Okei koska oon näköjään testihullu, ostin predictorin testin joka lupaa 6päivää ennen menkkoja tuloksen.
Oonko ihan hullu, näenkö haamun vai testipaikan ja voiko tähän luottaa?
Miekin nään viivan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei koska oon näköjään testihullu, ostin predictorin testin joka lupaa 6päivää ennen menkkoja tuloksen.
Jos jatkuva panetus olis raskausoire mun kohal ni olisin koko ajan raskaanaMä kävin kaupassa ostelemassa testejä varastoon aattelin kohta uittaa ovistikkua ja kattoa miltä se näyttää.
Oon aivan poikki, pitäs tehä ruokaa mut mua vaan nukuttaa
Voiko jatkuva panetus olla raskausoire
mä nään kyllä haileen toisen viivanOkei koska oon näköjään testihullu, ostin predictorin testin joka lupaa 6päivää ennen menkkoja tuloksen.
mä kyllä tykkään tosta kolmas kerta todensanooLupaan lopettaa seinään heti kun saan sen plussan :angelic: En tiedä siis kyllä yhtään miten se tupakointi lisäisi mahdollisuutta kaksosii
Itse poltan sinistä,mulla olis vielä champixia reseptillä, oon syönyt sitä kaks kertaa ja joka kerta si ollukki raskaana :D pitäisköhän taas koittaa jos kolmas kerta todensanoo
Mulla vaihtu työt ny maanantaina ja olin sunnuntaina vielä iltavuorossa. Oon nyt ollu 2 aamuvuoroo ja ai että oon sippi:arghh: väsyttää ihan törkeesti ja voisin ottaa viikon lomaa. Eipä tää työntekokaan auta tähän kuumeiluun, silti mielessä koko ajan.
Aivan varmasti ilmoittelen miten etenee!
En tiiä oliko tää nyt taas karhunpalvelus, koska nyt jos koskaan ne menkat tulee niin se putous on kova :D
Mulla sama jatkuva pissahäsän tunne, mutta on kyllä hätäkin. En ole juonut yhtään tavallista enempää kuitenkaan. Dpo 3. Ei siis voi vielä edes olla raskausoire@BabyMama. Kyllä siellä viiva minustaki näkyy!
Täälläkin paiskittuna ylipitkää päivää että sais ajatukset pysymään muualla eikä ainavaan miettis vatsanseutua ja nippailuja. Nyt kun töistä tulin, makaankin vaan sohvalla ja tunnustelen elohiirtä vasemmallapuolen. Lisäksi pissalla oon käynyt tosi tiheään ja pissahädän tunne on vaikkei mitään tuliskaan. hulluksi kait tässä tulee dpo3-4?
Mä nukahin sohvalle pariksi tunniksi. Heräsin sitten taas samaan kipuun, kun viime raskaudessa, kun oli se ku-epäily ja vielä sama puolikin. Jotenkin iski sellainen olo, että entä jos taas käy nyt niin, et pieni kiinnittyy siihen vasempaan munajohtimeen.. Haluaisin niin ajatella, että olis vaan jotain arpikudoksesta johtuvaa kipuilua, kun keltis toimii.
Ovistikut alkaneet asteittain tummua, mut ei ole posi vielä. Mietityttää silti, kun olen varma, että se oli taas tämä vasen, joka toimi
On tää vaikeeta.
Mulla oli tänään aika hedelmällisyysneuvontaan. Varattiin aika munasarjojen ja kohdun ultraan, hoitaja oli huolissaan siitä että 3v ollaan menty keskeytetyllä ja vaan se yks "vahinko" käynyt. Kerroin näistä viime päivien poltoista jne, hoitaja sanoi että hyvin voi olla oireita myös raskaudesta, mutta syy voi olla myös esim. endometrioosissa tai pcos. Kerroin, etten selkeetä ovis plussaa saanut, joten piti aiheellisena tarkempia tutkimuksia. Pari viikkoa pitää niitä tutkimuksia jännätä.... Loppuviikosta ajattelin jo raskaustestin tehdä....
Tähän vielä mä kyllä lisään, et voihan nää olla suolistoperäisiäkin kipuja tässä mielentilassa, kun sitä luulee kaikenmaailman pierujakin kiinnittymiseksi tai raskauden oireiksi nimim. Ilmaa mahassa niin maan perusteellisesti
Tarvii tulla sanomaan että me mentiin keskeytetyllä lähemmäs 10 vuotta ilman ainuttakaan vahinkoa. Ja sitten kaikki kolme raskautta (ja kaksi lasta) on lähtenyt kerrasta kun on annettu tulla. Että odottele toki noita tarkempia tutkimuksia mutta ehkä sun mies vaan on niin hyvä keskeyttämään! :) Toivottavasti vikaa ei ole vaan plussaa tulee!Mulla oli tänään aika hedelmällisyysneuvontaan. Varattiin aika munasarjojen ja kohdun ultraan, hoitaja oli huolissaan siitä että 3v ollaan menty keskeytetyllä ja vaan se yks "vahinko" käynyt. Kerroin näistä viime päivien poltoista jne, hoitaja sanoi että hyvin voi olla oireita myös raskaudesta, mutta syy voi olla myös esim. endometrioosissa tai pcos. Kerroin, etten selkeetä ovis plussaa saanut, joten piti aiheellisena tarkempia tutkimuksia. Pari viikkoa pitää niitä tutkimuksia jännätä.... Loppuviikosta ajattelin jo raskaustestin tehdä....