (24)26-30 päivää.

Turhauttaa. Esikoisesta tuli plussa yk3. Tiedän että tuohon vuoden yritykseen nyt on vielä aikaa, mutta jotenkin se vaan tuntuu pelottavalta, ettei nyt vaan tärppää.

Mutta vuosi 2020 on meidän! Plussia kohti!

Moi vaan kaikki! Täällä yksi toista toivova. Yritystä on ollut heinäkuusta asti ja tänään kp1, yk7. Mieli on tehokas, ja vaikka sitä koettaa vältellä, niin "epänormaaleja" pms-oireita on tuntunut ainakin puolessa kierroista. Sama oli nyt menneessä kierrossa; pientä kuvotusta ja mahassa vihlailuja ja jomotusta. Nyt pakko aloittaa joku maitohappokuuri tuohon etoon oloon, kun se ei olekaan ollut raskaudesta johtuvaa.

Käytössä ei ole greippimehuja kun olen allerginen, eikä ovistestejä, kun olen ajatellut tarpeeksi useasti tapahtuvan pupuilun olevan tarpeeksi. Kierto (24)26-30 päivää.

Turhauttaa. Esikoisesta tuli plussa yk3. Tiedän että tuohon vuoden yritykseen nyt on vielä aikaa, mutta jotenkin se vaan tuntuu pelottavalta, ettei nyt vaan tärppää.

Mutta vuosi 2020 on meidän! Plussia kohti!

täsmälleen samat pelot ja ajatukset ! Mulla myös pahoinvointia useammassa kierrossa vaikka olen yrittänyt olla lietsomatta. Mistä se voi johtua? Yritän syödä terveellisesti!

Mulla etoo aina oviksen aikoihin ja rajustikin joskus ja aina loppukierrossa sama homma... Eli johtuu ku hormonit heittelee.. laitan tähän hitusen parempi laatuisena sen mun testikuvan niin se näkyy hyvinkin selvästi siin ja livenä enemmän... Toivottavasti vahvistuu nyt. Etova olo on niinku aina tähän aikaan kiertoo ja hajuherkkyys ja jano

Liitteet

• IMG_20191229_100234.jpg
    IMG_20191229_100234.jpg
    20 KB · Katsottu: 245
Ikävää että on löytynyt sukupuolitauti. Onneks kuitenkin huomattu ja hoidettu.

Korjatkaa muut jos olen väärässä mutta eikös sukupuolitaudit ja tulehdukset voi aiheuttaa sen että munatorvet voi mennä tukkoon. Kannattaa varmaan käydä tsekkaa ne nyt alkuun. Luulis et saa lähetteen kun on aihetta.
En tiedä missä ajassa vahinkoja voi tulla, mutta varmuudeks tarkistaisin.

Anteeksi hidas vastaus.:) huomenna on kontrolli testit että on varmasti lähtenyt. Mutta juu voi mennä tukkoon. Yleensä sen pitäisi olla pitkänaikaa että ne olis ihan tukossa, mutta ajattelin silti käydä aukiolotutkimuksessa jos vauvaa ei ala kuulumaan. Onneksi oli mulla niin vähänaikaa. :)

Tervetuloa uudet. Ja onnea myös kaikki te jo plussanneet!

Usein käyn lukaisemassa mutta itsellä ei oikein mitää kirjoitettavaa, kiertoa seurailen o-testien vs. omien tuntemusten kanssa, kondomilla mennään edelleen sinne elo/syyskuuhun saakka.

Toivotaan pikaisia plussia kaikille yrittäville ja monta plussaa ensi vuodelle!

Täällä 17kp ja kauhean täysinäinen olo vaikka ei mitenkään yltiomäärin ole syönnyt siis jonkunlainen pahoinvoiva olo ja kaiken lisänä rinnat raskaan tuntuset.

Takaisin